Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4439426x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N.305 op zondag 3 oktober 2010 om 18:29:
n olifant op een canadees achterop de fiets mee te nemen...

leg uit hoe doe je dat... :lol:

OT: Olifanten, zo groen als gras.

Iemand al iets gezien van een blauwe olifant, las daar laatst hier iets over...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mensen snappen me wel, Azeks

http://i53.tinypic.com/sl6xhu.jpg

http://www.pillreports.com/images/fullsize/23518.jpg

kan iemand me verder helpen veel positiefe reacties???

Verveel me slaapt iederen op partyflock ofzo...

Groete 0412
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaveRaveTeef op zondag 3 oktober 2010 om 15:57:
Ik had int voorjaar canadeesjes die erg geil waren ook ;)

Uitspraak van DaveRaveTeef op zondag 3 oktober 2010 om 18:36:
Uitspraak van Technoasis op zondag 3 oktober 2010 om 18:32:
Knuffel! :D

Je hebt toch niet al lopen snoepen he? Dan wordt het vrijdag weer helemaal niks -.-

Hahahah komt goed hoor en jij gaat ook voor de bijl :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[quote element=message id=45392624]{element is niet toegankelijk}kan iemand me verder helpen veel positiefe reacties???

probeer ook eens andere topics, info over de snoepjes waar jij om vraagt staat er genoeg.....
Heb toevallig vanmiddag een verslag gedropt over de Oranje Q-tjes
Waarschuw beheerder
Iemand al uitslagen van de witte swirlz? ;)
Waarschuw beheerder
op het moment in 038 alleen oranje kroontjes met een breeklijn, niet zo heel stevig gedrukt.:(
waag me d'r maar niet aan
Waarschuw beheerder
in 038 alleen oranje rolexjes met breeklijn.
waag me dr maar niet aan.
weinig goeie klappers te vinden.

iemand ervaring met de rolexjes?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ratjah op zondag 3 oktober 2010 om 21:06:
oranje rolexjes

Echt oranje of meer roze? Roze = MCPP. Tijd geleden nog een paar laten testen.
Waarschuw beheerder
sorry voor de dubbelpost
ze zijn echt oranje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ratjah op zondag 3 oktober 2010 om 21:35:
sorry voor de dubbelpost
ze zijn echt oranje

Staat mij trouwens nou bij dat er inderdaad nieuwe rolexen zijn en volgens mij zijn die ook goed. Heb je niet de mogelijkheid om zelf te testen met een kitje van de smart of naar een testcentrum te gaan? Ik ga even zoeken of ik dat bericht nog kan vinden.

Waarschuw beheerder
gast, relax.
Waarschuw beheerder
Aangemeld op: 3 oktober 2010 13:48

toeval?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DaveRaveTeef op maandag 4 oktober 2010 om 00:33:
Aangemeld op: 3 oktober 2010 13:48

toeval?

:roflol: hahaha ja zal wel toeval zijn :-#
donateur
Uitspraak van HAMdj op zondag 3 oktober 2010 om 04:53:
Denk niet dat er in die vlinders mcpp zit!

Denk het ook niet. Oudere roze vlinders van +- eind 2008/begin 2009 (als ik me niet vergis) waren 70-86mg.

Er zijn onlangs div. vlindertjes (iig gele) in omloop geweest met 2C-B erin. Dat zou ook nog kunnen.

mCPP is niet echt waarschijnlijk, komt gelukkig ook weer veeeeel minder vaak voor dan 1,5-2 jaar terug.

OT trouwens: Groene olifanten/jumbo's en blauwe bomen sinds kort ook meer.

Verder weet ik dat er ook rode sterren zijn hier in de buurt, broertje kreeg er eentje in z'n handen. Zelf één oranje Q-tje. Daar nog niet meer van gezien hier, maar zou er wel kunnen zijn.
Verder lees ik hier dat er ook nog wel volkswagens en dollars zouden moeten zijn, zelf niet gezien. Hoeft ook niet verder :) (dus PB me daar ook niet over)
En wat mensen met restjes FF ofzo, zelf ook een klein aantal van liggen gelukkig (2e & 3e, niet over PB-en!)
Waarschuw beheerder
donateur
de 3e batch ffs moet 320mg totaal gewicht zijn ??? en wit van kleur ??? ff checken O:)
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Dat weet ik kerel, al lang gedaan, had ik hier zelf toen ook gepost, dus zou raar zijn als ik het niet meer zou weten ;) En had er zelf ook eentje ingeleverd, weet je nog? ;)
205mg was het resultaat van dat exemplaar.
Wit, hard, beter gedrukt en dus niet zo bros als die daarvoor, ietsje hoger en ietsje breder ook. Totaalgewicht rond de 320 idd, zit altijd wat variatie in tussen individuele exemplaren :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 4 oktober 2010 om 00:44:
mCPP is niet echt waarschijnlijk, komt gelukkig ook weer veeeeel minder vaak voor dan 1,5-2 jaar terug.

