Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4478407x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 april 2009 om 18:39:
iemand bekend met roze playboys en witte star dust?

Waarschuw beheerder
ben het toch wel met Thijs-Beatz eens..
Ik ben echt helemaal niet gierig ofzo.. Maar ik kan het gewoon niet hebben dat wel straks ook gewoon de volle prijs moeten betalen:S Dat moeten we al bij alles ongeveer:P (is ook een gedachte, ben wel is in noorwegen geweest koste 8 eu voor een biertje:P en 14 eu pakje marlboro volgens mij)
Waarschuw beheerder
roze playboys staat bij op pillreports dat ze 90mg zijn ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bas [Red Faction] op zondag 5 april 2009 om 21:35:
dan is het die brakke zondag wel waard ja maar moet er niet aan denken dat ik zo na elk feest me weekend afsluit

zoveel feesjes heb ik niet per jaar or :) Dan kan ik daar prima met leven (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
nou playboys die ik heb gehad waren maar 45 mg getest dus ja

Waarschuw beheerder
en iemand hier ook nog ervaring met die nieuwe stardust snoeppies die op reports ook staan ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 april 2009 om 00:03:
en iemand hier ook nog ervaring met die nieuwe stardust snoeppies die op reports ook staan ?

Geen ervaring maar op dat report zou ik niet af gaan.
Ziet er uit als een onzin report.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 april 2009 om 00:03:
en iemand hier ook nog ervaring met die nieuwe stardust snoeppies die op reports ook staan

Jazeker! Afgelopen Ghosttown, anderhalve gedaan waren best lekker :D Niet superspacend gevoel had ik, wel lichtjes golvend maar vooral veel energie :D EN de dag erna niet zo gaar als andere die ik heb gehad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van thisismypf op zondag 5 april 2009 om 23:42:
roze playboys staat bij op pillreports dat ze 90mg zijn ofzo

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 april 2009 om 23:49:
nou playboys die ik heb gehad waren maar 45 mg getest dus ja

een Pillreport is dus ongeveer het dubbele van de waarheid. Leuk dat je zo denkt een goede indicatie te kunnen vinden.

Uitspraak van Tomaas op maandag 6 april 2009 om 00:05:

Welcome to pillreports. :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mouse:[ op zondag 5 april 2009 om 19:08:
Iemand bekend met Motorola's?

Uitspraak van E.. op zondag 5 april 2009 om 22:32:
Over het algemeen laaggedoseerde pillen, maar laat ze eens testen...

Weet jij welke zij heeft dan? ik vind op pillreports circa 100 verschillende soorten

http://www.pillreports.com/index.php?page=search_reports&sent=1&name=motorola&logo=&colour=&region=all&percent_rating=0&pp=10&submit.x=0&submit.y=0
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Boethead op maandag 6 april 2009 om 10:24:
pillreports

Zoals velen wel weten, gewoon als advies lezen. Meer dan dat ook niet.

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 april 2009 om 23:29:
(is ook een gedachte, ben wel is in noorwegen geweest koste 8 eu voor een biertje en 14 eu pakje marlboro volgens mij)

Daar heb je dan ook idioot hoge accijnzen op genotsmiddellen.
Waarschuw beheerder
niks als ik zo eens om me heen kijk, misschien een verdwaalde multivitamine maar daar houd het ook echt wel mee op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 6 april 2009 om 12:05:
Zoals velen wel weten, gewoon als advies lezen. Meer dan dat ook niet.

Zelfs dat niet eens, ik gebruik het alleen om mensen hier in te laten zien dat er soms giga veel soorten zijn (die plaatjes van pillreports zijn het enige nuttige als bewijsmateriaal dat er inderdaad meerdere soorten bestaan)

Je kan vaak niks met vragen als;

"Iemand Bekend met?"

