Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4478407x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
OK; deze hartjes zijn het dus:
[img width=1024 height=768 cacheid=00112034002e76a57ebd727e1a02a5f167]http://i42.tinypic.com/32zrwa9.jpg[/img]

Any info? Misschien dachten jullie dat 't over hartvormige gingen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 maart 2010 om 15:13:
@ M&M partystel en Saber van PF

zijn er uitslagen van die rode vraagtekens???

Ik heb vernomen dat ze gedrukt worden op 140mg, dus 100/120mg zou indd heel goed kunnen.
Zelf nog niet weg gebracht, wel ez test gebruikt en helemaal clean.
Tot nu toe hebben we nog maar 1 test resultaat mogen lezen van 114mg, geloof daar wel in.
Waarschuw beheerder
Hier in Amsterdam al tijden niks goeds kunnen vinden... Ik wou dat die maantjes hier eens door de bomen schenen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hc4lNickNL op zaterdag 27 maart 2010 om 18:55:
Hartje erin of erop gedrukt ?

hartje is erin gedrukt, en een mooie duidelijke kleur roze.
vrij dik gedrukt... niet echt brokkelig zeg maar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 27 maart 2010 om 18:13:
roze diamanten nieuw batsh ben benieuwd ruiken zeer goed ez test gelijk pik zwart borrelen

heb er om half 9 1 ingenomen
tot nu toe alleen nog snelle hartslag en kreeg t wat koud ff afwachten dus
Waarschuw beheerder
nou beetje last van de maag vriend van me al boven de plee gehangen
hoop dat ie zo wat lekkerder inslaat gr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van totumpaal op zaterdag 27 maart 2010 om 21:31:
nou beetje last van de maag vriend van me al boven de plee gehangen

Na het misselijke gevoel zou je je wat beter moeten gaan voelen. Just sit back and relax. ;-)
Waarschuw beheerder
heb inmiddels nog 1 gedropt nu ff afwachten merkte vand e eerste nog niet veel
Waarschuw beheerder
zo nu voel ik m wel lekker relaxed heerlijk nog niet heftig ofzo maar wel lekker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van totumpaal op zaterdag 27 maart 2010 om 22:38:
zo nu voel ik m wel lekker relaxed heerlijk nog niet heftig ofzo maar wel lekker

(y) Enjoy!

Waarschuw beheerder
Kon het niet laten toch maar een maantje gedropped.. pfffff gaat ie weer heerlijk zeg..
Waarschuw beheerder
ja die wil ik ook
maar nog niet gezien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 27 maart 2010 om 18:13:
roze diamanten nieuw batsh ben benieuwd ruiken zeer goed ez test gelijk pik zwart borrelen

heb ik naar kentron gebracht.
78 mg.

roze in de vorm van een diamantje:)
wel zuiver ding dat wel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja die ja inmiddels tweede ingenomen kaken beginnen lekker hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T@m@r@ op zaterdag 27 maart 2010 om 21:52:
Na het misselijke gevoel zou je je wat beter moeten gaan voelen

Klopt als je moet overgeven gewoon doen,ook wel eens gehad maar uit ervaring weet ik dat je gewoon even door die zuren appel heen moet ;-) . naardat het misselyke gevoel weg is ga je echt lekker :)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 maart 2010 om 22:41:
Kon het niet laten toch maar een maantje gedropped.. pfffff gaat ie weer heerlijk zeg..

Moet wel zeggen verleiding is groot hier maar gister al aan de byy en rode duif gezeten met wat vrienden
dus Maantje bewaar ik voor volgende week :)
Waarschuw beheerder

Damn! Het is al moeilijk genoeg om met al dat lekkers hier in huis nuchter te blijven! :o
Jouw post helpt daar nou niet echt bij.... ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

OK dan (y)
Nog net zo strak als vorige week ?
Hier nog steeds lekker op de duiven..:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 maart 2010 om 23:31:
Nog net zo strak als vorige week ?

Beter nog.. ! en binnen 20 minuten was het boem

Waarschuw beheerder
update, sta nui op ghosttown heb net een anderhalve byy gedropt, byy eerste batch!
Fijne avond iedereen, k ga vliegen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 maart 2010 om 23:46:

fijne vlucht Marc:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 maart 2010 om 23:46:

(y)
dat is snel :lol: zit waarschijnlijk nog in je bloed van vorige tests :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zaterdag 27 maart 2010 om 20:10:
OK; deze hartjes zijn het dus:

Nee, die zijn niet degene waar ik het over had, ik ken deze ook niet. Succes (y)
Waarschuw beheerder
Jongens bedankt voor de tips. Maar hier heb ik er nog een;
Gooi deze pillen aub weg of neem ze niet. Er zit echt rare rotzooi in$
Kan me niet voorstellen dat iemand hier lekker op kan gaan. M'n voeten branden weg. Heb het superkoud en het lijkt alsof ik alles eronder heb gepist maar alles is droog.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 28 maart 2010 om 06:01:
Jongens bedankt voor de tips. Maar hier heb ik er nog een;
Gooi deze pillen aub weg of neem ze niet. Er zit echt rare rotzooi in$
Kan me niet voorstellen dat iemand hier lekker op kan gaan. M'n voeten branden weg. Heb het superkoud en het lijkt alsof ik alles eronder heb gepist maar alles is droog.

