Partyflock

Forumonderwerp · 877392
186 volgers · 4527282x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 januari 2010 om 16:59:
ik ben gewoon niet zo van de alcohol,

DRUGS!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DOOD-LOOD op donderdag 14 januari 2010 om 15:11:
jij snapt 't. wat ik al zei als je het zelf niet durft mee te nemen of je hebt niet je best gedaan om er aan te komen betaal je gewoon de hoofd-prijs.

Stimmt (Y)

Uitspraak van DOOD-LOOD op donderdag 14 januari 2010 om 15:11:
moet ik er wel bij zeggen dat ik het ook niet mee neem om te verkopen, meestal gewoon ruim genoeg zodat ik op alles voorbereid ben aangezien ik er in me 1tje geen 12-20 slik verkoop ik nog wel eens iets

Ik neem meestal genoeg mee voor eigen gebruik. een pilletje verkopen doe ik haast nooit. Zo zuinig ben ik dan wel op de voorraad. Zeker als ik goed spul heb.

Uitspraak van Ome Bertuz :X op donderdag 14 januari 2010 om 16:15:
Liever beetje lam van de alcohol volgende dag, als 2 nachten doorgehaald op pep ghehe.......

als je zo lang wakker bent dan is dat niet altijd even goed voor je humeur nee :rot:
Maar van alcohol heb ik normaal gesproken ook geen hoofdpijn/kater. dit weekend voor het eerst in jaren weer eens goed aan de zuip op een feestje. Ik denk dat ik gelijk weer voor een jaar genezen ben :x :lol:
Waarschuw beheerder
-2
hierzo heb je de paarse sterren dat zijn wel toppers man.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blackcapone op donderdag 14 januari 2010 om 17:37:
hierzo heb je de paarse sterren dat zijn wel toppers man.

hoe vaak moet je dat melden ?;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op donderdag 14 januari 2010 om 16:15:
Liever beetje lam van de alcohol volgende dag, als 2 nachten doorgehaald op pep ghehe

Absoluut niet! Was laatst weer ffflink aangeschoten, lag in bed te draaien, d8 nog "geef me toch maar een X" :-)
Als je al 18 jaar weet wat brak zijn is...dan pas je het op het Systeem aan. ermee leren leven..:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op donderdag 14 januari 2010 om 13:56:
Hier ook nooit een kater

hier ook (bijna) nooit.

en ik weet mijn geheim wel! ;) en dat wil ik best met jullie delen.
als ik drink, en ik drink (te) veel, heb ik meestal nog geen kater: secret: je roes eruit slapen.
ga ik op vrijdag uit, kom ik om 4 uur thuis zoiets, en om 7 uur weer op om te gaan werken, heb ik altijd een kater (daarom is uitgaan op vrijdag meestal taboe :P) maar ga ik op zaterdag uit (drink ik meestal nog meer), dan lig ik op zondag, tot minimaal half 2 te slapen, meestal langer, en dan eerste 15-30 min een klein beetje mischien, maar dernaar niet meer. en ohja, een kater wordt veroorzaakt door een vocht tekort, je hersens zetten uit -> koppijn, dus eindig je avond met 1 a 2 cola's en kom je thuis, gewoon een paar slokken water nemen, wil ook nog weleens helpen.

OT: molens (dacht ik) BYY hier en daar, en paarse sterren.
Waarschuw beheerder
Een tip is ook -> Veel vaker veel drinken, dan worden de katers vanzelf minder de volgende dag :P

Hier is eigenlijk van alles te krijgen, alleen de BYY's zijn op...
Waarschuw beheerder
paarse sterren zijn wel knal dingen zeg had ze gebruikt en werd echt wazig op dat feest man.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >>NCC-1701E<< op donderdag 14 januari 2010 om 19:39:
Een tip is ook -> Veel vaker veel drinken, dan worden de katers vanzelf minder de volgende dag

Ghehe ja ik denk dat dat ook de reden is dat ik amper katers heb:p...... al 16 jaar geen week voorbij geweest dat ik geen overmatig alcohol heb gebruikt, dat moet toch zijn vruchten afgeworpen hebben :X:p.....

