Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4495679x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Collinnn* op donderdag 25 februari 2010 om 13:01:
Vast wel, maar waarom zou je ze willen?

op intoxicated had ik een rooie mitsu
en ik had een rooie micky mouse (Y)

een van deze 2 was volgensmij een speed pil
mischien door de combinatie hoor maar ik ben op
intoxicated zo hard los gegaan :D door die dingen 8-)

die rooie mitsu was glimmend en wat glad....
en die mickey mouse was gewoon een normale schijf

vond het niet onprettig hoe hard ik los gegaan ben
daar in de sporthallen zuid :D mitsu of mickey ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 februari 2010 om 13:10:
zozo, goed opgelet zussie!

8)....broertje!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 februari 2010 om 13:10:
iig, zou dr ook wel mee stoppen!!

ben er 9 jaar mee gestopt geweest....
maar ouders (of in mijn geval alleenstaande moeder) mogen best naast kinderen ook iets voor hunzelf hebben(Y) :)

dus beginnen op je 14/15 (of mischien nog jonger) of stoppen als je pas veel ouder bent is eigenlijk een onbegonnen discussie....
de 1 drinkt (dan wel dagelijks) en de ander neemt iets anders als genotsmiddel..

niks mis mee(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2C-Bever op donderdag 25 februari 2010 om 03:31:
Op Nightmare kwam ik een stuiterende man tegen die me even later trots voorstelde aan zijn zo mogelijk nog harder stuiterende dochter.
Dus ja.. alles is mogelijk zal ik maar zeggen :D

hahaha dat had ik op ground-zero:P

Uitspraak van Collinnn* op donderdag 25 februari 2010 om 10:57:
We waren laatst op thunderdome, zaten we in zown rokershok langs een man beetje praten (hij was aardig vdk)
Hadden we het erover waar we vandaan kwamen, zegt hij opeens dat hij in de Heikant woont op de Norenberg, dat is bij mijn vriend in de straat en bij mij om de hoek haha!

met hardbass zo'n vergelijkbare situatie gehad, kom een paar mensen tegen die ik nog nooit gezien heb maar heb er uiteindelijk heel de avond mee gefeest(kwamen erges uit alkmaar). gingen we naar vrienden van hun op de tribune, zie ik daar 2 mensen zitten die ik zeker weten erges van kende. 1 kwam uit rijswijk en andere bij mij uit de buurt. gewoon geen link kunnen bedenken waarvan ik hun kende.:S bij hun zelfde probleem. niet op de zelfde school gezeten of iets dereglijks.
Uitspraak van Ome Bertuz :X op donderdag 25 februari 2010 om 11:40:
Mijn broertje heeft een keer al zijn sleutels kwijtgeraakt op MoH in Zaandam.....vet in de stress want we waren met zijn auto:o........

Zit ie uren later te praten met een wild vreemde in de cill out, vertelt ie dat hij z'n sleutels kwijt is.....en jawel, die gast had ze uren daarvoor gevonden:o........ heel bizar als je dat gebeurd, helemaal als je vdk bent ghehe:P

gheheh... raar maar die shit gebeurd idd echt:P zo ben ik eens me geld en genotsmiddelen kwijt geraakt op q-base waar ik pas een half uur later achter kwam zwaar van de keart, ik heb geneens gezocht ofzo ik dacht dat is onbegonne werk. op gegeven moment loop weer terug naar de main voor tatanka dacht ik, ga langs het hek zitten zet me hand naast me neer voel ik daar een een dikke vierkant met iets glads erop, zit ik gewoon weer op de zelfde plek en lagen mijn spulletjes netjes te wachten op me:D

Uitspraak van 901-902 op donderdag 25 februari 2010 om 11:57:
als ik dan voel dat er iets ontbreekt meteen in de stress terwijl ik meestal hetgeen wat ontbreekt in me handen heb 8)

haha dat is herkenbaar hier:P

Uitspraak van Collinnn* op donderdag 25 februari 2010 om 13:01:
Dacht dat ik aan het bellen was met me vriendin, kwam ik er na een paar minuten achter dat het totaal iemand anders was :U

paar jaar geleden pil genomen die totaal verkeerd insloeg, probeerde me pa te bellen om te vragen of die wat te drinken naar beneden kon gooien, mijn ouders wisten van mijn gebruik. had ik zonder dat ik het door had me toenmalige schoonvader aan de telefoon die van niks wist. vertelde em bijna dat ik niet goed ging op die pil, maar kwam er net op tijd achter dat me pa heel anders klinkt door een telefoon:P

Uitspraak van Ome Bertuz :X op donderdag 25 februari 2010 om 13:27:
Groepje gasten die ik ken zijn paar jaar geleden gezamelijk naar Decibel gegaan.......
Met z'n alles geld bij elkaar voor munten, en 1 van de jongens dus munten halen......
Komt ie terug met voedselbonnen :roflol:.........had die knakker voor 250.- euro voedselbonnen gehaald, en hij kon ze ook niet meer inleveren :lol:.........

Heb op de grond gelegen van het lachen toen ik dat verhaal hoorde whehehe...........

hahahahahaah dan fail je wel een beetje idd:P hahah
Waarschuw beheerder
donateur
On topic>> Thnx to kopjekoffie heb ik een mooi bureaublad :lol:

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/75970797.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Groepje gasten die ik ken zijn paar jaar geleden gezamelijk naar Decibel gegaan.......
Met z'n alles geld bij elkaar voor munten, en 1 van de jongens dus munten halen......
Komt ie terug met voedselbonnen .........had die knakker voor 250.- euro voedselbonnen gehaald, en hij kon ze ook niet meer inleveren .........

:roflol:
gelukkig zijn de muntjes tegenwoordig voor voedsel en drinken :)
Waarschuw beheerder
had die knakker voor 250.- euro voedselbonnen gehaald

Maar trouwens, dan ga je toch een half uur voor dat kotje staan waar ze die dingen verkopen en vraag je of mensen die komen kopen die van jouw over willen nemen.
Dat lukt vast, op zulke evenementen helpt iedereen elkaar een beetje toch (H)?
Waarschuw beheerder
op zoek naar sterren sterren sterren omg. limburg

mjah helaas bewolkt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 februari 2010 om 14:04:
niks mis mee(Y)

Cheer cheer

Waarschuw beheerder
Zo, een aardig aantal blauwe hartjes op de kop getikt :) Ben benieuwd, hoor van verschillende kanten dat ze wel aardig zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 25 februari 2010 om 19:09:
Zo, een aardig aantal blauwe hartjes op de kop getikt :) Ben benieuwd, hoor van verschillende kanten dat ze wel aardig zijn

die had ik laatst ook... ik was er erg tevreden over :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-52 op donderdag 25 februari 2010 om 18:51:
op zoek naar sterren sterren sterren omg. limburg

mjah helaas bewolkt...

Oh maar nog ff wachten en er zijn minimaal 3 mensen die je erover PB-en :O
Heb je het voor het uitzoeken.
Waarschuw beheerder
Heeft iemand in Utrech nog wat te koop vanavond, of een nummertje ofzo?? Heb moeilijk zin om te spacen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 februari 2010 om 19:24:
die had ik laatst ook... ik was er erg tevreden over

haha dat hebben we gezien op Vendetta xD

Waarschuw beheerder
Weet iemand messchien meer over deze tabletten?
[img width=640 height=480 cacheid=0011117c002e6174bbaa8aa61a02a2df26]http://i46.tinypic.com/2u72kwl.jpg[/img]

alvast bedankt

Waarschuw beheerder
hier witte rolexen? iemand ervaring?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 februari 2010 om 22:02:
Weet iemand messchien meer over deze tabletten?

rond de 80 mg:)

Zijn goed te doen:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 februari 2010 om 22:04:

prima tikkels, 70-90mg. werken snel in en vrij hevig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Merman op donderdag 25 februari 2010 om 13:50:
Is dat een rare uitdrukking?

Ik bedoel daarmee dat ze niet hard gedrukt zijn, dus makkelijk kruimelen en haast onmogelijk om te breken! (als je dat zou willen)

Had hem nog nooit gehoord.. maar ze zijn niet zo makkelijk verkruimelbaar.

Uitspraak van DOOD-LOOD op donderdag 25 februari 2010 om 14:04:
paar jaar geleden pil genomen die totaal verkeerd insloeg, probeerde me pa te bellen om te vragen of die wat te drinken naar beneden kon gooien, mijn ouders wisten van mijn gebruik. had ik zonder dat ik het door had me toenmalige schoonvader aan de telefoon die van niks wist. vertelde em bijna dat ik niet goed ging op die pil, maar kwam er net op tijd achter dat me pa heel anders klinkt door een telefoon

Dan heb je zo veel geluk he, maar je spaced dus thuis als je ouders thuis zijn? Chill :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DOOD-LOOD op donderdag 25 februari 2010 om 22:26:
Uitspraak van koetjesreep op donderdag 25 februari 2010 om 22:04:

prima tikkels, 70-90mg. werken snel in en vrij hevig.

dat is gunstig, die witte rolexen krijg k binnenkort ook:) snel inwerken en lekker hard gaan :P
als ze zo snel inwerken en vrij hard gaan, zijn ze dan ook sneller uitgewerkt? met andere woorden, moet k eerder bijnemen?
heb 2 keer eerder gebruikt, vorige keer had k gele smiley's (iets van 95 mg ofzo) en iets te lang gewacht(2,5 uur nadat de eerste insloeg) met die 2e pakken. dus liep toen alleen
maar te hallucineren en niet meer love gevoel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pauluzzz86 op donderdag 25 februari 2010 om 23:47:
en niet meer love gevoel

is meestal zo... na dat je love gevoel heb gehad komt dat niet meer terug. en ga je alleen maar hard space...
Waarschuw beheerder
donateur
had die knakker voor 250.- euro voedselbonnen gehaald, en hij kon ze ook niet meer inleveren :lol:

Whahaha netjes :D

Uitspraak van Ome Bertuz :X op donderdag 25 februari 2010 om 14:47:
mooi bureaublad

Partyflock foto niet toegankelijk :nocheer:
Waarschuw beheerder
mijn bron in utrecht is op zen gat... iemand die er elke 2 weken 5h kan missen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vanavond word moelijk keuz harten sterren of toch maar de duifen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 2C-Bever op vrijdag 26 februari 2010 om 00:28:
Uitspraak van Ome Bertuz op donderdag 25 februari 2010 om 14:47:
mooi bureaublad

Partyflock foto niet toegankelijk

Nu wel:p

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/75970797.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Eééén schermpje maar Bertus? ;) :roflol: Bureaublad is wel ok :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 februari 2010 om 06:02:
vanavond word moelijk keuz harten sterren of toch maar de duifen

je hebt ze ook van het minst, naar het meeste neergezet 8)

ga dan voor de middelste(Y)
Waarschuw beheerder
Komt ie terug met voedselbonnen .........had die knakker voor 250.- euro voedselbonnen gehaald, en hij kon ze ook niet meer inleveren .........

Heb op de grond gelegen van het lachen toen ik dat verhaal hoorde whehehe...........

Dat moet toch al een hele tijd geleden zijn, want die breekmuntjes zijn zo lang als ik er kom voor drinken én eten te gebruiken.
Maar goed, als je dit echt overkomt dan is dat geen lekker begin van je feestje.

Waarschuw beheerder
dus hun deden steeds rondjes hot dogs halen ipv drinken :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Collinnn* op donderdag 25 februari 2010 om 23:01:
maar je spaced dus thuis als je ouders thuis zijn? Chill

Ik space als mijn kinderen thuis zijn :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 26 februari 2010 om 11:42:
DUS HUN deden steeds rondjes hotdogs halen ipv drinken

haha lekker de hele dag proberen te eten als je pillen op hebt....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PeeJee45 op vrijdag 26 februari 2010 om 11:42:
Uitspraak van Collinnn* op donderdag 25 februari 2010 om 23:01:
maar je spaced dus thuis als je ouders thuis zijn? Chill

Ik space als mijn kinderen thuis zijn

:roflol:........ goed bezig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobSooi op vrijdag 26 februari 2010 om 11:28:

Dan was ook egt niet meer bij gekomen..!
Waarschuw beheerder
iemand een info over deze hartjes
kon het niet vinden op pillreports

[albumelement=75991688]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ***gabber-bassie*** op vrijdag 26 februari 2010 om 15:16:
iemand een info over deze hartjes

Is ie blauw-achtig of roze??.......... als ie blauw is zit ie rond de 100mg als ik me goed herinner

Wel mooie foto btw:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeeJee45 op vrijdag 26 februari 2010 om 15:30:
Zijn nog jong 9 en 11....

En willen alles ontdekken en in de mond stoppen dus kijk uit met wat je op tafel laat liggen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlugge japie86 op vrijdag 26 februari 2010 om 16:14:
groene rolexen...

zijn ze heel plat? dan kunnen ze de prullenbak in... :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van spac3D op vrijdag 26 februari 2010 om 17:52:
zijn ze heel plat? dan kunnen ze de prullenbak in...

nee zijn goed te doen:D
al heerlijk vermaakt op menig feesie haha
Waarschuw beheerder
dat hartje hierboven op de foto is die grijskleurig?kreeg die laatst aangeboden
had ze nog nooit gezien in die kleur.
Waarschuw beheerder
Nijmegen?
Waarschuw beheerder
wat is er in omgeving amersfoort te krijgen?

Waarschuw beheerder
nog wat lekkers te krijgen in zutphen en omgeving graagpb
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 901-902 op donderdag 25 februari 2010 om 17:51:
Maar trouwens, dan ga je toch een half uur voor dat kotje staan waar ze die dingen verkopen en vraag je of mensen die komen kopen die van jouw over willen nemen.
Dat lukt vast, op zulke evenementen helpt iedereen elkaar een beetje toch

Yes dat kan heel goed.

Op Innercity pakte iemand een hele ton met munten achter de bar en smeet die in het publiek.
Heel de grond bezaait met munten dus snel mijn zakken gevuld en doorgelopen 8)
Daarna een uur voor zo'n hokje gestaan en alles voor de helft van de prijs weer verkocht.
Iedereen blij. (behalve Duncan Stutterheim dan)
Waarschuw beheerder
donateur
Bekende van mij koopt op festivals altijd bar mannetjes om......hij zoekt het jongste ventje uit en bied hem 20 euro als hij een beker vol muntjes aan hem geeft........ dit doet hij een paar keer, en altijd met succes........ vervolgens verkoopt hij het voor de helft door bij zo'n kotje......... gast loopt altijd met honderden euro's naar buiten:o.....

Waarschuw beheerder
tja,.. de 1 komt om te feesten, en de ander houd zich met andere dingen bezig :lol:
Waarschuw beheerder
Iemand in nijmegen?