Partyflock

Forumonderwerp · 877392
186 volgers · 4490658x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op dinsdag 9 maart 2010 om 00:33:
dus ik was hun ook de oren van de kop aan t lullen hoe erg t me wel niet speet en dat ik niet van plan was wat te verkopen dat ik t gewoon naar mn zin wou hebben en geen zin had in alcohol etc

:roflol: :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Collinnn* op maandag 8 maart 2010 om 17:09:
Uitspraak van Ome Bertuz op maandag 8 maart 2010 om 15:54:
Pfoe vet feestje hoor MoH ........ echt een volwassen en hoogstaand stukje productie van A&A....... mag Thunderdome een voorbeeld aan nemen

Wel veel nerds... pff werd er niet goed van! Stelletje panharingen....

Whehe ja dat wel......en ik heb ook nog nooit zoveel lelijke vieze wijfen gezien :s:X.......als je toch al niet de knapste bent en je hebt ook nog een kilo of 40 teveel aan je pens zitten, trek dan aub bijpassende kleding aan en geen strak topje........denk een beetje aan je medemens die misschien net aan het eten is als jij met je balg voorbij komt pffffff......
Uitspraak van T@m@r@ op maandag 8 maart 2010 om 16:35:
Daar issie weer!

Na een afterparty van 2 dagen ben ik er weer ja...... het is uiteindelijk vannacht 2 uur geworden :o..... maar wel vet gezellig al die tijd, ideaal die G :P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
he hallo
zijn er al mensen bekend met gele smaragd
zo ja zijn ze lekker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op dinsdag 9 maart 2010 om 11:22:
en ik heb ook nog nooit zoveel lelijke vieze wijfen gezien :s:X.......als je toch al niet de knapste bent en je hebt ook nog een kilo of 40 teveel aan je pens zitten, trek dan aub bijpassende kleding aan en geen strak topje........denk een beetje aan je medemens die misschien net aan het eten is als jij met je balg voorbij komt pffffff......

haha idd, sommige hadden er dan ook nog een broekje bij aan nog kleiner en strakker dan me speedo van 12 jaar gelden:roflol: wel repect voor het zelfvertrouwen:rot:

daarentegen ook kunstwerkjes zien lopen:kwijl: bijv. dat spaanse grietje, alleen jammer dat ik geen spaans versta. we wisselde ons mail uit en toen probeerde ze me uit te leggen dat er hotmail achter moest komen te staan, enige wat ik eruit kon halen was "potje pindakaas":lol: later kwam er ook nog een ander 'plaatje' voorbij die wel iets plezants in me oor fluisterde:D helaas had ik toen niet meer door dat ik van zo'n gelegenheid de vruchten moet plukken:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heeft het topic nieuw jasje gekregen?
the masters of hardcore coat? 8)
Waarschuw beheerder
hehe het gaat snel off-topic als er maar geen nieuw snoepgoed op de markt komt... alles is wel een keertje gezegd over de BYY, Duiven en Sterren :) Het wordt weer tijd voor wat nieuws! :)

Uitspraak van Ome Bertuz :X op dinsdag 9 maart 2010 om 11:22:
Na een afterparty van 2 dagen ben ik er weer ja...... het is uiteindelijk vannacht 2 uur geworden ..... maar wel vet gezellig al die tijd, ideaal die G

:o dat is een flinke after dan! Knap dat je het volhoud... na 36u moet ik gewoon slapen no matter what! Geen chemisch goedje die het tegen kan houden... 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van spac3D op dinsdag 9 maart 2010 om 12:22:
:o dat is een flinke after dan! Knap dat je het volhoud... na 36u moet ik gewoon slapen no matter what! Geen chemisch goedje die het tegen kan houden... 8)

een after zat er voor mij niet meer in ik was al 2 nachten wakker voor masters:\
Waarschuw beheerder
donateur
na 36u moet ik gewoon slapen no matter what! Geen chemisch goedje die het tegen kan houden...

