Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4478849x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
still waiting...anyone??? help

Waarschuw beheerder
van MCPP krijg je ook grote pupillen. HEt is niet helemaal te voorspellen hoe je erop reageert omdat sommige mensen (1% ) dezelfde reactie erop heeft als op MDMA.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2009 om 22:24:
Maar mijn vraag is nog niet beantwoord!iemand??

vreemd spul dat mcpp...ligt er een beetje aan hoe je erop reageert.
ik ken mensen die er zwarte ogen van krijgen en zich ziek voelen...maar heb ook een vriendin die het fantastisch vind maar waarvan je denkt dat ze zwaar geblowed heeft.

Trouwens....alle rolexen van laatste tijd = mcpp.

als je twijfelt, neem gewoon kwart tickeltje...is al genoeg als het idd mcpp is....meer = kotsen + paniek

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2009 om 22:43:
alle rolexen van laatste tijd = mcpp.

U snapt het..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koning K. op vrijdag 13 februari 2009 om 21:06:
vandaag 2 roze DG testers in hanen gedrukt gekregen.. pas volgende week mogelijkheid om ze te laten testen.. iemand hier ervaring met deze jongens?

Sherrif ;)
Het volgende over roze D&G:
Kreeg ze een paar maandjes geleden in m'n handen gedrukt...verhaal erbij over MDA, rechtstreeks uit de olie getrokken en niet te traceren met EZ. Men gaat dus nu ook steeds mooiere verhalen verzinnen om hun rommel kwijt te raken.
Leek bijna te mooi om waar te zijn, en dat was het ook.
Keiharde mCPP, is zelfs nog naar testcentrum gebracht. Niet hoog gedoseerd, maar toch.....geen M :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2009 om 22:48:
U snapt het..

Dank U !

onze berichten hebben zich waarschijnlijk gekruisd !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2009 om 22:51:
Keiharde mCPP, is zelfs nog naar testcentrum gebracht. Niet hoog gedoseerd, maar toch.....geen M

Volgens mij 50mg MCPP toch? Noem het maar niet hoog..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2009 om 22:56:
Volgens mij 50mg MCPP toch? Noem het maar niet hoog..

euhm waren dat niet die rood/roze davidssterren?
Die waren toch zo extreem hog gedoseerd; daar heb ik mensen zeer verkeerd van zien gaan.
De roze D&G heb ik zelf gedaan en zo goed als niets van gemerkt.
Ik denk dat je 50mg wel merkt toch...dan branden de organen uit je lijf (zo voelt het tenminste :))
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2009 om 22:51:
verhaal erbij over MDA, rechtstreeks uit de olie getrokken en niet te traceren met EZ.Men gaat dus nu ook steeds mooiere verhalen verzinnen om hun rommel kwijt te raken.

NA het schuingedrukte houdt mijn geloven in dergelijke teksten al op :)

edit, opmaak :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben zelf die groene chanel aan het uitproberen. Kolere wat een pil, die maakt zijn naam en faam wel waar..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2009 om 23:27:
Ben zelf die groene chanel aan het uitproberen. Kolere wat een pil, die maakt zijn naam en faam wel waar..

Haha lekker hoor :D ik zit em hier ook te spacen van de capsules :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2009 om 22:13:
klopt het ook dat je van mcpp geen grote pupillen krijgt?

Van mCPP krijg je doppen als schotels (Y)
100% dat je mams het gaat zien :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bremmeh op vrijdag 13 februari 2009 om 23:44:
Haha lekker hoor ik zit em hier ook te spacen van de capsules

Dat houdt mijn voorkeur. Maar die chanel had ik van de week aan vriendinnetje meegegeven en die merkte van 4 kwartjes niks. Maar ik ga knetterhard van eentje
Waarschuw beheerder
donateur
4 kwartjes is ook onzin, zeker in de huidige tijd. Met een beetje mazzel ben je 4x30mg aan het stacken..

MCPP is nogal een sterke CNS stimulant, dus ja daar krijg je grote doppen van idd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2009 om 23:45:
Dat houdt mijn voorkeur. Maar die chanel had ik van de week aan vriendinnetje meegegeven en die merkte van 4 kwartjes niks. Maar ik ga knetterhard van eentje

Knetterhard van n kwartje? :D dat wil ik ook, haha, hoelang heb je al niks gebruikt als ik mag vragen? (En wat zit er dan in die chanels als t goed is?)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bremmeh op vrijdag 13 februari 2009 om 23:54:
Knetterhard van n kwartje? dat wil ik ook, haha, hoelang heb je al niks gebruikt als ik mag vragen? (En wat zit er dan in die chanels als t goed is?)

Van een hele .....;)

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 13 februari 2009 om 23:55:
ik gok een week?

