Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4439523x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DOOD-LOOD op zondag 10 januari 2010 om 13:21:
tja idd niet beste idee, maar zeer zeker geinige ervaring. beetje voetbalen enzo

Ghehe ja dat geloof ik graag:p........

Zou alleen zonde zijn van het pilletje als je er doorheen zakt..... je bent dan immers binnen 1 seconde weer nuchter ghehe:X:p.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2C-Bever op zondag 10 januari 2010 om 13:32:
Vraagje: had een EZ test (Marquis) besteld, nu zit er een label op tht 05-2010. Iemand een idee of dat veel uitmaakt als je EZ test over datum is Ik bedoel het is 98% fosforzuur, lijkt me niet echt bederfelijk (correct me if im wrong)?

Na verloop van tijd worden de tests, iig bij mij al 2 keer, minder van kwaliteit. Ik druppel tegenwoordig met een schoon glazen staafje, aangezien de druppelaars van EZtest kut zijn. Ik heb het idee dat er in het verleden bij het heftig schudden om een druppel op het gruis te laten vallen, er wel eens wat gruis mee terug in het flesje is gekomen. Resultaat: Bij een volgende keer testen is de vloeistof al paars/zwart als je hem op je testmateriaal laat vallen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van snoepguit op zondag 10 januari 2010 om 13:45:
Hier zijn de paarse sterren ook geland! Mooie pilletjes, en idd wel even een tandje steviger dan de witte molens. Heb meten even goed ingeslagen, lekkere dosering naar mijn smaak! Laat de volgende schaarste maar komen, ik ben er klaar voor :D

wel grappig dat er nog niemand dan ook maar een ez testje heeft of bedenkt "he, laat ik eens naar het lab gaan"

heb nog niets "officieel" goed gehoord over deze dingen. wel vreemd voor een pil die al weer een maand of 2 hier door nederland zwerft
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat heeft dat met mijn verhaal te maken? En denk je nou echt dat ik zonder testen een voorraadje aanschaf? Ben nie gek nie! ;) In afwachting van Kentron voor een labtest, werd iig nog opgestuurd voor een test.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van snoepguit op zondag 10 januari 2010 om 13:50:
Wat heeft dat met mijn verhaal te maken? En denk je nou echt dat ik zonder testen een voorraadje aanschaf? Ben nie gek nie! ;) In afwachting van Kentron voor een labtest, werd iig nog opgestuurd voor een test.

zeg niet dat het iets met jou te maken heeft ;) bedoel er alleen mee te zeggen dat die dingen hier zwaar aangeprezen worden zonder dat er een test van is of dergelijke. kinda rode bommen verhaal

mrr ik zie je test resultaat graag verschijnen hier.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DOOD-LOOD op zondag 10 januari 2010 om 14:30:
kinda rode bommen verhaal

nee dat is niet zo, rode bommen worden aangeprezen alsof ze verkocht moeten worden,
paarse sterren worden geprezen door (verschillende) gebruikers, die ze hebben onderworpen aan een zelf test ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van snoepguit op zondag 10 januari 2010 om 13:48:
Na verloop van tijd worden de tests, iig bij mij al 2 keer, minder van kwaliteit. Ik druppel tegenwoordig met een schoon glazen staafje, aangezien de druppelaars van EZtest kut zijn. Ik heb het idee dat er in het verleden bij het heftig schudden om een druppel op het gruis te laten vallen, er wel eens wat gruis mee terug in het flesje is gekomen. Resultaat: Bij een volgende keer testen is de vloeistof al paars/zwart als je hem op je testmateriaal laat vallen.

