Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4478849x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 mei 2010 om 22:40:
50mg

voor het slapen gaan? :lol:
ik ben van mening dat als je het doet je het goed moet doen en dat betekent dus minimaal een dosis van 100 mg.
maar goed, als jij je prettig voelt bij 50.. (y)
Waarschuw beheerder
Groen Cannadeesje gedropt kwartiertje geleden ben benieuwd :d
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 mei 2010 om 22:39:
mijn bedoeling geweest dat er geen bruto waardes meer vermeld worden .

Dat is een goede bedoeling wat mij betreft :)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 mei 2010 om 22:39:
Maar tot die tijd staat die groene davidster dus voor 139mg netto ,oeps sorry 139mg:)

Gewoon een nette score dus :) Die van jou zal er in principe wel in de buurt komen natuurlijk..tenzij in die rakkers ook een aso spreiding zit :O Maar ik hoop dat menig producent af en toe meeleest..en zich realiseert dat spreiding niet het meest ideale ding is. Beetje is prima maar een hoop is niet zo chill :nocheer: Zeker niet als het het verschil gaat maken tussen een gemiddeld en hoog gedoseerde pil, als het gaat om tussen hoog en nog hoger..ja..dan is 't al weer net wat anders :P
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 mei 2010 om 23:11:
Wel natuurlijk weer een trieste zaak ,Het zoveelste dieptepunt in het verhaal testcentrum .
Alhoewel het natuurlijk weer wel goede voorlichting is over de (negatieve) werking van drugs ,die folders hadden ze gisteren weg kunnen laten want daar zaten twee lichtgevende praktijk voorbeelden

Mja dat is natuurlijk wel weer net afhankelijk van het feitelijke inleverpunt en niet zozeer van het lab waar ze uiteindelijk getest worden. Maar ja, je hoopt er wel enigzins adequaat geholpen te worden voor het deel dat daar plaats vindt, natuurlijk.

OT: Wat groene in de pocket om alvast naar te kijken, volgende week naar het lab ermee! Voor nog een uitslag.
Waarschuw beheerder
Update wapperderflap hiero :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 22 mei 2010 om 00:17:
Ik tel 40 minuten

denk dat ie omgevallen is want kreeg echt onleesbaar MSN bericht van hem.... LOL

Doel daarmee niet op Emiel maar op Daan.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 mei 2010 om 00:22:
40 minuten

55 :9
Uitspraak van Daantje^^ op vrijdag 21 mei 2010 om 23:36:
kwartiertje geleden

Oja, ik lees maar weer de helft ook 8) hehe. Afijn, misschien spacede ie ook al een kwartier :D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 mei 2010 om 00:23:
Doel daarmee niet op Emiel maar op Daan.

Hehe, (Y)

Moet zo nog iemand wegbrengen, dus zou niet best zijn als ik zou omvallen nu 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DOOD-LOOD op vrijdag 21 mei 2010 om 19:58:
tolerantie bouw je niet echt op door de hoeveelheid mg's, dat is meer te verwijten aan de regelmaat van het gebruik

nou ja zeg....je dekt je wel heel goed in hier....:)
de hoeveelheid MG....is wel zeker bepalend voor de opbouw van tolerantie :yes:
de frequentie van gebruik komt op een goede 2e plaats....
Ik zeg dus...."vaker en weinig"....is minder schadelijk dan "veel en minder vaak"....
Dus RIMAR....:lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ginaa :cheer: op vrijdag 21 mei 2010 om 09:03:
iemand bekend met tinkie twinkies?

Ja, een paar maanden geleden laten testen op 32 mg.. als het dezelfde zijn...

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 21 mei 2010 om 10:45:
Jep hier ook en zo is het. Ook de poedervorm ervan is goed leverbaar :yes: (Y)

Hmm Explosion al jaren niet meer gezien, maar "gewone" Methylone wel ja O:)

Uitspraak van de naam is HENK op vrijdag 21 mei 2010 om 10:46:
Nog een uitslag van de groene canadees: 142 mg
lijkt er tot nu toe idd op dat de spreiding niet erg groot is

:cheer:

Uitspraak van Daantje^^ op vrijdag 21 mei 2010 om 23:36:
Groen Cannadeesje gedropt

Haha veel plezier :9
Waarschuw beheerder
Al tijdje niet meer aanwezig geweest ivm afstuderen maar zie dat ik weer een hoop gemist heb:D Heerlijke discussies en een aantal nieuwe snoepjes die misschien wel interessant zijn!

