Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4485823x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nu hier volop roze sterren.
Dezelfde inhoud als de paarse. Wederom weer lekker hard geperst.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb nu rode/roze grote W met breeklijn op achterkant iemand die weet of het wat is ? geen zin om te testen

groeten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stars_Stamper op zaterdag 29 mei 2010 om 21:40:
heb nu i.p.v de paarse sterren Roze sterren. Inhoud gelijk aan die van de paarse. Wederom lekker hard geperst.

waar is hier????
omg alkmaar?

paarse sterren zijn top!!!gelukkig heb ik nog een voorraad voor 1 a 2 jaar voor mezelf xD

dus ik heb het relaxt..

Uitspraak van DOOD-LOOD op zaterdag 29 mei 2010 om 17:40:
klopt, ken zelfs iemand die gewoon 'altijd' over ze nek gaat van pillen als ze inslaan:\ lijkt bij maar ruk.

ik moet altijd kokhalzen...elke keer weer... en soms gaat er wat mee soms niet...

weet van mezelf ook dat me maag niet zo sterk is... met alles..
daarom moet ik ook halfjes...

maar van een halve paarse ster space ik al lekker... dus zit mij wel gebakken...
hoe goed/zwaar andere snoepjes zijn.. iedereen bij ons zweert op de paarse sterren haha...

btw vroeger had je groene armani's... die waren briljant (L)
donateur
Uitspraak van Paulus de 2e op zaterdag 29 mei 2010 om 17:52:
Achteraf natuurlijk dom en stom en eigen schuld dikke bult, maar ik ben er vanuit gegaan dat er alleen maar goede waren!!

Door schade en schande wordt met wijs zullen we dan maar zeggen ;) Dan weet je nu dat je allicht vaker wat moet laten testen, is het niet met een labtest danwel met een EZ-test (het eerste lijkt me voor zich spreken dat in ieder geval WELKE stoffen erin zitten betrouwbaarder is van het lab af, de cijfertjes opzich is nog een discussie (geweest, nu niet meer eigenlijk)

Uitspraak van DOOD-LOOD op zaterdag 29 mei 2010 om 17:59:
ja of miaow miaow.

mja meow meow worden mensen doorgaans niet echt misselijk van, zeker in zulke grote aantallen (streekproef van 20 man) ruikt het zo op het gevoel wat meer naar mCPP dan MEphedrone. Te meer omdat er veel meer mCPP tabletten in omloop (in NL) zijn geweest dan tabletten met Mephedrone (bij mijn weten alleen nog die groene swirls, maar correct me if I'm wrong here)
Maar tis niet uitgesloten zonder labtest natuurlijk ;) (danwel een goed opgezette vergelijkende test met meerdere EZ Tests, zoals ik die zou kunnen doen gezien ik de EZ-Test Tri All heb en Mephedrone in kristalvorm)
donateur
Uitspraak van Cor.S op zaterdag 29 mei 2010 om 22:51:
waar is hier????
omg alkmaar?

Amsterdam, denk je niet? Dat staat in z'n profiel iig..
paarse sterren zijn top!!!gelukkig heb ik nog een voorraad voor 1 a 2 jaar voor mezelf xD

tja als je prima gaat op die dingen dan..ja prima natuurlijk (Y) Qua inhoud is er iig genoeg beters, maar als je hier genoegen mee neemt..ja dan is er geen reden het te veranderen natuurlijk ;)
maar van een halve paarse ster space ik al lekker... dus zit mij wel gebakken...
hoe goed/zwaar andere snoepjes zijn.. iedereen bij ons zweert op de paarse sterren haha...

