Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4451395x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op woensdag 15 september 2010 om 14:47:
Uitspraak van Don Danilo op dinsdag 14 september 2010 om 19:18:
iemand met bekend met een witte kameel best grote tikkel
en een rood driehoek met een xje zelfde als die blauwe van tijdje terug

dond naar test btw

gr

Aan je Marokkanen-Nederlands te zien ben je de zelfde als de aanbieder van "pillen met 140mg blabla@yahoo.com". Opbokken dus.

ik weet niet wat jou probleem is maar vraag gewoon of iemand
informatie heeft :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oohee op woensdag 15 september 2010 om 17:26:
Aan je Marokkanen-Nederlands te zien ben je de zelfde als de aanbieder van "pillen met 140mg blabla@yahoo.com". Opbokken dus.

ik weet niet wat jou probleem is maar vraag gewoon of iemand
informatie heeft :loser:

Ok, ik zal het verwijderen :) Zie boven.

Zet maar even een foto van de pillen neer en dan ben ik ook weer blij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op woensdag 15 september 2010 om 11:05:
Echt? Dat zou ik wel slecht vinden. Mijn exchange server is daar tegen beschermd.

Update: Even gekeken. Bijna alle mailbombers gaan uit van simpele mailto commando's(waarbij je zelf handmatig op verzenden moet klikken) of echt massmailing. Moet je eens 1x proberen. Krijg je gelijk je eigen provider op je dak en als blijkt dat er sprake is van opzet krijg je nog een boete ook. Mailbombing is wettelijk verboden.

Wanneer er vele gelijksoortige mails in een korte tijd binnenkomen, dan merkt jouw ISP dat meteen op

Een jaartje of 5 geleden was dat helemaal geeen probleem...
Weet niet heo het tegenwoordig dan met die hotmails zit, misschien hebben ze er al iets op gevonden..
Laat staan boetes :lol: Heb wel al tig x een mailbomb gestuurd, nog nooit een boete gezien iig...
2 mogelijkheden:

1. De mailbom wordt verstuurd vanaf een site: Dan komt de mailbom ook daadwerkelijk van die site af en dus ook dat specifieke IP nummer. Jouw ISP komt er dan nooit achter

2. Je gebruikt een van de bovengenoemde sites icm een proxyserver: Dan opent de site toch weer jouw eigen mailprogramma/mailbomprogrammam en komt de mail toch weer van jouw IP adres af.

Ga wel ff in de plaatselijke bieb zitten, huur ff een computertje, of stuur me broertje wel ff op pad, computers genoeg daar op school :) :P
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 15 september 2010 om 17:58:
Hi,

Ik heb hele goede xtc met 140mg mdma

Ook Speed en coke van hoog kwaliteit.

Mail me:

Ik ga jou een mailtje sturen, achterlijke...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heer ok genoeg groene jumboss jeeh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op woensdag 15 september 2010 om 18:20:
misschien hebben ze er al iets op gevonden..

Ja exchange servers zijn er tegenwoordig op uitgerust om dit op te vangen. Maar als je het wil proberen, doe maar eens.

Ik citeer:

"Net als software en andere hulpmiddelen voor computervredebreuk zijn ook hulpmiddelen voor verstikkingsaanvallen verboden. Het maken, vervaardigen, verkopen, verwerven, invoeren, verspreiden of anderszins ter beschikking stellen of voorhanden hebben van dergelijke software is een strafbaar feit (art. 139d lid 2 onder a). Hierop staat een jaar cel (of een boete van 16.750 euro). "

http://www.iusmentis.com/beveiliging/hacken/computercriminaliteit/denialofservice/

Is dus sinds 2006 in werking getreden, dus wat je zegt 5 jaar geleden was het geen probleem klopt dus. Maar goed, we zijn wel off topic :)

Ga wel ff in de plaatselijke bieb zitten, huur ff een computertje, of stuur me broertje wel ff op pad, computers genoeg daar op school :) :P

Heeft dus geen zin. Je kunt er niks installeren en je moet toch minstens iets van een pop account hebben om wat te kunnen versturen. Op school kun je daar iets installeren? Dan heb je echt een heel slecht beveiligd netwerk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hier zijn hele goedkope roze davidsterren gesignaleerd. Door de persoon zelf word 100mg gezegd maar ik lees hier en daar hogere waardestijging. Vind ik gek. Ga er morgen eentje opsturen

Waarschuw beheerder
nog steeds geen foto van de blauwe ff`s??

ooowjaaaaaaaaaa 8) morgen pas! zal vanavond wel ontzettend druk zijn ofzo...:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 september 2010 om 18:55:
nog steeds geen foto van de blauwe ff`s??