Hier in de buurt niks aparts meer tegen gekomen. Wat verdwaalde vlinders en wat sterren!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rimo87 op zaterdag 22 mei 2010 om 01:06:
Hier in de buurt niks aparts meer tegen gekomen. Wat verdwaalde vlinders en wat sterren!

nou wat wil je dan nog meer ??....met "iets aparts" verandert er verder niet zo veel....M = M....en wees maar blij dat je dat iig kunt krijgen :D
donateur
Uitspraak van 2C-Bever op zaterdag 22 mei 2010 om 01:02:
Hmm Explosion al jaren niet meer gezien, maar "gewone" Methylone wel ja O:)

Oh is hier beide wel eigenlijk :) Geloof dat er alleen wel Exposion nu staat op die buisjes, ipv met nog een l ertussen :O
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 mei 2010 om 02:00:
.met "iets aparts" verandert er verder niet zo veel...

nou .. ik heb wel wat aparte dingen liggen waar er heus wel wat mee veranderd 8) :lol:

Maar ok, das geen M ja..maar is dat vals spelen dan? 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 22 mei 2010 om 02:25:
nou .. ik heb wel wat aparte dingen liggen waar er heus wel wat mee veranderd

whaaaaaaa :roflol:

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 22 mei 2010 om 00:14:
Wat groene in de pocket om alvast naar te kijken, volgende week naar het lab ermee! Voor nog een uitslag

in de maag nu al een half uur was benieuwd maar inmiddels niet meer benieuwd maar moeite om geen spelfouten meer te maken ,toch al niet mijn sterkste punt.
Waarschuw beheerder
denk dat ie omgevallen is want kreeg echt onleesbaar MSN bericht van hem.... LOL

da's in elk geval "beter" dan al die spam die je van hem krijgt zodra je je msn aan zet :[
(sorry, off topic, maar kon deze niet laten liggen :-P )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 mei 2010 om 03:33:
in de maag nu al een half uur

En hoe was het.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 mei 2010 om 23:11:
ik hoorde dat die dame probeerde om een afbeelding op te zoeken in het dims 2010 boekje en dat ze na 5 min er nog niet uit was .Ze ging zelfs het boekje dichter en verder weg houden en niet omdat ze haar leesbril niet op had.

Vervolgens leek ze net een bandrecorder en vermelde elek keer weer waar je naar toe moest belle en wanneer voor de uitslag ,wat wel een beetje vreemd is bij een en dezelfde persoon .o had ik dat al gezegd of niet .Vroeg ze nog .Die beste goser die erbij zat probeerde er nog maar het beste van te maken immers toch zijn collega maar keek zelf ook alsof ie lucifer stokjes tussen zn oogleden had.

Wij durven best toe te geven hoor dat wij regelmatig snoepen schijnt als opmerking door haar ge uit te zijn ,uit de eigen pot .Bij het opzoeken van de afbeeldingen in het boekje werd ook de opmerking o deze waren lekker ,door haar geuit .

Het leek echt een aflevering van boobytrap of bananasplit ,een herrezen ralph inbar daar moet je toch niet aan denken .

Wel natuurlijk weer een trieste zaak ,Het zoveelste dieptepunt in het verhaal testcentrum .
Alhoewel het natuurlijk weer wel goede voorlichting is over de (negatieve) werking van drugs ,die folders hadden ze gisteren weg kunnen laten want daar zaten twee lichtgevende praktijk voorbeelden

Verder kan ik idd bevestigen dat er meerdere flockers aanwezig waren daar

ja joh, bij mij zaten ze te kijken alsof ik met een appel op de stok kwam binne lopen. toen ik die snoepies aan die vent gaf en hij ernaar keek, zat i helemaal gefocust te kijken ernaar en leek hij wel voor een aantal seconde erges anders te zijn. die vrouw keek opzij naar haar diep denkende collega die in een fractie haar ook recht aankijkt, ze schoten allebij in de lag als slinger makaki's en even leek het wel of ze samen in het andere wereldje zijn gestapt.
bij de canadees het zelfde verhaal.