Motorola's
Mitsibishi's
Rolexen

etc

Vragen moet je specifieker stellen, kleur, breuklijn oid. Het mooiste zou zijn om een pillreports linkje te plaatsen hier zodat er misschien anderen zijn die deze pil herkennen en er ervaringen mee hebben. Dan nog weet je niet of het omdezelfde gaat of dat namaak is, maar dan ben je in elk geval een stapje dichterbij.

In bovenstaan geval ging iemand er zo vanuit dat ie info had over de motorola waar de vraag over gesteld werd. Dit terwijl pillreports aantoont dat er 100 soorten zijn. Daar kan ik met mijn verstand dus niet bij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb dit weekend een paar witte ronde mitsus op. De zuurtest kleurde mooi zwart dus dat beloofde wel iets goed. Heb er 5 gekocht voor 20 euro en daar heb ik geen spijt van. Heerlijk gespaced zaterdag en met 3 tikkeltjes de hele nacht goed doorgekomen. Ik schat ze zo op 80-90mg en voor mij is dat meer dan voldoende.

Volgende keer ga ik de kristallen proberen die ik via die kerel heb geregeld. Een grammetje en ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tomaas op maandag 6 april 2009 om 00:05:

Mijn ervaringen met pillreports over het algemeen is dat er behoorlijk gebruik van gemaakt wordt door dealers om hun waar aan de man te brengen. Iedere gek kan dan ook een reportje plaatsen en zijn troep daar hypen. Jammer, want er zijn genoeg serieuze posters daar die wel het beste met iedereen voor hebben.

Heb zelf helaas wat vervelende ervaringen met pillen die volgens PR echt super zouden zijn en na aankoop zo de prullenbak in konden. Gelukkig leer je daar ook weer van...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 april 2009 om 16:49:
want er zijn genoeg serieuze posters daar die wel het beste met iedereen voor hebben.

:yes:

ik heb al paar x daar een normaal reportje neergezet or, maar zoals marc39 al zeg het is idd een soort marktplaats voor x, en dat is gewoon jammer...
Want als er serious gepost zou worden (wat natuurlijk nooit kan!!) zou het een goed hulpmiddel KUNNEN zijn..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op maandag 6 april 2009 om 17:03:
Want als er serious gepost zou worden (wat natuurlijk nooit kan!!) zou het een goed hulpmiddel KUNNEN zijn..

ALS er serieus gepost zou worden wel ja. Maar dat is zoiets als op het forum van PF vragen om serieuze reacties, dan weet je dat je het tegenovergestelde kunt verwachten.

Uitspraak van Steven_B op maandag 6 april 2009 om 16:35:
Heerlijk gespaced zaterdag en met 3 tikkeltjes de hele nacht goed doorgekomen. Ik schat ze zo op 80-90mg en voor mij is dat meer dan voldoende.

Het kost wat meer dan eerst, maar het levert weer de onvergetelijke MDMA-avonden en nachten op.

Onbetaalbaar :)
Waarschuw beheerder

welke, grijze, ook wel wappertjes genoemd? die hebben we hier in zeeland best veel gehad, kk harde dingen, zo rond de 150 mg. t/m het eind van de zomer waren die er wel veel, daarna op :p

iemand bekend met rode duifjes? die waren er ook afgelopen zomer, toen waren ze goed te doen, zo 120 mg ofzo. Ik heb sindsdien niets vernomen van slechtere terwijl ik dit topic toch wel goed volg...heeft er iemand enig idee of die rode duifjes in een kutte versie nagemaakt zijn?

En ja, nogmaals, ik weet dat opdruk enzo weinig zegt, maar als nou niemand van slechte duifjes weet kan ik er wel van uit gaan dat ik de goede heb ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van b00t op maandag 6 april 2009 om 17:45:
als nou niemand van slechte duifjes weet kan ik er wel van uit gaan dat ik de goede heb

Als je er gewoon met een zuurtestje overheen gaat ook. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinus Traanplaat op maandag 6 april 2009 om 17:47:
Als je er gewoon met een zuurtestje overheen gaat ook.

weet ik, maar die heb ik helaas niet, en ik ga er ook geen aanschaffen voor de enkele keren dat het handig zou zijn. Oke, beter van wel natuurlijk, maar ik vind het de moeite niet, dan wacht ik liever even tot ik van betrouwbare anderen gehoord heb hoe ze zijn. Ik gebruik toch amper meer en heb niets direct nodig.
Waarschuw beheerder
en ohja ik zal het maar vast zeggen ;): nee ik kan mijn pillen niet laten testen omdat het testcentrum voor mij helaas te ver weg is.