ooowjaaaaaaaaaa 8) morgen pas! zal vanavond wel ontzettend druk zijn ofzo...:P

Jawel, in mijn post hierboven

* Sluit snel Photoshop af *

Waarschuw beheerder
:lol: oooooooooooooooooooooh :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op woensdag 15 september 2010 om 18:41:
Heeft dus geen zin. Je kunt er niks installeren en je moet toch minstens iets van een pop account hebben om wat te kunnen versturen. Op school kun je daar iets installeren? Dan heb je echt een heel slecht beveiligd netwerk.

hmm dat is niet echt waar..
door een bug in windows als je zwervend profiel word geladen.
gewoon even de internetstekker er uittrekken als je account geverifieerd is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Norco op woensdag 15 september 2010 om 19:03:
hmm dat is niet echt waar..

door een bug in windows als je zwervend profiel word geladen.
gewoon even de internetstekker er uittrekken als je account geverifieerd is.

Hoe werkt dat dan? Als je wil inloggen zul je toch je wachtwoord van je niet-admin account ingeven en als de PC je profiel niet vindt zal hij niet inloggen of zonder netwerktoegang met beperkte rechten lijkt mij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hij kijkt eerst of je wachtwoord klopt.. nadat dit is gebeurt trek je de kabel er uit..
zo kandie je rechten niet laden. werkt ook niet overal.. bij ons wel ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Norco op woensdag 15 september 2010 om 19:13:
hij kijkt eerst of je wachtwoord klopt.. nadat dit is gebeurt trek je de kabel er uit..
zo kandie je rechten niet laden. werkt ook niet overal.. bij ons wel ;)

Alhoewel ik weet dat jij niet vaak poep praat :) denk ik dat dit niet werkt hoor. Die rechten die jij hebt moeten dan gewoon beperkt zijn. Ik heb hier echt nog nooit van gehoord.
Waarschuw beheerder
:P try it

en bij ons in de buurt:
Groene canadezen
en hopelijk binnekort witte NRC's
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Norco op woensdag 15 september 2010 om 19:19:
:P try it

Ga ik morgen doen :) Mag ik je mailadres? Ik moet toch ergens de mailbom heensturen ;) hahaha nou meer gewoon weer ontopic.
Waarschuw beheerder
ja :P
geen idee hoe lang het nog duurt
komt iig zat MDMA in

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Norco op woensdag 15 september 2010 om 19:19:
en hopelijk binnekort witte NRC's

nieuwe? wat zou erin moeten zitten?
Waarschuw beheerder
donateur
Laten we beter testresultaten afwachten van dingen die nog moeten gaan komen, ipv speculeren over dingen waarvan ik hieruit begrijp dat ze zelf nog gedrukt moeten worden :O Lijkt me niet echt heel nuttig....right?

Waarschuw beheerder
mwah, ik hecht wel waarde aan speculaties, tenminste, die ik zelf ontvang, want ik weet dat die te vertrouwen zijn. ken hem niet, dus weet niet wat ik van 'm aanmoet natuurlijk.

maar ben 't wel met je eens. anders krijgen we weer dat hele gezeik erover. heeft ook weinig zin.

laten we dus afwachten.

OT; hier nog steeds cana's & miss voor het weekend wat boompjes.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Aan je Marokkanen-Nederlands te zien

Mjah, wel een beetje rustig houden he:p Hier en daar worden mensen (onschuldig) beschuldigd van dingen die dus niet onderbouwt worden en waarschijnlijk in een vlaag getypt zijn. Was er zelf ook "slachtoffer" van. Het is makkelijk om een snelle conclusie te trekken maar hou het wel redelijk. Is niet alleen voor jou, maar iedereen die wel eens op internet komt;) Af en toe komen er gewoon nieuwe mensen die niet alles gevolgd hebben en dan hou je het forum ook wat leuker.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 september 2010 om 16:37:
sorry voor de spam me computer gaf aan dat het niet was gelukt

Don Danilo heeft er ook last van. En hier duurt het soms ook 5/10 minuten voor dat mijn bericht daadwerkelijk geplaatst is.

Ik ga jou een mailtje sturen, achterlijke...

Goo Koos!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ShakeShootStrike op woensdag 15 september 2010 om 20:01:
Mjah, wel een beetje rustig houden he:p Hier en daar worden mensen (onschuldig) beschuldigd van dingen die dus niet onderbouwt worden en waarschijnlijk in een vlaag getypt zijn. Was er zelf ook "slachtoffer" van. Het is makkelijk om een snelle conclusie te trekken maar hou het wel redelijk. Is niet alleen voor jou, maar iedereen die wel eens op internet komt;) Af en toe komen er gewoon nieuwe mensen die niet alles gevolgd hebben en dan hou je het forum ook wat leuker.