na meerdere flauwe grappen en nog meer lomp geschater beginnen ze aan het het cristal sample. hier ging het dan wel even 'redelijk' normaal, maar wanneer de ket aan de beurt is was het voor mij duidelijk dat deze dame en heer iets te lang boven het zuur (maar natuurlijk:rot:.) hadden gehangen. "reageert ket op zuur" vraagt de man, de vrouw antwoordde toen "ja dat wel, ik weet alleen niet meer welke kleur" vervolgens gooit de man zuur er over en gebeurt er helemaal niks:P de vrouw wil een kaartje pakken voor het test nummer, maar na 3 keer met d'r hand rondgedraaid te hebben alsof ze ze instraalde vroeg zij "waar liggen de kaarjes voor ket?". ze kon dus een FEL oranje kaartje met daarop het woord 'ketamine' afgebeeld in vrij grote letters niet vinden ondanks dat het gewoon onder d'r neus lag:\ ik vroeg aan het einde of ik niet een paar van die buisjes mocht hebben voor de volgende keer, zodat ik niet steeds weer een zakkie mee terug krijg met nog 2 tikken ket-pep-andere stoffen.. die man gaf er toen 3á4 mee, maar dat vond zij blijkbaar niet voldoende, want zij deed een laatje open waar zij 2 handen kneitervol buisjes uit pakte. toen ik buiten kwam ontdekte ik ook dat ze bij het invullen van het kaartje "MDMA" 3 nummer heeft opgeschreven in de meest onlogische opstelling die je kunt bedenken.

naja, beter dan dat je zo'n monotobias voor je heb zitten.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 mei 2010 om 01:01:
"vaker en weinig"....is minder schadelijk dan "veel en minder vaak"

dat vind ik nogal een aparte stelling.volgens mij is het allenbij inhoudelijk het zelfde, maar is alleen de uitvoering anders:) maar goed. de grootste schade ontstaat door uitdroging en overhitting. ongeacht de hoeveelheid die je heb geconsumeerd nog de aantal keren, blijf ik net zoveel zweten als bij een normale dosis in de betreffende temperatuur. door een hogere dosis droog je ook niet ineens sneller uit, dan had ik na Nightmare zo'n beetje op gedroogde tuttie-fruttie moeten lijken nadat ik 10 duiven had versnoept.

'minder vaak een hogere dosis' is denk ik minder slecht voor je dan 'vaker een lage dosering' als ik je stelling beantwoord. door minder vaak te nemen krijgt je lichaam de kans serotonine aan te maken, als je vaker gebruikt krijgt je lichaam daar de kans niet voor. als ik nu laten we zeggen om de 4 weekeinde 400mg slik is dat zeker wel minder slecht voor me dan elke weekeind 100mg nuttig. A: word mijn lichaam maar 1 keer verhit en uitgedroogd. B: mijn serotonine heeft nog enig sinds de kans om te herstellen.

elke dag 4 bier drinken is toch ook slechter voor je lever dan 'eens in de zoveel tijd' 28 op een speciale gelegenheid:lol:

ik word heus niet dikker als ik 2-3 keer in de maand 10 hamburgers eet moet je eens kijken wat er met je gebeurd als je er elke dag minimaal 1 zou nemen:P

genoeg onderbouwing van mijn antwoord op jou nogal misplaatste stelling, aangezien het om de tolerantie ging en niet om de schade die het veroorzaakt.

door een grotere dosis groeit je tolerantie niet(in de zin van " er wel of niets van voelen", waar het woord 'tolerantie' in dit geval voor staat.). gevoelsmatig zal je misschien meer nodig hebben, omdat het gevoel dan sterker/lekkerder is, maar het zorgt er niet voor dat ik bijv. 'nu' van 400mg. zwaar space en over '4 weken' ineen 800mg. nodig heb om te kunne HD-spacen:) als je 4-8 keer per maand 100mg. neemt groeit je tolerantie binne 2-3 maanden met een vlot tempo kan ik je vertellen op basis van "theorie" en "praktijk-ervaring".

