op een of andere manier denk ik dat ik daar aankom met m'n handel
Je moet er ook niet aankomen met je handel (al bedoelde je dit vast niet zo letterlijk), maar gewoon met een of het toegestane aantal samples..en niet meer
VENUSSS EMIEL! WAAROM KUNNEN JULLIE NIET ZOALS HEM GEWOON BERGRIJPEND-LEZEN?
oja emiel, geloof dat jij je pas over die opmerking van vande week zou uitspreken als je het had achterhaald. ik zie hier staan dat het dus (volgens jou)onzin is, blijkbaar heb je je huiswerk gedaan
maar waar blijven je argumenten dan? dacht dat jij altijd alleen maar onderbouwde kritiek accepteerde? val je toch wel een beetje zo met een grote boog door de mand, niet? vooral als je daarbij meteen verklaard dat de andere 2 uitspraken die ik doe, ook onzin zijn met eveneens een ontbrekende onderbouwing. heeft je kat de toetsen van je computer gepikt voor het scrabbelen, of was je vergeten dat je zelf altijd zeikt om on-doordachte opmerkingen.
Ik kan prima
begrijpend lezen
(berg-rijpend lezen heb ik nog wel moeite mee inderdaad), maar je snapt dat als je begint met zo'n toon tegen me aan te slaan dat alle zin om te reageren gelijk al weg is
Overigens, licht eens een tipje van de sluiter op, over welke opmerking van de week had je het? Ik denk dat je de plank
behoorlijk misslaat, want ik weet (denk ik) waaraan jij denkt, maar dat bedoel ík écht niet..Het gaat om heel wat anders...
Dat waar jij aan refereert, heb ik tot nu toe nergens als onzin bestempeld, alleen als iets dat ik, wil gaan nazoeken, nergens daarin is een negatieve toon gebruikt, dus ik snap niet waar je vandaan haalt dat dat de betreffende opmerking zou zijn. Kortom, je gaat nu (weer) fel een discussie in, terwijl je niet eens duidelijk hebt waar het om gaat

Als je dat blijft doen zul je, in ieder geval bij mij, steeds aan het korte eind trekken hoor..
Dus, gezien het niet over dezelfde kwestie gaat, hoef ik er ook geen argumenten voor aan te voeren, want jij hebt iets héél anders in gedachte dan ik. Als je het wilt weten, PB je maar, want je valt hier, weer met je impulsiviteit uit de hoek, terwijl je dus eigenlijk niet weet waar ik op doelde. Sure, dat probleem kan aan beide kanten liggen, maar ik heb het niet zonder reden in het midden gelaten, ik hoopte dat je het zelf zou realiseren, maar dat is niet zo. Geeft niet, dit soort misstanden ontstaan wel eens bij online communicatie. Maar goed, de zin vervliegt natuurlijk behoorlijk als je er, ja nu doe je het zeker, onzin als kat en scrabbelen erbij gaat pakken, terwijl dat nergens voor nodig is.. Je zit gewoon op een verkeerd spoor te azen.
Dat een van je twee opmerkingen (de eerder gequote, voor de duidelijkheid) niet helemaal onzin is, heb ik overigens al toegelicht in het verhaal met de discussie met Venusss, namelijk, dat er meerdere kanten aan het verhaal zitten. Dat verdedigd zowel jouw stelling, als die van haar, waar ik de achtergrond van ken..en die jij ook te weten had kunnen komen, zoals je aan haar reactie kunt lezen. Maar die kans is, zoals zij zelf schrijft, blijkbaar verkeken. Jammer, want soms kan het wel inzichtgevend zijn waarom mensen een bepaald standpunt hebben, danwel op een bepaalde manier reageren. Maar goed, jullie hebben je excusses al over en weer gedaan
Als je er verder op in wilt gaan, doe je dat dus maar per PB, dan kunnen we hier ontopic danwel minder offtopic verder..
Uiteraard kan je het geschrevene zo nodig dan quoten.
-----------------streep--------------