Thanks voor je snelle reactie ;) Hmm ja das k*t..
Maar als je het flesje ver genoeg erboven houdt kan er in principe toch geen materiaal in komen?
Iemand anders toevallig nog ervaringen hiermee?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 januari 2010 om 14:34:
nee dat is niet zo, rode bommen worden aangeprezen alsof ze verkocht moeten worden,
paarse sterren worden geprezen door (verschillende) gebruikers, die ze hebben onderworpen aan een zelf test ;)

dat is zo. gaat mij er alleen niet om of ze verkocht moeten worden of dat ze door de bruine bonen worden gesmeten. gaat mij erom dat het raar is dat er na ruim 2 maanden nog steeds niks getest is, nu heeft snoepguit ze die kennelijk wel naar een lab gebracht, maar toch.

ik kreeg die dingen al aangerijkt terwijl ik hier op pf nog nooit iemand er over gehoord had, en dat is dik 3 maanden terug, sinds 2 maanden hoor je er wat over en dan nu pas een test:S strange als je het mij vraagt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DOOD-LOOD op zondag 10 januari 2010 om 14:30:
zeg niet dat het iets met jou te maken heeft ;) bedoel er alleen mee te zeggen dat die dingen hier zwaar aangeprezen worden zonder dat er een test van is of dergelijke. kinda rode bommen verhaal

mrr ik zie je test resultaat graag verschijnen hier.

Ik heb er afgl. donderdag één naar de Jellinek Amsterdam gebracht.
Ik heb er een paar voor kerst gekregen, toen was de Jelli dicht.
Dus ik heb ze niet eerder weg kunnen brengen dan afgl. donderdag.

volgende week post ik wel even mijn uitslag:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DOOD-LOOD op zondag 10 januari 2010 om 14:38:
ik kreeg die dingen al aangerijkt terwijl ik hier op pf nog nooit iemand er over gehoord had, en dat is dik 3 maanden terug, sinds 2 maanden hoor je er wat over en dan nu pas een test:S strange als je het mij vraagt

En dan heb je het over de sterren of die bommen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 januari 2010 om 14:34:
paarse sterren worden geprezen door (verschillende) gebruikers, die ze hebben onderworpen aan een zelf test

Ik heb ze toch gebruikt man :S pfff... het is hier een ruzie tussen handelaartjes, ik weet nog dat !baron tegen mij zei dat het kut pillen waren, en hoe toepasselijk, werd mij meteen gewezen op andere pillen die veeeel beter waren :vaag:

die bommetjes zijn echt niet de allerbeste die er zijn hoor :lol: maar dat er mcpp in zit is gewoon bullshit, anders zouden ik en al mn maatjes goed gaan op mcpp. Ik heb er een aantal mooie nachten mee beleefd in ieder geval.
En nee ik handel niet dus oprotten met die pm's. Waarom ik nou telkens door blijf gaan? Omdat ik er niet tegen kan dat er hier allemaal sukkeltjes zijn die elkaar maar na praten, en dat er iets beweerd word waarvan ik honder procent zeker weet dat het niet waar is. :bloem:

Ik zeg het nog maar een keer, let op, de pillen die nu rode bommetjes genoemd worden, hebben geen bommetje als opdruk. Die hebben een pijltje in de pil gedrukt, de pil is verder gewoon rond en rood.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Inferis- op zondag 10 januari 2010 om 17:09:
Ik heb ze toch gebruikt man

zei je niet dat ze 120/140 mg waren ofzo?
Waarschuw beheerder
de laatste x mercedeses gebruikt, was wel weer eens lekker :D
Waarschuw beheerder
Witte Molens, Vrienden van mij hadden ze gister op en vermaakten zich kostelijk :D
Waarschuw beheerder
k zeg het nog maar een keer, let op, de pillen die nu rode bommetjes genoemd worden, hebben geen bommetje als opdruk. Die hebben een pijltje in de pil gedrukt, de pil is verder gewoon rond en rood.

knal die foto van die dingen maar een x hier neer, en dan wel een goede en niet een van de bekende site..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 januari 2010 om 17:17:
zei je niet dat ze 120/140 mg waren ofzo?

nee dat heb IK nooit gezegd, ga terug bladeren dan pfffff.
Waarschuw beheerder
ik kreeg die dingen al aangerijkt terwijl ik hier op pf nog nooit iemand er over gehoord had, en dat is dik 3 maanden terug, sinds 2 maanden hoor je er wat over en dan nu pas een test strange als je het mij vraagt

ik heb die dingen ook al 2 maanden terug aangeboden gekregen met de woorden 120-140 mg
Zetten er toen al ??? bij...
Maar goed ik zeg er nix meer over...
die bommetjes zijn echt niet de allerbeste die er zijn hoor maar dat er mcpp in zit is gewoon bullshit,

dat geloof ik ook wel dat er geen mcpp in zit..(Y)
En nee ik handel niet dus oprotten met die pm's. Waarom ik nou telkens door blijf gaan? Omdat ik er niet tegen kan dat er hier allemaal sukkeltjes zijn die elkaar maar na praten, en dat er iets beweerd word waarvan ik honder procent zeker weet dat het niet waar is.