en niet te vergeten, de volgende keer onderbouwde kritiek te leveren:). iemand in het ongelijk stellen op basis van het lezen van zijn 'onderbouwde' post, vraagt natuurlijk om een gedetailleerder comment dan:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 mei 2010 om 01:01:
nou ja zeg....je dekt je wel heel goed in hier....:)
de hoeveelheid MG....is wel zeker bepalend voor de opbouw van tolerantie :yes:
de frequentie van gebruik komt op een goede 2e plaats....
Ik zeg dus...."vaker en weinig"....is minder schadelijk dan "veel en minder vaak"....

en al zou ik het "O, zo fout" hebben, er is nog steeds geen hond die heeft terug kunne lezen waarom dan wel:\

mensen (lees: zij die 'dit' nog steeds niet kunnen) voor de zoveelste keer dan maar weer:

ONDERBOUW NOU EENS JE KRITIEK!!! BLEHREN DAT WE HET BETER WETEN IS GEEN KUNST.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Venusss op zaterdag 22 mei 2010 om 07:08:
da's in elk geval "beter" dan al die spam die je van hem krijgt zodra je je msn aan zet
(sorry, off topic, maar kon deze niet laten liggen

Je doelt op die Iphone, LCD TV en weet ik veel wat voor onzin nog meer. Die jongen heeft zijn huiskamer vol met gewonnen spullen volgens mij.. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DOOD-LOOD op zaterdag 22 mei 2010 om 09:43:
dan had ik na Nightmare zo'n beetje op gedroogde tuttie-fruttie moeten lijken

:roflol: [img width=325 height=226]http://www.eleveldsteenwijk.nl/foto/prunes_sches_325x226.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 mei 2010 om 10:23:
Iphone, LCD TV en weet ik veel wat voor onzin nog meer. Die jongen heeft zijn huiskamer vol met gewonnen spullen volgens mij.. ;)

ja idd, zo ken ik er ook tig die elke week weer een wii of playstation winnen.:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DOOD-LOOD op vrijdag 21 mei 2010 om 20:22:
wel heel knap dat je dat weet, hoevol je maag nou zit:\

natte vinger werk he.
gewoon bijna leeg voordat de honger begint toe te slaan
want dan zakt je bloedsuikerspiegel weer teveel en dat werkt niet in je voordeel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zaterdag 22 mei 2010 om 10:49:
natte vinger werk he.
gewoon bijna leeg voordat de honger begint toe te slaan
want dan zakt je bloedsuikerspiegel weer teveel en dat werkt niet in je voordeel.

ok
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 mei 2010 om 10:44:
[img width=325 height=226 cacheid=0011374a002e983e412ccd971a02aab9fe]http://www.eleveldsteenwijk.nl/foto/prunes_sches_325x226.jpg[/img]

hehe daar zou ik in die situatie wel zo ongeveer een klein beetje niet helemaal doch enige herkenning op hebben geleken ja:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 22 mei 2010 om 00:17:
Ik tel 40 minuten :D

Dit klopte *doet bakkie koffie zetten voor Emiel*

Was het zo erg en ik nog wel zo mijn best gedaan 8)
Uitspraak van Venusss op zaterdag 22 mei 2010 om 07:08:
da's in elk geval "beter" dan al die spam die je van hem krijgt zodra je je msn aan zet :[
(sorry, off topic, maar kon deze niet laten liggen :-P )

huh nog steeds vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemd :[
Je doelt op die Iphone, LCD TV en weet ik veel wat voor onzin nog meer. Die jongen heeft zijn huiskamer vol met gewonnen spullen volgens

Was het maar zo"n feest o:)

Maar goed ben weer wakker en amper ergens last van van brakheid ofzo,ja wel zoiets van je hebt gister iets naar binnen gemikt.Pilletje is bij deze prima gekuerd kwam lekker langzaam op zoals het hoort(vind ik dan).En hij hield iets van 4 uurtjes aan.

