Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
­ Nederland
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Hardrstyle op woensdag 23 september 2020 om 20:10:
Hahaha! Zag het idd in de folder staan van deze week


hahaha, scherp gezien. Blij dat je dat stapeltje toch maar even bij langs bent gegaan afgelopen week. Om je ook nog van een serieus antwoord te voorzien. mdma is mdma, er is niet iets als echte love mdma of space mdma of mellow mdma. Had me overigens wel lachen geleken. Verder klinkt het alsof je wellicht te veel neemt of het te vaak doet? Ik neem zelf bijna nooit meer x, maar als ik dan nog en keer neem dan is n halfje voldoende en heb ik ook die echte love feeling. Edit: Het blijft je verbazen waar anti-vaag allemaal wel niet goed voor is he? wat een mooi spul is dat.
laatste aanpassing door een beheerder
Hahaha held ben je ook. Precies wat je zegt mdma is mdma. Heb het idee dat ik dan alleen maar zwaardere pillen te pakken heb de laatste keer. Te vaak doe ik het sowieso niet, max 3 keer per jaar. Volgende keer maar is minder nemen dan! Jaa, probeer anti-vaag is als je nuchter bent, krijg je het tegenover gestelde:p
laatste aanpassing door een beheerder
Waarom worden mijn links verwijderd?
Uitspraak van DJ Electriq op vrijdag 25 september 2020 om 22:38:
Waarom worden mijn links verwijderd?


mijn zooi wordt ook verwijderd. Topic is toch dood. Het waren mooie jaren I guess.
Uitspraak van Thcmas op woensdag 31 mei 2006 om 16:33:
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!
WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.
De Admin


Lees dit even door. Dan wordt er waarschijnlijk wat meer duidelijk.
Ook mijn reactie is verwijderd. Waarom, als ik weten mag? naar mijn weten heb ik geen regels overtreden namelijk.

Is het niet meer toegestaan om binnen het pillentopic over pillen te praten?
Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op zondag 27 september 2020 om 13:00:
Ook mijn reactie is verwijderd. Waarom, als ik weten mag? naar mijn weten heb ik geen regels overtreden namelijk.


Je hebt inderdaad geen regels overtreden (en dus ook geen strafpunten ontvangen), in jouw geval is je post afgekeurd omdat je een post citeerde die verwijderd is i.v.m. schending van de regels.
Tis niet meer wat het geweest is hier..
Wie leven er nog
 
Uitspraak van azeks op dinsdag 6 oktober 2020 om 22:52:
Tis niet meer wat het geweest is hier..
Wie leven er nog


Klopt het is hier echt stil de laatste tijd.
Alle onderwerpen sinds een tijdje....
 
Uitspraak van Tsjuk op donderdag 8 oktober 2020 om 11:50:
Alle onderwerpen sinds een tijdje....


Klopt.
Weinig nieuws de laatste tijd. MDMA crisis door de Corona?!...
Waren mooie jaren hier. 2008-2015.
Dood hier inderdaad. Veel
Tijden zij geweest mannen. Was mooi hier
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Magicman op maandag 12 oktober 2020 om 14:48:
Weinig nieuws de laatste tijd. MDMA crisis door de Corona?!...


Geen festivals, geen nachtelijke feesten,... en ook geen nieuwe xtc, dat is me ook opgevallen. Corona raakt elk vlak.

Uitspraak van Kickstarter op dinsdag 13 oktober 2020 om 20:58:
Waren mooie jaren hier. 2008-2015.


Die waren idd mooi!
Watskeburt hiero? Totale stilte...
Uitspraak van Awakeningss op maandag 26 oktober 2020 om 21:45:
Watskeburt hiero? Totale stilte...


Alles word verwijderd, dus schiet niet op
Kan acab pillen krijgen, iemand die er iets over weet? Kan met de zoekfunctie niet eens een foto vinden:/


Uitspraak van azeks op dinsdag 6 oktober 2020 om 22:52:
Tis niet meer wat het geweest is hier..
Wie leven er nog


Me :bounce:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarom is mijn post verwijderd?
iemand bekend met oranje barca's?
laatste aanpassing door een beheerder
Tja nieuw beleid ofzo. Ik vroeg 1x iets over pep, kreeg meteen een waarschuwing.
Tijdje geleden inderdaad.
Dacht kom even kijken naar wat voor nieuwe drukken er in omloop zijn, Zie ik amper wat berichten per maand.

Jammer, vond het altijd wel leuk lezen hier.
Weet iemand testuitslag van roze facebook?
Uitspraak van Steentje op dinsdag 10 november 2020 om 21:32:
Tijdje geleden inderdaad.
Dacht kom even kijken naar wat voor nieuwe drukken er in omloop zijn, Zie ik amper wat berichten per maand.

Jammer, vond het altijd wel leuk lezen hier.


Ik vermoed dat de markt aardig is ingestort. Veel minder vraag.
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 6 november 2020 om 10:04:
Waarom is mijn post verwijderd?


Ik heb je post terug goedgekeurd. Ben ook wat minder actief maar zie toch ook wel dat er hier veel verwijderd word.
Iemand bekend met gele Defqon's?
In de vorm van het Defqon logo
Uitspraak van EuforieAddicted op zaterdag 14 november 2020 om 13:57:
Ik heb je post terug goedgekeurd. Ben ook wat minder actief maar zie toch ook wel dat er hier veel verwijderd word.


Danku, zou je misschien ook naar mijn post in het lsd forum kunnen kijken? Zou erg graag antwoord krijgen op mijn vraag daar :)
Uitspraak van mdmazing84 op zondag 15 november 2020 om 00:07:
Danku, zou je misschien ook naar mijn post in het lsd forum kunnen kijken? Zou erg graag antwoord krijgen op mijn vraag daar :)


Staat er ook terug op.
laatste aanpassing
→ als beheerder
Een foto van jouw pilletje is niet verboden. Maar fotos waar tientallen pillen op staan worden meteen verwijdert.
Uitspraak van Tsjuk op zaterdag 14 november 2020 om 20:56:
Iemand bekend met gele Defqon's?
In de vorm van het Defqon logo


Dezelfde als die rode defqons? Nog niet gezien. Laat er eentje testen.
Uitspraak van EuforieAddicted op zondag 15 november 2020 om 14:35:
Dezelfde als die rode defqons? Nog niet gezien. Laat er eentje testen.


Heb ze zelf niet in handen, idd gelijk aan die rode Defqon logo gevormde pillen. Maar dan geel, zal er een proberen te fixen. Zal hier dan even een zak vol op de foto plaatsen:lol:;)
laatste aanpassing
Maar eens de stoute schoenen aangetrokken en weer eens pillen besteld.
Dit keer zonder enige navraag/details, en dit is het geworden.

https://i.postimg.cc/Df9fRNpT/IMG-20201117-064642.jpg

De meest louche pillen die ik ooit gezien heb.

Zal ze donderdag eens laten testen.
laatste aanpassing door een beheerder
 
Deze is rond de 200 mg

laatste aanpassing door een beheerder
Ik kreeg bij het TC de reactie dat het mogelijk was dat ze geen uitslag konden geven over het pilletje.

Wel opgestuurd, maar risico dat ze er niks mee doen.
Vanwege slechte druk en geen duidelijke visuele kenmerken.

Ik zou toch zeggen juist als een pil er bagger uitziet wil je graag weten of die veilig is voor de markt.

Of gokken ze dan op kleine aantallen en kleine afzetmarkt, waardoor minder landelijk risico?
Uitspraak van Steentje op vrijdag 20 november 2020 om 06:39:
Vanwege slechte druk en geen duidelijke visuele kenmerken.


het is altijd mogelijk om een pil te analyseren waarna ze je precies kunnen vertellen wat er in zit. Misschien dat het gebrek aan visuele kenmerken het onmogelijk maakt om de resultaten aan een database toe te voegen. Ze zouden in dat geval enkel voor jou en jou alleen een testresultaat bepalen en dat is niet goedkoop...