Gelukkig maar.. 1.5 jaar geleden was het echt een ramp om aan iets zuivers te komen! Heb iemand anders ook al over die rolex gehoord dus als ik meer weet dan laat ik het even weten :D

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 4 oktober 2010 om 00:50:
Wit, hard, beter gedrukt en dus niet zo bros als die daarvoor

Dan had ik dus wel die 3de batch op Q-base denk ik. Waren echt super hard gedrukte pillen en spierwit, en die kameraad van me had ze iets grauwer.. Geen wonder dak er zo scheef opstond >,<
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oeps, dan heb ik schijnbaar 10 FF van de 2e batch bewaard. dat zouden dan die grijzere moeten zijn die ietwat lager is qua hoogte dan de 1e batch. zullen alsnog wel toppers zijn, maar dacht toch mooi dat ik de beste batch FF's had :cry:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb zo'n grijze op 203mg laten testen dus die batch was ook om en nabij de 200mg.
Tabletje woog 320mg en was erg hard gedrukt.
Waarschuw beheerder
hier in adam ook weer een nieuwe lading groene olifanten opgedoken!
Waarschuw beheerder
Ze zijn allemaal top inderdaad. Gelukkige heb ik er ook nog een paar enkel en alleen voor de verzameling ..

:-)
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 oktober 2010 om 11:43:
Ik heb zo'n grijze op 203mg laten testen dus die batch was ook om en nabij de 200mg.

Ik eentje op 166 (als ik het nu goed onthouden heb :bloos:, staat aantal pagina's terug natuurlijk wel). Als het goed is moet je die wat grijzere (die van de 2e batch zijn) heel easy met de handen kunnen breken. (bros, maar brokkelt verder niet af, dus tot dat je ze probeert te breken lijken ze gewoon hard gedrukt)

Of jouw exemplaar was toevallig wat grijzer dan toch, maar verder wel van de 3e batch, gezien het gewicht en de hardheid die je rapporteert. Er is maar één sterkere batch, met de kenmerken die ik hierboven al beschreef. Die andere zijn van de eerder bekende waarden (146-166)
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 oktober 2010 om 10:00:
oeps, dan heb ik schijnbaar 10 FF

probeer er eens één te breken..?

Waarschuw beheerder
Je bedoelt denk ik de eerste batch, die was inderdaad prima te breken.
Daarna ontving ik een batch die inderdaad spierwit was en erg stevig gedrukt.
De laatste versie die ik in handen kreeg was een stuk grijzer dan de versie daarvoor en praktisch onmogelijk om met je handen te breken.
donateur
Wat ik als eerste kreeg heb ik niet proberen te breken, dus daar geen informatie over, maar waren wit.
Wat daarna kwam was grijzer en makkelijk te breken, maar brokkelde verder niet, dus tot dat je ze probeert te breken, lijken ze gewoon goed hard gedrukt.
Toen ook gewogen en rond de 280mg. (en uitslag van 167)

Als laatste kwamen idd die sterke (mijn uitslag 205, totaal gewichten van rond de 320mg), die van mij zijn echt witter dan die brosse grijze waarvan ik er ook eentje had ingeleverd. En idd bijna onmogelijk met je handen te breken (na veel moeite toch gelukt). De rest van de punten waaraan je ze herkent ga ik niet nog eens opnoemen want dat heb ik al gedaan.

Ik heb ze van beide nog liggen, in aparte zakjes, zal eens foto's maken. Edit: Zie hier beneden!

Wat dus verschilt in onze verhalen is dat bij jou diegene die bijna onmogelijk waren te breken grijzer waren.
Bij mij waren die brossere juist iets grijzer en dus makkelijk te breken.
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 oktober 2010 om 12:14:
Je bedoelt denk ik de eerste batch, die was inderdaad prima te breken.
Daarna ontving ik een batch die inderdaad spierwit was en erg stevig gedrukt.