Toppertje

:d
Waarschuw beheerder
hele lekkere
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 mei 2010 om 09:40:
nou .. ik heb wel wat aparte dingen liggen waar er heus wel wat mee veranderd

T7(H)

Onder andere :yes:
Die jongen heeft zijn huiskamer vol met gewonnen spullen volgens mij.. ;)

Of een redelijk gehackte msn account, kan dat? 8) Krijg ook regelmatig links van mensen die dan laptop's of iPhones gewonnen hebben..maar ik zie altijd wel dat ze dat bericht niet zelf getyped hebben..dus klik er nooit op. En de persoon blokkeer ik een tijdje..want je weet dat je er nog meer krijgt daarna :D
Uitspraak van Daantje^^ op zaterdag 22 mei 2010 om 11:25:
*doet bakkie koffie zetten voor Emiel*

doe maar een goeie thee als het ff kan :)
als ik nu laten we zeggen om de 4 weekeinde 400mg slik is dat zeker wel minder slecht voor me dan elke weekeind 100mg nuttig. A: word mijn lichaam maar 1 keer verhit en uitgedroogd. B: mijn serotonine heeft nog enig sinds de kans om te herstellen.

Ik ga eens zoeken naar een bron met goeie cijfers hierover, want je claimt misschien dat je het weet, maar het is ook maar jouw veronderstelling ;)
elke dag 4 bier drinken is toch ook slechter voor je lever dan 'eens in de zoveel tijd' 28 op een speciale gelegenheid:lol:

says who? Voor je lever misschien wel. Voor je hersenen zit die zaak weer wat anders 8)
genoeg onderbouwing van mijn antwoord op jou nogal misplaatste stelling,

alleen jammer dat dit soort niet 1:1 vergelijking je niet altijd door kun trekken voor elke stelling die je met betrekking tot het menselijk lichaam aan de kaak wilt stellen :) De serotonine huishouding is nog wel ff net een wat complexer systeem dan dikker worden, wat in feite gewoon een optelsom is. Caloriën in - caloriën verbrand = caloriën opslag, die positief danwel negatief kan zijn. Wetten van behoud van energie en massa erbij.

Opgebouwde tolerantie hoeft ook niet perse hand in hand te gaan met de schadelijkheid. Want eerst heb je het over wat slechter of minder slecht is, en later over de opbouw van tolerantie. Nou zijn dat echt twee verschillende dingen die in je hersenen lang niet zo simpel werken als je hier veronderstelt. Afijn, gaan we 'ns opzoeken :) Als het al bekend is hoor..

keertje de literatuur in ;) Pubmed, as we say.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantje^^ op zaterdag 22 mei 2010 om 11:25:
huh nog steeds vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemd

dan zou ik je pc eens scannen op virussen e.d.
soms heb je ineens een trojan op je pc als je zo'n link aanklikt.
(ja dat heb ik zelf ook weleens, me zusje klikt er iedere x weer op. (dom wicht:lol:))

ben toch nog wel benieuwd naar die byy, misschien wat ervan kopen.
vinden jullie ze beter dan de canadezen en/of maantjes?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 mei 2010 om 12:23:
(ja dat heb ik zelf ook weleens, me zusje klikt er iedere x weer op. (dom wicht))

vrouwen en technologie :/
Waarschuw beheerder
donateur
naja, beter dan dat je zo'n monotobias voor je heb zitten.

:lol: het vrouwtje waar ik mijn BYY destijds aan afgaf zat er ook wel érg gefascineerd naar te staren. Voor de rest prima geholpen daar gaat het niet om, maar dacht wel meteen dat ze er zelf ook niet vies van was :)

Je doelt op die Iphone, LCD TV en weet ik veel wat voor onzin nog meer.

pc eens scannen op virussen e.d.

:yes:

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 22 mei 2010 om 12:02:
je claimt misschien dat je het weet, maar het is ook maar jouw veronderstelling

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 22 mei 2010 om 12:02:
Afijn, gaan we 'ns opzoeken :) Als het al bekend is hoor..

Heb me dat ook al vaker afgevraagd, dus ben wel benieuwd naar wetenschappelijke info hierover (als die er is idd m.b.t. MDMA).