Da is fucked up wat je daar beschrijft, kerel.
Waarschuw beheerder
Ja en zo voelt't ook.:) Lig nu in bed, alles verkleurt van geel naar rood naar blauw naar groen. Het is superkoud en alles lijkt zeiknat terwijl m'n strot ongelooflijk droog is.
Laat mij die vent die op het idee gekomen is om mcpp in die pillen te knallen maar eens tegenkomen.

Maar toch ergens heeeeel diep wel een lekker gevoel, alleen het wordt overstemd door de ontzettende negatieve bijwerkingen.
Ik had al een ontzettende tijd (30 augustus @ Voltt festival) niks meer genomen, dus wilde de pil proeven, en merkte in 't begin eigenlijk al dat het niet de normale smaak was.
Toch geprobeerd omdat het bittere ergens wel te proeven was maar dit is verreweg de slechtste trip die ik ooit heb meegemaakt. Armen die lijken weg te smelten en vergroten en verkleinen. En het blijft maar aanhouden.

//Ik ben nu zelfs zo ver dat ik echt niet weet of ik naar 't ziekenhuis moet gaan of niet.
Dus ff googlen wat de effecten en bijwerkingen van mcpp zijn. Ben echt flink messed up.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 28 maart 2010 om 06:34:
Lig nu in bed, alles verkleurt van geel naar rood naar blauw naar groen.

Haha dan zijn het beste:P

Zo nou, ik ben nou net thuis gekomen van ghosttown..
Heb me flink vermaakt ja!:D

4 byy naar binnen gekletterd
Waarschuw beheerder
@ koike. Das mooi klote voor je!

maar knap dat je in deze tijd nog MCPP pillen weet te regelen. Het aantal mensen dat er 'nog genoeg' echte goede heeft, is hier in overvloed. Of op zijn minst zijn er daar 'nog genoeg' van ook :lol:
Waarschuw beheerder
Vannacht na een aantal jaar geen xtc gehad te hebben, een paarse ster geprobeerd..
Dit waren volgens niet dezelfde als waar iedereen het over heeft.
Deze hadden beetje meer pep effect.. Het echte space effect duurde bij mij maar een half uurtje :(
Beetje jammer!
Voor Trance Energy dan toch maar ff anderen proberen te regelen..

Waarschuw beheerder
//Ik ben nu zelfs zo ver dat ik echt niet weet of ik naar 't ziekenhuis moet gaan of niet.
Dus ff googlen wat de effecten en bijwerkingen van mcpp zijn. Ben echt flink messed up.

maak jezelf niet onnodig overstuur! je komt er wel weer overheen...
Uitspraak van **MS** op zondag 28 maart 2010 om 10:54:
een paarse ster geprobeerd..

Dit waren volgens niet dezelfde als waar iedereen het over heeft.

paar pagina`s terug vind je een foto van 3 batches paarse sterren,... is dat hem???

Deze hadden beetje meer pep effect.. Het echte space effect duurde bij mij maar een half uurtje

er zit in geen enkele paarse ster pep in verwerkt :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd hier ok nog paarse sterren uitslagen 108 112 mdma zuiver
Waarschuw beheerder
Heb die foto met die 3 verschillende batches bekeken..
Maar die van mij zijn toch iets lichter lijkt mij...
Waarschuw beheerder
Heb die 3 verschillende batches bekeken, maar die van mij zien er lichter uit volgens mij..

Waarschuw beheerder
dan mischien toch je bron beter checken?
geen enkele batch paarse sterren bevat pep of caffeine (f)

aan de andere kant, klink je ook niet helemaal zeker van de kleur ;)
iig, is de paars ster een zuiver snoepje(Y) no worries..
Waarschuw beheerder
Ok thanks voor de info ;)

Waarschuw beheerder
[img width=700 height=467]http://94.100.118.218/912300001-912350000/912326801-912326900/912326844_6_XSHb.jpeg[/img]
Waarschuw beheerder
Hoe zijn die vraagtekens ??????

De 1 zegt prima, de ander dat je er 2 moet nemen.....?