Ach, heb het wel eens 5 nachten volgehouden op Nature One :X:X

Uitspraak van DOOD-LOOD op dinsdag 9 maart 2010 om 12:24:
een after zat er voor mij niet meer in ik was al 2 nachten wakker voor masters

Uitspraak van DOOD-LOOD op dinsdag 9 maart 2010 om 12:11:
helaas had ik toen niet meer door dat ik van zo'n gelegenheid de vruchten moet plukken

:roflol: (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op maandag 8 maart 2010 om 11:58:
Verder nog twee lichtroze Omega's verkregen. 2CP naar het verluidt. Leuk voor de collectie

met kruis (gekruiste breeklijnen) op de achterkant? Is amfetamine zover als ik het weet.
Waarschuw beheerder
Licht blauw-groene chanel met breeklijn, moet ik nog laten testen. Zaterdag met een groepje gebruikt, iedereen was heel erg tevreden, ik gok tussen de 80 en 110 mg.
Waarschuw beheerder
Hier nu witte diamantjes met roze spikkels 80/100mg
en de rode duiven hier.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Op MOH heerlijk vermaakt op de BYY! Zag hekken en dingen die er niet waren! Prachtig!

Ook nog wat rode duifjes en roze hartjes bij me, maar daar heb ik anderen maar blij mee gemaakt!

Kwam trouwens thuis met twee witte (meer creme) kleurige Sonics.. Is dat wat?? Hahaha..

Prachting feestje in ieder geval, op naar KO!
Waarschuw beheerder
na 36u moet ik gewoon slapen no matter what! Geen chemisch goedje die het tegen kan houden... 8)

Dat is een wekelijks gebeuren bij ons.. 2u-3u slaap max van vrijdagmorgend tot zondagavond...
Na een 70-tal uur begint de slaap wel nodig te worden :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Glekke op dinsdag 9 maart 2010 om 18:28:
2u-3u slaap max van vrijdagmorgend tot zondagavond...

:S dat hou ik niet meer vol... denk ik;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 17:01:
Op MOH heerlijk vermaakt op de BYY! Zag hekken en dingen die er niet waren! Prachtig!

haha ja ik ook ja! en ook die dingen die op de grond liggen voor de kabels.. ik steeds mijn been optillen omdat ik bang was dat ik erover heen struikelde :lol: terwijl er niets lag!
Waarschuw beheerder
Dit weekend de paarse sterren geprobeerd........pfoe.......wat een heerlijkheid........!!!
Waarschuw beheerder
Nieuwe paarse sterren zijn idd wel weer goed , had er maar een op op masters de rest gewoon vergeten door vaagheid :)
Na de tijd eerst wezen afteren in het zwembad met een ster erbij , bubbelbad (L):rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Rode vraagtekens hier..
Zijn mooi gedrukt breeklijn achterop.
Ga je lekker op.
Iemand toevallig naar testcentrum gebracht?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 9 maart 2010 om 22:17:
en hoe ziet je maandag er dan uit als ik vragen mag?

ik denk dat er alleen over de maandagavond enig duidelijk antwoord gegeven kan worden .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 9 maart 2010 om 22:17:
en hoe ziet je maandag er dan uit als ik vragen mag?:)

Dood en bedorven :lol:

@emiel: geheugensteuntje alvast voor komende Donderdag/Vrijdag...ff bellen voor de uitslag van de BYY ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dus dan heeft ie ook gewoon het hele weekend niet gegeten..

goed bezig(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Avon Bell op dinsdag 9 maart 2010 om 21:53:
Rode vraagtekens hier..
Zijn mooi gedrukt breeklijn achterop.
Ga je lekker op.
Iemand toevallig naar testcentrum gebracht?

ja, krijg vrijdag de uitslag :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van azeks op dinsdag 9 maart 2010 om 22:26:
@emiel: geheugensteuntje alvast voor komende Donderdag/Vrijdag...ff bellen voor de uitslag van de BYY

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Hoe groot is het max aantal test resultaten dat iemand kan onthouden, mss dat je het eens op moet schrijven, anders kun je dat weer vergeten tussen al die andere vragen aan de telefoon.