Maantjes zelf niet gehad maar ik vind de canadezen gevoelsmatig vergelijkbaar met de BYY :p
Waarschuw beheerder
Ik ga eens zoeken naar een bron met goeie cijfers hierover, want je claimt misschien dat je het weet, maar het is ook maar jouw veronderstelling ;)

ehm ik claim het niet, maar het tegendeel word wel aangehaald zonder ook maar één aanvullend argument te geven.
tuurlijk heb ik dit voor een groot deel op eigen ervaring gebaseerd, wat ik (helaas) niet echt duidelijk naar voren heb laten komen.

toch vind ik dat ik meer recht van spreken heb, ik heb duidelijk uitgelegd hoe en waarom ik dit standpunt aanneem.
zoizo was het antwoord wat disco mokkie gaf niet van toepassing op het onderwerp van de eerder gestelde vraag, net als de stelling die word aangesteld.

al word achteraf m'n ongelijk bewezen, heb ik toch mijn best gedaan:)
Waarschuw beheerder
Opgebouwde tolerantie hoeft ook niet perse hand in hand te gaan met de schadelijkheid. Want eerst heb je het over wat slechter of minder slecht is, en later over de opbouw van tolerantie. Nou zijn dat echt twee verschillende dingen die in je hersenen lang niet zo simpel werken als je hier veronderstelt. Afijn, gaan we 'ns opzoeken :) Als het al bekend is hoor..

dat zei ik ook al in mijn post toch?!:P
Waarschuw beheerder
alleen jammer dat dit soort niet 1:1 vergelijking je niet altijd door kun trekken voor elke stelling die je met betrekking tot het menselijk lichaam aan de kaak wilt stellen :) De serotonine huishouding is nog wel ff net een wat complexer systeem dan dikker worden, wat in feite gewoon een optelsom is. Caloriën in - caloriën verbrand = caloriën opslag, die positief danwel negatief kan zijn. Wetten van behoud van energie en massa erbij.

i know what u mean, ookal moest ik die eerste regel wel 10 keer lezen voordat het me duidelijk werd wat er stond:P
t was ook niet als een 1:1 vergelijking bedoeld.

meer dat "regelmaat" in de meeste gevallen de meeste schade/veranderingen met zich mee brengt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DOOD-LOOD op zaterdag 22 mei 2010 om 13:30:
i know what u mean, ookal moest ik die eerste regel wel 10 keer lezen voordat het me duidelijk werd wat er stond
t was ook niet als een 1:1 vergelijking bedoeld.

ik lees het al niet eens als het meer dan 10 regels zijn :) :lol:

daar kan ik maandag wel een antwoord op geven denk ik...
BYY of GR.Can die maantjes heb ik nog niet gezien,
Hoorde wel dat er ook een nieuwe batch van komt ergens deze dagen met dezelfde inhoud
als de vorige druk..

Je doelt op die Iphone, LCD TV en weet ik veel wat voor onzin nog meer. Die jongen heeft zijn huiskamer vol met gewonnen spullen volgens mij..

sommige mensen hebben altijd geluk he:)
donateur
Uitspraak van 2C-Bever op zaterdag 22 mei 2010 om 13:03:
je claimt misschien dat je het weet, maar het is ook maar jouw veronderstelling
Uitspraak van !¤ eM 2C²¤! op zaterdag 22 mei 2010 om 12:02:
Afijn, gaan we 'ns opzoeken :) Als het al bekend is hoor..

Heb me dat ook al vaker afgevraagd, dus ben wel benieuwd naar wetenschappelijke info hierover (als die er is idd m.b.t. MDMA).

Die ga ik een keertje opzoeken, maar niet nu ;) Dan hebben we het, als ik het kan vinden, wel over echt goede info ;)
Uitspraak van DOOD-LOOD op zaterdag 22 mei 2010 om 13:21:
tuurlijk heb ik dit voor een groot deel op eigen ervaring gebaseerd, wat ik (helaas) niet echt duidelijk naar voren heb laten komen.

daarom zeg ik; claimt; als je het volgende keer duidelijk maakt dat je het baseert op eigen ervaringen is het al een stuk completere info..en heb je nog meer
Uitspraak van DOOD-LOOD op zaterdag 22 mei 2010 om 13:21:
heb ik toch mijn best gedaan:)

;) (Y)
Uitspraak van Koos-matroos op zaterdag 22 mei 2010 om 13:59:
die maantjes heb ik nog niet gezien,
Hoorde wel dat er ook een nieuwe batch van komt ergens deze dagen met dezelfde inhoud
als de vorige druk..

