Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4459346x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Linke Loek :bounce: op zondag 1 augustus 2010 om 17:55:
true, bij mij werkt ghb juist als een upper. Word er altijd leuk actief van:) Ook icm met een pilletje.

ja dat heb ik ook vaak
word er vaak wel actief van
en soms ook heel kinds 8)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 augustus 2010 om 17:34:
- lsd en 2ctjes (zijn ook lichte stimulanten, maar of je ze echt uppers mag noemen, weet ik niet)

Stars, oftewel de hallucinogenen.
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 augustus 2010 om 13:44:
waar is de popcorn?

kan wel ff plaatje opdiepen? O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ricardo Español op zondag 1 augustus 2010 om 18:24:
ja dat heb ik ook vaak
word er vaak wel actief van
en soms ook heel kinds 8)

jaaaaaaaaa :lol: de meeste vreemde dingen aan elkaar rijmen enzo :lol: en mezelf aanranden :banana:

Waarschuw beheerder
Zit het verschil tussen een upper en donner niet gewoon tussen bloeddruk verhogen en bloeddruk verlagen in?
en is het niet juist om die reden dat men standaard zegt: ga geen upper en downer bij elkaar nemen?

Dat dacht ik altijd. En dan is het gevoel dus niet de leidraad van wat een upper of een downer is. Vandaar ook dat een puntje ketamine geliefd is na xtc. deze werkt als een downer, maar het verlaagd je bloeddruk niet.

maar ik zit op mijn mobieltjes nu, dus ik kan er even niet naar google terwijl ik hier al zit te typen :P.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 augustus 2010 om 18:59:
en mezelf aanranden

:roflol: knap hoor

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 augustus 2010 om 19:08:
:roflol: knap hoor

pffffff laatst op een feessie kwam een vrouw van 50 naar me toe, of ze me een handje moest helpen :X

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 augustus 2010 om 19:07:
Vandaar ook dat een puntje ketamine geliefd is na xtc. deze werkt als een downer, maar het verlaagd je bloeddruk niet.

keta werkt bij mij ook niet altijd als een downer, krijg altijd zin om rottigheid uit te halen als ik dat gehad heb :lol: tenzij ik niet meer van de bank afkom omdat ik anders om val :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 1 augustus 2010 om 18:32:
oftewel de hallucinogenen.

i know, daarom zei ik weet niet of je ze zo mag noemen :) ze geven namelijk ook stimulatie en energie, maar dan niet zoals in de vorm van een amfetamine.
donateur
Behoorlijk niet zo in die mate nee, stimulatie en energie valt erg mee in vergelijking met MDMA en de 2 aanverwanten, en ook Methylone, Butylone, Mephedrone en 4-FMP bijvoorbeeld. Valt iig stuk makkelijk op te slapen, mits het niet nog te druk in je hoofd is :lol: . Mja, met de echte stimulantie ook niet heel veel moeite mee trouwens, mits het maar al goed en wel een tijdje is uitgewerkt.

Maar vallen meer onder de stars in feite :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linke Loek :bounce: op zondag 1 augustus 2010 om 19:47:
Precies, heb dan altijd zin om me te verkleden ect:9

Haha als je aan de Gee zit ?:D
:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 augustus 2010 om 20:11:
Haha als je aan de Gee zit ?

Yes, heb dan altijd zin om wat te ondernemenO:)
Kan iig nooit stilzitten, alleen bij een te wat hoge dosering ;p
Waarschuw beheerder
Was even vergeten dat ik een vraag had gesteld.

Maar goed: kauwgom maakt het inderdaad erger, afleren wordt m ook niet. Tis wel heel raar want het is een tijdje weggeweest maar de laatste tijd is het zo erg dat de enige optie is om mn mond dicht te houden. Zelfs als ik m al een klein beetje open doe om iets te vragen, leidt ie al weer zn eigen leven.

Als ik heeeeeeeeeel gezellig en door ben op een vet feest, vind ik het ook wel leuk om mensen ermee te choqueren, want het ziet er gewoon belachelijk uit.

Maar als ik op een gewoon gezellig feestje ben, wil ik er ook nog wel normaal uitzien, dus dan maar de volgende keer magnesium proberen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linke Loek :bounce: op zondag 1 augustus 2010 om 20:17:
Kan iig nooit stilzitten, alleen bij een te wat hoge dosering ;p

Dat heb ik standaard bij een te hoge dosering M :P
Bij 180-220mg als begin dosis (vroegah) wou ik nooit dansen of wat dan ook, altijd wat ondernemen:D Daarom voor mij de beste dosering voor avondje thuis spacen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 augustus 2010 om 17:34:
Precies, vond het ook al een beetje een rare vraag lady-loco

Begrijp heel goed wat Lady-Loco bedoelt!

