Evengoed wel een best grote spreiding nu.
Ze gooien 2 verschillende (eigenlijk 3) batches op één hoop, omdat de dikte allemaal binnen de normale verdeling valt. Terwijl de 1+2e en anderzijds de 3e batch wel degelijk anders zijn.. Dat zie je gewoon als je ze naast elkaar houdt, opmeet, weegt, probeert te breken, etc.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 augustus 2010 om 23:57:
Zijn ze echt zo moeilijk te onderscheiden? z
Nee dus.
ze wegen die dingen toch? dan zie je het toch direct?
Dan zie je het imo direct ja.
Die eerste waarde is van de eerste batch, die 2e waarde van de 2e batch..
Eerste waarde is van eenv an de eerste twee batches, laatste waarde van de derde batch.
ie eerste en 2e batch zijn zga niet te onderscheiden in gewicht/grootte
Dat klopt, maar ze verschillen verder wel iets, dacht beetje te zien aan kleur en brosheid wel.
Als je een hele neemt met de verwachting van de ondergrens 146 en je krijgt 200 voor je kiezen(niet wetende van de nieuwe batch) Is dat toch 58mg erbij.
As said, het lab is onterecht verschillende batches bij elkaar aan het gooien. Ik was er ook vandaag en ze vonden die FF die duidelijk van de nieuwe is, passen binnen de maten van die andere, dus is het er gewoon zo één

Nou ja, ze zullen het wel weer zien als de uitslag er is. Hier in A'dam stond het nog gewoon op 146-167 in de lokale database. Eh, bij Jellinek niet waarschijnlijk, want daar kwam die 204 vandaan, maar ik test bij dat ene andere inleverpunt

Dus waarschijnlijk zullen die wel raar op kijken volgende week
Maar goe,d lijkt me handig als ze die twee batches uit elkaar gaan houden daar bij de inlevercentra
ls ik eerlijk ben vind ik het wat klungelig van het testcentrum om gecombineerde waardes te geven.
Ze zouden nu idd met 2 ranges moeten komen omdat het idd in ieder geval twee duidelijk verschillende batches betreft, waarbij de 1e en 2e wel lastig te onderscheiden zijn, maar de derde toch niet, zeker niet als je ook ineens een NOG hogere uitslag hebt.
Want je kunt erop wachten tot je weer volksstammen krijgen die beginnen te zeuren over de grote spreiding en die niet verder hebben gelezen en ook geen uitleg krijgen, gewoon 146-204 horen en dan zelf hun conclusies trekken.
True.