Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4459346x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Iedereen nog bedankt voor de reacties.
Ik ga toch voor de blauwe bomen, hoor er goede verhalen over en ja blijf toch een hollander he;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het water loopt me in de mond als ik iedereen hier hoor praten over al die lekkere snoepjes
Ik zoek nog wat fastforwards of blauwe boompjes
Omgeving Gelderland, overijsel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zijn er nog rooie dollars in de omgeving hoorn nh? of FFjes of boompjes??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AndyT op donderdag 19 augustus 2010 om 19:10:
Hier iemand bekend met de donder blauwe diamanten?

als ze van bovenaf gewoon rond zijn en als je vanaf de zijkant kijkt iets diamant voormig dan heb ik wel is gehad vond ze niet zo zit volgens mij niet zo heel veel mdma in maar kan best zijn dat het andere waren want er zijn best wat soorten diamanten

Waarschuw beheerder
donateur
Net bij testcentrum geweest, mijn FF stond al in de database 146-204 gemiddeld 180 :)

heb 'm toch laten opsturen na veel aandringen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 augustus 2010 om 23:00:
146-204 gemiddeld 180

Evengoed wel een best grote spreiding nu. Als je een hele neemt met de verwachting van de ondergrens 146 en je krijgt 200 voor je kiezen(niet wetende van de nieuwe batch) Is dat toch 58mg erbij.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op donderdag 19 augustus 2010 om 18:48:
Was goed feestje daar idd..
Bij ons waren het iig FF's op de Qontinent..
En iedereeen ging als de brandweer

Trouwens veel koekwauzen daar ofnie, heb altijd het idee dat het in Belgium nog een stuk erger is,
Niet dat ze daar beter spul hebben, want dat lijkt me niet, Maar wat een figuren daar

Heb me er goed vermaakt ja.. zooitje belgen en fransen aan FF en Groene Canadeze geholpen! Waren er blij mee!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zijn de prijzen van de nieuwe ff's ?
Ben wel benieuwd naar deze hoge schijfjes :yes:

kneiterhard op de halfjes zou het worden met deze nieuwe ff's

Heb verdomt veel zin in DECIBEL !!! :bounce: :cheer:
Waarschuw beheerder
Hier zijn alleen Rode dollars te vinden, jammer aangezien ik toch wel benieuwd ben naar de FF's.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 augustus 2010 om 23:00:
Net bij testcentrum geweest, mijn FF stond al in de database 146-204 gemiddeld 180

Die eerste en 2e batch zijn zga niet te onderscheiden in gewicht/grootte. Die eerste waarde is van de eerste batch, die 2e waarde van de 2e batch..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op donderdag 19 augustus 2010 om 23:46:
Net bij testcentrum geweest, mijn FF stond al in de database 146-204 gemiddeld 180

Die eerste/tweede en 3e batch zijn zga niet te onderscheiden in gewicht/grootte. Die eerste waarde is van de eerste batch, die 2e waarde van de 3e batch..

Zijn ze echt zo moeilijk te onderscheiden? ze wegen die dingen toch? dan zie je het toch direct?
Als ik eerlijk ben vind ik het wat klungelig van het testcentrum om gecombineerde waardes te geven.
Want je kunt erop wachten tot je weer volksstammen krijgen die beginnen te zeuren over de grote spreiding en die niet verder hebben gelezen en ook geen uitleg krijgen, gewoon 146-204 horen en dan zelf hun conclusies trekken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 augustus 2010 om 23:57:
Want je kunt erop wachten tot je weer volksstammen krijgen die beginnen te zeuren over de grote spreiding en die niet verder hebben gelezen en ook geen uitleg krijgen, gewoon 146-204 horen en dan zelf hun conclusies trekken.

:yes:

hij zei tegen mij dat ze geen onderscheid maken , omdat er bij hun niet bekend was dat er verschillende batches waren denk ik dat ze best onnauwkeurig die verschillen opslaan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ShakeShootStrike op donderdag 19 augustus 2010 om 23:06:
Evengoed wel een best grote spreiding nu.

Ze gooien 2 verschillende (eigenlijk 3) batches op één hoop, omdat de dikte allemaal binnen de normale verdeling valt. Terwijl de 1+2e en anderzijds de 3e batch wel degelijk anders zijn.. Dat zie je gewoon als je ze naast elkaar houdt, opmeet, weegt, probeert te breken, etc.
Zijn ze echt zo moeilijk te onderscheiden? z

Nee dus.
ze wegen die dingen toch? dan zie je het toch direct?