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 17:01:
op naar KO!

x2
Uitspraak van Glekke op dinsdag 9 maart 2010 om 18:28:
2u-3u slaap max van vrijdagmorgend tot zondagavond...

soms nog wel langer ook, maar een fruitige vertoning ben ik dan niet meer. vaak krijg ik dan ook zo'n last van me ogen en waarneming dat ik het steeds minder vaak doe.
Uitspraak van actief op dinsdag 9 maart 2010 om 22:47:
dus dan heeft ie ook gewoon het hele weekend niet gegeten..

goed bezig(Y)

vaak wel zo, maar hoeft natuurlijk niet. zat na masters ook vrolijk een frikandel broodje en 3 gevulde koeken weg te stouwen in de trein:D
Waarschuw beheerder
Heb van horen en zeggen op www.pillreports.com dat blauwe Ying Yangs en Witte Molens erg goed zijn in NL.
Over een paar maanden ga ik zelf maar weer 's op zoek in NL. Hier in Sydney is iig niks :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op dinsdag 9 maart 2010 om 12:43:
ch, heb het wel eens 5 nachten volgehouden op Nature One

5x 24 uur zonder slaap???? dat geloof ik niet. :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SPEEDLOADER op woensdag 10 maart 2010 om 06:11:
blauwe Ying Yangs

Ze zijn alleen lastig te vinden op dit moment. En als je ze vindt, is het een batch met aanzienlijk minder mdma dan de eerste lichting. Ik denk dat je voor niets komt ;) En besides, hoe denk je te willen meenemen? O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SPEEDLOADER op woensdag 10 maart 2010 om 06:11:
Heb van horen en zeggen op www.pillreports.com dat blauwe Ying Yangs en Witte Molens erg goed zijn in NL.

mischien toch je bron ff beter checken, want het klopt niet helemaal;)
zowieso zijn er veel meer goeie op de markt, en daarnaast zijn de molens vanwege de spreiding niet bepaald betrouwbaar..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 maart 2010 om 08:34:
5x 24 uur zonder slaap????

:dood: wow

Waarschuw beheerder
rode duifjes zijn lekker moeder :)
Waarschuw beheerder
Hebben mensen die vaak pillen gebruiken hier last van "verlies van de magie" ???
Een aantal vrienden van mij die regelmatig gebruiken hebben dit namelijk (en zij gebruiken iets minder dan 1x per maand)
Als ze dan pillen nemen zijn ze gewoon niet zo lekker meer en nemen ze er ook veel meer..
Aangezien er hier mensen zijn die volgensmij elk weekend wel gebruiken zou dit fenomeen dus zeker bij enkelen van jullie bekend moeten zijn.
Ik zelf heb nog nergens last van maar ik hou er dan ook elke keer zeker 2 maanden tussen.

en is jullie ervaring dat het weer terugkomt na een langere tijd onthouding??
Of is het speciale gevoel wat er weg is gewoon voor altijd weg?

Benieuwd naar jullie ervaringen! :)

(P.S ook als er iemand is die al vele jaren gebruikt maar altijd met voldoende tussenpozen ben ik benieuwd of ze bij hem nog altijd even goed werken.
zit het hem bijvoorbeeld in de tijd die je er tusssen laat? of in het totale aantal keer mdma gebruiken?)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb pillen nodig wie kan ze mij leveren goeien

Waarschuw beheerder
De apotheker (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van de naam is HENK op woensdag 10 maart 2010 om 10:41:
Hebben mensen die vaak pillen gebruiken hier last van "verlies van de magie" ???
Een aantal vrienden van mij die regelmatig gebruiken hebben dit namelijk (en zij gebruiken iets minder dan 1x per maand)
Als ze dan pillen nemen zijn ze gewoon niet zo lekker meer en nemen ze er ook veel meer..
Aangezien er hier mensen zijn die volgensmij elk weekend wel gebruiken zou dit fenomeen dus zeker bij enkelen van jullie bekend moeten zijn.
Ik zelf heb nog nergens last van maar ik hou er dan ook elke keer zeker 2 maanden tussen.

