Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4427259x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Heb een "groene ninja turtle" in handen gekregen. Er staat geen logo op en geen breeklijnen. Het lijkt me een zeer onhandig ding met deze vorm: niet te breken. Dit weekend breng ik hem naar de testservice.

[img width=1024 height=576 cacheid=00164e1500326f1b11261ad21a02ef9b6a]https://i.imgur.com/yCJG9J2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Ninja turtle zonder logo in een diamantvorm? Die hebben jou ook goed liggen. Zeker testen !!

Waarschuw beheerder
Zou het geen 2cb kunnen zijn?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op woensdag 6 november 2019 om 20:39:
Het lijkt me een zeer onhandig ding met deze vorm: niet te breken.

Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op woensdag 6 november 2019 om 20:39:
naar de testservice.

Een goede/slimme gebruiker weet waar en wat hij/zij koopt !

[img width=250 height=245]https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/7/4/3/0/9200000094190347.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-3
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 november 2019 om 09:03:
Een goede/slimme gebruiker weet waar en wat hij/zij koopt !

Ja, iedereen op een festival loopt met een pillensnijder op zak.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op maandag 28 oktober 2019 om 23:30:
Maatje van me gaf aan 238, maar hoor graag overige resultaten

Horen zien en zwijg aapjes heb ik laten testen en kwamen uit op 186mg
Ik had ze zelf lager verwacht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mrgrey op donderdag 7 november 2019 om 19:58:
Horen zien en zwijg aapjes heb ik laten testen en kwamen uit op 186mg

Over welke kleur heb je het dan? Je hebt gouden, roze, paarse, grijze.

De grijze tikten bij mij rond de 140 aan. Exact resultaat ben ik even kwijt. Spreiding lag ook een stuk lager.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EuforieAddicted op donderdag 7 november 2019 om 21:42:
Over welke kleur heb je het dan? Je hebt gouden, roze, paarse, grijze.

Dit waren de goud kleurige
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 november 2019 om 19:19:
Meer pillen innemen.

De adviezen kunnen niet gekker worden. Pillen zijn tegenwoordig tussen 180 a 220 mg. 1 pil is genoeg. Gewoon wat minder alcohol nuttigen...
Waarschuw beheerder
NNiemand die wat weet over een ronde gele pablo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van EuforieAddicted op zaterdag 9 november 2019 om 23:36:
De adviezen kunnen niet gekker worden. Pillen zijn tegenwoordig tussen 180 a 220 mg. 1 pil is genoeg. Gewoon wat minder alcohol nuttigen...

Je hebt gelijk, heb het aangepast.
Waarschuw beheerder
+3-2
donateur
Uitspraak van EuforieAddicted op donderdag 7 november 2019 om 13:46:
Ja, iedereen op een festival loopt met een pillensnijder op zak. :loser:

Kan voorafgaand aan het bezoek van een evenement gedaan worden natuurlijk.

Los daarvan heb ik een beetje m'n twijfels of dit een reactie is die past bij iemand van 'het beheer''..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 11 november 2019 om 16:25:
Los daarvan heb ik een beetje m'n twijfels of dit een reactie is die past bij iemand van 'het beheer''..

Ik kan misschien wat grof uit de hoek komen. Maar hoef mij opeens niet anders voor te doen omdat ik help drugsforum wat op orde te houden. We blijven allemaal mensen ongeacht functie of naambekendheid.
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van EuforieAddicted op maandag 11 november 2019 om 16:47:
Maar hoef mij opeens niet anders voor te doen omdat ik help drugsforum wat op orde te houden. We blijven allemaal mensen ongeacht functie of naambekendheid.

Bedenk voor jezelf goed of je het passend vindt om met :loser: smiley's te smijten in reactie op enkel een plaatje. Mijn mening is dat het niet passend is. De keuze wat je daarmee doet is verder geheel aan jou.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 11 november 2019 om 17:10:
Bedenk voor jezelf goed of je het passend vindt om met :loser: smiley's te smijten in reactie op enkel een plaatje.

Die smiley was misschien wel niet meteen gepast. Ik moet de lijst met partyflock smileys nog es raadplegen want ze zijn hier heel anders dan de reguliere smileys van deze tijd.
Waarschuw beheerder
Binnenkort voor het eerst sinds lange tijd weer eens naar een feest. Gister een silver bar gekregen maar de waarschuwing erbij dat ze wel veel sterker zijn dan toen, maar hoeveel wist hij ook niet.
Laatste keer zal ongeveer in 2006 zijn geweest, en toen had ik een halve, wel altijd goede kwaliteit.
Nu dan 1/3 of 1/4?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fem op zaterdag 16 november 2019 om 08:55:
Binnenkort voor het eerst sinds lange tijd weer eens naar een feest. Gister een silver bar gekregen maar de waarschuwing erbij dat ze wel veel sterker zijn dan toen, maar hoeveel wist hij ook niet.
Laatste keer zal ongeveer in 2006 zijn geweest, en toen had ik een halve, wel altijd goede kwaliteit.
Nu dan 1/3 of 1/4?

Begin met een halve, na uur of 2 de andere helft zou ik zeggen..
Waarschuw beheerder
Iemand deze al gezien?
[img width=571 height=646 cacheid=00164eba00326fcfaa2536271a02efa41d]https://i.imgur.com/x0g2AvR.png[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van puchlover op woensdag 20 november 2019 om 13:01:
Iemand deze al gezien?
[img width=571 height=646 cacheid=00164eba00326fcfaa2536271a02efa41d cacheid=00164eba00326fcfaa2536271a02efa423]https://i.imgur.com/x0g2AvR.png[/img]

Lijken op die, die gevonden zijn bij die fam uit Oss
Waarschuw beheerder
Zijn paarse dodge, die stempel bestaand al wat jaartjes

Waarschuw beheerder
+1
Zijn er nog nieuwe originele snoepjes uitgekomen? Ik merk dat er veel al lang bestaande stempels op de markt zijn.
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 november 2019 om 15:04:
Zijn er nog nieuwe originele snoepjes uitgekomen? Ik merk dat er veel al lang bestaande stempels op de markt zijn.

Is al een tijdje zo. De tijd van elke maand een nieuw drukje is jammergenoeg al jaren niet meer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van EuforieAddicted op donderdag 21 november 2019 om 15:14:
Is al een tijdje zo. De tijd van elke maand een nieuw drukje is jammergenoeg al jaren niet meer.

Ja klopt. Ik hoef echt geen redbulls of philip pleins meer te zien
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 november 2019 om 15:27:
Ja klopt. Ik hoef echt geen redbulls of philip pleins meer te zien

Mdma is mdma ;)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van EuforieAddicted op donderdag 21 november 2019 om 15:14:

Was eerder wekelijks :yes: was niet normaal meer op een gegeven moment
Waarschuw beheerder
Uitspraak van puchlover op woensdag 20 november 2019 om 13:01:
Iemand deze al gezien?
[img width=571 height=646 cacheid=00164eba00326fcfaa2536271a02efa41d cacheid=00164eba00326fcfaa2536271a02efa514]https://i.imgur.com/x0g2AvR.png[/img]

Qua opdruk heb ik dezelfde gezien, al iets over bekend qua mg’s mdma? Hier lijken ze iets meer roze/rood.
Heb ze nog niet getest.
Waarschuw beheerder
[img]https://ibb.co/KsYrMPx[/img]

Hierbij nog een foto
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op donderdag 21 november 2019 om 20:13:
Was eerder wekelijks :yes: was niet normaal meer op een gegeven moment

En dan opeens niets meer of weinig. Merkwaardig toch. Zouden al die invallen in grote labos van de laatste jaren daar iets mee te maken hebben. Ander soort criminaliteit kan er ook mee te maken hebben. Ik heb er het raden naar...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joeyraver op donderdag 21 november 2019 om 17:48:
Mdma is mdma ;)

Als je dat zegt moet je gewoon kristal mdma kopen. Op een gegeven moment wordt de naam van een bepaalde druk misbruikt waardoor ze niet meer aantrekkelijk worden. Dan wordt het tijd voor iets nieuws.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 november 2019 om 22:25:
Link werkt niet,,

https://ibb.co/KsYrMPx

Gewoon even kopiëren en plakken, kleine moeite toch....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van EuforieAddicted op donderdag 21 november 2019 om 21:30:
En dan opeens niets meer of weinig. Merkwaardig toch. Zouden al die invallen in grote labos van de laatste jaren daar iets mee te maken hebben. Ander soort criminaliteit kan er ook mee te maken hebben. Ik heb er het raden naar...

Ik denk dat je gelijk hebt. Dat er veel drukkers weg zijn of gestopt. Maar het gekke is dat de prijs per pil welerg omlaag is gegaan de afgelopen jaren
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met geel/groene EA Games en/of eventuele test resultaten hiervan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 november 2019 om 15:03:
Ik denk dat je gelijk hebt. Dat er veel drukkers weg zijn of gestopt. Maar het gekke is dat de prijs per pil welerg omlaag is gegaan de afgelopen jaren

De prijs van MDMA is dus ook een stuk lager. Na de droogte is er weer massaal geproduceerd en daardoor is de prijs een stuk lager.

Waarschuw beheerder
Ik hoorde dat er ook pillen in de omloop zijn met het hoofd van Putin. Heb ze nog niet gezien, iemand al eens gehad?