(Y) dan dus :)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 mei 2010 om 00:14:
minder pillen op zak) (wel meer kans om gesnaait te worden door security met geklooi van breken/en vallen)

dat is natuurlijk vooral afhankelijk van hoe handig je bent om niet teveel op te vallen richting de security toe..en afhankelijk van wat voor feesten je bezoekt met die meuk op zak :)

Ik denk dat het voor mij niet echt uitmaakt..nog geen gezeik gehad iig. Laat ik dat zou houden 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stars_Stamper op zaterdag 29 mei 2010 om 21:40:
heb nu i.p.v de paarse sterren Roze sterren. Inhoud gelijk aan die van de paarse. Wederom lekker hard geperst

roze david sterren zijn dat die zijn hier ook gesignaleerd ,bijna zelfde inhoud als paarse ster maar een david ster kis toch iets anders als een paarse ster .
Hier nu ook zat van die groene davidster gesignaleerd ,alleen die gele moet ik nog even opletten maar gaat vast nog opduiken hier

Roze ster = dus roze davidster .prima tikkel overigens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van azeks op zaterdag 29 mei 2010 om 14:44:
Uitspraak van Igo! op zaterdag 29 mei 2010 om 09:22:
hyper heeft een avatar van zich zelf gemaakt...

zo ga je eruit zien en doen na een groene canadees

Zo zag ik eruit nadat ik en een groene canadees en een groene davidster had gepropt teveel groen daarvan ging ik groen uitslaan
en ja 270 mg mdma daar word een adhd-er niet rustig van helaas dan krijg je dit .

Conclusie een van beiden is voldoende ,maar ja er zijn mensen die dit toch prefereren daarna kom je vanzelf wel tot rust:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 mei 2010 om 00:23:
daarvan ging ik groen uitslaan

hmzzzz, valt me dan wel weer tegen dat je niet gewoon er uit gaat zien als de hulk.... iedereen lacht om kermit...
(Kermit is een sukkel, Hulk is stoer)

Waarschuw beheerder
hier in de buurt : oranje hartjes (hartje erin). Klein maar fijn zou ik maar zeggen (y) Kreeg vrijdag uitslag terug van 117 mg !! (verder niks).
Olee olee oleeee, speciale WK-druk :lol: Super schotels zijn het....pffffff (y)
donateur
waar is hier????
omg alkmaar?

Amsterdam, denk je niet? Dat staat in z'n profiel iig..

tja als je prima gaat op die dingen dan..ja prima natuurlijk (Y) Qua inhoud is er iig genoeg beters, maar als je hier genoegen mee neemt..ja dan is er geen reden het te veranderen natuurlijk ;)

(Y) dan dus :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 mei 2010 om 01:32:
hier in de buurt : oranje hartjes (hartje erin). Klein maar fijn zou ik maar zeggen (y) Kreeg vrijdag uitslag terug van 117 mg !! (verder niks).
Olee olee oleeee, speciale WK-druk :lol: Super schotels zijn het....pffffff (y)

heb ik hier 2 van liggen, kan ze helaas niet meer krijgen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van openhaardstyle op zaterdag 29 mei 2010 om 14:12:
hier gaan de canadeesjes ook rond.
zeer goed klappertandend niveau
zeker een topper!!

zijn cker zeer prettig (y), maar wat minder voor "gezellig thuis op de bank" Hier worden die oranje hartjes nu uitvoerig getest<<< zijn het er allemaal over eens : niveau rode duif / oranje kers :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 mei 2010 om 01:50:
oranje kers :D

ga ik er OOK wat van inslaan ;)

dus zo te horen zijn de hartjes/kersjes de thuis-op-de-bank genieters, en de canadeesjes de volgas-op-feesten knallers?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Qlusive K op zondag 30 mei 2010 om 02:06:
dus zo te horen zijn de hartjes/kersjes de thuis-op-de-bank genieters, en de canadeesjes de volgas-op-feesten knallers?

