Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4472395x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juli 2009 om 18:50:
amdsterdam?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juli 2009 om 18:44:
iemand bekent mee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juli 2009 om 13:18:
haahahah tuurlijk jonge,ga niet eens tijd verspillen aan die hersenloze uitspraken van jou.

Veel goed spul heb je iig niet....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juli 2009 om 19:30:
Veel goed spul heb je iig niet..

hij gaat lekker hij gaat lekker houwe so ouwe (Y)

Hier zijn gisteren een paar van de allombekende ying-yang/swirlies gesneuveld.
1tje was prima te doen, een 2e helemaal top. Ik moet bekennen dat ze een beter effect hebben dan de witte mitsubishi's. Topspul voor deze tijd :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juli 2009 om 21:34:
Topspul voor deze tijd

ok dan. Toch zelftest gedaan.
Waren dat nou die lichte kleine/dunne, of de "oude" donkere grote/dikke ??
Zou jou wat uitmaken verder (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juli 2009 om 21:51:
ok dan. Toch zelftest gedaan.
Waren dat nou die lichte kleine/dunne, of de "oude" donkere grote/dikke ??
Zou jou wat uitmaken verder

nou, ze zijn niet denderend groot, de zak ruikt zeer sterk naar anais :) en ze hebben een breuklijntje met een ® op achterzijde. Ik denk zelf dat ik voor de optie, lichte kleine/dunne ga :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juli 2009 om 22:18:
Ik denk zelf dat ik voor de optie, lichte kleine/dunne ga

een goede keus lijkt mij.
Nog last ervan vandaag ? Goed kunnen eten en slapen bijv. ?? :lol:
Waarschuw beheerder
Hey die van ons ruiken ook zo naar anijs, maar zijn echte treffers hoor! En hebben ook diezelfde r op de achterzijde....Toppertjes. Na 10 minuten al helemaal van de vaag.. We hebben ze uit Amersfoort.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M1986 op zaterdag 11 juli 2009 om 23:36:
Na 10 minuten al

dat is snel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HAHA Dan zitten wij gebakken vanavond! Toedelssssssssssss
Waarschuw beheerder
Hi,

Vandaag ff blauwe dolfijntjes getest.
zijn goed te doen ckr geen mcpp rommel of iets dergelijks.
Gewoon MDMA al is het niet heel veel moest er 2 nemen om ook maar een beetje een gevoel te krijgen met 3 ging het al een stuk beter toen kreeg ik wel redelijk de love feeling :)

Ieder geval voor deze tijd een aanrader 100 X beter dan alle anders rommel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danny Sneek op zondag 12 juli 2009 om 02:14:
met 3 ging het al een stuk beter

vind ik veel, per 3 nemen. Wordt een dure hobby of je hebt ze voordelig op de kop getikt
dat kan n'tuulik ook

Uitspraak van M1986 op zondag 12 juli 2009 om 00:19:
HAHA Dan zitten wij gebakken vanavond! Toedelssssssssssss

een terechte lach ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juli 2009 om 22:23:
een goede keus lijkt mij.
Nog last ervan vandaag ? Goed kunnen eten en slapen bijv. ??

slapen: toppie
maar wel even wat langer nodig om weer op de been te komen. Zeg van een uurtje of 7 tot een uur of 2. Want op zaterdag kun je niet op je nest blijven liggen :)
Eten: toppie

Uiteindelijk merk je wel dat ze zwaarder zijn dan de mitsubishi's, ik draag toch een soort vermoeidheid met me mee.
Kan ook komen door niet echt uitslapen in combinatie met marihuana later deze avond.
Ik ben er nog niet uit

Let wel jongens, alles met mate (Y)

Waarschuw beheerder

hee bedankt voor je info !!
Je had tijdje terug ook al gewaarschuwd voor die mcpp rode davidsterren. Gingen toen ook hier rond.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb ze vandaag ook gehad, de oude dikke dan :) en ja.........lol

heb hier miss een bruikbare tip voor QB in DL, ben zelf laats ook weer eens aangehouden, en had veel sjit omdat ik daarvoor een jointje gerookt had:

Kleaner is een Drugsreinigingsmiddel welke gebruikt wordt als nek- en hoofd-deodorant, in de vorm van een doekje of vloeibaar verpakt in een fles. Vanwege het toenemende aantal controles van bestuurders (zweet- en speekseltests om het gebruik van soft- en harddrugs aan te tonen), ontstaan er oneerlijke situaties.

Immers, na een goede nachtrust kun je prima een auto besturen, maar drug tests geven zelfs enkele dagen later nog een positieve uitslag!

De speciale bestanddelen van Kleaner zorgen er voor dat er tenminste een uur lang geen bezwaarlijke stoffen op de huid aangetroffen zullen worden. Uitgebreide tests hebben bewezen dat dit product onmiddelijk werkt, zonder gebruik te maken van chemische ingrediënten. Kleaner is vervaardigd zonder chemische toevoegingen, en is zodoende veilig in het gebruik, zelfs als men er per ongeluk iets van binnen zou krijgen.

Met zijn speciale combinatie van ingedriënten verwijdert Kleaner ALLE oorzaken van verontreininging, en voorkomt opnieuw vormen van deze verontreiniging voor minstens een uur. Kleaner is te verkijgen als doekje en in een fles van 30 ml of 100 ml.

voor meer info kijk op www.kleaner.nl of stuur een mail naar info@keaner.nl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 juli 2009 om 02:22:
Je had tijdje terug ook al gewaarschuwd voor die mcpp rode davidsterren. Gingen toen ook hier rond

die zijn wij een paar maanden geleden ook tegengekomen in Den Haag, EZ kleurde (zoals naderhand bleek) misleidend paars.
En dan ook echt helder paars. Bleek dat het een dikke mCPP'er van 50mg was.
Geloof me, dat trek je moeilijk hoor (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ultras1908 op zondag 12 juli 2009 om 02:34:
Met zijn speciale combinatie van ingedriënten verwijdert Kleaner ALLE oorzaken van verontreininging, en voorkomt opnieuw vormen van deze verontreiniging voor minstens een uur. Kleaner is te verkijgen als doekje en in een fles van 30 ml of 100 ml.

Grote bulshit deze dingen want er word niet in je nek getest maar in je speeksel.
Verder mag er nog niet op drugs getest worden aangezien deze test nog niet goedgekeurd is door justitie en het ministerie.
De test geeft namelijk nog te vaak verkeerde uitslagen.
De testen op drugs die nu gedaan worden zijn vrijwillig en anoniem zonder gevolgen voor jou.
Tenzei je extreem van de kaart auto rijd kunnen ze via de dag officier van justitie vragen om een verplichte bloed test.
Dit komt zelden tot nooit voor.
Dus denk dat je je doekjes beter ergens anders kunt gaan promoten bij de mensen die er mischien wel intrappen.
O ja mischien slim zouden ze echt drugstesten gaan doen is de kans groot dat ze het via een uitgetrokken haar van je hoofdd gaan doen, omdat daar de bewijzen het makkelijkste en sterkste uit te halen zijn.
Verder hoef je je de aankomende jaren nog nietd ruk te maken om die drugs test in het verkeer.
Hij gaat er echt wel komen maar gaat nog wel minimaal een paar jaar duuren voor die goedgekeurd is en samen met de alcohol controles gehouden kan worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pannenkoek op zondag 12 juli 2009 om 12:34:
Grote bulshit deze dingen want er word niet in je nek getest maar in je speeksel.
Verder mag er nog niet op drugs getest worden aangezien deze test nog niet goedgekeurd is door justitie en het ministerie.
De test geeft namelijk nog te vaak verkeerde uitslagen.

Hij bedoelt ook in Duitsland appie..
En geloof maar dat ze daar speeksel/urine/bloed tests doen..
Er zijn daar Mensen die voor 0.5 gr wiet 600 euries konden betalen + een test of hij/zei onder invloed was, wat natuurlijk ook zo is dan..
Daar boven op nog een boete die dan opkan lopen tot 1500 euries max..
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met roze pin-up's (dr staat zo'n pin-up vrouw als logo op??)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sven......:-| op maandag 13 juli 2009 om 00:16:

Roze Playboy's denk ik.. Die hier een tijdje geleden waren stelden niks voor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Witje! op maandag 13 juli 2009 om 00:52:
Uitspraak van Angelus-Sven op maandag 13 juli 2009 om 00:16:

Roze Playboy's denk ik.. Die hier een tijdje geleden waren stelden niks voor

Hij heeft het toch over een vrouw...
Hier worden zer ook wel hoertjes genoemd.. ze ligt achterover en 1 knie omhoog...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juli 2009 om 15:08:
Iemand bekend met witte tonnetjes 2 bolle kanten... (---) <--- zo groot ongveer spier wit

die zijn ok!! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juli 2009 om 19:30:
Uitspraak van pfnoorden op zaterdag 11 juli 2009 om 13:18:
haahahah tuurlijk jonge,ga niet eens tijd verspillen aan die hersenloze uitspraken van jou.

daarom mail je mij ook elke x om te vragen of ik iets heb...

Waarschuw beheerder
Hi,

Vandaag ff blauwe dolfijntjes getest.
zijn goed te doen ckr geen mcpp rommel of iets dergelijks.
Gewoon MDMA al is het niet heel veel moest er 2 nemen om ook maar een beetje een gevoel te krijgen met 3 ging het al een stuk beter toen kreeg ik wel redelijk de love feeling :)

zijn redelijke pilletjes zijn alleen minder sterk,zitten rond de 45 mg

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van azeks op maandag 13 juli 2009 om 10:02:
Hij heeft het toch over een vrouw...
Hier worden zer ook wel hoertjes genoemd.. ze ligt achterover en 1 knie omhoog...

Ja die zijn dramatisch slecht, ik gok ze op 40 mg.

Waarschuw beheerder
vond niet dramatisch hoor,2 in x en klapte lekker in bij mij hoor:D
Waarschuw beheerder
wat is het verschil tussen die witte en roze swirls? wel die met een R erop.
Waarschuw beheerder
hebben ongeveer dezelfde dosering... ~85mg
als je het over de goede witte en roze hebt dan he ;P

:flower:

Waarschuw beheerder
Voor eens en altijd: Het is geen SWIRL of YING-YANG teken, wat een bull-crab-shizzel, het is het CAPTAGON-logo uit israel, know your facts people!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juli 2009 om 14:03:
Voor eens en altijd: Het is geen SWIRL of YING-YANG teken, wat een bull-crab-shizzel, het is het CAPTAGON-logo uit israel, know your facts people!!!

Wijsneus
Waarschuw beheerder

en daar heb je een account voor aangemaakt... sjeez... wij weten ook wel dat dat logo eigenlijk het captagon logo is, maar hier worden ze door iedereen Swirl/yingyang genoemd! Vind het eigenlijk veel lekkerder klinken oof... ff een swirltje pakken klinkt toch leuker dan ff een captagonnetje naar binne werke :rot: haha

achja whatever... enjoy these... zijn lekker :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sven......:-| op maandag 13 juli 2009 om 00:16:

Ik heb er wel gehad,(met een breekijn op de achterkant) maar dat is alweer minimaal een jaar geleden, dus verwacht niet dat het dezelfde zijn. Maar die waren iig op 91mg getest.

Waarschuw beheerder

i dont give a shit,.. voor mij zijn het SWIRLS!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juli 2009 om 18:43:
voor mij zijn het SWIRLS!!

Na al die verhalen hier, ga ik er zaterdag toch ook echt een paar scoren or..
Geen mitsus meer te krijgen hier..
Waarschuw beheerder

ze worden swirls,of yingyang3 bij het testcentrum genoemd.wijsneus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op maandag 13 juli 2009 om 18:39:
Uitspraak van Wijsneus2009 op maandag 13 juli 2009 om 14:03:
bull-crab-shizzel

shizzle heb je fout gespeld

en crap ook...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
roze swirls zoals overal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 juli 2009 om 21:06:
roze swirls zoals overal

een profiel aanmaken om ons dit mede te delen :roflol:

Waarschuw beheerder
en daar heb je een account voor aangemaakt... sjeez... wij weten ook wel dat dat logo eigenlijk het captagon logo is, maar hier worden ze door iedereen Swirl/yingyang genoemd! Vind het eigenlijk veel lekkerder klinken oof... ff een swirltje pakken klinkt toch leuker dan ff een captagonnetje naar binne werke haha

achja whatever... enjoy these... zijn lekker

Nee, wat een redenatie zeg, je heet Ahmed maar omdat Floris-jan toch lekkerder bekt, noemen we je zo!!! Sjonge jonge....neem er nog een

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 13 juli 2009 om 22:44:
Uitspraak van *1213* op zaterdag 11 juli 2009 om 15:08:
(---) <--- zo groot ongveer

hmm, dat hangt nogal af van welke resolutie ik hier instel...

Op zo'n ding ben ik een dag aan het kauwen met 800x600 op m'n 42 inch monitor:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juli 2009 om 21:58:
Nee, wat een redenatie zeg, je heet Ahmed maar omdat Floris-jan toch lekkerder bekt, noemen we je zo!!! Sjonge jonge....neem er nog een

2 forumberichten geplaatst

en 2x lopen zeiken, als je alleen maar loopt te pissen hier ga dan ff ander topic vervuilen aub..
En quoten is ook een kunst of niet..
Waarschuw beheerder
iemand bekend met roze motorola's?
Waarschuw beheerder
Hier stardust en de goede swirls.. Voor deze tijd zeker goede shizzle
Waarschuw beheerder
Iemand nog wat leuks??:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
blauwe mitsus zijn weer op de markt :D

heb er al een aantal liggen en ze zijn perfect;)

Waarschuw beheerder
hmmm heb weer wat nieuws :| .... roze leeuwtjes of tijgers? iemand???of het wat is???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juli 2009 om 11:08:
Uitspraak van D.O.C op zaterdag 11 juli 2009 om 19:30:
Uitspraak van pfnoorden op zaterdag 11 juli 2009 om 13:18:

daarom mail je mij ook elke x om te vragen of ik iets heb...

lol
laatste aanpassing