Waarschuw beheerder
welke, grijze, ook wel wappertjes genoemd? die hebben we hier in zeeland best veel gehad, kk harde dingen, zo rond de 150 mg. t/m het eind van de zomer waren die er wel veel, daarna op

Je moet geen dingen vertellen zoals ze niet zijn wappertjes zijn GEEN motorolas de Wappertjes hadden een duidelijke W

Motorolas hebben een soort M met een spitse punt dit zijn dus geen Wappertjes.

Uitspraak van b00t op maandag 6 april 2009 om 17:55:
weet ik, maar die heb ik helaas niet, en ik ga er ook geen aanschaffen voor de enkele keren dat het handig zou zijn. Oke, beter van wel natuurlijk, maar ik vind het de moeite niet, dan wacht ik liever even tot ik van betrouwbare anderen gehoord heb hoe ze zijn. Ik gebruik toch amper meer en heb niets direct nodig.

Wel pillen naar binnen werken van 2,50 de stuk met de kans op mcpp maar te gierig of te dom zijn om 10 euro te betalen voor een zuurtest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van b00t op maandag 6 april 2009 om 17:58:
en ohja ik zal het maar vast zeggen : nee ik kan mijn pillen niet laten testen omdat het testcentrum voor mij helaas te ver weg is.

ja helaas wel ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 april 2009 om 18:14:
Wel pillen naar binnen werken van 2,50 de stuk met de kans op mcpp maar te gierig of te dom zijn om 10 euro te betalen voor een zuurtest

Aan de ene kant moet ik je gelijk geven, maar aan de andere kant kun je het ook op een normale manier brengen waardoor je iemand niet zo aanvalt. Ieder zijn keus, en hij klaagt er toch niet over dat hij mcpp genomen heeft?
Waarschuw beheerder
Ja, iemand kon ze misschien regelen maar aangezien wij hier geen testcentrum hebben, dacht ik misschien heeft iemand ervaring, niet dat dat te vergelijken is met ze te testen maar goed, t geeft een beeld ;)
Waarschuw beheerder

haha, ik denk dat je mijn post even beter door moet lezen. Daar geef ik namelijk in aan dat ik geen pillen naar binnen werk voor ik van betrouwbare anderen heb gehoord hoe goed ze zijn. En dat ik daarom geen zuurtest koop.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van b00t op maandag 6 april 2009 om 18:54:
haha, ik denk dat je mijn post even beter door moet lezen. Daar geef ik namelijk in aan dat ik geen pillen naar binnen werk voor ik van betrouwbare anderen heb gehoord hoe goed ze zijn. En dat ik daarom geen zuurtest koop.

Over de rode duifjes was menig flocker volgens mij wel tevreden. Heb er het 1 en ander over gelezen maar heb ze zelf niet gehad. Meer kan ik je er dus niet over vertellen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van b00t op maandag 6 april 2009 om 18:54:

Zuurtest zegt overigens weinig met al die laaggedoseerde pillen van nu. Zelfs al kleurt de zuurtest heb je nog een grote kans op troep.
Beste manier is inderdaad afgaan op ervaringen van betrouwbare personen of laten testen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 april 2009 om 18:39:

Ja gelijk kopen, en gelijk 400 in 1x nemen. Zijn we ook een keer van jouw kutberichten af.

Waarschuw beheerder
Hier in de buurt is vrij weinig te vinden de laatste tijd.. Echt wel balen.
Wou dat ik ook de beschikking had over die witte pikachu ofzo :P haha

Maar we blijven zoeken (H)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 april 2009 om 21:41:
Dat is wel heel fors....

Ik hou van overdrijven ;) maar zou het er wel voor over hebben mocht dat de vraagprijs zijn en ik weet zeker dat het goed is ;)
Waarschuw beheerder

Uitspraak van Boethead op maandag 6 april 2009 om 10:24:
ik vind op pillreports circa 100 verschillende soorten

http://www.pillreports.com/index.php?page=search_reports&sent=1&name=motorola&logo=&colour=&region=all&percent_rating=0&pp=10&submit.x=0&submit.y=0

welke, grijze, ook wel wappertjes genoemd? die hebben we hier in zeeland best veel gehad, kk harde dingen, zo rond de 150 mg. t/m het eind van de zomer waren die er wel veel, daarna op

Uitspraak van Mouse:[ op maandag 6 april 2009 om 18:35:
Ja, iemand kon ze misschien regelen maar aangezien wij hier geen testcentrum hebben, dacht ik misschien heeft iemand ervaring, niet dat dat te vergelijken is met ze te testen maar goed, t geeft een beeld

Het is mij nog steeds niet duidelijk om welke van de 100 het gaat. Volgens mij praten jullie een beetje langs elkaar heen?
Waarschuw beheerder
donateur
iemand bekend met rode duifjes? die waren er ook afgelopen zomer, toen waren ze goed te doen, zo 120 mg ofzo. Ik heb sindsdien niets vernomen van slechtere terwijl ik dit topic toch wel goed volg...heeft er iemand enig idee of die rode duifjes in een kutte versie nagemaakt zijn?

Nog niets over gezien of gelezen.
dus je heb er geen kut aan. Misschien is het een nieuwe batch met hopelijk goede kwaliteit. En anders zijn ze wat ouder. Maar dan heb je wel goed spul.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 6 april 2009 om 19:41:
dus je heb er geen kut aan. Misschien is het een nieuwe batch met hopelijk goede kwaliteit

Mwah, wij krijgen hier in Zeeland doorgaans niet als allereerste de nieuwe batches in handen dus als er een nieuwe versie van zou zijn zouden daar al wel meer mensen mee lopen. ;)
Uitspraak van Boethead op maandag 6 april 2009 om 19:34:
Het is mij nog steeds niet duidelijk om welke van de 100 het gaat. Volgens mij praten jullie een beetje langs elkaar heen?

ja uh ik weet niet welke mouse bedoelt :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zaterdag op Knock Out hadden wat vrienden witte D&G's genomen.. was ook weer helemaal klote, de een voelde er weinig van, de ander had een licht mcpp gevoel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 april 2009 om 20:58:
Zaterdag op Knock Out hadden wat vrienden witte D&G's genomen

ik had ook 2 witte d&g op. Maar daar zat echt alleen mdma in :o
Geschat zo'n 90 a 100mg.
Maar ze zijn niet helemaal wit.. zitten spikkels in :O
En dr staat op. D G en geen D&G :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van b00t op maandag 6 april 2009 om 20:30:
ja uh ik weet niet welke mouse bedoelt

Ik weet zelf ook niet welke het zijn :P Ik hoorde alleen dat hij er aan kon komen, dus t is een verassing :cheer: of weer een teleurstelling :nocheer:
Waarschuw beheerder
[img width=820 height=615 cacheid=0010776a002d6903fec0b4221a027924c4]http://img504.imageshack.us/img504/2743/dsc0012.jpg[/img]
[img width=820 height=20 cacheid=00001eb5002d690cd0462af41a027924c4]http://img504.imageshack.us/img504/dsc0012.jpg/1/w820.png[/img]

(her)kent iemand deze, of weet iemand daar iets van?

Waarschuw beheerder
Je moet geen dingen vertellen zoals ze niet zijn wappertjes zijn GEEN motorolas de Wappertjes hadden een duidelijke W

Motorolas hebben een soort M met een spitse punt dit zijn dus geen Wappertjes

is maar net hoe om ze liggen..... dus je kan er 2 kanten mee uit , draai de w om dan heb je Motorolas en draai hem nog eens om en dan heb je W van wappertjes ,, whoeii ...... dus tja ,,,, ik snap het wel hoor hahahha
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 april 2009 om 23:20:

De witte star dust zijn iig clean. Geen idee hoe sterk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 april 2009 om 23:16:
is maar net hoe om ze liggen..... dus je kan er 2 kanten mee uit , draai de w om dan heb je Motorolas en draai hem nog eens om en dan heb je W van wappertjes ,, whoeii ...... dus tja ,,,, ik snap het wel hoor hahahha

Blijkbaar snap je het niet want als je de Wappertjes omdraait heb je geen motorola.
En als je een motorola omdraai het je geen W want een motorola teken is geen M maar iets wat lijkt op een M.
Zijn 2 verschillende tekens het verschil is duidelijk te zien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van b00t op maandag 6 april 2009 om 22:36:

tja..... blauwe appeltjes verder weet ik er niks van:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mouse:[ op maandag 6 april 2009 om 22:04:
Ik weet zelf ook niet welke het zijn Ik hoorde alleen dat hij er aan kon komen, dus t is een verassing

:roflol: super haha

Net zo iets als dit:

Truusje: Weet iemand iets van een Nokia? Die kan ik namelijk krijgen.
Jaap: Ja dat zijn hele goeie, alleen de bediening is niet zo handig.
Truusje: o bedankt!

Kees: Welke Type Nokia hebben jullie het over? er zijn er wel 10tallen

Jaap: ja dat weet ik niet, ik heb de Nokia 6310
Truusje: ik weet niet welke ik kan krijgen :D ik zie het wel, maar dan heb ik het in elk geval gevraagd :)

(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van b00t op maandag 6 april 2009 om 22:36:

ja die heb ik ook, dat is een 5 eurocent muntstuk. Zijn ook in andere soorten in omloop, maar die zijn 1 of 2 cent waard :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QranQzinnig op dinsdag 7 april 2009 om 12:55:
ja die heb ik ook, dat is een 5 eurocent muntstuk. Zijn ook in andere soorten in omloop, maar die zijn 1 of 2 cent waard

scherp man...scherp :P en dat op de dinsdag middag :lol:
Waarschuw beheerder
Hier in Enschede helaas nog steeds geen goede knallers gesignaleerd! Nog 2 maandjes voor mijn festival seizoen begint... alhoewel koninginnedag over een paar weken al is ;-)wel apart hoe snel zo'n markt kan veranderen! Half jaartje geleden, geen enkel probleem. Nu? Vond ik het een half jaar geleden toch gezelliger! haha! Maar blijven hopen dat het ook hier snel weer beter wordt..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feestmeneer op dinsdag 7 april 2009 om 16:01:
Hier in Enschede helaas nog steeds geen goede knallers gesignaleerd! Nog 2 maandjes voor mijn festival seizoen begint... alhoewel koninginnedag over een paar weken al is ;-)wel apart hoe snel zo'n markt kan veranderen! Half jaartje geleden, geen enkel probleem. Nu? Vond ik het een half jaar geleden toch gezelliger! haha! Maar blijven hopen dat het ook hier snel weer beter wordt..

Zal volgens mij nog wel tijdje duren, mensen zijn nu veel bezig met die 2cb en moet zeggen vind dat ook best leuke dingen, maar zou liever ook weer M zien. Gelukkig heb ik zelf wel een klein voorraadje en merk ook wel als je goed zoekt je soms nog wel is wat leuks tegenkomt hoor! Dus goed zoeken!

Waarschuw beheerder
Hier zijn witte zonder opdruk 1 gladde kant met een 'randje' er in en andere kant is bol.. gaan lekker zitten rond de 105 112
Waarschuw beheerder
Kent iemand roze ying yang? kan deze krijgen maar er is niks bekend van

Waarschuw beheerder
Iemand bekend met witte ronde pill met een driehoekje erin ?