Ja exclusieve kasper, dat is correct.

exlusieve kasper, ook wel excl genoemd...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 mei 2010 om 02:08:
Ja exclusieve kasper, dat is correct.

exlusieve kasper, ook wel excl genoemd...

ja spacekees, wil het lukken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DOOD-LOOD op zaterdag 29 mei 2010 om 17:40:
klopt, ken zelfs iemand die gewoon 'altijd' over ze nek gaat van pillen als ze inslaan lijkt bij maar ruk

+1. hier wel meer maten die dat hebben.
k ben nu goed uit me dak zeg met die canadezen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja k weet verder ook niet man, ik ga pitten.

Ciao

Waarschuw beheerder
ga ik er OOK wat van inslaan

is natuurlijk wel heel zwart/wit, maar zoiets ja :)

Waarschuw beheerder
en de canadeesjes de volgas-op-feesten knallers?

ik zit lekker thuis nogmals en zit m hier hard te gaan:D
Waarschuw beheerder
donateur
tijdje geleden zo'n groene op,.. ging wel lekker!
hou het bij 1 vanavond, maar schat in dak er voor een feestje hooguit 3 a 4 nodig

ben benieuwd op BKJN!
Waarschuw beheerder
WITTE MANEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zooooooooo wat een vuurwerk
donateur
Uitspraak van ellepellie :lol: op zondag 30 mei 2010 om 02:16:
dusss.....

kortom... 8) :)

ACh, je kunt een yingyang ook op de bank nemen maar ook op een feest. Mijn zwager geeft iig de voorkeur een een BYY boven een duif. Zelf laatst genoemden nog niet geprobeerd, wel liggen :yes: Keertje doen, maar ja..als je keuze hebt uit BYY's, duiven, groene canadezen, nog wat blauwe mitsu's en wat andere losse exemplaren dan komth het er niet zo van :O Zeker niet als je niet zo vaak wat neemt :O
Waarschuw beheerder
Leuk lijstje, misschien een stomme vraag, maar in hoeverre merk je er nou wat van welk pilletje je neemt?
Is dat eigenlijk wel te merken als het allemaal goede kwaliteit pillen met M erin zijn?

Kijk, verschil tussen goede of slechte pil is duidelijk. Maar voor de rest? Merk je nou wezenlijk verschil als je begint met een BYY, verder gaat met een oranje kersje, vervolgens een paars sterretje neemt, verder gaat met een hartje en afsluit met een duif?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JGL op zondag 30 mei 2010 om 10:05:
ijk, verschil tussen goede of slechte pil is duidelijk. Maar voor de rest? Merk je nou wezenlijk verschil als je begint met een BYY, verder gaat met een oranje kersje, vervolgens een paars sterretje neemt, verder gaat met een hartje en afsluit met een duif?

zo zul je weinig verschil merken, je hebt wel 500 - 600 mg achter de kiezen dan, dus je merkt sowieso niet zo veel meer:P

verschil merk je vooral als je niet door elkaar slikt, maar dat maakt het ook weer lastig te vergelijken vind ik zelf...

Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met Blauwe Tulp?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .:René:. op zondag 30 mei 2010 om 10:22:
zo zul je weinig verschil merken, je hebt wel 500 - 600 mg achter de kiezen dan, dus je merkt sowieso niet zo veel meer

verschil merk je vooral als je niet door elkaar slikt, maar dat maakt het ook weer lastig te vergelijken vind ik zelf...

Hoe staat dat in verhouding dan?

En hoe is het verschilals bv 3 kersjes en 2 swirls op hebt, merk je een dergelijk verschil of is het 1 lange roes?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Denk dat als je begint met een goeie sterke, dat de rest dan als aanvulling werkt?
Maar dat weet ik niet zeker, neem meestal maar 1 soort snoepgoed mee naar een feest:P
hiero ook, de oranje kersen en the green one's 8)
was gezellig met de Canadians op Emporium :rot:
Waarschuw beheerder
Roze ster is NIET de Davidster waar Hyper 73 het over heeft,

Dit is exact dezelfde als de paarse ster maar nu met een roze jasje. Drukker heeft ander bindkleurtje gebruikt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stars_Stamper op zondag 30 mei 2010 om 12:11:
Dit is exact dezelfde als de paarse ster maar nu met een roze jasje. Drukker heeft ander bindkleurtje gebruikt.