Als ik snoepies vreet en ik ga dan zitten na of tijdens de inslag dan moet ik zorgen dat zodra ik me weer een beetje mens voel in beweging kom anders wordt ik een sloom diertje dat alleen maar wil chillen :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op zondag 1 augustus 2010 om 20:44:
anders wordt ik een sloom diertje dat alleen maar wil chillen

:lol: juist,..jij snapt hem(Y)

Waarschuw beheerder
Uitslag van de boompjes van testcentrum kentron nijmegen was toch matig afgelopen donderdag kwam 123 uit. Toch weer een beetje te hoog aangeprijsd hier door velen.
Waarschuw beheerder
OT.

Canadeesjes
FF
Blauwe Boompjes
Groene davidsterren
Roze Davidsterren

Hoe bedoel je crisis voorbij :-)

BTW Ik handel niet, koop en verkoop en ruil niks, en.... geef ook niks weg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 augustus 2010 om 18:08:
was altijd in veronderstelling dat xtc ook een downer was

Nope ;) het is natuurlijk ook Methylenedioxymeth AMFETAMINE, dus zeker geen downer!
Maar het gevoel als ie net inslaat (ff zitten hoor ;)) zou dat wel doen vermoeden idd

Uitspraak van ? op zondag 1 augustus 2010 om 20:44:
sloom diertje dat alleen maar wil chillen

Dat gevoel dus ja

Maar met wat ervaring kan je een pilletje natuurlijk ook sturen... Bij een heftige inslag ben je geneigd om te gaan zitten tot je wat minder 'hard' gaat maar je hebt vaak maar een kleinigheidje nodig om je daar overheen te zetten. Bij mij is het meestal een hele gave track die ik opeens hoor op een feest. Dan spring je op en ga je over op de orde van de dag :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 augustus 2010 om 23:07:
Uitslag van de boompjes van testcentrum kentron nijmegen was toch matig afgelopen donderdag kwam 123 uit. Toch weer een beetje te hoog aangeprijsd hier door velen.

Die blauwe? Dat is wel weer ruk dan. Spreiding van 123-190 ofzo maakt het lastig want welke heb je nou in handen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 augustus 2010 om 11:05:
das jouw mening (Y)
maar omdat jij vind dat het anders een dooie boel word, moet iedereen maar gewoon alles roepen????

Er is toch echt wel een verschil tussen alles roepen en informatie vermelden van een betrouwbare bron. Tot nu toe worden er dingen gemeld die een week later dus waar blijken te zijn, de standby's met lege inhoud (30+-Mg) bijvoorbeeld. Als er gewacht was op echte resultaten waren de standby drukkers blij en een aantal mensen hier niet.

Feiten blijven natuurlijk het belangrijkste, maar als een maat van mij zegt dat hij van een hele standby niks gevoeld heeft, dan vertrouw ik dat blind en kan ik het ook melden. Puur ter informatie naar iedereen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 augustus 2010 om 11:05:
benieuwd of je het dan nog steeds niet met mij eens bent!

Op dit punt zal dat niet gebeuren;)

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 augustus 2010 om 16:54:
best naar als een meid je vierkant uit lult :lol:

Geslacht maakt uit voor jou? Niet zo geëmancipeerd dus;) Want mannen en vrouwen zijn gelijk hoor :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 augustus 2010 om 17:55:
Uitspraak van j-eindhoven op zondag 1 augustus 2010 om 17:25:
Hier weer de nieuwe druk FF opgedoken, zijn iets kleiner dan de vorige, feller wit van kleur en het logo staat er wat scherper ingedrukt.

Uitspraak van j-eindhoven op zondag 1 augustus 2010 om 17:25:
altijd betrouwbaar gebleken personen.

wat hebben ze doorgegeven qua inhoud????

over de inhoud van diegene zijn of haar eigen snoepje zal immers niet gelogen worden neem ik aan..

Ja wie kan ons nu eens vertellen van het verschil is tussen deze 2?? en de prijzen hoe zijn die ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hele slechte :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedy.speedy op maandag 2 augustus 2010 om 01:26:
a wie kan ons nu eens vertellen van het verschil is tussen deze 2?? en de prijzen hoe zijn die ?