Dan zie je het imo direct ja.
Die eerste waarde is van de eerste batch, die 2e waarde van de 2e batch..

Eerste waarde is van eenv an de eerste twee batches, laatste waarde van de derde batch.
ie eerste en 2e batch zijn zga niet te onderscheiden in gewicht/grootte

Dat klopt, maar ze verschillen verder wel iets, dacht beetje te zien aan kleur en brosheid wel.
Als je een hele neemt met de verwachting van de ondergrens 146 en je krijgt 200 voor je kiezen(niet wetende van de nieuwe batch) Is dat toch 58mg erbij.

As said, het lab is onterecht verschillende batches bij elkaar aan het gooien. Ik was er ook vandaag en ze vonden die FF die duidelijk van de nieuwe is, passen binnen de maten van die andere, dus is het er gewoon zo één :S
Nou ja, ze zullen het wel weer zien als de uitslag er is. Hier in A'dam stond het nog gewoon op 146-167 in de lokale database. Eh, bij Jellinek niet waarschijnlijk, want daar kwam die 204 vandaan, maar ik test bij dat ene andere inleverpunt ;) Dus waarschijnlijk zullen die wel raar op kijken volgende week :)

Maar goe,d lijkt me handig als ze die twee batches uit elkaar gaan houden daar bij de inlevercentra (Y)
ls ik eerlijk ben vind ik het wat klungelig van het testcentrum om gecombineerde waardes te geven.

Ze zouden nu idd met 2 ranges moeten komen omdat het idd in ieder geval twee duidelijk verschillende batches betreft, waarbij de 1e en 2e wel lastig te onderscheiden zijn, maar de derde toch niet, zeker niet als je ook ineens een NOG hogere uitslag hebt.

True.
Waarschuw beheerder
Emiel hoe reageren ze dr in A'dam op dat jij zo vaak naar het testcentrum komt met samples? Ik weet iig dat ze hier in Eindhoven een hele tijd goed in de gaten hebben gehouden hoe vaak mensen langskwamen en dealerindicaties en weet ik veel wat bijhielden.
Waarschuw beheerder
De witte hartjes heb ik eindelijk opgesnoept na bijna 7 maanden, nu heb ik een leuke voorraad witte klavertjesvier opgedaan 100-110mg mdma
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaveRaveTeef op vrijdag 20 augustus 2010 om 02:19:
Emiel hoe reageren ze dr in A'dam op dat jij zo vaak naar het testcentrum komt met samples? Ik weet iig dat ze hier in Eindhoven een hele tijd goed in de gaten hebben gehouden hoe vaak mensen langskwamen en dealerindicaties en weet ik veel wat bijhielden

Inderdaad. Die ervaring heb ik ook. Dealerindicaties heb ik geen idee van of dat ze daar op letten, maar ze wijzen je iedere keer wel op de voorwaarden.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 20 augustus 2010 om 08:04:
Inderdaad. Die ervaring heb ik ook. Dealerindicaties heb ik geen idee van of dat ze daar op letten, maar ze wijzen je iedere keer wel op de voorwaarden.

Tja, als je iedere week 3 samples inlevert kom je als eindgebruiker niet geloofwaardig over denk ik....
Maar stel je komt er 1x per maand. Dan is het toch prima te verdedigen dat je het voor eigen gebruik laat testen?
Er zijn zat lui die wekelijks gebruiken dus dan doe je het nog aardig toch?
Bovendien komen er vooral in de grote steden behoorlijk wat mensen naar de tc's, ze zijn dus wel wat gewend.
Enne om nog een tippie te geven, als je het tc inloopt en een pilletje wil geven, pak hem dan niet uit je zakje waar nog 99 inzitten:p
Waarschuw beheerder
Hier in friesland zijn er rooie/oranje mercedesjes :D:D

toppertjes
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 augustus 2010 om 10:56:
pak hem dan niet uit je zakje waar nog 99 inzitten

dat word hier wel duidelijk verteld !
Als je als dealer zijnde laat testen dan word er een melding gemaakt bij de politie
Als zij een vermoeden hebben dat je daar staat met inderdaad 100 schijfjes.... willen ze moeilijk doen

als jij gewoon dat ding lang komt brengen (Y) no problemo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op vrijdag 20 augustus 2010 om 11:34:
dat word hier wel duidelijk verteld !
Als je als dealer zijnde laat testen dan word er een melding gemaakt bij de politie
Als zij een vermoeden hebben dat je daar staat met inderdaad 100 schijfjes.... willen ze moeilijk doen

Het was een geintje natuurlijk.
Als je zo van het pad af bent dat je daadwerkelijk met een zak pillen staat te hannessen mogen ze wat mij betreft de politie gelijk bellen om je aan je nekvel het tc uit te trekken de politie-auto in(y)

Waarschuw beheerder
donateur
nou kun je wel eens raar opkijken, een klasgenoot van mij ging keer wat testen , dus ik zei ik ga wel mee, had ie een zak met 20 stuks bij :S:S:S

ik dacht ook van pff wat een :looser:
Waarschuw beheerder
wie weet wat er in blauwe retondes zit?>

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hengk op vrijdag 20 augustus 2010 om 12:29:

NIet veel :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hengk op vrijdag 20 augustus 2010 om 12:29:

Zeker niet veel. volgens mij waren ze 120mg ze staan wel op pillreports
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 19 augustus 2010 om 19:40:
Uitspraak van Remie op donderdag 19 augustus 2010 om 15:10:
iemand iets van witte pillen met kameel erop gehoord?

stuur anders een mailtje naar kameeltjes3, 4 of 5 @ yahoo, die heeft er vast wel van gehoord..

zeker leukste thuis....was normale vraag...kreeg ze aangeboden maar kan er niks over vinden...wou alleen weten hoe ze waren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 20 augustus 2010 om 00:48:
Evengoed wel een best grote spreiding nu.

Ze gooien 2 verschillende (eigenlijk 3) batches op één hoop, omdat de dikte allemaal binnen de normale verdeling valt. Terwijl de 1+2e en anderzijds de 3e batch wel degelijk anders zijn.. Dat zie je gewoon als je ze naast elkaar houdt, opmeet, weegt, probeert te breken, etc.

Uitspraak van an-apple-a-day-keeps-the-doctor-away op donderdag 19 augustus 2010 om 23:57:
Zijn ze echt zo moeilijk te onderscheiden? z

Nee dus.

Uitspraak van an-apple-a-day-keeps-the-doctor-away op donderdag 19 augustus 2010 om 23:57:
ze wegen die dingen toch? dan zie je het toch direct?

Dan zie je het imo direct ja.

Die eerste waarde is van de eerste batch, die 2e waarde van de 2e batch..

Eerste waarde is van eenv an de eerste twee batches, laatste waarde van de derde batch.

ie eerste en 2e batch zijn zga niet te onderscheiden in gewicht/grootte

Dat klopt, maar ze verschillen verder wel iets, dacht beetje te zien aan kleur en brosheid wel.

Ik heb hier de eerste batch FF liggen 160 mg, die zijn echt wit :) (beetje raar misschien)
Nu heb gisteren paar nieuwe gehaald van die FF, en ik kreeg te horen dat dit de batch was van 180-200 en deze zijn toch wel iets meer grijs.
Verschil is zeker goed te zien aan de kleur iig, gewicht moet ik is even kijken kan ik ook wel even controleren thuis
Maar als je het kleur verschil niet ziet tussen deze 2 die ik hier thuis heb liggen ben je aardig kleurenblind als je het mij vraagt...

Dus dat ze bij het TC gewoon 1 batch aanhouden is echt schandalig in mijn ogen..
Heb het nog niet meegemaakt, want ben alleen met de 1e batch naar het TC geweest, plus ik vetrouw mijn bron 100% vandaar dat ik ook niet altijd richting de TC ga, Aangezien het voor mij ook altijd wel 2 uur met de auto is..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dopey MHL op donderdag 19 augustus 2010 om 19:56:
Maat van me had zondag op the qontinent een halfje van een donker paarse zonder opdruk.
Was een best dikke pil die aan de boven en onderkant wat boller was.
Hij ging daarvoor heerlijk op de canadezen, maar na die halve ging het echt niet lekker met hem. Laatste uur op de ehbo gezeten met hem. Hart filmpje gemaakt maar dat was in orde gelukkig...

Beetje dom vind je niet...

Eerst Canas gebruiken, en dan daar een raar paars pilletje kopen van een maf, en lekker op bikken :S
Stom Stom Stom....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 augustus 2010 om 23:33:
Heb me er goed vermaakt ja.. zooitje belgen en fransen aan FF en Groene Canadeze geholpen! Waren er blij mee!

x2
Uitspraak van Tsjuk op donderdag 19 augustus 2010 om 23:40:
Wat zijn de prijzen van de nieuwe ff's ?
Ben wel benieuwd naar deze hoge schijfjes

kneiterhard op de halfjes zou het worden met deze nieuwe ff's

Zelfde als de 1e en de 2e batch bij mij iig..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Koos-matroos op vrijdag 20 augustus 2010 om 13:17:
Beetje dom vind je niet...