er komen naar mijn weten ook oranje sterren aan ivm WK :p overgens ook weer exact dezelfde.
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 mei 2010 om 02:25:
is natuurlijk wel heel zwart/wit, maar zoiets ja :)

maar houdt dat dan ook in dat je bij de ene meer dat 'liefdesgevoel' hebt en bij de ander alleen maar de drang om KEIHARD te gaan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stars_Stamper op zondag 30 mei 2010 om 12:11:
Roze ster is NIET de Davidster waar Hyper 73 het over heeft,

moesten die sterren niet oranje zijn ipv roze?:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Qlusive K op zondag 30 mei 2010 om 12:31:
er komen naar mijn weten ook oranje sterren aan ivm WK overgens ook weer exact dezelfde.

ja idd, zijn er al.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .:René:. op zondag 30 mei 2010 om 10:22:
zo zul je weinig verschil merken, je hebt wel 500 - 600 mg achter de kiezen dan, dus je merkt sowieso niet zo veel meer

Tijd voor een pauze dan, zijn echt teveel mg voor een avond/nacht..
Uitspraak van JGL op zondag 30 mei 2010 om 10:05:
Kijk, verschil tussen goede of slechte pil is duidelijk. Maar voor de rest? Merk je nou wezenlijk verschil als je begint met een BYY, verder gaat met een oranje kersje, vervolgens een paars sterretje neemt, verder gaat met een hartje en afsluit met een duif?

Denk niet dat er veel verschil in zit,
Maar waarom zou je zoveel mixen :) ?? lijkt het wel een coctail
Uitspraak van Daan Loesoe op zondag 30 mei 2010 om 04:21:
WITTE MANEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zooooooooo wat een vuurwerk

ik hoop het..
Moet ze ook nog ff aan een persoonlijke test onderwerpen, net als de Gr Canas
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Peternator op zaterdag 29 mei 2010 om 21:49:
heb nu rode/roze grote W met breeklijn op achterkant iemand die weet of het wat is ? geen zin om te testen

groeten

iemand ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Qlusive K op zondag 30 mei 2010 om 12:31:
maar houdt dat dan ook in dat je bij de ene meer dat 'liefdesgevoel' hebt en bij de ander alleen maar de drang om KEIHARD te gaan?

nee, heeft daar niet zoveel mee te maken. Heeft gewoon meer met de inhoud te maken, en ook hoe die binnenkomt. Love-gevoel zit bij allebei wel goed :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 mei 2010 om 21:28:
Met de duif win je het vertrouwen wel weer terug(Y):lol:

ja dat is heel bizar :P in de vriendgroep vragen ze alleen maar op Rooie duiven
terwijl ik ook nog blauwe ying yangs heb liggen voor zse :roflol:
dan houd ik die Ying yangs lekker voor me zelf (Y) lijkt me een deal 8)

2-cb (pillen) word nu geexpirimenteerd in de vriendengroep :O
wat is da combinatie van 2-cb (pillen) en mdma kristallen ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb nu rode met de opdruk van een dollar teken? Iemand ervaring mee? Ze zijn kwa kleur en vorm precies hetzelfde als de rode duiven! Zijn het misschien dezelfde maar met een andere opdruk?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BRL Maikel op zondag 30 mei 2010 om 14:16:
Ik heb nu rode met de opdruk van een dollar teken? Iemand ervaring mee? Ze zijn kwa kleur en vorm precies hetzelfde als de rode duiven! Zijn het misschien dezelfde maar met een andere opdruk?

die zijn goed te nassen ja. zelfde als de duiven idd

Waarschuw beheerder
Wittee halve maantjes en die zijn top
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op zondag 30 mei 2010 om 13:03:
Tijd voor een pauze dan, zijn echt teveel mg voor een avond/nacht..