FF-jes verschlllen kwa inhoud nauwelijks van elkaar. 2e batch is iets compacter gemaakt maar minder bindmiddel (werd mij verteld en eerlijk is eerlijk, die kerel heeft me nog nooit voorgelogen). Testresultaten van de 2e batch zouden in theorie iets hoger moeten zijn maar dat is dus afwachten. Denk dat vrijdag daarover wel hoop duidelijk is.
Prijzen afhankelijk van hoeveel mensen eraan willen verdienen nietwaar.
Waarschuw beheerder
Marc wat je zegt klopt, en je hebt er altijd gierige mensen bij :s
Waarschuw beheerder
Hoe zit het nou met die blauwe boompjes?
Zijn er verschillende batches van ofzo met verschillende inhoud?
Ik heb nu boompjes maar ze zijn donkerder blauw dan die op pillreports.
Zou wel wat duidelijkheid willen :s
Als ze idd maar rond de 123mg liggen is dat mooi kut.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het zou kunnen zijn dat mensen snel geliefde ptjes kopiëren om er snel geld aan te verdienen. Of de originele drukker maakt mixpartijen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KittyKet op maandag 2 augustus 2010 om 05:43:
Als ze idd maar rond de 123mg liggen is dat mooi kut.

Hmmm.... als dat zo is had je net zo goed de rode driehoeken kunnen snacken.
Ik kan me nog herrineren dat hier in het topic had vermeld dat p-tjes met + 100mg md jij te veel vond
en zie ik je dus wel klagen dat er maar "123mg" in zit? Beetje krom niet ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KARMA op maandag 2 augustus 2010 om 06:56:
Het zou kunnen zijn dat mensen snel geliefde ptjes kopiëren o

Zo snel heb je niet zo een stempel geregeld lijkt me. Als die uitslag inderdaad 123mg is dan weet ik wel bijna zeker dat het om dezelfde drukker gaat. En dan erbij, er is ook nog een wereld buiten partyflock. Denk dat de meeste mensen buien dit forum nog nooit van die boompjes gehoord hebben dus een dergelijke reputatie hebben ze nog lang niet.

Waarschuw beheerder
Het wil er bij mij niet in die 123 uitslag van de boompjes.
Het is toch geen toeval dat dit gerucht de hoek om komt kijken nadat de standby's zo jammerlijk gefaald hebben?
Volgens mij komt dit allemaal uit het kamp van de standby's.
Ik weet 1 ding zeker en dat is mijn uitslag afgelopen donderdag van 186.
Dit is trouwens straks relatief gemakkelijk te controleren bij de testcentra's.
Er zijn nu al aardig wat uitslagen dus de spreiding moet al in de database staan.
Ik heb zo'n vermoeden dat er niet een 123 bij zal staan. Ik zal dus even langs het tc vandaag of morgen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 augustus 2010 om 08:26:
Ik heb zo'n vermoeden dat er niet een 123 bij zal staan

+1
sowieso frappant dat meneer dit pas op zondag meldt, terwijl hij het resultaat al donderdag had.
en om nog wel meer redenen geloof ik het niet.

Waarschuw beheerder
We zullen het zien :). Als je het mij vraagt is de marketing-stunt van de blauwe boompjes gewoon ten einde gekomen.
Dumpt een paar mega pillen op de markt voor een spotprijsje, wacht even totdat iedereen kwijlt zodra ze de naam horen, en na die 2 a 3 weekjes investeren is de tijd aangebroken het MDMA gehalte omlaag te gooien en je bent er klaar voor: Een hype rondom cheape pillen: cashen maar!

Maar eerlijk is eerlijk: Mijn hart huilt wel een beetje....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 augustus 2010 om 08:26:
et wil er bij mij niet in die 123 uitslag van de boompjes.

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 augustus 2010 om 09:20:
+1
sowieso frappant dat meneer dit pas op zondag meldt, terwijl hij het resultaat al donderdag had.
en om nog wel meer redenen geloof ik het niet.

Ik neem aan dat jullie je excuses aan 'meneer' aanbieden als blijkt dat het wel klopt? Ik ken de man niet, behoudens paar postings van hem, maar om hem gelijk zo neer te sabelen gaat me ook wat ver.

Waarschuw beheerder
Ot : groene Canadezen en rode duiven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 augustus 2010 om 09:43:
Ik neem aan dat jullie je excuses aan 'meneer' aanbieden als blijkt dat het wel klopt? Ik ken de man niet, behoudens paar postings van hem, maar om hem gelijk zo neer te sabelen gaat me ook wat ver.