Jij mag niet meer meedoen....
Waarschuw beheerder
Haha, ok :P Ik ga redelijk, heb afgelopen zaterdag en woensdag al gehad (A) moet het na deze week weer ff rustig aan doen :)
Waarschuw beheerder
Tja, en dan morgen ook nog Hardbass :p
Waarschuw beheerder
Iemand met groene & teken met en bolle onderkant?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hm, hier nog niet voorbij zien/horen komen..
Waarschuw beheerder
mickey m-W-ousjes roze mitshu`s witte hartjesz groene dollartjes en blauwe dolfijntjes(H) spacendddd(H)(H)(*)
Waarschuw beheerder
wat is dat joh, iedereen aan het vreten en tegelijk op PF? :S
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2009 om 21:52:
dingen te LEREN

:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :Maka: op vrijdag 13 februari 2009 om 21:31:
Ben nu lekker aant spacen op wit/grijze mercedes Kijken hoeveel ik nodig heb vanavond. Doeg!

Nou best veel dus. Alles is op. Wel relaxte pillen maar niet erg sterk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *klavurr* op zaterdag 14 februari 2009 om 00:23:
mickey m-W-ousjes roze mitshu`s witte hartjesz groene dollartjes en blauwe dolfijntjes

is dit een opsomming van de laatste mCPP pillen?
Of moet ik nu zeggen: Sooooooooooooo wat veel goeie pilluh ;)
Dat verdom ik namelijk om te zeggen :nosmile:
Waarschuw beheerder
Hey Marc39, leef je nog :P

Waarschuw beheerder
Ja hoor, gaat prima. Tikkelje komt in golven, flinke pittige jongen zo te voelen hoor. Had ik niet verwacht. Vraag me wel af of er niet nog iets anders in zit. Behoorlijk klapperkaken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 februari 2009 om 01:11:
Ja hoor, gaat prima. Tikkelje komt in golven, flinke pittige jongen zo te voelen hoor. Had ik niet verwacht. Vraag me wel af of er niet nog iets anders in zit. Behoorlijk klapperkaken.

Ik zit hier inmiddels ook n beetje te klapkaken, wel erg lekker gevoel :P is voor mij de eerste keer thuis alleen aan de mdma :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bremmeh op zaterdag 14 februari 2009 om 01:18:
de eerste keer thuis alleen aan de mdma

lekkere relaxed toch?

Artiest Xim
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bremmeh op vrijdag 13 februari 2009 om 23:54:
En wat zit er dan in die chanels als t goed is?)

dat is al zovaak hier gezegd op partyflock,
Ongeveer 126mg MDMA!

Uitspraak van FunkyTouch op vrijdag 13 februari 2009 om 22:03:
Dude kom op zijn bron was wikipedia...als er een site is die je niet altijd moet geloven dan is het ckr weten wikipedia wel..iedere gek kan daar dingen tikken

geloof je het toch niet.
Het is wel zo;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 februari 2009 om 01:26:
lekkere relaxed toch?

Zeker :) echt heerlijk :D morgen weer op Hardbass en dan ff pauze, anders wordt het te vaak ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 14 februari 2009 om 01:30:
geloof je het toch niet.
Het is wel zo

IK neem mijn woorden terug. Vriendinnetje van me had er van de week 1 in delen op en die merkte er niks van. Als dan ook nog allerlei mensen ze vreselijk lopen te promoten word ik argwanend. Maar ze zijn prima te doen, tenminste diegene die ik nu op heb. Krijg alleen het idee dat er meer in moet zitten dan alleen 126mg MDMA. Die pil blijft namelijk maar gaan, en dat nu al uurtje of 3.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 februari 2009 om 02:04:
IK neem mijn woorden terug. Vriendinnetje van me had er van de week 1 in delen op en die merkte er niks van. Als dan ook nog allerlei mensen ze vreselijk lopen te promoten word ik argwanend. Maar ze zijn prima te doen, tenminste diegene die ik nu op heb. Krijg alleen het idee dat er meer in moet zitten dan alleen 126mg MDMA. Die pil blijft namelijk maar gaan, en dat nu al uurtje of 3.

Nice :D
Ik denk dat ik n heel eind over mn piek heen ben, nam de laatste cap 2,5 uur geleden :) maar ga nog wel lekker :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2009 om 21:25:
maar heb wel eens vermomen dat je mdma ook kan ruiken?

Ligt een zakje kristallen hier in de kast, maar hele slaapkamer ruikt behoorlijk naar die vieze chemische lucht...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bremmeh op zaterdag 14 februari 2009 om 02:00:
Zeker echt heerlijk morgen weer op Hardbass en dan ff pauze, anders wordt het te vaak

Merk je vanaaf dan nog wel wat!?!?! Je hebt je serotonine voorraad toch al aardig aangesproken....vroeger ook wel eens twee dagen achter elkaar gesnoept maar tweede dag is beduidend minder.

In ieder geval veel plezier op Hardbass....( DAMN, ik ben jaloers!!! :lol: )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amaltheus op zaterdag 14 februari 2009 om 07:33:
Ligt een zakje kristallen hier in de kast, maar hele slaapkamer ruikt behoorlijk naar die vieze chemische lucht...

:D ik vind kristallen MDMA of een zakje pillen juist erg lekker ruiken

Speed ruikt vies chemisch vind ik persoonlijk, en Coke een beetje muf :lol:

Wat ik wel gek vind, ik had laatst een zakje met 50 MCPP pillen (bleek later pas MCPP) en die roken ook naar Anijs, beetje dezelfde lucht als MDMA, alleen lang niet zo sterk. een zakje van 5 MDMA pillen rook sterker dan die 50 MCPP
Artiest {SHOWLIST artist 28241, 74829}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2009 om 22:43:
Trouwens....alle rolexen van laatste tijd = mcpp.

de rolexjes die ik in handen heb gehad waren 100% 2cb (op 5 mg getest bij Jellinek Amsterdam), dus niet alle....maar iig geen MDMA ;)

Uitspraak van Boethead op zaterdag 14 februari 2009 om 09:06:
Wat ik wel gek vind, ik had laatst een zakje met 50 MCPP pillen (bleek later pas MCPP) en die roken ook naar Anijs, beetje dezelfde lucht als MDMA, alleen lang niet zo sterk. een zakje van 5 MDMA pillen rook sterker dan die 50 MCPP

Je kan beter een beetje afschrapen en proeven. mCPP smaakt echt zoetig...bijna "lekker". Lijkt totaal niet op MDMA. Als het een combinatie is van mCPP met MDMA blijf je het zoete proeven...probeer maar eens.

die 2cb rolexjes roken trouwens heel sterk naar azijnzuur. Zal waarschijnlijk door het wassen komen maar het was gewoon opvallend hoe sterk ze ruiken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FemaleDj op zaterdag 14 februari 2009 om 10:11:
Je kan beter een beetje afschrapen en proeven. mCPP smaakt echt zoetig...bijna "lekker". Lijkt totaal niet op MDMA. Als het een combinatie is van mCPP met MDMA blijf je het zoete proeven...probeer maar eens.

ja ik vond die mcpp ook niet smerig smaken, ik heb de hele zooi weggeflikkerd toen ik te horen kreeg dat het mcpp was
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op zaterdag 14 februari 2009 om 10:14:
ja ik vond die mcpp ook niet smerig smaken, ik heb de hele zooi weggeflikkerd toen ik te horen kreeg dat het mcpp was

:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2009 om 22:39:
still waiting...anyone??? help

groene chanels of iets goeds nog niet tegen gekomen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boethead op zaterdag 14 februari 2009 om 10:14:
ja ik vond die mcpp ook niet smerig smaken,

ja dat vond ik ook, paar weken geleden had ik het met witte mercedes. verkoper zei ook
dat er mdma in zat maar ze roken nergens naar en ze smaakten een beetje zoetig.

Waarschuw beheerder
zoekzoekk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 februari 2009 om 10:31:
groene chanels of iets goeds nog niet tegen gekomen.

haha dat probleem heb ik ook
je zou zeggen zuid-holland
daa vind je ze zo ,niet dus
Waarschuw beheerder
vind niets, grrrr, zou er wel een eindje voor willen rijden als t de moeite is ...

Waarschuw beheerder
tja wat is de moete je moet blij zijn als je candy vind met mdma er in.
En laat staan met inhouden boven de 60
Waarschuw beheerder
Hier ineens mondjesmaat roze/oranje vlindertjes. Duur maar goed. Voor mijn geoefende lichaam voelen ze als 100plussers. Uitstekende reactie op de ez-tests. Hoera!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 februari 2009 om 02:04:
IK neem mijn woorden terug

oke;)
Kan het begrijpen dat je dan iemand niet snel geloofd.
Maar geloof me ik weet wel wat een goeie pil of bom met kristallen is;)
(niet om stoer mee te doen)
Maar ik ga hier geen MCPP pillen promoten ofzo dat moet je niet denken..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 februari 2009 om 12:33:
tja wat is de moete je moet blij zijn als je candy vind met mdma er in.
En laat staan met inhouden boven de 60

boven de 100 noem ik de moeite, anyone?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 februari 2009 om 11:19:
zoekzoekk

Je bent vast niet de enige.

Vanochtend Schoot met trouwens iets binnen wat misschien ook wel de slechte markt kan verklaren. En dat is het feit dat de import vanuit Azie de laatste 5 maanden totaal is ingezakt vanwege de economische krisis.
Ik kan me zo voorstellen dat de kans dat er dan (illegale) grondstoffen voor XTC deze kant op komen veel kleiner is als de vervoersstroom van de goederen in zijn algemeenheid veel kleiner is.
laatste aanpassing