Maar we dwalen af merk ik.......
Waarschuw beheerder
paarse sterren ook hier geland....van het weekend maar ff testen :D
Waarschuw beheerder
iemand al uitslagen van de paarse sterren??? had gezien dat meerdere mensen ze vorige week hebben opgestuurd. dus inmiddels zou er een en ander aangekomen moeten zijn?? groeten
Waarschuw beheerder
op pillreports zegt iemand uitslagen van de paarse sterren te hebben gekregen varierend van 92 tot 104mg.. vind ik toch een beetje tegenvallend:(
Waarschuw beheerder
Paarse ster vandaag uitslag gekregen 95. Spreiding van 92-104
Waarschuw beheerder
donateur
Die paarse sterren drukker heeft er wel werk van gemaakt ghehe...... het is sterren hier, sterren daar, sterren zus en sterren zo:p......

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 14 januari 2010 om 21:11:
107, 114 en 117 al langs gekomen

Dacht dat die 107 104 was......maar goed, waar praten we over

Waarschuw beheerder
Arnhem gaf 94-104 aan.
Eindhoven gaf 92-102 als herkenning.
En er was een uitslag van 96 uit Amsterdam.
Dit zijn beetje de uitslagen die ik gehoord heb.

Uitspraak van pcrdriver op donderdag 14 januari 2010 om 21:16:
vind ik toch een beetje tegenvallend:(

Qua hoeveelheid mg misschien wel een beetje ja maar hun werk doen ze zeker wel :)
donateur
Uitspraak van Ome Bertuz :X op donderdag 14 januari 2010 om 21:18:
Dacht dat die 107 104 was.

Uitspraak van Hc4lNickNL op dinsdag 12 januari 2010 om 21:20:
Is er vorige week een gepost van 107 , door wie weet ik niet maar dan moet je ff terug kijken ;)

maar goed, waar praten we over

maar inderdaad ;) :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 januari 2010 om 21:20:
Arnhem gaf 94-104 aan.

Iig blijkbaar wel consequente waarden als je dit zo leest, klinkt allemaal wel reëel. Wel iets minder dan veel mensen dachten/verwachten/danwel riepen.

Al met al een gewone range dus.
Waarschuw beheerder
het is sterren hier, sterren daar, sterren zus en sterren zo......

:yes::P
Waarschuw beheerder
De pil, vitamine C, supradyn, paracetamol

Waarschuw beheerder
Mijn uitslag kwam op 96.
Dan zit er wel erg goede M in.. Als je na 2 al begint te hallucineren...

Waarschuw beheerder
Ja klopt, maar als ik 192 mg. M verdeel over een avond dan begin ik niet zo te hallucineren als op deze dingen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 januari 2010 om 22:07:
Ja klopt, maar als ik 192 mg. M verdeel over een avond dan begin ik niet zo te hallucineren als op deze dingen.

Kan aan je eigen lichamelijke toestand liggen..... ene keer hallucineer ik, de andere keer niet..... de ene keer wellicht wat vermoeider als de andere keer;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 januari 2010 om 21:54:
Als je na 2 al begint te hallucineren

werd afgelopen x helemaal gek van me hallucinaties, vond het echt niet meer chil!
ging k maar snel naar huis:p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kopjekoffie op woensdag 13 januari 2010 om 08:42:
Dan zijn het toch gewoon KuT dingen als de BYY 145 MG is :-)

:lol:

Uitspraak van de naam is HENK op donderdag 14 januari 2010 om 21:09:
iemand al uitslagen van de paarse sterren???

Vandaag ook een paarse rakker ingeleverd. De 27e volgt de uitslag. Maar de range is nu zo ongeveer al bekend zie ik. Ze zijn ook al getest door meerdere mensen en ze zijn idd zeer chill ;)

Waarschuw beheerder
uitslag van die sterren komt wel overeen met wat ik ervan verwacht had. Een heerlijk tikkeltje voor een nette prijs. Wil je zwaarder (YY, rode duif) dan betaal je ook meteen veel meer.
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 januari 2010 om 22:07:
als ik 192 mg. M verdeel over een avond

je bedoelt kristal? Bruto gewicht?

Reken met 80% zuiverheid en je ziet dat dat iig aardig afwijkt van wat je in deze dan neemt.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 januari 2010 om 23:10:
Een heerlijk tikkeltje voor een nette prijs.