Ik ben al in de hoek gaan staan met m'n ezelsoren op. Mea Culpa :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:hoi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op woensdag 15 september 2010 om 18:41:

Op m'n oude school speelden we regelmatig spelletjes rechstreeks vanaf een USB stick :) Zou dus in principe hier ook mee moeten kunnen?

O.T

Blauwe bomen en groene jumbo's! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ShakeShootStrike op woensdag 15 september 2010 om 20:01:
Aan je Marokkanen-Nederlands te zien

Mjah, wel een beetje rustig houden he Hier en daar worden mensen (onschuldig) beschuldigd van dingen die dus niet onderbouwt worden en waarschijnlijk in een vlaag getypt zijn. Was er zelf ook "slachtoffer" van. Het is makkelijk om een snelle conclusie te trekken maar hou het wel redelijk. Is niet alleen voor jou, maar iedereen die wel eens op internet komt Af en toe komen er gewoon nieuwe mensen die niet alles gevolgd hebben en dan hou je het forum ook wat leuker.

zal wel weer zo een grafnazi zijn

Waarschuw beheerder
mensen die een pb hebben gestuurt.... dank u dank u....!!!

xxx

Waarschuw beheerder
Ik heb een aantal licht roze sterretjes,
heb zelf alleen de paarse en rode gebruikt, deze is weer nieuw voor me.
Weet iemand hoe deze zijn??
Waarschuw beheerder
Blauwe Kersen (blijven netjes:D)
Waarschuw beheerder
Opzich is er hier niet echt een directe vraag naar leuk snoepgoed tegenwoordig vullen we gewoon capsules met M en lekker tot de nok toe vol gooien (150/200mg)en dan veel plezier ermee.
Het werkt prima en ik hoor er meer positievere reacties van, dan ik van pillen hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1.2.3.GAS! op donderdag 16 september 2010 om 00:35:
tegenwoordig vullen we gewoon capsules met M

Op zich klinkt 't zeker wel smakelijk hoor (y), maar wie / waar / wat is 'we' precies? Heb zelf geen mensen met capsules gespot laatste tijd, iedereen lijkt toch lekker aan de p'tjes te zijn...
Waarschuw beheerder
Rode Diamantjes, de ziekste die ik ooit gehad heb :D
voor info erover ofzo moet je maar even flokken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 september 2010 om 01:40:
Heb zelf geen mensen met capsules gespot laatste tijd, iedereen lijkt toch lekker aan de p'tjes te zijn...

af en toe afwisselen is ook leuk(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zogaatielekker op donderdag 16 september 2010 om 09:51:
om ziek van te worden zeker

:lol: valt mee hoor o:)
Maar wel heeeel chill :banana:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zich klinkt 't zeker wel smakelijk hoor , maar wie / waar / wat is 'we' precies? Heb zelf geen mensen met capsules gespot laatste tijd, iedereen

Hier ook cappies vullen hoor :D
Maare die jumbo"s FF e.d. Zijn ook in het bezit ..
Dus inderdaad afwisselen dan maar. Werkt toch allemaal prima.

Waarschuw beheerder
Voordelige:
Blauwe bomen 180 mg.
Rode dollars 115 mg
Waarschuw beheerder
En zijn de foto's van de mysterieuze blauwe FF al gemaakt?

:')
Waarschuw beheerder
volgens mij blijven die FF wel heeeeel mysterieus...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op donderdag 16 september 2010 om 12:29:
mysterieuze blauwe FF

Nog niks van vernomen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op donderdag 16 september 2010 om 12:37:
mysterieuze blauwe FF

Die zijn er toch alleen in het wit?
Waarschuw beheerder
Op zich klinkt 't zeker wel smakelijk hoor (y), maar wie / waar / wat is 'we' precies? Heb zelf geen mensen met capsules gespot laatste tijd, iedereen lijkt toch lekker aan de p'tjes te zijn...

Ja ik kwam ooit 's met het idee laten we capsules volgooien met M en sindsdien wil iedereen ze haha :P
Waarschuw beheerder
Dat dus :p

Verder hoorde ik een vriend van me een week geleden ofzo over groene appeltjes ofzo?
Heb hier nog niet echt iets voorbij zien komen...

Iemand iets over gehoord?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op donderdag 16 september 2010 om 12:54:
ofzo over groene appeltjes ofzo?

HIer in handen gehad, platte pil met een ontiegelijk sterke speedlucht eraan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 september 2010 om 19:58:
boompjes.

de ware pill voor mij:kwijl:

eigenlijk zijn ze iets 'te' maar dat heeft ook wel weer iets:lol: en vooral niet duur:)