Partyflock

Forumonderwerp · 877392
­ Nederland
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Love is the answer op donderdag 8 september 2022 om 19:55:
Van een afnemende kwaliteit/ kwantiteit is niets te merken. Blijkbaar is na de coronatijd e.e.a. weer goed opgestart.

De hoge gedosseerde bonkers en nieuwe drukken zijn wel een stuk minder in omloop dan pakweg 3j geleden. Heineken, punishers, casa del papel,... hoe lang gaan die bonen nu al rond? Diversiteit is er uit.
Uitspraak van EuforieAddicted op donderdag 22 september 2022 om 14:08:
De hoge gedosseerde bonkers en nieuwe drukken zijn wel een stuk minder in omloop dan pakweg 3j geleden. Heineken, punishers, casa del papel,... hoe lang gaan die bonen nu al rond? Diversiteit is er uit.

De ene Punisher is de andere niet. Werd laatst verteld door de testservice dat er op het moment 20 verschillende drukken in omloop waren. Als je goed kijkt op de sites dan zie je dat er best een aantal verschillende varianten zijn.

Wat dit jaar verder opvalt is dat er veel relatief laaggedoseerde pillen zijn met minder dan 130mg, of met een hele grote spreiding en best een aantal met RC's erin.

En dan heeft de testservice het ook nog eens zo druk dat ze bijna alles wat we hier hebben ingeleverd deze zomer uiteindelijk niet hebben getest.
Waar je jaren lang bijna nooit zooi op de markt had, is er nu een trend gaan dat ze RC's in pillen aan het drukken zijn, en verkopen als XTC, Of de druk van een goed bekend staande drukker gebruiken, en er lage hoeveelheden in stoppen (bv de Punisher)

Het helpt niet mee dat door de oorlog in Rusland, er aan een hoop grondstoffen lastiger te komen is.

Ook heeft de Corona pandemie niet erg geholpen.
Het kraken van verschillende encrypted communicatienetwerken door de politie (en daarop volgende invallen e.d.) zal ook zeker een rol hebben gespeeld.
Wat zijn momenteel beetje gangbare knallers van rond de 180-200 voor een hele?

Punishers zijn inmiddels zoveel troep en fake varianten van dat ik die sowieso niet meer zou willen hebben.
Uitspraak van Serial op zondag 25 september 2022 om 11:09:
Wat zijn momenteel beetje gangbare knallers van rond de 180-200 voor een hele?

Punishers zijn inmiddels zoveel troep en fake varianten van dat ik die sowieso niet meer zou willen hebben.

Je kunt er helemaal niks meer van zeggen op het moment.
Als je alles een beetje in de gaten houdt dan zijn van alle bekende pillen slechte varianten in omloop.
En een roze Takeshi bv van september kan echt compleet anders zijn dan die van juli.
Je moet ze eigenlijk echt laten testen maar deze zomer is de testservice ook overbelast.
Uitspraak van Beyond Redemption op zondag 25 september 2022 om 21:49:
Je moet ze eigenlijk echt laten testen maar deze zomer is de testservice ook overbelast.

Ja dat laatste is dus beetje een issue. Dat houdt de slechte omloop wel op gang.
Heb ook al keer meegemaakt dat een pil 2 verschillende resultaten gaf (dezelfde pil door 2 vrienden afzonderlijk ingeleverd)
Iemand de groene Soundclouds al gesignaleerd?

Uitspraak van EuforieAddicted op donderdag 8 september 2022 om 15:03:
Die gaan waarschijnlijk te laat opkomen.

Haha, I see what u did there.. ;)
Uitspraak van Ninobling op vrijdag 29 juli 2022 om 20:35:
Iemand bekend met de rood met blauwe postnl ? Zouden 225mg moeten zijn. Lijken qua vorm een beetje op de tesla’s.

Ja die heb ik en die zijn op ongeveer 150 mg getest.
Uitspraak van DJ Electriq op donderdag 6 oktober 2022 om 08:19:
Ja die heb ik en die zijn op ongeveer 150 mg getest.

Dan is dat weer een andere batch, mijne waren toch zeker tegen de 200. Ze waren meer donkerrood/paars met blauw
Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op woensdag 21 september 2022 om 18:53:
Grijze granaat weggebracht naar het testcentrum. Hopen dat hij getest wordt want blijkbaar testen ze maar 50% van de samples door drukte

Deze zijn herkend op 173-178 mg MDMA en geen andere stoffen. Prima dosis, zwaar zat als je het mij vraagt.
Er staan weer een paar nieuwe pillen in de Red Alert app.
Bijna allemaal met 4CMC erin.
Uitspraak van Serial op vrijdag 30 september 2022 om 12:57:
Iemand de groene Soundclouds al gesignaleerd?

Toevallig wel ja, zijn best pittig!

laatste aanpassing
Gele ' black banana's' naar het TC gebracht. Benieuwd naar de uitslag. Naar verluid '250 mg', maar daar geloof ik, mede gezien het bruto gewicht, en eerdere getalsmatige uitslag van deze supplier, op voorhand weinig van. Tbh zou ook genoegen nemen met de helft daarvan, dat is al een op zich fijne uitslag voor een enkele gehele tablet.
Iemand bekend met " no speak, no hear groene monkeys? Kan er niks van vinden
Uitspraak van Cor.S op donderdag 10 november 2022 om 18:46:
Iemand bekend met " no speak, no hear groene monkeys? Kan er niks van vinden

Ze zijn bekend maar beter laat je deze pillen testen. De doseringen op deze verschillende monkeys gaat van 90 tot 250mg. In deze tijden heb je ook risico op rc's in je pillen dus testen is geen luxe.
Uitspraak van EuforieAddicted op vrijdag 11 november 2022 om 21:48:
Ze zijn bekend maar beter laat je deze pillen testen. De doseringen op deze verschillende monkeys gaat van 90 tot 250mg. In deze tijden heb je ook risico op rc's in je pillen dus testen is geen luxe.

Thnx komen wel van dezelfde maker als de groene heineken. Btw wat is rc's
Uitspraak van Cor.S op zaterdag 12 november 2022 om 14:36:
Btw wat is rc's

Research chemicals, oftewel nieuwe psychoactieve stoffen ("designerdrugs").
laatste aanpassing
Uitspraak van Cor.S op zaterdag 12 november 2022 om 14:36:
Thnx komen wel van dezelfde maker als de groene heineken. Btw wat is rc's

En wie verteld dat ze van dezelfde maker of drukker zijn? Jouw dealer?
Meestal weet geen kat wie die bonen drukt en de groene heineken zijn door heel veel mensen en drukpersen gemaakt. Die stempels kan je zo via google kopen dus in principe kan iedereen een bekend logo drukken.

Rc's zijn research chemicals of designer drugs.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 5 november 2022 om 05:03:
Gele ' black banana's' naar het TC gebracht. Benieuwd naar de uitslag. Naar verluid '250 mg', maar daar geloof ik, mede gezien het bruto gewicht, en eerdere getalsmatige uitslag van deze supplier, op voorhand weinig van. Tbh zou ook genoegen nemen met de helft daarvan, dat is al een op zich fijne uitslag voor een enkele gehele tablet.

Herkend als 170 mg (spreiding 140-200 mg).
Uitspraak van EuforieAddicted op zondag 13 november 2022 om 12:57:
En wie verteld dat ze van dezelfde maker of drukker zijn? Jouw dealer?
Meestal weet geen kat wie die bonen drukt en de groene heineken zijn door heel veel mensen en drukpersen gemaakt. Die stempels kan je zo via google kopen dus in principe kan iedereen een bekend logo drukken.

Rc's zijn research chemicals of designer drugs.

Ja je hebt gelijk.
Thnx voor uitleggen
Uitspraak van Cor.S op maandag 14 november 2022 om 23:42:
Ja je hebt gelijk.
Thnx voor uitleggen

Lang geleden kwamen ze van 2 drukkers. Ene kant de nintendo/domino crew en de andere kant drukte de partyflocks mortal kombats, androids. Die tijden dat drukkers echt een bepaalde vorm etc hadden zijn al langgggggg voorbij.
Uitspraak van zeropulse op zaterdag 3 december 2022 om 15:14:
Lang geleden kwamen ze van 2 drukkers. Ene kant de nintendo/domino crew en de andere kant drukte de partyflocks mortal kombats, androids. Die tijden dat drukkers echt een bepaalde vorm etc hadden zijn al langgggggg voorbij.

Mooie tijden :D

Dat waren beiden goede makers hoor he...luxe tijden..

Top tijden en toen wist je gewoon dat de bonen van die drukkers zuiver waren.
Wie kent deze zwarte Medusa?
[albumelement=84882425]{element is niet toegankelijk}
Heeft iemand ervaring of een test resultaat van de groene uiltjes
Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op woensdag 25 januari 2023 om 23:07:
Element is niet toegankelijk, dus we kunnen de foto niet zien.

Aangepast.
Uitspraak van Franky076 op zaterdag 21 januari 2023 om 10:30:

Heb de donkere meduses gehad ws van dezelfde maker en die zijn aardig sterk gedrukt naar huidige maatstaven. Zou wel op 250mg/300mg rekenen. Dat waren die iets donkere iig wel. Ze hebben speciaal daarvoor een 3 hoek breuklijn ingebracht. Zegt normaal gesproken niks maar met deze klappers zou ik ze zeker niet onderschatten.naar mijn ervaring. Verder wel top tijd gehad ermee
laatste aanpassing
Uitspraak van Franky076 op zaterdag 21 januari 2023 om 10:30:

Ziet er interresant uit!

Iemand toevallig bekend met roze Angry Bird gasmasker en de blauwe Panama uiltjes? Zouden beide zo respectievelijk rond 140 en 160mg betreffen maar is van horen zeggen...
En iemand nog nieuwe pillen in z'n omgeving :D?
Nee ik zoek ze niet, gewoon benieuwd
(heb voldoende voor mijzelf :))
laatste aanpassing
Hallo, Is er iemand bekend met zo'n pil: licht groene flesjes, c.a. 1cm hoog, voorzien van een breeklijn, met de opdruk Astra Zeneca?
Uitspraak van Terror-Oost op donderdag 2 februari 2023 om 05:48:
Heb de donkere meduses gehad ws van dezelfde maker en die zijn aardig sterk gedrukt naar huidige maatstaven. Zou wel op 250mg/300mg rekenen. Dat waren die iets donkere iig wel. Ze hebben speciaal daarvoor een 3 hoek breuklijn ingebracht. Zegt normaal gesproken niks maar met deze klappers zou ik ze zeker niet onderschatten.naar mijn ervaring. Verder wel top tijd gehad ermee

++testuitslag zeer bedroevend. 86 mg netto :-(
Uitspraak van Franky076 op vrijdag 24 februari 2023 om 17:46:
++testuitslag zeer bedroevend. 86 mg netto :-(

Bijzonder! Ik wou vragen welke regio maar mijn nieuwsgierigheid was mij voor.

Waarom dan ook 3 breuklijnen en zo'n dikke unit....
Laat maar weer zien dat je tegenwoordig weinig stempels kan vertrouwen.
Hoog tijd dat de overheid een veiliger alternatief biedt voor gereguleerd gebruik (lezen jullie mee AIVD? MDMA is niet zo slecht als ons in de 90's is voorgeschoteld)
laatste aanpassing