:s sinds waneer maak jij je daar zo druk om?? geld dat ook andersom? als blijkt dat het niet klopt??

zijn er al 3 die daar zn twijfels bij zetten ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 augustus 2010 om 09:42:
Als je het mij vraagt is de marketing-stunt van de blauwe boompjes gewoon ten einde gekomen.

oh, vast niet :) tenzij deze week iemand die lage uitslag bevestigt...
maar dan had de spreiding al op 125/190 moeten komen staan, en volgens mij is dat nog niet door gegeven...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ShakeShootStrike op maandag 2 augustus 2010 om 00:41:
Geslacht maakt uit voor jou? Niet zo geëmancipeerd dus;) Want mannen en vrouwen zijn gelijk hoor :P

wtf gast :lol:
je zag toch duidelijk dat ie er van baalde dat een vrouw hem uit lulde? ja en ik maak zeker onderscheid tussen man en vrouw want anders was ik wel bi geweest (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 augustus 2010 om 09:43:

ik sabbel hem ook niet neer. sterker nog, als bijv. jij die post had neergezet met die uitslag, had ik er alsnog m'n twijfels bij gezet. ja het zou kunnen, maar dan moét het wel een replica zijn..

wat zou jij zeggen als ik met een uitslag van 98mg kwam van de FF ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou... Alles kan. Niets zeggen en afwachten...

Kom je ook niet in de positie van ( oeps te snel geoordeeld ) :)
Waarschuw beheerder
En wild maniac? Wat is nou t verschil tussen het uitlullen door een man of door een vrouw??
Is t minder erg als een man hem op zijn plek had gezet?
Enige waar ik op kan komen is dat ze gelijk staan ( als je t mij vraagt zijn vrouwen zelfs slimmer ;) :) )
Waarschuw beheerder
de eerste barstjes verschijnen in de mythe van de boompjes :lol:

Waarschuw beheerder
doesn`t make sense :/

op het moment dat de eerste uitslagen binnen zijn, komt er een pippo aan met het verhaal dat er minderen in aantoch zijn ??
zal vast niet van de drukker van de boompjes komen lijkt mij,.. want dat is zn handeltje direct naar de kloten!
dus wie of wat dat bedacht is,... blijft een raadsel

opmerkelijk is, dat dit verhaal match bij de standby`s!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 augustus 2010 om 10:37:
wat zou jij zeggen als ik met een uitslag van 98mg kwam van de FF ?

Zou ik heel opvallend vinden en er meteen nog een paar wegbrengen naar het testcentrum en hopen dat het niet klopt. Zo wel, dan ben ik genaaid ;)
.
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 augustus 2010 om 10:08:
sinds waneer maak jij je daar zo druk om?? geld dat ook andersom? als blijkt dat het niet klopt??

Ik maak me nergens druk om. Word alleen zo langzamerhand beetje doodmoe van dat gezanik hier. Testuitslagen worden gepost en meteen in twijfel getrokken (of het nou hoog of laag is), iedereen loopt zijn eigen waar beetje op te hemelen, een heleboel onzinnig zogenaamd inside-info gelul, geruchten van 'via via de man met de regenjas op de hoek van de straat' die dan weer meteen door iemand stellig onderuit gehaald worden etc etc. Dit hele topic is verworden tot een grote marketing en reclame zuil van dealers die hun waar aanprijzen en zo langzamerhand is de geloofwaardigheid hier net zo abominabel als die kutsite van pillreports.

En dus komen we weer bij mijn aloude stokpaardje, iedereen gewoon zijn shit laten testen en niet afgaan op wat je op internet allemaal kunt vinden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van keepsmiling op maandag 2 augustus 2010 om 10:48:
mythe

welke mythe?
Uitspraak van Primestar op maandag 2 augustus 2010 om 10:45:
Kom je ook niet in de positie van ( oeps te snel geoordeeld )

daar is het voor de meesten hier, onder wie ikzelf, nu toch al te laat voor:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 augustus 2010 om 10:58:
welke mythe?

180 a 190mg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van keepsmiling op maandag 2 augustus 2010 om 11:03:
180 a 190mg

die uitslagen zijn er gewoon hoor (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Primestar op maandag 2 augustus 2010 om 10:48:
En wild maniac? Wat is nou t verschil tussen het uitlullen door een man of door een vrouw??
Is t minder erg als een man hem op zijn plek had gezet?
Enige waar ik op kan komen is dat ze gelijk staan ( als je t mij vraagt zijn vrouwen zelfs slimmer ;) :) )

*geeft de lepel sarcasme door aan zn buurman*

ot. hier goede pillen in de buurt, en brute kristallen :D

en testen doe ik niet aan :X weet waar ik mn spul haal en hou er van om verrast te worden :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 augustus 2010 om 10:57:
Zou ik heel opvallend vinden

dus indirect bedoel je: ik heb er het (volste) vertrouwen in dat degene bij wie ik haal zulk soort capriolen niet uithaalt.

zo ja; zo is het dan ook bij anderen hier, maar dan mbt de bomen.

de rest van je lap tekst ben ik wel met je eens..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:x <--- lijkt mij beter!!

maar het jeukt wel verdomme :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 augustus 2010 om 11:11:
maar het jeukt wel verdomme :[

moet je krabben

Waarschuw beheerder
donateur
lady loco weet echt veel van pilletjes:lol: