Partyflock

Forumonderwerp · 877392
186 volgers · 4474424x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
witte smilis die wij hadden zeer laag gedoseert 32 mdma en caffeine
Waarschuw beheerder
hier zijn ook smileys in omloop á 1,50 euro niet sterk dus, maar van 4 a 5 ga je wel lekker ! en er zijn ook nog de rode met naakt wijf erop deze schat ik op 60-70 mg en ze kosten 2 euro.

man ik wou dat er iemand hier kristal of wat sterkers had ! >_<
achja... wel al lang geen mcpp meer gezien dus op zich wel vooruitgang :P
Artiest {SHOWLIST artist 114895, 58437}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 maart 2009 om 15:43:
Toch apart! Ben wel heel benieuwd hoe zo een gesprek dan gaat:

'Hey Man, dit zijn echt goede pillen'.
Ok, heb je ze getest dan?
'Nee joh, geen idee hoeveel erin zit. Maar ze zijn echt top!'
Ok, ik geloof je. Je bent een maatje van me.

vorige keer was het

'hoeveel zit erin?'
'er is er een getest en de uitslag was 154mg'
'hmm okay'

en daarna een topavond gehad, ging al lekker op een halve

dusja :P

@ boethead: ja ik snap het ;) maar heb ze nog niet in mijn bezit dus een foto oid zit er niet in. ik wacht de uitslag wel af :)
Waarschuw beheerder
@ xtclove: ik hoop voor je dat je oude gele ap'tjes hebt, van afgelopen zomer, dat waren echt harde knallers! Allemaal zo rond de 150-160 mg. Er hebben hier in dit topic ooit eens een paar testuitslagen gestaan van, als ik het goed heb, 157 en 152 mg. Ik heb ze zelf ook vaak gehad, facking harde dingen. :) Kunnen zo in het rijtje bij de wappers (/motorola's), witte vissen en blauwe x'jes.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er een nieuwe druk is gekomen, maar daar heb ik nog niets over gehoord.

Deze had ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van b00t op zaterdag 14 maart 2009 om 20:00:
@ xtclove: ik hoop voor je dat je oude gele ap'tjes hebt, van afgelopen zomer, dat waren echt harde knallers! Allemaal zo rond de 150-160 mg. Er hebben hier in dit topic ooit eens een paar testuitslagen gestaan van, als ik het goed heb, 157 en 152 mg. Ik heb ze zelf ook vaak gehad, facking harde dingen. :) Kunnen zo in het rijtje bij de wappers (/motorola's), witte vissen en blauwe x'jes.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er een nieuwe druk is gekomen, maar daar heb ik nog niets over gehoord.

Deze had ik.

Op het oog dezelfde als de mijne.
Waarschuw beheerder
Het is een wonder als er nog iets goeds valt te krijgen ..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van b00t op zaterdag 14 maart 2009 om 20:00:
blauwe x'jes.

Daar ga ik er straks maar eens eentje van droppen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 maart 2009 om 21:06:

Veel plezier dan ;p
Ik wacht weer even een maandje.
Zuinig aan doen in deze tijd :xtc:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 14 maart 2009 om 21:18:
Veel plezier dan ;p
Ik wacht weer even een maandje.
Zuinig aan doen in deze tijd :xtc:

de positieve uitwerking van de schaarste!
Waarschuw beheerder
roze vlindertjes en groene en blauwe mitsibitsus...pfff ;)

Waarschuw beheerder

Diehoekig? Getest 159 mg MDMA!
Waarschuw beheerder
donateur

Weer al?

Dit weekend maar eens een heerlijke witte wijn open getrokken.
Niet goedkoop maar erug lekkurh.
Waarschuw beheerder
Hier zijn nu gele vlinders zijn getest op 52 mg mdma!
Niet super sterk maar gelukkig geen mcpp!
zijn dezelfde afmetingen en kleur als de gele kruizen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 maart 2009 om 14:11:
Heb gele pillen met daarop de tekst AP kunnen bemachtigen.

Ja, als je dezelfde hebt zijn ze zeker te doen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 maart 2009 om 21:35:
Diehoekig? Getest 159 mg MDMA!

Dat weet Marc ook wel :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op zondag 15 maart 2009 om 02:35:
waar ken ik die driehoeke vandaan halen dan

Wist ik het maar ;) haha
Er is voor zover IK weet geen nieuwe batch goeie X-jes atm, maargoed.. Er zijn mensen die er wat hebben gestashed voor de schrale tijden (nu dus! :))
Waarschuw beheerder
Paarse dingen met veel spikkels (roze en donkerpaars(.
Niets erop, normal size and look, aan 1 kant een breeklijn, andere kant vlak.
Voldoende te verkrijgen...

Best goede dingen, beetje zelfde als malteser kruizen.
Waarschuw beheerder
Nou groene dolfijntjens, zag strakkies spinnen over de pot heen kruipen, ook lekker dan als je nodig moet
Waarschuw beheerder
Lekker spacen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swingding89 op zondag 15 maart 2009 om 08:54:
Nou groene dolfijntjens, zag strakkies spinnen over de pot heen kruipen, ook lekker dan als je nodig moet

lekker eigenwijs doen jongen als mensen zeggen dat het mcpp is gewoon slikken pak er een stuk of 10 man

Waarschuw beheerder
Ik kon me niet inhouden en heb gister een gele AP genomen. Jezus wat een dingen!
Geweldig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2009 om 11:12:
Ik kon me niet inhouden en heb gister een gele AP genomen. Jezus wat een dingen!
Geweldig!

:woep:

nu maar hopen dat alles in die zak die achter gelegd is hetzelfde zijn als deze tester (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op zondag 15 maart 2009 om 11:17:
:woep:

nu maar hopen dat alles in die zak die achter gelegd is hetzelfde zijn als deze tester (Y)

Hoop het ook! Dan heb ik een voorraadje voor de rest van mij leven.
Waarschuw beheerder
Zijn die dingen nog te krijgen of had jij het laatste voorraadje opgekocht?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saber op zondag 15 maart 2009 om 11:31:
Zijn die dingen nog te krijgen of had jij het laatste voorraadje opgekocht?

Niet naar gevraagd. Denk dat hij er genoeg heeft als hij ze voor deze prijs weg doet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2009 om 11:48:
Denk dat hij er genoeg heeft als hij ze voor deze prijs weg doet.

Laat hem ff adverteren hier....;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2009 om 12:12:
Laat hem ff adverteren hier....

hahaha idd ja
Waarschuw beheerder
idd inleveren die dingen :P !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2009 om 11:48:
Niet naar gevraagd. Denk dat hij er genoeg heeft als hij ze voor deze prijs weg doet.

ik heb gehoord dat ie meekijkt op dit forum en de prijs heeft verdubbeld :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op zondag 15 maart 2009 om 12:53:
ik heb gehoord dat ie meekijkt op dit forum en de prijs heeft verdubbeld :lol:

Dan zou ik er nog steeds flink wat kopen denk ik :P
En nee ik ga niemand voorzien. Daar wil ik niet verantwoordelijk voor zijn. Zeker als ik nog geen testresultaten heb. Geen pb's please, ik regel niks. Voor welke prijs dan ook.

Zou er wel goud mee kunnen verdienen. Kreeg pb's van mensen die 10 euro per pil wouden betalen en mensen die me 200 euro beloning gaven als ik ze wat verkocht. Jammer dat ik mijn principes heb :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2009 om 13:01:
Kreeg pb's van mensen die 10 euro per pil wouden betalen en mensen die me 200 euro beloning gaven als ik ze wat verkocht. Jammer dat ik mijn principes heb

:roflol: mooi werk, dat toont maar weet aan hoe groot de schaarste op de markt is :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op zondag 15 maart 2009 om 13:22:
:roflol: mooi werk, dat toont maar weet aan hoe groot de schaarste op de markt is :lol:

Ik denk dat die schaarste voor het grootste deel alleen op PF heerst eigenlijk.
Dat iedereen hier diezelfde gele kruisjes heeft zegt denk ik wel wat. Maar die discussie hebben we al gehad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2009 om 13:32:
Ik denk dat die schaarste voor het grootste deel alleen op PF heerst eigenlijk.

Dat is niet waar. Iedereen om me heen (waarvan bijna niemand op PF zit) heeft geen idee meer waar hij de spulletjes vandaan moet halen. En als je de informatie van Kentron moet geloven is er gewoon landelijk een probleem.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2009 om 13:39:
Dat is niet waar. Iedereen om me heen (waarvan bijna niemand op PF zit) heeft geen idee meer waar hij de spulletjes vandaan moet halen. En als je de informatie van Kentron moet geloven is er gewoon landelijk een probleem.

Ik heb bij het testcentrum gehoord dat momenteel 40% van de pillen geen spoor van MDMA bevat. Eerst was dat rond de 10 procent.
40 procent is veel, maar nog steeds minder dan de helft. Goede pillen zijn dus wel degelijk te vinden.

In mijn ondervindingen klopt die 40% ongeveer wel. 70% van de pillen die ik de laatste tijd gehad heb zijn gewoon zuiver. Alleen de groene mitsubishi en het oranje kroontje niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2009 om 13:39:

Same here, ik veel mensen die vroeger ook naar feesten gingen. Een hoop zijn erin blijven steken en als je wat nodig had dan wist ik zo een paar mensen te bellen om wat te fixen. Die hebben allemaal niks meer. Vorige week kwam er 1 bekende "vriend" naar mij toe op een feest of ik misschien wat wist. Bovendien was ik laats in de Hemkade en werd daar ook zo door 10 wildvreemde aangesproken of ik wat wist (ze zagen mijn pupillen denk ik :lol:), normaliter zijn dat er hooguit 1 of 2 die het vragen. Dat zegt voor mij genoeg.

En de cijfers van de testcentra zijn ook vrij duidelijk lijkt me.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op zaterdag 14 maart 2009 om 18:45:
Mwoa, dat weet ik niet zeker. MDMA kleurt naar verloop van tijd naar bruin als kristal hakt. Ik heb ook wel eens grijze gezien.

Echter zijn die stoffen inderdaad nooit oranje of blauw of rood of geel of groen :lol:

Dat zijn kleurstoffen, echter kunnen die volgens mij geen kwaad.

Waahhaa wat een onzin. De puurst mogelijke vorm van MDMA is wit. Dat het vaak bruin is komt door de MDP2P. Wil helemaal niet zeggen dat het slecht is, maar het zijn wat onzuiverheden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op zondag 15 maart 2009 om 13:52:
Hemkade en werd daar ook zo door 10 wildvreemde aangesproken of ik wat wist (ze zagen mijn pupillen denk ik :lol:), normaliter zijn dat er hooguit 1 of 2 die het vragen. Dat zegt voor mij genoeg.

Sowieso altijd kansloze figuren die iets komen vragen. Rot toch op man, regel het vantevoren.

Waarschuw beheerder
:rot: der is nergens meer fatsoenelijke troep te krijgen of het is te krijgen en verzinnen ze een monster prijs

even voor de duidelijkheid
een goede pil om te laate produceren kost 0.39 cent
denk nou niet dat je 2 euro de stuk ken gaan verkopen en zeker niet bij een grote aankoop vanaf 1000
:S en met namen :D goede xtc is er niet te vinden veel met mcpp der in of 2cb pillen

IK wil gewoon kwaliteits pillen zoals ( de ouwe wetse mitsu's of rode duivjes waren allebij hoger als de 140 mg
maaar die zullen er wel niet meer te krijgen zijn......

als je me ken helpen :D laat even weten zoek iets goeds voor geen monster prijze
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 maart 2009 om 16:25:
even voor de duidelijkheid
een goede pil om te laate produceren kost 0.39 cent
denk nou niet dat je 2 euro de stuk ken gaan verkopen en zeker niet bij een grote aankoop vanaf 1000
en met namen goede xtc is er niet te vinden veel met mcpp der in of 2cb pillen

IK wil gewoon kwaliteits pillen zoals ( de ouwe wetse mitsu's of rode duivjes waren allebij hoger als de 140 mg
maaar die zullen er wel niet meer te krijgen zijn......

wie doet er mee aan de zondagmiddag quiz? hoeveel taalfouten tel jij?

de winnaar krijgt van mij een pil voor 2 euro :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zondag 15 maart 2009 om 15:22:
Dat het vaak bruin is komt door de MDP2P. Wil helemaal niet zeggen dat het slecht is, maar het zijn wat onzuiverheden.

MDP2P? nooit van gehoord

zie je kans wat meer toelichting te geven hierop? ben wel benieuwd :)

ik kan alleen onderstaande vinden, maar dat is me niet geheel duidelijk

MDP2P (3,4-methylenedioxy-phenyl-2-propanone)[1] is a chemical compound consisting of phenylacetone substituted with a methylenedioxy functional group. It is a chemical precursor of MDMA (more commonly known as "Ecstasy."), MDEA and related chemicals. It is on the DEA watch list.

MDP2P is most commonly synthesized by oxidizing the plant oil safrole or its isomer isosafrole using the Wacker oxidation or peroxyacid oxidation.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op zondag 15 maart 2009 om 16:30:
wie doet er mee aan de zondagmiddag quiz? hoeveel taalfouten tel jij?

de winnaar krijgt van mij een pil voor 2 euro

ik tel er 6,lol en dan heb ik het niet over de zin constructie

10 fouten als je het totale stuk leest
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Boethead op zondag 15 maart 2009 om 13:52:
Same here, ik veel mensen die vroeger ook naar feesten gingen. Een hoop zijn erin blijven steken en als je wat nodig had dan wist ik zo een paar mensen te bellen om wat te fixen. Die hebben allemaal niks meer. Vorige week kwam er 1 bekende "vriend" naar mij toe op een feest of ik misschien wat wist. Bovendien was ik laats in de Hemkade en werd daar ook zo door 10 wildvreemde aangesproken of ik wat wist (ze zagen mijn pupillen denk ik :lol:), normaliter zijn dat er hooguit 1 of 2 die het vragen. Dat zegt voor mij genoeg.

En de cijfers van de testcentra zijn ook vrij duidelijk lijkt me.

Duidelijk verhaal. Eindelijk heb ik er niks aan toe te voegen. Gisteren waren er ook veel mensen op zoek. Gelukkig heb ik hier wel goede.
laatste aanpassing