Hier nu ook idd.
Waarschuw beheerder
OT: Pentagrammen, Groene Canadezen, Rode Duiven en $$$$.
Waarschuw beheerder
donateur
ff 'n reportje:
De canadaezen zijn helemaal top :respect:
Ze kruimelen alleen heel snel, maar ach,dan hoef je ze niet te kauwen, hahaha
ze kwamen zeer snel binnen (kapot of heel, dat maakte nix uit)
En dan is 't gewoon GERNIETEN :9
Persoonlijk vind ik ze beter als de manen ;-)
Maar goed, ik ga weer verder met wappen :9
:bye:

(k)
Waarschuw beheerder
wat een dag.. 2.5 canadees gehad.. kijknog scheel!
Waarschuw beheerder
duifjes zijn koning!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van defqont1 op zondag 23 mei 2010 om 00:36:
duifjes zijn koning!

even als de nieuwe dollars, man man die klappen toch ook erg lekker hoor:D
Iemand al een testuitslag, mijn gevoel zegt tegen 120+..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FLOW_WOW op zondag 23 mei 2010 om 00:24:
wat een dag.. 2.5 canadees gehad.. kijknog scheel!

een groene davidster was voldoende voor mij ,lang geleden dat een ptje zo heftig was en zo lang doorwerkte .
.Mij interesseren die waardes nu niks meer want de werking is zoals die dingen van vroeger .Ik kan het weten want ik weet hoe die van vroeger voelden .

deze voelen net zo ,maakt mij niet uit hoe dat komt ,zal mij een rotzorg zijn,ik vind ze iig top.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee is geen exposion, dit had ik ookal gehoord. Dit zijn nog de echte expLosion. ook nog het originele flesje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 mei 2010 om 01:52:
want de werking is zoals die dingen van vroeger .Ik kan het weten want ik weet hoe die van vroeger voelden .

Tsja, vroegah was alles betah :lol:
Welke pil vergelijk je ze mee van vroegah dan??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SPEEDLOADER op zondag 23 mei 2010 om 02:16:
Tsja, vroegah was alles betah
Welke pil vergelijk je ze mee van vroegah dan??

nee hoor vroeger waren er ook een hoop dingen ronduit kut:lol:

roze ufo's (rond 94) beste ptje wat ik ooit gehad heb .duifjes (93) .
kan er nog wel meer noemen maar meest recente is lichtroze hartvormig hartje van 1.5 tot 2 j geleden .
Wat verder opvallend is aan deze gd is dat ik de dag erna er totaal geen last van had .
Toen ik wakker werd voelde ik me gewoon fit en niet moe of brak.
Kon dus ook gewoon slapen (weliswaar maar kort) voelde me nog heel uitgerust ook.
bij de meeste ptjes van nu is dat toch vaak niet zo ,kan aan mij liggen maar vind het wel opvallend ,wel erg prettig natuurlijk om fit wakker te worden .Voelde hem overdag nog een paar keer terug komen na het nuttigen van koffie natuurlijk ,maar wel relaxed terugkomen .
Kon nog prima functioneren wat bij een hoop andere ptjes soms echt niet meer lukt de dag erna .
Maar nogmaals kan ook aan mij liggen
Waarschuw beheerder
Ze klinken iig prima! Goeie p voor de zomer lijkt me :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SPEEDLOADER op zondag 23 mei 2010 om 03:20:
Ze klinken iig prima! Goeie p voor de zomer lijkt me

niet alleen voor de zomer maar voor heel lang ,maar goed nogmaals ,is mijn mening he moet iedereen maar voor zichzelf bepalen .
Voordat ik weer een fruitminnende dame over me heen krijg uhh sorry op mijn dak .:D