Bij mij was dit dus vice versa.
De laatste versie die ik in handen kreeg was een stuk grijzer

En de laatste versie bij mij dus weer witter. Maar vast verder zeker de sterke batch, gezien het testresultaat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De laatste versie die ik in handen kreeg was een stuk grijzer dan de versie daarvoor en praktisch onmogelijk om met je handen te breken.

en deze batch was ook een slagje groter
Waarschuw beheerder
behoorlijk luxe probleem hier! :P

Oranje Q's, FFjes, Rode Duifjes en enkele Canadezen, Davidsterren en Kersen.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb die blauwe bomen afgelopen weekend gehad. En nu zijn ze al niet meer aan te komen.
Die dude begon tegen mij te praten over een te kort aan M :S :loser:
Zat een levertijd op van 2,5 week ofzo.., kan me niet voorstellen

Ik kan in me M zwemmen alsk wil... o:)
Waarschuw beheerder
Te kort aan M heeft niks te maken met de vekrijgbaarheid van een type pil, moge dat duiidelijk zijn :p
donateur
Uitspraak van Android B) op maandag 4 oktober 2010 om 13:07:
Zat een levertijd op van 2,5 week ofzo.., kan me niet voorstellen

Alsof het over een nieuwe spelconsole gaat, compleet met gespecificeerde 'levertijd' :)
Waarschuw beheerder
iemand bekend met groene appels???
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Oke, FF-fototjes:

Hoogteverschil is te zien. Indruk logo is dieper op sterkste batch, zie je ook wel goed. Cirkel rand aan de buitenkant van de pil zie je ook duidelijker bij 3e batch.
Zwakkere batch is duidelijk korreliger van textuur als je het oppervlak bekijkt. Dit heb ik als 'grijzer' gezien, maar bij nader kijken vind ik niet heel veel -echt- kleurverschil ertussen, door de korrelige textuur lijkt het al gauw wat donkerder als je een korte blik werpt.

[img width=500 height=335 cacheid=00116f0a002ee468f8af45d41a02b4b23f]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-3QFBVCHM.jpg[/img]
Hierboven: Gebroken en twee meest linker zijn de 'oude', rechter twee de zwaardere. Verschil in dikte is te zien.
------------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder:
Steeds aan de linkerzijde: 'oude' batch (1e danwel 2e, ik kreeg deze als 2e iig) (146-166mg)

Steeds rechts, de enige sterkste batch (3e) (1xx; +-180 tot iig 205mg)

[img width=500 height=335 cacheid=00116f0d002ee46b47eb27e41a02b4b23f]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WRC773GU.jpg[/img]
[img width=500 height=335 cacheid=00116f10002ee46e6ec670271a02b4b23f]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-X67TQCDD.jpg[/img]
[img width=500 height=335 cacheid=00116f13002ee471cf1aefa81a02b4b23f]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-AQQ8DIPW.jpg[/img]

Op de weegschaal; respectievelijk: 1x 'oude', 1x zwaardere, 4x 'oude', 4x zwaardere
[img width=360 height=480 cacheid=00116f16002ee47413e59ec01a02b4b23f]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-G7U4Q6VL-1.jpg[/img]
[img width=360 height=480 cacheid=00116f1b002ee4771c8494f81a02b4b23f]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-QLEGCTEZ-1.jpg[/img]
[img width=360 height=480 cacheid=00116f20002ee47d2ca4c54f1a02b4b23f]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-PA378YW3-1.jpg[/img]
[img width=360 height=480 cacheid=00116f27002ee48249bb9e6f1a02b4b23f]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7TGMIA4T-1.jpg[/img]

Disclaimers:
1) Niet PB-en, ze blijven van mij.
2) Weegschaal is niet helemaal schoon zoals je ziet, maar bakje is schoongemaakt en valt verder prima op te wegen ;)

Edits: opmaak + disclaimers.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haha dan heb ik die 3e batch allemaal me mik ingegooid.. is dr een emoticn dat heel hard met het hoofd tegen een muur aanslaat?:D

Waarschuw beheerder
Profi verslagje en foto's, Em(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 oktober 2010 om 16:38:
Hier nog steeds volop Oranje Qtjes en Roze Sterren

Waarschuw beheerder
Klasse !¤ eM 2C²¤! (Y)
Die weegschaal herken ik ;)

Ook goed dat je ze bewaard (Y) vooral die 3e batch. Heb er daar zelf ook nog genoeg van. Voorlopig niet opgebruiken of doorverkopen. Er komen wel weer 'barre' tijden aan, dan komen ze goed van pas (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
netjes hoor !¤ eM 2C²¤!,

daar kan preports nog een puntje aan zuigen. Verschillen in batches zijn erg goed te zien !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
thankss em2c!

die lelijke versie heb ik nog nooit gezien.
heb ik blijkbaar toch de sterkste batch(Y)

Uitspraak van Heartpressure op maandag 4 oktober 2010 om 16:52:
Er komen wel weer 'barre' tijden aan

werd een tijdje terug ook gezegd, maar is ook niets van gebleken..
zegt natuurlijk nog niks over de toekomst maargoed.
Waarschuw beheerder
iemand bekend met groene appels???
kan hierzo niks over vinden...