Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4459685x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 5 november 2009 om 23:11:
Maar dit getal verschilt wel per regio hoor.. in Amsterdam is men wat soepeler dan Utrecht of Arnhem.. En elders kan het ook weer helemaal anders zijn..
Soms wordt >5 gezien als dealerhoeveelheid, soms >2, verschilt per feest en per regio. Dat is iets waar veel mensen zich aan ergeren..ook in de politiek ofzo. Want er is gewoon geen landelijk uniform beleid wat dat betreft, en dat is kwalijk. Een verschil tussen Amsterdam en Utrecht..wat je ff met de auto rijdt als jegaat feesten..is gewoon een bijzondere aangelegenheid eigenlijk..wanneer er tussen 45km een verschil zit in beleid ten aanzien van aantallen.

beter dit dan 'zero' toch? ;)
Waarschuw beheerder
ik ben op zoek een paar goeie knetters
pb me maar even
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op donderdag 5 november 2009 om 23:03:
volgens mij 3-4 pilletjes heb je nergens toch echt een groot probleem..
je mag misschien niet meer binnen op je party, maar dat was het toch wel...

reken ook op een boete van 250 a 300 euro.

En Arnhem heeft altijd kutbeleid gehad, vroeger met de Rijnhal feestjes al.
Arnhem (N)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vanavond lekker los op de rode harten
Waarschuw beheerder
hier op moment ronde rode hartjes 110 mg er zijn er hier genoeg van.
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Theredone51 op donderdag 5 november 2009 om 22:30:
Iemand bekend wat "het maximum" is op Qlimax? :D

Dikke nul!!!
In Arnhem geldt een zero tolerance beleid. Wat dus inhoudt dat je geen enkele vorm van drugs bij je mag hebben.
Meen me zelfs te herinneren dat dit ook geld voor Wiet, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op vrijdag 6 november 2009 om 08:26:
Dikke nul!!!
In Arnhem geldt een zero tolerance beleid. Wat dus inhoudt dat je geen enkele vorm van drugs bij je mag hebben.
Meen me zelfs te herinneren dat dit ook geld voor Wiet, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.

kut arnhem.. met flockers en Qlimax stonden er 2 honden aan de trap waar iedereen naar boven moest! flikkers..ze pikte ech veel mense dr uit. ik gelukkig niet maar een kammeraad wel
Waarschuw beheerder
Nja, ik drop wel een blauwe yingyang voor ik binnen ga en dan nog 2 roze/rode hartjes mee (die ruiken tenminste niet zo erg :D ), that'll do! (En anders binnen maar bijhalen..)

Artiest SpeedFolter
Waarschuw beheerder
heeey ff vraagje heb kroontjes liggen, witte met kleine rode stipjes erop weet iemand of dit goeie zijn ?

Waarschuw beheerder
hier in de buurt kan ik niks laten testen, als ik wil laten testen ben ik al 1.5 kwijt met reizen. Maar heb ze trouwens kunnen vinden op pill reports, en het zijn leuke stuiters dus ga goed komen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Slimme jongen(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 6 november 2009 om 09:32:
kroontjes

zijn niet de populairste tikkels van 2009 om het maar zachtjes uit te drukken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op vrijdag 6 november 2009 om 08:26:
In Arnhem geldt een zero tolerance beleid

Op alle festivals (en de meeste feeten) geldt een zero-tolerance beleid, maar krijg toch het idee dat het in arnhem andere koek is:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van QranQzinnig op vrijdag 6 november 2009 om 09:52:
maar krijg toch het idee dat het in arnhem andere koek is:(

Ja, daar huren ze altijd de Gestapo in...:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van QranQzinnig op vrijdag 6 november 2009 om 09:52:
Op alle festivals (en de meeste feeten) geldt een zero-tolerance beleid, maar krijg toch het idee dat het in arnhem andere koek is

100% waar.. KUT Arnhem
Waarschuw beheerder
Witte ronde hartjes??
Waarschuw beheerder
moet je ook niet naar qlimax gaan hè
vorig jaar gelukkig gelukt met de honden
maar was niet van plan het nog is te proberen
dus.. :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lukof op vrijdag 6 november 2009 om 11:04:
Witte ronde hartjes??

Met hartje erop of erin?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ravert op donderdag 5 november 2009 om 16:30:
t is een aardige uitslag, maar goed...? zeker met de blauwe yy's vallen uitslagen onder de 100 een beetje in het niet. En of 1,70 ook de prijs per stuk is bij 10st. is betwijfel ik ook, hoewel, dat zou niet zo heel erg zijn bij dat 'kinderspel'
Al zou ik het als prijs per stuk wel onlogisch vinden, maak er dan 2 euro van, rekent wat makkelijker, en als je toch maar 10 koopt ga je neit zeuren om die 3 dubbeltjes per stuk, a.k.a. 3 euro.

Hier in de buurt mag je blij zijn als je er 1000 (80-90mg) kan (mag) kopen voor 1500-1750€

10 st kosten hier 5€ ps
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Theredone51 op vrijdag 6 november 2009 om 09:11:
anders binnen maar bijhalen.

slim ja lekker mcpp kopen en ziek zijn hele avond
suc6 ;)

laat een vriendin van je het in de *** mee nemen werkt nog beste ;)!
in ghb buissie doen condoom omheen, tampon touwtje omheen en die eruit laten hangen
hoppa ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dikke doppe niet te stoppen (L) op vrijdag 6 november 2009 om 11:28:
laat een vriendin van je het in de *** mee nemen werkt nog beste !
in ghb buissie doen condoom omheen, tampon touwtje omheen en die eruit laten hangen
hoppa

Dat is echt niet geurloos hoor!!

Tis wel het beste! Als je toch het risico wilt nemen!! ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb mn eigen manier, werkt altijd :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Theredone51 op vrijdag 6 november 2009 om 11:58:
Doe ze wel gewoon in mn mond, plasticje er rond, aluminiumfolie daar rond, daarrond een kauwgom en dan gewoon door de security wandelen :)
Alleen niet vergeten dat je er niet op moet kauwen :+)

Best way..(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2009 om 12:01:
Uitspraak van Theredone51 op vrijdag 6 november 2009 om 11:58:
Doe ze wel gewoon in mn mond, plasticje er rond, aluminiumfolie daar rond, daarrond een kauwgom en dan gewoon door de security wandelen
Alleen niet vergeten dat je er niet op moet kauwen :+)

Best way..

Slimme zet, op de volgende feesten mag iedereen bij binnenkomst zijn kauwgom uitspuugen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Theredone51 op donderdag 5 november 2009 om 22:30:
Iemand bekend wat "het maximum" is op Qlimax?

Vorig jaar idd geluk gehad met 100st. maar arhnhem nooit meer kutstad,,

En het verschil met andere provincies is dat ze daar juist op drugs zoeken en op andere feesten fouilleren ze meestal alleen om te kijken of je wapens hebt ofzo..

ik ben gelukkig nog nooit gepakt maar controle's vind ik bij de meeste feest en tegenvallen .. ILT 250 mee en ze lieten me er zo door.. maar dat is ook ILT he :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Little Jasper Joe op donderdag 29 oktober 2009 om 10:54:
Net 1 naked lady naar testcentrum gebracht.. Het logo is precies hetzelfde als op de foto hieronder alleen de mijn is maar 3mm hoog en licht blauw/groen van kleur met witte spikkels erin.

[img width=150 height=150 cacheid=00011cbd0002621cd87e99ec1a0296ff5d]http://img204.imageshack.us/img204/7446/15974.jpg[/img]

Laat volgende week de uitslag weten.. EZ test en zelf test waren positief op Mdma

laat deze links liggen ,, omgeving zuid limburg,, Testuitslag 31 mg mdma

tering wat een mongolen.. moet je er al 3 vreten voordat je bij de hartjes in de buurt komt haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Little Jasper Joe op vrijdag 6 november 2009 om 14:12:

tering wat een mongolen.. moet je er al 3 vreten voordat je bij de hartjes in de buurt komt haha

Zo dat zijn nog is uitslagen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Little Jasper Joe op vrijdag 6 november 2009 om 14:12:

daarom vind ik xtc ook niks.. ik ben te lui ze elke keer weg te brengen om te laten testen en je weet niet wat er allemaal in zit! ik koop liever veel m in laat daarvan wat testen en vul me cappies! veel lekkerder gevoel.. op 1 of andere manier wordt ik er ook minder brak van!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2009 om 14:26:
Zo dat zijn nog is uitslagen

haha Shi-mao kneiters voor baby's idd :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tranquil.la op vrijdag 6 november 2009 om 15:49:
daarom vind ik xtc ook niks

Uitspraak van Tranquil.la op vrijdag 6 november 2009 om 15:49:
ik koop liever veel m in

XTC = een andere naam voor MDMA

ofwel: MDMA is de werkzame stof in XTC

Ik denk dat je bedoelt dat je pillen niks vind maar liever M in kristal/poedervorm koopt?

Daar ben ik wel mee eens, dat vind ik zelf namelijk ook :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op vrijdag 6 november 2009 om 16:27:
XTC = een andere naam voor MDMA

ofwel: MDMA is de werkzame stof in XTC

Ik denk dat je bedoelt dat je pillen niks vind maar liever M in kristal/poedervorm koopt?

Daar ben ik wel mee eens, dat vind ik zelf namelijk ook

hahah ja dat zeg ik(A):P
Artiest {SHOWLIST artist 85556, 64169}
Waarschuw beheerder
Wat ik me dus ff afvroeg! is hoeveel Mg er eigenlijk in die pillen zat alla 1988/1992 (de goede ouwe tijd) die ik niet heb meegemaakt?:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mmartijn op vrijdag 6 november 2009 om 17:10:
Wat ik me dus ff afvroeg! is hoeveel Mg er eigenlijk in die pillen zat alla 1988/1992 (de goede ouwe tijd) die ik niet heb meegemaakt?

Mensen noemen altijd belachelijk hoge doseringen van mercedesen enz met 250 mg er in.
Nadeel is dat het testen pas een stuk later gekomen is.
En de samenstelling van xtc toen ook anders was als die nu is.
Dus die vergelijking is vrij moeilijk.
Wel heb ik ooit pillen weg gebracht en dat was inhet begin dat ik wat gebruikte waar ik 1x een uitslag heb gehad die tegen de 200 aanzat.
Waren toen mercedessen.
Maar dacht dat de roze en blauwe lovertjes ook getest waren rond de 170-180.
Waarschuw beheerder
Oei moet best heftig zijn geweest indderdaad haha!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van party30 op vrijdag 6 november 2009 om 17:15:

Nonsens

Ik kom zelf uit die tijd en toen kon je zelfs pillen/poeder laten testen op feesten zelf (de grote feesten) August de Loor zat altijd met een team op zo'n feest achter een tafel. Voor 2.50 GULDEN schraapten ze een beetje poeder van de pil af en deden er een druppel op. Met een schuifmaat namen ze de maten op en dan keken ze op een lijst waar honderden pillen opstonden en bepaalden zo wat erin zat :)

Ik heb daar tientallen soorten laten testen. Meestal zat het tussen de 120 en 140 MDMA. Later, in 1993 zat in veel pillen MDEA en ook pep

Uitslagen van boven de 180 heb ik in die tijd nooit meegemaakt of gehoord

:flower:

Lees dit maar es: zo ging dat in de oude tijd :lief:

Dit artikel is van mei 1993
http://www.trouw.nl/krantenarchief/1993/05/10/2672920/_We_hebben_de_goeie__deze_is_niet_verboden_.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mensen noemen altijd belachelijk hoge doseringen van mercedesen enz met 250 mg er in.

dat kan haast niet, een normale pil weegt in zijn totaliteit niet eens zoveel :lol: of je moet enorme pillen hebben in de vorm van een pepermuntje :lol:

bovendien van ga je van je sokken als je 200 a 250 mg neemt. dat is gewoon levensgevaarlijk. producenten doen dat bovendien niet zo snel omdat het economisch gezien voor hun niet zo handig is. Hoe minder MDMA in een pil hoe meer ze verdienen

Moet wel zeggen dat de prijzen in 1992 wel rond de 25 a 35 GULDEN per stuk waren :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

:S
Uitspraak van Boethead op vrijdag 6 november 2009 om 17:41:
Nonsens

idd ja!!
je kon ze vroeger idd op een feesten zelf laten testen :yes: ( zie het nog op schoteltjes liggen:) )
wat is dus overigens ook telkens liet doen! kan me zelfs nog een feest herinneren waar echt overal briefjes hingen met foute pillen erop!
logo en naam,.. en daarmee wilden ze de mensen waarschuwen voor die "foute" pillen!
ook meende ik,..dat waneer je een slechte pil liet testen dat je deze ook niet meer terug kreeg(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2009 om 18:01:
kan me zelfs nog een feest herinneren waar echt overal briefjes hingen met foute pillen erop! logo en naam,.. en daarmee wilden ze de mensen waarschuwen voor die "foute" pillen!