Gezien aan de idd wat lagere prijs is dit ook wel beetje wat je mag verwachten en toch misschien niet datgeen wat eerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 14 januari 2010 om 21:28:
veel mensen dachten/verwachten/danwel riepen.

Al met al scheelt dat ook niet super veel mg's.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 14 januari 2010 om 21:59:
96=96

ik heb jaren geleden zo'n legendarische blauwe mitsu laten testen maar daar zat 'maar' 135mg mdma in. ik blijf het vreemd vinden dat iedereen destijds zo'n blauwe mitsu als veel sterker ervaarde dan andere snoepies uit die tijd die ook 135 mg mdma bevatten.. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2C-Bever op donderdag 14 januari 2010 om 23:04:
Vandaag ook een paarse rakker ingeleverd

me too :) kan volgende week don/vrij bellen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
love hallucinaties:P
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van bartblij op donderdag 14 januari 2010 om 23:18:
ik blijf het vreemd vinden dat iedereen destijds zo'n blauwe mitsu als veel sterker ervaarde dan andere snoepies uit die tijd die ook 135 mg mdma bevatten.. :)

mg's don't say it all.. maar er is niet iets als 135mg goeie M of 135mg slechte M, als het M is, is het M. En zuiver R of S isomeer is eigenlijk nooit in omloop en zou het enige logische verschil kunnen zijn dat chemisch (en natuurkundig) gezien aantoonbaar is. Nog steeds gaan veeeeeel mensen eraan voorbij dat set, setting, (tolerantie), maaltijd, mood en al dat soort dingen nog mee kunnen spelen.
Daarnaast zegt het ook niet dat als je één exemplaar uit je zakje op 135mg laat testen, dat ze dat dan allemaal (precies) zijn! :)
Uitspraak van bartblij op donderdag 14 januari 2010 om 23:18:
andere snoepies uit die tijd die ook 135 mg mdma bevatten.. :)

En waren dat ook snoepjes die zeker weten getest waren (bij voorkeur dan door jezelf omdat dat dan het meest betrouwbaar is..)...of werden die misschien als 135 verkocht, maar ben je daar eigenlijk niet 100% zeker van. Ik zeg niet dat het in dit geval speelt, dat weet jij beter dan ik, maar het zou wel kunnen iig..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van azeks op donderdag 14 januari 2010 om 16:00:
Als je die mercedes eerst neemt en dan de sos wel

dat is idd zo:yes:

maar had lekker eerst me sos opgemaakt alvorens ik aan een pil dacht:P
Waarschuw beheerder
Wat voor pillen zijn d'r NU bij jullie in de buurt?

Almere ook paarse sterren! Geen blauwe YY tegengekomen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 januari 2010 om 23:18:
me too :) kan volgende week don/vrij bellen

hmm wat een onzin dat ik 2 weken moet wachten :s
ze zeiden wel dat het nu erg druk is bij het lab...

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 14 januari 2010 om 23:23:
Nog steeds gaan veeeeeel mensen eraan voorbij dat set, setting, (tolerantie), maaltijd, mood en al dat soort dingen nog mee kunnen spelen.
Daarnaast zegt het ook niet dat als je één exemplaar uit je zakje op 135mg laat testen, dat ze dat dan allemaal (precies) zijn! :)

mooi gezegd :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 14 januari 2010 om 21:11:
Als ik het me goed herinner zijn 107, 114 en 117 al langs gekomen..toch??

BINGO!!!!!!!!.......voor sterren!!!!;-)
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Rockfall op donderdag 14 januari 2010 om 23:25:
Almere ook paarse sterren! Geen blauwe YY tegengekomen.

