Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4483087x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 09:35:
Driehoeken

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeManZonderAnus op zaterdag 18 april 2009 om 06:33:
Mitsu's zijn hier in omloop. Nee niet die met Mccp, maar met 91 gr. MDMA. Getest. Nog geen super hoeveelheid, maar valt best mee boor deze tijd.

Heb je daar een testnummer van erg benieuwd namelijk naar.
Want ik heb deze ook maar hoogste kwam op 80 mdma.
Dus testsnummertje zou iddiaal zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 11:27:
Heb je daar een testnummer van erg benieuwd namelijk naar.
Want ik heb deze ook maar hoogste kwam op 80 mdma.
Dus testsnummertje zou iddiaal zijn

Zal eens vragen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiasme op vrijdag 17 april 2009 om 22:53:
Star dust ook top!

Naar verluid 90 - 100 Mg MDMA O:)...Van horen zeggen. Schaf er binnenkort wat aan ja :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 12:03:
Uitspraak van chiasme op vrijdag 17 april 2009 om 22:53:
Star dust ook top!

Naar verluid 90 - 100 Mg MDMA O:)...Van horen zeggen. Schaf er binnenkort wat aan ja

zijn zeker goed ik heb ze zelf ook getest ben erbijna door heen ben wel toe aan wat andere toppers..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 09:07:
we wa8ten nog steeds op jou uitslag... je maakt me erg nieuwsgierig... jij hebt ze al weken... en jij zegt dat het een nieuwe batch is??? wordt wel slecht verspreid dan... ik hoor er verder niemand over...

hij zat heel de tijd te melden dat ze boven de 100 uit zouden komen :)
waarschijnlijk zitten ze er onder en dat gaat hij now niet te zeggen hier...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 09:35:
Uitspraak van K-lijntje.. op vrijdag 17 april 2009 om 22:08:
Originele Blauwe mitshu's

Driehoeken of?

die zijn er echt niet meer, restjes van mensen die nog wat hebben liggen op de broodplank misschien...
Net zoals zo vele hier..

Uitspraak van DeManZonderAnus op zaterdag 18 april 2009 om 06:33:
Witte Mitsu's zijn hier in omloop. Nee niet die met Mccp, maar met 91 gr. MDMA. Getest. Nog geen super hoeveelheid, maar valt best mee boor deze tijd.

ik heb ze ook :) zijn lekkere snoepjes idd, die aantal mg geloof ik wel, moet er ook nog eentje weg brengen heb ze namelijk vanaf woensdag ofzo..
Maar met cirkeltje achterop ?? want degene zonder cirkel zijn mcpp !!

Waarschuw beheerder
weet niet over wat voor cirkel jij het hebt want heb hier ook de witte mitsuus maar zie geen cirkel getest met ez slaan zwart uit getest bij kentron enkel mdma.
Dus weet niet waar jij je info vandaan haalt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op zaterdag 18 april 2009 om 13:12:

weet niet of dit nu echt goede informatie is wat de witte mitsu's aangaat... ik heb de witte mitsu's zonder cirkel en die bevatten echt geen mCPP!!! misschien kan je uitleggen wat er wordt bedoeld met een cirkel op de achterkant???
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0001275400027cd827db41d01a027afea0]http://www.pillreports.com/images/fullsize/15928.jpg[/img]

Denk dat ze dit met cirkel bedoelen. Plaatje komt van pillreports, http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=15928
Waarschuw beheerder
[img cacheid=00107d6c002d736722303df81a027aff71]http://www.pillreports.com/images/fullsize/15388.jpg[/img]

dit dus die mcpp versie... je ziet duidelijk dat deze niet dat "rondje" op de achterkant heeft gedrukt staan

logo ook wat minder hard erin gedrukt volgens mij? of lijkt dat maar zo...
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van *NG* op zaterdag 18 april 2009 om 14:12:
logo ook wat minder hard erin gedrukt volgens mij? of lijkt dat maar zo...

weet niet, vind dat het op deze plaatjes ook wel een beetje zo lijkt, dus wat je zegt zou kunnen. Moet je ze eigenlijk beide zien te bemachtigen.. 1 van de mCPP is genoeg natuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 13:19:
weet niet over wat voor cirkel jij het hebt want heb hier ook de witte mitsuus maar zie geen cirkel getest met ez slaan zwart uit getest bij kentron enkel mdma.
Dus weet niet waar jij je info vandaan haalt

waar ik die informatie vandaan haal
ik heb ze allebei in men handen gehad,

die bovenste foto hier, komt namelijk vanaf mijn telefoon :) en je ziet duidelijk op de achterkant zo'n cirkeltje, die zijn met mdma, zijn goede pilletjes gewoon.

Die andere foto zijn die Mcpp mitsus en zie je duidelijk dat ze op de achterkant vlak zijn, slecht gedrukt en tegenover die andere idd een minder diep ingedrukt logo
Totaal geen reactie op marquis

Naar mijn wete, zijn dit de enigste 2 witte mitsus die in omloop zijn, heb jij andere dan ??
post daar is een foto'tje van dan..

En zoals je bovenste foto zie, cirkeltje achterop zwart uitslaan op marquis...
En dat is geen fotoshop foto'tje mocht je dat denken..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wie weet hoe die paarse heten met 2 boogjes met breeklijn en een ® er opstaan zijn mdma pillen pas binnen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op zaterdag 18 april 2009 om 17:59:
je ziet duidelijk op de achterkant zo'n cirkeltje, die zijn met mdma, zijn goede pilletjes gewoon.

[img width=108 height=62]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/04/18/1240071223-60.jpg[/img]

de cirkel is idd duidelijk te zien (linkerkant foto)... is een druk techniek... deze pil heb ik ook... de pil die geen cirkel heeft dus glad is heb ik niet... deze moeten dus volgens eerder info niets of mCPP bevatten...

buiten het testen... super handige info... scherp koos... toppie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 18:40:
de cirkel is idd duidelijk te zien (linkerkant foto)... is een druk techniek... deze pil heb ik ook... de pil die geen cirkel heeft dus glad is heb ik niet... deze moeten dus volgens eerder info niets of mCPP bevatten...

buiten het testen... super handige info... scherp koos... toppie

uhu, Ja het valt je wel vlugger op als je ze allebei natuurlijk in je hand heb gehad..:)
Maar die gladde is echt op en top rotzooi 1e klas, flinke McPP dosis
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ppz op zaterdag 18 april 2009 om 18:23:
wie weet hoe die paarse heten met 2 boogjes met breeklijn en een ® er opstaan zijn mdma pillen pas binnen

yingyang 3 en ze zijn heerlijk,weet alleen nog geen cijfertjes.moeten we nog een weekje op wachten.
Waarschuw beheerder
Wat er hier in de buurd is geen idee,
we kunnen nix vinden :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 april 2009 om 22:08:
zeer goeie witte mitsu,s

Zo zou ik het niet uitspreken, maar ze zijn inderdaad wel goed te doen.

Gisteren 1tje gehad van die witte mistu's, genomen om 11 uur. Wat me wel opviel is dat hij bij mij laat binnenkwam en de rush ook redelijk langzaam op gang kwam. Daarna wel zeker 4 uur mezelf kiplekker gevoelt, en rond half 5 nog wel wat met vlagen.

Vandaag niet rot geweest dus een lekker zuiver pilletje, al pak ik de volgende keer toch anderhalf. :)
Waarschuw beheerder
Hmm.. geen APtjes te krijgen, wel blauwe dolfijntjes. Die heb ik al es eerder gehad en toen waren ze zwaar klote. Nu schijnen ze beter te zijn.. Jammer dat er hier geen testcentrum in de buurt is, dus ga ik ze zelf maar testen:P

Waarschuw beheerder
Hier ook de egte witte mitsu's..

Waarschuw beheerder
hier nu nog groene chanels en paarse zonder logo

stardust nog te krijgen? of ook al bijna op??
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met deze?

[img width=640 height=480 cacheid=00107e0a002d74441cfbae5e1a027b3850]http://img11.imageshack.us/img11/79/foto7hpt.jpg[/img]

Witte Batmans aan beide kante bedrukt, vrije dunne pil ook
Waarschuw beheerder
goeie vraag waar echt niet meer aan te komen is zijn blauwe driehoekige mitsuus jammer weer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *HardcorePussy* op maandag 20 april 2009 om 03:28:
goeie vraag waar echt niet meer aan te komen is zijn blauwe driehoekige mitsuus jammer weer

Ik had de hoop ook bijna op gegeven, maar normaal zou ik er eind deze week krijgen.
Waarschuw beheerder
lachuh gisteren bij spuiten & slikken. van de 4 of 5 gekochte pillen in A'dam 1 met mdma... en maar 10mg ofsjow :no: en de rest caffeine en mcpp :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paddy Wack op maandag 20 april 2009 om 11:14:
achuh gisteren bij spuiten & slikken. van de 4 of 5 gekochte pillen in A'dam 1 met mdma... en maar 10mg ofsjow :no: en de rest caffeine en mcpp :s

Zo "lachuh" is dat eigenlijk niet..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paddy Wack op maandag 20 april 2009 om 11:14:
lachuh gisteren bij spuiten & slikken. van de 4 of 5 gekochte pillen in A'dam 1 met mdma... en maar 10mg ofsjow en de rest caffeine en mcpp

heb het gezien ja, nou vraag ik me alleen af wanneer het opgenomen is...
Maar hier in omgeving inderdaad ook de witte mitsubishi's te krijgen, en zoals men inderdaad zegt: zeer zuiver p'tje en duurt ook lang met opkomen. Hij houdt daarna wel een tijd aan, niet zo'n piek en dat je hem daarna amper meer merkt :)

Maar als ik het zo een beetje lees zijn er dus die stardust rakkers, witte mitsu's en de pickachu (of hoe je het ook schrijft (Y)) die wat wijder verspreid zijn in NL.
Dat is nog niet bijster veel mensen :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 april 2009 om 11:55:
zijn er dus die stardust rakkers,

jaaaa, die zijn lekkkaaah!
Waarschuw beheerder

Mensen die denken dat de xtc markt alleen uit 'blauwe mitsu's' bestaan blijven grappig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dion© op maandag 20 april 2009 om 11:35:
Zo "lachuh" is dat eigenlijk niet..

sorry.. was een beetje leedvermaak. ondanks ik lekkere heb gooi k ze denk alsnog ff onder een test for fun.
Waarschuw beheerder

De Dealer heeft nog wel voldoende Mitsubishi Colt op voorraad (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rusko op maandag 20 april 2009 om 02:36:
Witte Batmans aan beide kante bedrukt, vrije dunne pil ook

Ik had ook badmans,of bacardi's hoe ze het ook noemen,maar was maar aan 1 kant bedrukt.. Heerlijke pillen zijn dat..:) Ga je lekker van! Ik ben nog niet heel ervaren maar aan 1 daarvan heb ik genoeg voor een hele avond!

Waarschuw beheerder
Iemand al die de uitlag heeft van pica chu.
Want dacht dat er vrijdag een uitslag van zou zijn er benieuwd naar
Waarschuw beheerder
Ik zelf heb wat witte gespikkelde smileys gekregen, klein p'tje met een breuklijn. Hier zijn zo te zien zoveel varianten van dat ik denk ik maar eentje in het testcentrum binnenbreng.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 april 2009 om 15:24:

rond de 80 heb ik gehoord
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feyenoord4ever op maandag 20 april 2009 om 18:11:
rond de 80 heb ik gehoord

:lol:
volgens mij riep er hier iemand dat ze zeker boven de 100 kwamen, waarschijnlijk zet hij daarom zijn uitslag hier niet:)

Waarschuw beheerder
nou mensen hier niks te klagen, nog wat van die blauwe driehoeken en een berg gele kruizen

we komen de zomer wel door zo :D
Waarschuw beheerder
heb hiero blauwe driehoeken laten testen die nieuw moeten zijn
op 55 milligram mdma en 8 milligram ketamine
Waarschuw beheerder
Iemand hier bekend met dunne blauwe rolexjes? ze komen uit omg Gorinchem!!
Waarschuw beheerder
yep vriend van mij had ze in amsterdam maar wel ergens uit zuid holland gescoord.
had er 5 (!?) ingenomen omdat ze maar niet werkten gelukkig heel ervaren gebruiker.
absoluut MCPP. zou ze niet zomaar nemen. Grtz
Waarschuw beheerder
iemand nog blauwe vraagtekens of fluoriserend roze appeltje gezien omgeving amsterdam?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op zaterdag 18 april 2009 om 13:12:
ik heb ze ook zijn lekkere snoepjes idd, die aantal mg geloof ik wel, moet er ook nog eentje weg brengen heb ze namelijk vanaf woensdag ofzo..

Nou, ik heb ze dus ook, uit omgeving Roosendaal, en er staat bij mij een cirkel op de achterkant, maar mdma is volgens mij ver te zoeken :S Had er zaterdag 2 op, niks!
Die mdma capsule maakte het compleet :D

*EDIT
Uitspraak van Tinus Traanplaat op zondag 19 april 2009 om 17:28:
Zo zou ik het niet uitspreken, maar ze zijn inderdaad wel goed te doen.

Gisteren 1tje gehad van die witte mistu's, genomen om 11 uur. Wat me wel opviel is dat hij bij mij laat binnenkwam en de rush ook redelijk langzaam op gang kwam. Daarna wel zeker 4 uur mezelf kiplekker gevoelt, en rond half 5 nog wel wat met vlagen.

Vandaag niet rot geweest dus een lekker zuiver pilletje, al pak ik de volgende keer toch anderhalf.

Ik ben dus begonnen met een halve ( doe ik meestal als ik iets niet 100% vertrouw ) Die andere halve na een uurtje, daarna die andere ( 2x een halve ) redelijk snel achter elkaar ingenomen. Dus binnen 2,5 uur 2 witte mitsu's daarna om 2 uur een MDMA capsule, toen leek wel of alles erna in 1 keer erop klapte, doorgegaan na n after waar ik me tot 10
Uitspraak van Tinus Traanplaat op zondag 19 april 2009 om 17:28:
uur mezelf kiplekker gevoelt

Volgende keer meer geduld hebben als ik de goede heb :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op maandag 20 april 2009 om 18:28:
volgens mij riep er hier iemand dat ze zeker boven de 100 kwamen, waarschijnlijk zet hij daarom zijn uitslag hier niet

ik heb vrijdag niet kunnen bellen ivm werk.

ook al liggen ze iets onder de 100,dan is het nog niet slecht in deze tijd!!

mensen die ze ophebben vinden het een zeer lekker snoepje voor deze tijd.

ze komen ze lekker binnen dat het eerder aanvoelt als een 100+ dan een 50mg-er.

ik zou zeggen probeer er eens eentje,dan zul je zeggen dat hij zeer goed tedoen is.

amen:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 april 2009 om 15:24:

gisteren uitgetest , en zitten wel degelijk rond de 100 mg...
lekkere snoepjes en voor deze tijd echt wel (y)

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jefki op maandag 20 april 2009 om 20:10:
iemand nog blauwe vraagtekens of fluoriserend roze appeltje gezien omgeving amsterdam?

Wat ik van vrienden heb begrepen zit er zo ongeveer 60-80 in die blauwe vraagtekens. Dus best redelijk.