O.a. deze idd :)

[albumelement=58979151]

Vanaf 1993 is de pillen markt flink vervuild geraakt helaas :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2009 om 18:01:
idd ja!!
je kon ze vroeger idd op een feesten zelf laten testen ( zie het nog op schoteltjes liggen )
wat is dus overigens ook telkens liet doen! kan me zelfs nog een feest herinneren waar echt overal briefjes hingen met foute pillen erop!
logo en naam,.. en daarmee wilden ze de mensen waarschuwen voor die "foute" pillen!
ook meende ik,..dat waneer je een slechte pil liet testen dat je deze ook niet meer terug kreeg

das wel veel beter ja, beetje jammer dat het allemaal zo veranderd is dan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2009 om 18:13:
beetje jammer dat het allemaal zo veranderd is dan!

Ja volgens mij mochten die testbureau's vanaf 1996 ofzo niet meer op feesten staan, misschien 1995 al wel. Weet het niet meer precies. Er zaten toen ook wel wat testcentra in Nederland waar je op bepaalde dagen wat heen kon brengen geloof ik. Dat kostte dan wel 2.50 en je kreeg gelijk uitslag. Er werd niks naar een lab gebracht. ja als er een nieuwe pil was, dan werd een sample naar het lab gebracht en na de uitslag werd deze pil op de lijst gezet. Als je dan iets liet testen en die pil leek op de pil die naar het lab gebracht was, gingen ze er vanuit dat het om dezelfde pil ging.

Tegenwoordig is dat onmogelijk. Er zijn alleen al 60 a 70 soorten verschillende blauwe mitsubischies ofzo :lol:

Artikel uit 1993 :)

[albumelement=59027563]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op vrijdag 6 november 2009 om 18:11:
O.a. deze idd

:d ja klopt!!!
Uitspraak van Boethead op vrijdag 6 november 2009 om 18:11:
Vanaf 1993 is de pillen markt flink vervuild geraakt helaas

meende dat dat zelfs nog paar jaar later kwam?
het zelf in die tijd ooit 1x een verkeerde pil gehad:(
heeft me 1,5 uur op de ehbo gekost met alles stijf:S kon helemaal niks meer bewegen, kon niet praten, was helemaal van de wereld met de ogen wagen wijd los:O
bekertje water in mn hand die ik helemaal fijn kneep, en idem dito met een opgerolde flyer!!
na die 1,5 uur totaal verslapping van alle spieren!
ze moesten me vasthouden, anders viel ik om:S heuuull appart was dat!!
donateur
In een overzichtje van het lab van oudere tijden, echter niet begin jaren 90, zag ik uitschieters tot 235mg, maar niet hoger dan dat iig.
Waarschuw beheerder
maar testen ze dan ook elke pil volledig.
Kijk ik weet dat je test kon laten doen of er mdma en dergelijke in zat.
Maar wist toen niet dat je ook op kon stuuren.
Moet ook eerlijk zeggen gebruikte toen echt zelden.
Maar er is in de 90 ige jaren toch ook een verandere in de samenstelling van xtc gekomen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van party30 op vrijdag 6 november 2009 om 19:07:
Maar er is in de 90 ige jaren toch ook een verandere in de samenstelling van xtc gekomen.

ja, dat dacht ik ook!
de pillen van toen, werkten voor mijn gevoel ook heel anders, dan de pillen van nu?!
Waarschuw beheerder
Blauwe Ying Yangen hier in het dorp...:honger:

Waarschuw beheerder
Gele vlindertjes.
donateur
Maar wist toen niet dat je ook op kon stuuren.

Anders kan je uberhaupt geen uitslag in mg's geven.

In plaats van MDMA zit er nu MDMA in?