Google maar eens 'xtc serotonine'......... daar wordt alles uitgelegd
Iedereen hier weet wel hoe dat komt, maar ik heb geen zin meer om dat helemaal uit te leggen........
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 maart 2010 om 08:34:
Uitspraak van Ome Bertuz op dinsdag 9 maart 2010 om 12:43:
ch, heb het wel eens 5 nachten volgehouden op Nature One

5x 24 uur zonder slaap???? dat geloof ik niet.

Het is toch echt zo....... 2x zelfs
Woensdag ochtend opgestaan naar Nature One heen, en de maandag avond erop naar bed.......1x met nodige hulpmiddelen en 1x met minimaal aan hulpmiddelen........ ben van mezelf al niet zo'n goeie slaper, en met zoveel kabaal en drukte om me heen krijg je mij gewoon niet in slaap...... ben er niet trots op want ik wou echt dat ik die dagen wat slaap had kunnen vatten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op woensdag 10 maart 2010 om 11:26:
Iedereen hier weet wel hoe dat komt, maar ik heb geen zin meer om dat helemaal uit te leggen...

haha je had ook gewoon kunnen zeggen lees dit forum maar eens terug, wordt ergens nog wel 20 x uitgelegd:P
569 pagina's :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op woensdag 10 maart 2010 om 09:18:
Ik denk dat je voor niets komt En besides, hoe denk je te willen meenemen?

Haha het is niet voor hier, ik kom zelf terug naar NL want in juni want dan zitten mn 18 maanden erop hier :D
Tzt ga ik wel weer 's rondneuzen.. Dan zijn er alweer andere beans op de markt denk ik!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 10 maart 2010 om 11:32:
haha je had ook gewoon kunnen zeggen lees dit forum maar eens terug, wordt ergens nog wel 20 x uitgelegd
569 pagina's

Ja, maar dan moet die arme jongen 86 pagina's door gaan lezen voor dat ie een keer wat tegen komt:p........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de naam is HENK op woensdag 10 maart 2010 om 10:41:

Benieuwd naar jullie ervaringen! :)

(P.S ook als er iemand is die al vele jaren gebruikt maar altijd met voldoende tussenpozen ben ik benieuwd of ze bij hem nog altijd even goed werken.
zit het hem bijvoorbeeld in de tijd die je er tusssen laat? of in het totale aantal keer mdma gebruiken?)

neem eigenlijk nooit "echt" pauze, 5 dagen ertussen vind ik vaak wel voldoende, en ik heb nerges last van. voor mij is het elke keer weer gewoon lekker uit me plato zijn.

Uitspraak van Ome Bertuz :X op woensdag 10 maart 2010 om 11:26:
Google maar eens 'xtc serotonine'......... daar wordt alles uitgelegd
Iedereen hier weet wel hoe dat komt, maar ik heb geen zin meer om dat helemaal uit te leggen........

X2
Uitspraak van SPEEDLOADER op woensdag 10 maart 2010 om 11:42:
Haha het is niet voor hier, ik kom zelf terug naar NL want in juni want dan zitten mn 18 maanden erop hier :D
Tzt ga ik wel weer 's rondneuzen.. Dan zijn er alweer andere beans op de markt denk ik!

ik hoop het voor je ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DOOD-LOOD op woensdag 10 maart 2010 om 12:06:
5 dagen ertussen vind ik vaak wel voldoende, en ik heb nerges last van.

Dat komt nog wel (Y)

En ff op de vraag van Henk: Ik gebruik al behoorlijk lang, sinds 1992 en het echt magische gevoel is er wel af maar het is nog steeds verdomde lekker af en toe hoor. Wel steeds een paar maanden ertussen houden anders kan het wel eens echt minder worden qua effect verwacht ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DOOD-LOOD op woensdag 10 maart 2010 om 12:06:
neem eigenlijk nooit "echt" pauze, 5 dagen ertussen vind ik vaak wel voldoende, en ik heb nerges last van. voor mij is het elke keer weer gewoon lekker uit me plato zijn.