Eerst Canas gebruiken, en dan daar een raar paars pilletje kopen van een maf, en lekker op bikken
Stom Stom Stom....

Nogal ja, zelfde geld ga je helemaal fout op de mcpp rotzooi die in Belgie nog vollop aanwezig is :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remie op vrijdag 20 augustus 2010 om 13:02:
kreeg ze aangeboden maar kan er niks over vinden

dat beloofd vaak niet veel goeds ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 augustus 2010 om 14:47:
jaja kan eindelijk reacties plaatsten via me iPhone

maar nog steeds geen app. voor de iphone
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 augustus 2010 om 14:13:
Belgie

allemaal rotzooi hier in belgie :)

gelukkige hier wat sterren en bomen

Waarschuw beheerder
hier in de omgeving hoorn geen ff of bb tevinden!!! :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 augustus 2010 om 16:43:
hier in de omgeving hoorn geen ff off bb tevinden

wel bff... tty jwt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 augustus 2010 om 17:06:
Ik vond dit leuke plaatje:
Heeft verder niets met P'tjes te maken.

Alleen het plaatje werkt niet (Y)
Waarschuw beheerder
maastricht zijn teletubies witte
iemand bekend met roze motorola
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 augustus 2010 om 10:56:
als je het tc inloopt en een pilletje wil geven, pak hem dan niet uit je zakje waar nog 99 inzitten

Ik denk niet dat dat wat uitmaakt hoor. Die testcentra staan aan jouw kant hoor. Kentron is niet alleen een testcentrum maar ook een verslavingszorg-instelling.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qouri op vrijdag 20 augustus 2010 om 16:22:
allemaal rotzooi hier in belgie

kristallen regelen ;) nog nooit pech mee gehad

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 20 augustus 2010 om 18:46:
Ik denk niet dat dat wat uitmaakt hoor.

Ik zou zeggen probeer het maar eens(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 augustus 2010 om 18:55:
Ik zou zeggen probeer het maar eens(Y)

Ah nee, ik doe al mee sinds begin jaren 90. Ik ga nog maar een paar keer per jaar naar een feestje en dan wil ik het ook wel goed geregeld hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van meb op vrijdag 20 augustus 2010 om 18:52:
kristallen regelen nog nooit pech mee gehad

die zijn zelf moeilijk te vinden :)

Waarschuw beheerder
-1
kan eigelijk wel wat FFjes of blauwe boompjesof groene canadezen gebruiken...Gr

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 augustus 2010 om 19:27:
kan eigelijk wel wat FFjes of blauwe boompjesof groene canadezen gebruiken...Gr

Tja, wie is er niet groot mee geworden :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remie op vrijdag 20 augustus 2010 om 13:02:
Uitspraak van !¤ eM 2C²¤! op donderdag 19 augustus 2010 om 19:40:
Uitspraak van Remie op donderdag 19 augustus 2010 om 15:10:
iemand iets van witte pillen met kameel erop gehoord?

stuur anders een mailtje naar kameeltjes3, 4 of 5 @ yahoo, die heeft er vast wel van gehoord..

zeker leukste thuis....was normale vraag...kreeg ze aangeboden maar kan er niks over vinden...wou alleen weten hoe ze waren

Even voor de grap contact opgenomen met Kameeltjes@yahoo. Echte naam: Ferdi Damme

Hahaahaha wat kansloos

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 augustus 2010 om 19:33:
Tja, wie is er niet groot mee geworden

:roflol:
ipv van pap :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 20 augustus 2010 om 20:11:
Even voor de grap contact opgenomen met Kameeltjes@yahoo. Echte naam: Ferdi Damme

Waren je ouders nsb'ers??(n)
Waarschuw beheerder
Hehe iig hadden de ouders van die yahoo gast een hekel aan hem bij de geboorte :')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 augustus 2010 om 19:33:
Tja, wie is er niet groot mee geworden

nou ikke niet hoor...........ben al blij dat er weer gewoon lekkere/zuivere mdma te krijgen is. Top van de top knallers en super(TE) hoog gedoseerde pi. heeft voor ons helemaal geen zin :no: Dan maar beter gewoon cappies M :lief:
Sorry ik loop beetje uit........:lol: