Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4513297x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Ome Bertuz :X op zondag 24 januari 2010 om 20:59:
Ik zie alweer dubbel aan deze kant ghehe...... lang leve byy

op de kostelijke zondag
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Iemand info over rooie DC ?

had een maatje van gekocht op BKJN
hij smaakte niet als een mdma pil....
me tong er tegenaan om te proeven :S
smaakte bijna zoetig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op zondag 24 januari 2010 om 21:41:
Die kleine ronde dingen bedoel je zeker .......

........ we hadden het over gelukkig worden van muziek:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>NCC-1701E<< op zondag 24 januari 2010 om 23:13:
Van de 3 mensen die ik ken heeft er geen 1 duiven of BYY's meer

oh god is het al weer zo ver:P byy's waren zo fijn :(. Gelukkig haal ik woensdag een hele zooi op :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van pimsalabim op maandag 25 januari 2010 om 10:17:
byy's waren zo fijn

ZIJN zo fijn :D!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op maandag 25 januari 2010 om 03:06:

zou ze iig niet innemen:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 januari 2010 om 07:37:
gelukkig worden van muziek

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hier nu ook weer witte hartjes,met het hartje erin gedrukt.
zijn goed tedoen deze heren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Merman op zondag 24 januari 2010 om 01:16:
Want die witte mitsu's voelden voor mij (en vriendinnetje) veel heftiger en (prettiger) aan. Nu zaten die mitsu's erg los in hun pil en ik ben ervan overtuigd dat ze dan ook sneller gaan werken (half uur bij deze) en de smiley's heel strak (bijna een uur), maar ook toen ik een gele smiley kapot heb gekauwd (en hij dus ook eerder insloeg) voelde ie minder heftig en prettig dan die witte mitsu's in z'n geheel

in die witte mitsu zat een erg hoge kwaliteit m ,veel hoger dan in die smileys .de kwaliteit van de m die in pillen zit verschilt enorm ,het maakt natuurlijk heel veel uit of je er m van rond de 80% in stopt of m van 60% .de vulstof heeft natuurlijk ook invloed .Maar die witte mitsu die jij bedoeld was voor een licht pilletje wel erg lekker .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 januari 2010 om 13:43:
in die witte mitsu zat een erg hoge kwaliteit m ,veel hoger dan in die smileys .de kwaliteit van de m die in pillen zit verschilt enorm ,het maakt natuurlijk heel veel uit of je er m van rond de 80% in stopt of m van 60% .de vulstof heeft natuurlijk ook invloed .Maar die witte mitsu die jij bedoeld was voor een licht pilletje wel erg lekker .

Emiel, kom d'r maar in! Leg je het nog een keer uit? :D
Waarschuw beheerder

Dit is grote onzin. het aantal mg mdma dat getest is in pillen is de netto waarde, dus als je het in procent wil uitdrukken 100%. Dat is anders met kristallen, waardoor je getallen krijgt tot 84%.

De rede waarom het misschien anders viel is idd hoe goed het gedrukt is, maar heeft ook te maken met bijv. : sfeer, maaginhoud, humeur, serotonine niveau etc. De zelfde pil kan hierdoor heel anders vallen. In principe zou je niet heel veel verschil moeten merken in die 15 mg verschil.

MDMA = MDMA
hoe het ook is gemaakt de uitkomst is methyleendioxymethamfetamine :p. ik geloof er ook niet in dat de pillen van vroeger beter waren (misschien hoger gedoseerd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van snoepguit op maandag 25 januari 2010 om 13:54:
Emiel, kom d'r maar in! Leg je het nog een keer uit?

Gewoon google, doet hij ook :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pimsalabim op maandag 25 januari 2010 om 13:57:
MDMA = MDMA
hoe het ook is gemaakt de uitkomst is methyleendioxymethamfetamine :p

hoe vaak moet dit nu nog gezegd worden :rot:

vraag me alleen af of het voor M net als bij SOS uitmaakt of het al iets ouder is.

met me SoS heb ik namelijk al vaker gehad dat hij na een week al veel zwakker was dan daarvoor.

als dit zou gelden voor M zou het dus kunnen zijn dat de ene pil toch sterker is dan de 1 en dezelfde andere pil.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hier nu witte en blauwe mercedes sterren te krijgen
de blauwe zijn niks de witte nog niet uitgeprobeerd wachten wel ff op de testresultaten

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier zijn de gele smileys, blauwe harten (nog steeds, erg duur trouwens) en de bruine sterren
van BYY of duiven niks gemerkt maar de sterren doen het opzich best goed voor de prijs dus heel veel last is er niet hier :)
Waarschuw beheerder
BYY the best! :)

Waarschuw beheerder
hij smaakte niet als een mdma pil.... me tong er tegenaan om te proeven smaakte bijna zoetig

klinkt als mcpp, mcpp pillen glimmen meestal, en zijn wat zoetiger, correct me if im wrong
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand al ervaring met witte blanco snoepjes met breuklijn.
Afgelopen week gekregen, EZ-test was netjes maar heb er verder nog niks over gehoord...
Waarschuw beheerder
de pillen van vroeger beter waren

vaak toch met mda of speed erin? mda kan pil flinke boost geven met spacen en hoe lang die werkt..

en mensen waren toen minder gewent denks..

maja blauwe ying yangs doen het heerluk (L)

Uitspraak van verwijderd op maandag 25 januari 2010 om 07:37:
we hadden het over gelukkig worden van muziek

teknooo zweeeveeee :kwijl:

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
in die witte mitsu zat een erg hoge kwaliteit m ,veel hoger dan in die smileys .de kwaliteit van de m die in pillen zit verschilt enorm

Dat heeft niet met de kwaliteit te maken, maar met de hoeveelheid MG MDMA in de pil.
het aantal mg mdma dat getest is in pillen is de netto waarde, dus als je het in procent wil uitdrukken 100%.

(Y) precies dus een pil die uit de test komt met 100MG MDMA bevat 100MG MDMA ;-)
Uitspraak van DOOD-LOOD op maandag 25 januari 2010 om 16:18:
raag me alleen af of het voor M net als bij SOS uitmaakt of het al iets ouder is.

MDMA bederft niet, of wordt niet minder qua sterkte als het lang ligt. Wat dat betreft kan je het jaren bewaren :-D
als dit zou gelden voor M zou het dus kunnen zijn dat de ene pil toch sterker is dan de 1 en dezelfde andere pil.

Gelukkig is dit dus niet het geval..:-)
Waarschuw beheerder
met me SoS heb ik namelijk al vaker gehad dat hij na een week al veel zwakker was dan daarvoor.

Vind ik ook vreemd or dit..
Als je dat gewoon op een normale temp bewaar, gebeurd er helemaal nix mee...
Weet je toch al hoe oud dat spul is voordat het in jou neus gaat amigo :)
Weekje meer of minder gaaat het niet aan liggen or..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van raverr86 op maandag 25 januari 2010 om 17:08:
BYY the best!

Zekers!! dit weekend eentje op en daarna nog een swirl.
Man zelden zo gespaced op 2 pilletjes. :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Peace Division Blacklight Sleaze
Wat een Fu*^*% nummer.
Hier moet ik meer van hebben!!!

Waarschuw beheerder

Niet aan beginnen. Tijdje terug weggebracht en zit zeker geen M in. Zijn ook niet opgestuurd. Waarschijnlijk mcpp of andere troep :)
donateur
Uitspraak van Kopjekoffie op maandag 25 januari 2010 om 13:59:
Gewoon google, doet hij ook :-)

Ik hoef daar niet voor te Googlen hoor ;)
Dit is grote onzin. het aantal mg mdma dat getest is in pillen is de netto waarde, dus als je het in procent wil uitdrukken 100%. Dat is anders met kristallen, waardoor je getallen krijgt tot 84%.

De rede waarom het misschien anders viel is idd hoe goed het gedrukt is, maar heeft ook te maken met bijv. : sfeer, maaginhoud, humeur, serotonine niveau etc. De zelfde pil kan hierdoor heel anders vallen. In principe zou je niet heel veel verschil moeten merken in die 15 mg verschil.

MDMA = MDMA
hoe het ook is gemaakt de uitkomst is methyleendioxymethamfetamine :p. i

True. Al zou je het maken van sperziebonen, honing en kattenvoer met kipsmaak in tomatensaus, als JIJ daar 3,4-methyleendioxymethamfetamine van kunt maken, en nog lekker zuiver ook, dan werkt het net zo goed als die van safrol of PMK.

Alleen joah...dat lukt niet goed :nocheer: , anders hadden we ook geen crisis gehad, honing, sperziebonen en kattenvoer is immers bijna altijd wel abundant voor handen :O :9 :nocheer:

Ik loat het hier moar ff bij ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PeeJee45 op maandag 25 januari 2010 om 20:47:

Er zijn nog wat vette remixen ;)
Waarschuw beheerder
Paarse sterren
Witte molens
Roze hartjes
Groene channel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
BYY the best!

Ik kan het er na dit weekend over meepraten :cheer: Met dank aan wat mede pf'ers hier :respect:

IK weet alleen nog niet what to do. Ik ben een rustige gebruiker, dus meestal halfjes per keer, maar ik denk erover om deze ineens....:p ;p

Is alleen geen eerlijk vergelijk dan, want als ik een duif ineens naar binnen werk, dan ben ik waarschijnlijk ook goed van het padje ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1

MDMA = MDMA
hoe het ook is gemaakt de uitkomst is methyleendioxymethamfetamine . ik geloof er ook niet in dat de pillen van vroeger beter waren (misschien hoger gedoseerd

je verhaal klopt in theorie maar in de praktijk niet globaaal gezien zit in de meeste pillen va nu ,of m uit china of uit rusland ,bovendien maakt het wel degelijk uit of je nu m uit safrol olie maakt of uit pmk .Verder klopt het wel wat je zegt .

En grote onzin is het echt niet ,maar goed theorie en praktijk liggen verschillen wel vaker van elkaar .

Wat de pillen van vroeger betreft ben ik het wel met je eens want heb het begin nog meegemaakt ,mensen moeten niet vergeten dat de belevingswereld toen anders was en dat men de neiging heeft om te vergeten dat het nooit meer word zoals die eerste paar keer .
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 januari 2010 om 00:20:
bovendien maakt het wel degelijk uit of je nu m uit safrol olie maakt of uit pmk .Verder klopt het wel wat je zegt .

leg dan eens uit wat? als het uit safrol gemaakt word word er ook eerst PMK van gemaakt hoor... dus in principe komen beide voort uit PMK, alleen als je begint met PMK meteen sla je natuurlijk een gedeelte van het productieproces over.

kijk 2+3=5 1+4=5 0+5=5 de uitkomst blijft hetzelfde ookal is deze verkregen uit andere waarden.
zo werkt het ook bij mdma... ookal lijkt het misschien anders qua ervaring!

en we gaan natuurlijk uit van een perfecte synthese zonder vervuiling ;) dus 84,1%
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bla bla bla, gewoon nemen die rotzooi!

morgen zien we wel of ze goed waren of niet...

byy is zo super fijn.

(niet dat ik nu aan het ''gaan'' ben hoor)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op maandag 25 januari 2010 om 18:57:
Vind ik ook vreemd or dit..
Als je dat gewoon op een normale temp bewaar, gebeurd er helemaal nix mee...
Weet je toch al hoe oud dat spul is voordat het in jou neus gaat amigo :)
Weekje meer of minder gaaat het niet aan liggen or..

als je het versneden heb is het na een dag of 2 a 3 toch echt een stuk minder plakkerig en is het minder brokkelig.

er vanuit gaande dat je het zelf versneden heb natuurlijk;)

aan het begin van de week verdoofde het me van me neus tot aan m'n slokdarm. aan het einde van de week merkte je nog amper wat van een paar goeie tikken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op zondag 24 januari 2010 om 20:59:
lang leve byy

BYY the best!

Uitspraak van actief op dinsdag 26 januari 2010 om 01:03:
byy is zo super fijn.

:( potverrrrrrdrie, kan die klootzakken maar niet vinden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pfff valt weer tegen vandaag werken wat kater

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 26 januari 2010 om 07:03:
pfff valt weer tegen vandaag werken wat kater

"nobody said it was eazy" 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 januari 2010 om 22:49:
Er zijn nog wat vette remixen

Origineel vind ik het beste.

Uitspraak van PeeJee45 op maandag 25 januari 2010 om 20:47:
Wat een Fu*^*% nummer.
Hier moet ik meer van hebben!!!

Nou vooruit dan.

En om ontopic te blijven, lichtblauwe harley davidsons hier, en ze bevallen prima.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 januari 2010 om 09:21:
Nou vooruit dan.

fuck yesssss!!!! love it!!(L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 januari 2010 om 00:20:
mensen moeten niet vergeten dat de belevingswereld toen anders was en dat men de neiging heeft om te vergeten dat het nooit meer word zoals die eerste paar keer .

Helaas :nocheer:

Uitspraak van actief op dinsdag 26 januari 2010 om 01:03:
bla bla bla, gewoon nemen die rotzooi!
morgen zien we wel of ze goed waren of niet

Nou, mij niet gezien. Weet wat je eet (H)

Paarse sterren nog steeds goed te verkrijgen hier in omgeving Eindhoven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op dinsdag 26 januari 2010 om 00:31:
kijk 2+3=5 1+4=5 0+5=5

Zooo niels..! heel goed..;) mag een stikkertje komen halen :D

Waarschuw beheerder
zal wel aan de leeftijd liggen, vind die nummers geen reet aan:P

OT: byy, bruine sterretjes, ...groene swirls

Waarschuw beheerder
Jaja, sterren, sterren en nog eens sterren.
Lijkt geen bodem in zich te komen.

Muziek waar wij wel vrolijk van worden:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dubbelpost, sorry
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Muziek waar je vrolijk van wordt. Alom bekend maar ow zo lekkah, helemaal met een BYY in je mik:yes:........

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
herinneren jullie deze nog nog nog nog?

Waarschuw beheerder
Dacht dat dit een pillen topic was:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van openhaardstyle op dinsdag 26 januari 2010 om 15:11:
Dacht dat dit een pillen topic was

Is het ook, neem een pil en luister die muziek jonge !
Waarschuw beheerder
+1
Iedereen is inmiddels voorzien en kunnen we ons weer concentreren op de muziek en feestjes ;p
laatste aanpassing