En de kersen ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Uitzonderling op zondag 28 maart 2010 om 12:49:
Hoe zijn die vraagtekens ??????

De 1 zegt prima, de ander dat je er 2 moet nemen.....?

Hoi, ik heb ze zelf nog niet geconsumeerd, maar 2 mensen die ik heb gesproken waren uiterst tevreden, beter dan de paarse ster.
betreffende de kers kan ik niks over zeggen, behalve dat ik ze vrij groot vindt, veel bindmiddel dus.

rode vraagtekens zijn zijn gestampt op 140 en de kersen op 150mg (aldus hoor en zeggen)
trek daar 20% vanaf en je hebt denk ik een redelijk beeld op de inhoud ervan.

Uitspraak van **MS** op zondag 28 maart 2010 om 11:42:
Heb die 3 verschillende batches bekeken, maar die van mij zien er lichter uit volgens mij..

Klopt, er zijn meerdere batches geweest van die sterren, de ene keer waren ze iets dikker/dunner, lichter/donkerder.
sterren waren gemiddeld 95/115mg mdma (gestampt op 120mg)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 maart 2010 om 13:38:
rode vraagtekens zijn zijn gestampt op 140 en de kersen op 150mg (aldus hoor en zeggen)
trek daar 20 a 40% vanaf en je hebt denk ik een redelijk beeld op de inhoud ervan.

Ik denk dat je 20 - 40 mg bedoeld i.p.v. %.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben weer heerlijk aan het vliegen op 1 maantje (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 maart 2010 om 13:40:
Ik denk dat je 20 - 40 mg bedoeld i.p.v. %.

ehhm, edit: 20%
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iemand wel vraagtekens en/of kersen geconsumeerd hier? Ben zeer benieuwd ;p
Waarschuw beheerder

Steeds vaker duiken er verhalen op dat er 'vervuilde' drugs op de markt zijn. Vervuilt betekent in deze dat er allemaal troep in zit die er niet in hoort. Zo blijkt uit onderzoek dat de helft van de als XTC verkochte pillen geen MDMA bevat. MDMA is de werkzame stof van XTC. Dit komt waarschijnlijk door het gebrek aan grondstoffen.

Bijna 20% van de pillen bevatten de stof mCPP. MCPP of meta-Chloor-Phenyl-Piperazine verhoogt net als XTC de serotonine werking in de hersenen. Er zijn pillen in omloop met alleen mCPP als werkzame stof maar ook pillen met mCPP en (een beetje) XTC.

De effecten van mCPP wisselen sterk. Sommige mensen vinden de werking van mCPP te vergelijken met die van XTC. mCPP heeft echter geen stimulerende werking. De meeste gebruikers ondervinden negatieve effecten zoals misselijkheid, duizeligheid, angsten, hallucinaties, onrust, rillingen en hoofdpijn. mCPP zou migraine aanvallen kunnen opwekken bij mensen die daar gevoelig voor zijn.

Deze effecten treden vooral op wanneer de pil (bijna) is uitgewerkt. Hoe hoger de dosering
van mCPP, des te meer kans er is op negatieve effecten. Laat je pillen dus testen en wees voorzichtig met het
nemen van onbekende tabletten.

Een ander risico bij gebruik van mCPP is serotoninevergiftiging. Hierbij is er te veel serotonine in de hersenen actief. De kans hierop neemt toe als mCPP wordt gecombineerd met middelen die ook serotonine vrijmaken, bijvoorbeeld XTC en bepaalde antidepressiva. mCPP wordt beschouwd als niet geregistreerd geneesmiddel en valt onder de Wet op de geneesmiddelenvoorziening. Handel in mCPP is verboden.

Sterkte ermee
Waarschuw beheerder
das duidelijk hier boven
iemand al de kersen uitgeprobeerd
Waarschuw beheerder
Ik begrijp niet dat als je al proeft dat er mcpp in die dingen zit (en dat proef je heel duidelijk) dat je dan toch nog zo'n ding opvreet.

Ik hoorde trouwens dat die vraagtekens 250 per 100 zouden kosten. Dat is in vergelijking met die maantjes voor 350 wel een schappelijke prijs.
Volgens de resultaten die er te vinden zijn zou er in de vraagtekens ongeveer 30mg minder zitten.
Waarschuw beheerder
Ja ik twijfelde dus, omdat het zo'n tijd geleden is. Dacht dat ik 't me inbeelde.
Maar ehm we zijn weer helemaal de oude, behalve op wat slaaptekort en ontzettende koppijn na.
Waarschuw beheerder
MMM ik moet toch maar weer eens opzoek naar het snoepgoed...Mijn oude voorraadjes raken zo langzamerhand natuurlijk wel op hahaha :P...

@Koike; goed dat je weer de oude bent!