Laatste maanden heb ik het wel erg veel gedaan, dan dat merk je zeker wel hoor...... je bent er aan gewend hoe het nou werkt, maar stop maar eens 3 maanden dan zul je zien dat veel vager wordt als nu........ ik ben nu niet langer als 5 uur vaag, dat was een tijd geleden zeker wel een uur of 7........
Waarschuw beheerder
bedankt voor jullie antwoorden:)
vooral van de mensen die al lang in "het vak" zitten vind ik fijn om te horen..
dat de magie er wel vanaf gaat maar dat het nog steeds verdomde lekker is!!
die magie zal er ook wel iets mee te maken hebben dat je niet weet wat je moet verwachten etc.
maar het gevoel van een lekker pilletje blijft er dus wel :) !!
wat is naar jullie mening dan de perfecte tijd om er tussen te laten?? toch echt 3 maanden of kan het zelfs ook wel met wat minder 2/ 1.5 / 1 maand?
ervaringen?

Waarschuw beheerder
nou ik moet zeggen dat ik een beetje baalde op masters..
een maat van mij die had t ook voor het laatst met oud en nieuw gedaan en we begonnen allebij met een halve, maar hij was toch een portie van de kaart! hij kon zijn smsjes niet meer lezen enzo.. geen benul meer dat als we een rondje liepen dat ik er ook bij was dus we raakten elkaar steeds kwijt haha!

ik was ook wel van de kaart maar ik blijf op de een of andere manier toch altijd nog wel bij zinnen!
ghosttown ga ik dus ook zeker wel met een hele, misschien nog wel met een anderhalf yy beginnen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op dinsdag 9 maart 2010 om 12:43:
Ach, heb het wel eens 5 nachten volgehouden op Nature One

Dat is echt ziekelijk lang! Ik heb nog nooit hard drugs gebruikt en hoe meer ik hier lees hoe minder zin ik erin heb. Als ik zo zou feesten (2-3 dagen wakker) dan zou ik echt voor mn studie etc. falen.

Waarom zou je dat überhaupt willen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 10 maart 2010 om 13:57:
ik was ook wel van de kaart maar ik blijf op de een of andere manier toch altijd nog wel bij zinnen!
ghosttown ga ik dus ook zeker wel met een hele, misschien nog wel met een anderhalf yy beginnen..

Vind je dat zo relax dan? Ik weet zelf ook nog altijd wel wat ik doe... Vind het juist wel lekker! Gewoon lekker spacey maar als het moet, dan kan je ook zo weer nuchter zijn! Had dat eens toen een vriendin fout ging... was mijn M-effect ook gelijk ff weg :) Ik vind het zelf altijd zonde als je zo van de kaart bent dat je geen idee meer hebt waar je mee bezig bent... geen idee welke muziek er gedraaid word en al helemaal niet fatsoenlijk meer kunnen dansen! :P

Begin zelf altijd met een halve duif ofzo... relax bijpakken met halfjes en soms een paar uur voor 't einde nog een hele dr'in :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Abrikozenjam op woensdag 10 maart 2010 om 14:03:
Dat is echt ziekelijk lang! Ik heb nog nooit hard drugs gebruikt en hoe meer ik hier lees hoe minder zin ik erin heb. Als ik zo zou feesten (2-3 dagen wakker) dan zou ik echt voor mn studie etc. falen.

Waarom zou je dat überhaupt willen?

Niet iedereen doet dat. (paar dagen wakker blijven)
Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken.

Lekker slapen na een feestje heerlijk.
S'ochtends gewoon tegen jezelf zeggen dat het feestje voorbij is.
Lekker ontnuchteren en slapen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuc life op woensdag 10 maart 2010 om 14:17:
S'ochtends gewoon tegen jezelf zeggen dat het feestje voorbij is.

Best moeilijk is dat wanneer je weet dat er genoeg afters afspelen waar JIJ bij kunt zijn:9