Liggen er wel in die stad :)
Uitspraak van DOOD-LOOD op donderdag 14 januari 2010 om 23:22:
love hallucinaties:P

me too, voor beter hallucineer werk moet je overigens niet bij MDMA zijn :P :lol:

Maar het kan ;) (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DOOD-LOOD op donderdag 14 januari 2010 om 23:22:
love hallucinaties

Mwoah vind het vaak irritant als ik weer eens in mijn ooghoeken iets voorbij zie flitsen en ik dwangmatig elke keer schrik en om kijk haha:p......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 14 januari 2010 om 23:59:
me too, voor beter hallucineer werk moet je overigens niet bij MDMA zijn :P :lol:

ik weet het, lsd staat voor de zomer dagen op het lijstje. wil binnen kort ook een leuk C'tje proberen, nog suggesties?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DOOD-LOOD op vrijdag 15 januari 2010 om 00:10:
nog suggesties?

begin met een lage tot gemiddelde dosis B of I zou ik zeggen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op vrijdag 15 januari 2010 om 00:03:
Mwoah vind het vaak irritant als ik weer eens in mijn ooghoeken iets voorbij zie flitsen en ik dwangmatig elke keer schrik en om kijk haha

dat is echt kut he :P heb ik altijd heel erg last van als amfetamine uit begint te werken, vreselijk, zit je thuis en denk je telkens maar dat er iemand door de tuin loopt :$

Maar dat zijn irritante halucinaties, een soort paranoia halucinaties geloof ik. Met mdma (of eigenlijk de 6 a 7% die omgezet word in MDA) heb ik altijd wel leuke halucinaties. :) Natuurlijk de standaart dingen zoals gekke hoeden en brillen, of hekken en tavels die er niet zijn. Maar ik maak het ook dikwijls mee dat ik met mdma echt grotere halucinaties heb, vaak buiten zie ik door gekke lichtval e.d. hele vage shit, een tijd geleden zag ik een bouwkeet aan voor een soort kermisactractie met mooie lichtjes en fel gekleurde bewegende onderdelen (L)

whuh trouwens, waarom is er eigenlijk nog geen topic over de mooiste halucinaties die je mee gemaakt hebt? :O

En mischien een domme vraag :$, maar waarom zijn er geen pillen meer te vinden die mda bevatten? Want ik vind de halucinaties die ik krijg met te hoge doseringen mdma eigenlijk altijd wel vet, m.a.w. pillen met mda zou ik graag zien!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Inferis- op vrijdag 15 januari 2010 om 00:39:
Natuurlijk de standaart dingen zoals gekke hoeden en brillen, of hekken en tavels die er niet zijn.

met oud&nieuw had een maat van mij weer sinds 2-3 jaar een pilletje genomen van ~93mg. (harlydavidson). die zag mij idd aan het einde van de avond met een bril op zitten terwijl ik niet bril dragend ben.
z'n vriendin ook sinds zo'n lange tijd weer koekie, die had dat er een spier achter d'r oog bleef steken waardoor d'r rechter oog naar binnen afweek:P waardoor ze iedereen letterlijk 2 keer op de bank zag zitten.hahaha

zelf heb ik nog wel eens dat ik ineenkeer in een flits een naakt meisje zie staan ofzo:lol: ik weet het het klinkt raar, maar mijn hallucinaties zijn 9/10 keer naakte vrouwtjes:yes: niet dat ik het erg vind

daarom vind ik het ook wel leuk om vet de hallucineren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier zijn nog zat blauwe hartje en gele smileys te verkrijgen.

Geen rotzooi er in maar puur mdma van rond de 100

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DOOD-LOOD op vrijdag 15 januari 2010 om 01:11:
daarom vind ik het ook wel leuk om vet de hallucineren.

hoeveel ik ook op heb....geen hallucinaties.......

Maaruhhhh die paarse zeesterren zijn toch erg lekker...volgende week een testuitslag vd sterren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 14 januari 2010 om 23:23:
mg's don't say it all.. maar er is niet iets als 135mg goeie M of 135mg slechte M, als het M is, is het M. En zuiver R of S isomeer is eigenlijk nooit in omloop en zou het enige logische verschil kunnen zijn dat chemisch (en natuurkundig) gezien aantoonbaar is. Nog steeds gaan veeeeeel mensen eraan voorbij dat set, setting, (tolerantie), maaltijd, mood en al dat soort dingen nog mee kunnen spelen.

ik weet dat die factoren van grote invloed zijn op de wijze waarop je je snoepje beleeft maar ik heb in het verleden geregeld meegemaakt dat men de keus had uit 2 pillen die qua inhoud vrijwel identiek waren, maar vrijwel iedereen de voorkeur gaf aan dezelfde pil...terwijl dat 50/50 zou moeten zijn.
misschien dat de hardheid v/d pil een grote rol speelt? als je kristal neemt voelt dit heel anders aan dan een pil dus misschien dat pillen waar weinig bindmiddel inzit relatief als prettiger ervaren worden dan pillen die moeilijk afbreken.

En waren dat ook snoepjes die zeker weten getest waren (bij voorkeur dan door jezelf omdat dat dan het meest betrouwbaar is..)...of werden die misschien als 135 verkocht, maar ben je daar eigenlijk niet 100% zeker van. Ik zeg niet dat het in dit geval speelt, dat weet jij beter dan ik, maar het zou wel kunnen iig..

ik heb er destijds maar 1 weggebracht dus ik weet niet hoe groot de spreiding van die batch was. verder liet/laat ik altijd alles testen om zo te weten wat ik in handen heb..en om zodoende een goede vergelijking te kunnen maken :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 januari 2010 om 21:20:
Arnhem gaf 94-104 aan.
Dit zijn beetje de uitslagen die ik gehoord heb.

Zoveel gelul over paarse sterren de laatste weken, valt dit tegen.

Uitspraak van 2C-Bever op donderdag 14 januari 2010 om 23:04:
Dan zijn het toch gewoon KuT dingen als de BYY 145 MG is

ik blijf dus bij me standpunt :-)

love hallucinaties

:yes:
Uitspraak van -Inferis- op vrijdag 15 januari 2010 om 00:39:
zit je thuis en denk je telkens maar dat er iemand door de tuin loopt
Maar dat zijn irritante halucinaties, een soort paranoia halucinaties geloof ik

Volgens mij ben je bang alleen thuis :-), ga dan zeker geen drugs gebruiken op dat moment, ga je nog een keer de politie bellen omdat je denkt dat er iemand onder je bed ligt :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kopjekoffie op vrijdag 15 januari 2010 om 08:11:
Zoveel gelul over paarse sterren de laatste weken, valt dit tegen.

veel gelul erover ja,.. maar 90/105 is een nette uitslag, lijkt mij!
er werd 120 mg gezegt, en dat komt toch aardig in de buurt...

+ 2 sterren van 100 mg = 200 mg van 5 euro :D
byy is 140 mg voor 5 euro en dan heb je er maar 1....

Mwoah vind het vaak irritant als ik weer eens in mijn ooghoeken iets voorbij zie flitsen en ik dwangmatig elke keer schrik en om kijk haha

dat vind ik nuchter nog veel vervelender 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DOOD-LOOD op vrijdag 15 januari 2010 om 01:11:
ik weet het het klinkt raar, maar mijn hallucinaties zijn 9/10 keer naakte vrouwtjes:yes:

Whahaha dat zijn de betere hallucinaties :D Heb ook wel een paar keer een hek, podium of trappen in een ooghoek gezien die er niet waren, maar helaas nog geen naakte vrouwen :)

Uitspraak van bartblij op vrijdag 15 januari 2010 om 02:18:
misschien dat de hardheid v/d pil een grote rol speelt?

Heeft er ook zeker mee te maken (hoe snel het wordt opgenomen en dus ook het effect).

Uitspraak van Kopjekoffie op vrijdag 15 januari 2010 om 08:11:
Uitspraak van ƒuck™ op donderdag 14 januari 2010 om 23:04:
Dan zijn het toch gewoon KuT dingen als de BYY 145 MG is

ik blijf dus bij me standpunt :-)

Ieder z'n eigen menig he. Maar ongeveer 100 mg gemiddeld is wat mij betreft echt geen kut pil..
De prijs kwaliteit verhouding is ook prima. Vind de BYY met 140 ofzo eerder mega knallers en de sterren zeer goed.
Waarschuw beheerder
Dan zitten de "red doves" ook op hetzelfde niveaú; 3.50 voor 140. Iedereen weer blij ;)

Let's party !! :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gister een dikke witte blanco met dubbele breuklijn oplaten sturen in regio eindhoven nog niet bekend volgende week vrijdag uitslag..
Waarschuw beheerder
Sinds lange tijd kan ik tenminste weer goed spul regelen. Rode duifjes. En nog wat verdwaalde swirls ook niks mis mee.
Ze halen het niet bij de duiven maar goed bij gebrek aan beter ;)