Sukkels, kijk gewoon ff in de spiegel maat voordat je iemand anders zwart maak hier..
je loop ook wel te zeiken over die bommen maar testuitslagen heb je zelf ook nog niet, dus niet je mond voorbij praten aub...!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dadelijk barst de BOM.. :lol:
Waarschuw beheerder
-1
jerry jerry jerry:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op zondag 10 januari 2010 om 18:50:
je loop ook wel te zeiken over die bommen

Sorry maar als je dat tegen mij zegt begrijp er echt geen fuck meer van :roflol: er zit duidelijk mdma in ik heb ze zelf al vaker genomen en maatjes van mij ook, maar iedereen hier praat gewoon elkaar na omdat die !baron eens zei dat het troep was :lol: dát noem ik zeiken, ik zal wel eens een fototje maken, maar wat ik ook zeg het is toch niet goed, want ik weet nu al als ik ze laat testen en uitslagen binnen krijg en dat hier vermeld geloven julie het toch niet :looser:

Waarschuw beheerder
ruim 2 maanden nog steeds niks getest

jawel, er is al 1 iemand eerder die ze weg had gebracht, paar pagina's terug dacht ik, was 107mg dacht ik zo, weet niet zeker, moet je eventjes teruglezen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Inferis- op zondag 10 januari 2010 om 21:03:
Sorry maar als je dat tegen mij zegt begrijp er echt geen fuck meer van :roflol: er zit duidelijk mdma in ik heb ze zelf al vaker genomen en maatjes van mij ook, maar iedereen hier praat gewoon elkaar na omdat die !baron eens zei dat het troep was :lol: dát noem ik zeiken, ik zal wel eens een fototje maken, maar wat ik ook zeg het is toch niet goed, want ik weet nu al als ik ze laat testen en uitslagen binnen krijg en dat hier vermeld geloven julie het toch niet :looser:

gozer, ik heb nooit gezegd dat ze goed/slecht waren. ik heb ze zelf nog niet geprobeert en het is echt niet omdat ik mischien zou handelen:roflol:

punt 1 is: er zijn (het) laatste jaar/jaren veel kut snoepjes in omloop geweest. ken me nog herinneren dat een vriendin van mij matrixjes had gehaald dat was dus kk zooi waar je gewoon niks maar dan ook helemaal niks van voelde, maar je kreeg er wel last van je maag van. gelukkig had ik na een stukje eraf bijten en proeven al gouw het vertrouwen gouw verloren dus ik had er geen last van.

punt 2 is: ik wil hoog gedoseerde pillen waarbij het daadwerlijk is vastgesteld dat ze een hoge dosis bevatten.

punt 3 is: het zou wel geloof waardig zijn als je ook het batch nummer zou vermelden ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=424 height=450 cacheid=0000e94a0001e80d6d99d1a41a029e01ff]http://galusaustralis.com/wp-content/uploads/2009/11/jerry_springer_show.jpg[/img]
hahaha ik ken die aflevering :O
herken die kerel in't groen/grijze shirtje :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Terug naar : Wat voor pillen zijn d'r NU bij jullie in de buurt?

Hoor hier steeds meer over rooie hartjes :)
maar ik hou het bij me BYY's (Y) Zijn toppers !
Waarschuw beheerder
maar wat ik ook zeg het is toch niet goed, want ik weet nu al als ik ze laat testen en uitslagen binnen krijg en dat hier vermeld geloven julie het toch niet

dan vermeld je toch nix (Y)
Waarschuw beheerder
paarse sterren beter dan de rode hartjes,,, hier in het zuiden genoeg te krijgen!
Waarschuw beheerder
Rode olifantjes (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Little Jasper Joe op zondag 10 januari 2010 om 22:28:
hier in het zuiden genoeg te krijgen!

waar ongeveer in het zuiden, ik heb ze hier (nog) niet gezien (binnenkort wel xD)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sterren harten blauw ying olifanten allemaal te krijgen in zuiden is alleen ff zoeken :P:P
Waarschuw beheerder
Blauwe Yingyangs, Rolexjes, Groene Vlindertjes en Witte Omegas
Waarschuw beheerder
Hier volop Paarse sterren te verktijgen !!!!!!!!!!!! tering wat zijn die dingen goed....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 januari 2010 om 23:53:
waar ongeveer in het zuiden, ik heb ze hier (nog) niet gezien (binnenkort wel xD)

volgens mij overal in het zuiden :)

Zeeland - Brabant - Limburg :)

Waarschuw beheerder
De paarse sterren hier ook in het midden van het land :)
En gelukkig nog goed te krijgen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar iedereen hier praat gewoon elkaar na omdat die !baron eens zei dat het troep was

oow,:lol: mensen hebben dus tegenwoordig geen eigen mening meer volgens jou???
want ik weet nu al als ik ze laat testen en uitslagen binnen krijg en dat hier vermeld geloven julie het toch niet

euhm, je had ze allang weg kunnen brengen :respect:
en ga geen mensen afvallen die argwanend zijn geworden!! juist goeie zaak dat niet alles zomaar aangenomen word van anderen/vreemden!
dus steigeren en wijzen naar iedereen in dit forum zet geen zoden aan de dijk hoor!
breng die dingen weg(Y) ipv een week lang vechten over hoe goed een pil wel niet moet zijn...:rot:

Uitspraak van Little Jasper Joe op zondag 10 januari 2010 om 22:28:
paarse sterren beter dan de rode hartjes,,,

rode hartjes, die batch die wij hadden zat ook maar 71 mg in:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op maandag 11 januari 2010 om 18:03:
Zeeland - Brabant - Limburg

hmm, ik kreeg laatst te horen dat ik der rond hardbass ook aan kon komen :)

Waarschuw beheerder
een vriend van mij zat laatst aan de rolstoelen het was niks zij die ze zijn aan de ene kant bol blauw met een rolstoel natuurlijk doe maar net als met druifen gelijk een bosje in je mond doen dan werkt het meschien :p in de omgeving lwd dokkum
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Koos-matroos op maandag 11 januari 2010 om 18:03:
volgens mij overal in het zuiden :)

Zeeland - Brabant - Limburg :)

In Zuid Limburg weten veel mensen niet eens dat er weer zoveel lekkers op de markt is!
Laat staan dat er makkelijk aan te komen is. Vanaf Noord Limburg en Brabant stukken beter wat dat betreft..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
rode pijlen hier. :)
Waarschuw beheerder
Iemand al wat gehoord van rode nike? blijken zeer goed te zijn
Waarschuw beheerder
hmm hier in de buurt wel weer goeie plekjes met verboden vruchtjes gevonden;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2C-Bever op maandag 11 januari 2010 om 20:42:
Noord Limburg

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 januari 2010 om 19:12:
de

Uitspraak van DOOD-LOOD op maandag 11 januari 2010 om 22:45:
g

e

k

s

t

e

!

Waarschuw beheerder
In Zuid Limburg weten veel mensen niet eens dat er weer zoveel lekkers op de markt is!

:O

Trieste zaak...
Waarschuw beheerder
die sterren zijn in rdam volgens mij nog niet opgedoken :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henk_AB op maandag 11 januari 2010 om 22:41:
blijken zeer goed te zijn

ik neem aan dat je er zelf 1 heb ingenomen?
zo nee, gebruik dan voortaan het woord schijnen..
de meesten geloven er namelijk erg weinig van!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bartblij op dinsdag 12 januari 2010 om 01:42:
die sterren zijn in rdam volgens mij nog niet opgedoken :(

Tja, utrecht is maar 40 minuten rijden vanaf rdam
Waarschuw beheerder
In brabant alleen nog mitte mitsubitsi en groene mercedessen tegengekomen. Niets bijzonders. owja en een rode pil zonder afdruk @ 7,50 haha volgens vrienden goed.
Waarschuw beheerder
donateur
Groene mercedesjes