welnee joi:D

Consumptie Report:
gisteren avond keihard over me nek gegaan van een davidster(eerste keer jode-ster). ik kwam binnen op een verjaardag een half uur na inname, binnen 10-20sec. stond ik te zweten als een reiger met watervrees. de benauwdheid vloog me naar de strot ik begon me misselijk te voelen en uiteindelijk stond ik voor de deur te hozen. natuurlijk ziet iedereen dat die binnen zit met als gevolg, dat iedereen zegt dat je maar niet meer moet drinken. heb wel 100x tegen mensen moeten vertellen dat ik heel de avond nog niet had gedronken en ook nooit drink:P er hebben wel 30 neuzen boven me bekertje met cola gehangen:lol: afijn, toen ik weer opgeklaard was en weer de volle moed had heb ik er nog maar 1 genomen en later op de avond nog 1. 't zijn zeker wel lekkere pilletjes waar je een heerlijke space op maakt (zeker voor de sex zijn ze idiaal) maar waarom de eerste niet lekker viel blijft me een raadsel. het enige wat ik zou kunne bedenken is, dat het komt doordat ik heel de dag niks had gegeten, dat maakte heel het fiasco voor de deur ook een stuk pijnlijker:\

uiteindelijk had de avond niet beter kunnen eindigen voor mij, zelfs mijn stoute dromen konden er niet tegenop:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DOOD-LOOD op zondag 30 mei 2010 om 14:55:
davidster

welke kleur had je genomen?
Waarschuw beheerder
candees Deed zen werk...! Ben gewoon ff in auto moete gaan ligge toen die insloeg...

En bij de 2de Ging ik haast over men nek toen die insloeg :O nog nooit gehad...!
Waarschuw beheerder
heb ik ook al bij een andere gepost

testresultaat gele kruis

3mg amfetamine 16 mg MDMA en 60 mg caf
dus als je die aangeboden krijgt niet nemen ;)

Waarschuw beheerder
Omgeving Utrecht?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 mei 2010 om 01:25:
hmzzzz, valt me dan wel weer tegen dat je niet gewoon er uit gaat zien als de hulk.... iedereen lacht om kermit...
(Kermit is een sukkel, Hulk is stoer)

Tja laat iedereen me maar voor kermit aanzien toch ,moet je dan maar afwachtten of de hulk niet voor je staat .:lol:
maar ik begrijp de strkking even kijken of we een leuke hulk kunnen vinden :lol:

Waarschuw beheerder

Klopt ,die groene davidster doet het ook prima op de bank .
Dat dood lood van die eerste over zn nek ging komt idd doordat hij de hele dag niks gegeten had ,ik heb er gisteren toch nog maar een gesnoept en een maat van me ook ,wij zijn beide niet over onze nek gegaan .Maar wel een paar uur hard gegaan .
Die maat van me is bijna 2 meter lang en kan wat hebben ,maar die moest toch echt even gaan liggen,daarna vroeg ie of ik een leuke buurvrouw had.
Verder heeft ie nog een half uur lang geprobeerd de krant te lezen (die hij nog nooit heeft gelezen volgens mij ) nadat hij hem zelfs op een meter afstand nog niet kon lezen ,kwam ie erachter dat ie hem op zn kop had.:roflol:

Verder valt wel op dat ik zowel op een canadees als op een groene davidster heel hard ga maar dat ik toch na die davidster prima kan slapen
en de dag erna me veel minder brak voel ,die canadees klapt er dan weer het eerste half uur beter op bij mij ,maar goed die maat van mij was toch echt het eerste uur de weg kwijt van die gds .
Zoals ik al eerder zei dus ,een kwestie van voorkeur ,beide zijn top .

Binnen kort maar eens zo'm maan proberen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Killah op zondag 30 mei 2010 om 15:36:
3mg amfetamine 16 mg MDMA en 60 mg caf
dus als je die aangeboden krijgt niet nemen

of per 10 tegelijk nemen :lol: