Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van EuforieAddicted op dinsdag 23 juli 2019 om 00:17:
Als je ze elke week gaat nemen ga je er snel nog weinig van voelen...


Wat bedoel je hiermee? Dat is toch met elke vorm van stimulerende middelen zo?
Uitspraak van Acaronar op donderdag 18 juli 2019 om 15:28:
Heeft iemand hier al ervaring met de awakenings pil?


Ik heb hem afgelopen weekend genomen.

Te-ring wat een dingen.
Uitspraak van Mollyman op maandag 5 augustus 2019 om 18:21:
Wat bedoel je hiermee? Dat is toch met elke vorm van stimulerende middelen zo?


Bij de meeste uppers en middelen noemt dit tolerantie.
Bij MDMA is het al snel hersenschade ;-) .
Iemand ervaring met de spongebob logos ?
Wat is er in de omgeving zuid Holland te verkrijgen?
 
Afgelopen weekend roze Wario pil gebruikt. Heb ze eerder al naar een testcentrum gebracht waar 218mg uit kwam.
Super chille pil! Raad ze zeker aan. Ging super lekker
Iemand bekend met gele eendjes 2cb ?
Iemand inmiddels de rode DHL bus al getest ??? Kan er niks over vinden maar zien er vet uit
Iemand bekend met de SpongeBob logo’s
Uitspraak van ElDalton op woensdag 7 augustus 2019 om 23:20:
Iemand inmiddels de rode DHL bus al getest ??? Kan er niks over vinden maar zien er vet uit


Maat van me heeft ze ook. Wat een dingen. Maar ook nog niet getest nee ben ook heel erg benieuwd
Uitspraak van Pieterpost op donderdag 8 augustus 2019 om 01:55:
Iemand bekend met de SpongeBob logo’s


Gele? Hoorde iets van 160-180 maar is alleen maar van horen zeggen
Ja gele logos hoorde ik 200 Mg pure MDMA
Van horen zeggen heb je niet veel aan.
Zijn genoeg gasten die ook adverteren met pillen van 220 of 240 maar je moet er nog maar achter zien te komen of het ook klopt.
Zag net nog een gast die adverteert met blauwe Maybachs die 220 zouden zijn.
Nu kom ik die nergens tegen, maar alle Maybachs die er waren, waren OF vervuild OF een stuk lichter.
Waren weliswaar geen blauwe, dus misschien heeft die dealer het wel bij het rechte eind.
Uitspraak van Jomtien op donderdag 8 augustus 2019 om 22:32:
Van horen zeggen heb je niet veel aan
zeg dat. Had laatst blauwe coca cola’s die zouden 250mg moeten zijn na t testen kwamen ze op 177 uit is nogal een verschil. Maar tegenwoordig hoor je iedereen zeggen dat het 280mg is en dat ze 180 zelfs al te licht vinden. Nogal belachelijk. Weinig mensen testen en geloven alles van horen zeggen of lullen maar wat
Uitspraak van Hardrstyle op donderdag 8 augustus 2019 om 22:44:
Maar tegenwoordig hoor je iedereen zeggen dat het 280mg is en dat ze 180 zelfs al te licht vinden.


Dat zijn van die mensen krijgen ze een 160mg boon en zeg dat het 240 is gaan ze lekker. Met een knoeperd van 240 zeg dat ze 160 zijn, vinden ze niet goed. Word je te sloom van :-D . less is more met mdma ;-) .
laatste aanpassing
Hahaha dit klopt zoooo erg
Uitspraak van Pascal Kerskes op woensdag 7 augustus 2019 om 14:44:
Iemand bekend met gele eendjes 2cb ?


Getest op methamphetamine, caffeine en 2 onbekende stoffen.
 
iemand bekend met groene rolex in kroon vorm? achterop geen breuklijn maar het woord rolex
Uitspraak van inactief op zondag 11 augustus 2019 om 15:55:
iemand bekend met groene rolex in kroon vorm? achterop geen breuklijn maar het woord rolex


Maat van me zegt rond de 180 maar is van horen zeggen.
Uitspraak van Hardrstyle op zondag 11 augustus 2019 om 20:10:
van horen zeggen.


Dan zeggen we toch beter niets in plaats van een maat die het horen zeggen heeft van een ander die gehoord heeft dat ze zouden 180 aantikken volgens dat gene wat die dealer gehoord heeft van degene die gehoord had van iemand dat gehoord had van de perser die zei dat ze 180 zijn van horen zeggen. Begrijp je nog?

Beter gewoon testen bij een herkend testcentrum ;-) .
Van horen zeggen begrijp ik het:p en daar gaat mijn voorkeur zelf ook naar uit
Uitspraak van inactief op zondag 11 augustus 2019 om 15:55:
iemand bekend met groene rolex in kroon vorm? achterop geen breuklijn maar het woord rolex


Deze, maar dan groen?
Uitspraak van ElDalton op vrijdag 2 augustus 2019 om 17:52:
Iemand bekend met groene rolex kroon vorm niet die ronde, en de rode DHL busjes ? Ben benieuwd naar ervaringen


Puur voor de beeldvorming:

;)
Uitspraak van RAiNb0wZ op maandag 12 augustus 2019 om 23:02:
Puur voor de beeldvorming:


Maat van me had er maar eentje. Maar wat een dingen zeg haha. Prachtige druk zoek ze ook nog. Iemand die ook weet hoeveel mg ze zijn?
Uitspraak van RAiNb0wZ op maandag 12 augustus 2019 om 23:02:
Puur voor de beeldvorming:


Toch niet normaal meer dit.
Wat is de volgende stap, met aanhanger eraan?
Uitspraak van PartyGangster op dinsdag 13 augustus 2019 om 11:44:
Toch niet normaal meer dit.
Wat is de volgende stap, met aanhanger eraan?


Vliegtuigjes
 
Uitspraak van RAiNb0wZ op maandag 12 augustus 2019 om 22:59:
Deze, maar dan groen?


ja die in het groen ja
Uitspraak van Royal op dinsdag 13 augustus 2019 om 15:15:
Goede pillen gezocht want momenteel is op Urk drama


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 augustus 2019 om 16:27:
Wie heeft er voor ons ook nog goede pillen we hebben onze snoepjes ook op. Stuur maar een pbtje.


Dit is www.partyflock.nl , niet www.party-apotheek.nl ..


Uitspraak van RAiNb0wZ op maandag 12 augustus 2019 om 23:02:
Puur voor de beeldvorming:


Ja dat is toch weer een mooi staaltje drukwerk.
Uitspraak van Royal op dinsdag 13 augustus 2019 om 15:15:
Goede pillen gezocht want momenteel is op Urk drama


Ligt niet aan de pillen :)

Maar zonder gekheid: Urk is al tijden geen eiland meer; moet toch mogelijk zijn om in de omgeving wat te vinden?
Uitspraak van Acaronar op maandag 5 augustus 2019 om 18:25:
Ik heb hem afgelopen weekend genomen.

Te-ring wat een dingen.


Zijn er al testuitslagen bekend van die Awakenings? Ben benieuwd, heb ze zelf nog niet kunnen bemachtigen.
laatste aanpassing
Uitspraak van ToTomas op zondag 4 augustus 2019 om 20:16:
Iemand hier met blauwe punishers ?


Daar zijn 2 soorten van in omloop. Een dunnere die uitkomt rond de 150 en een dikkere die op 230 zit. Advies is om langs een testcentrum te gaan, die kunnen opmeten en zeggen met welke druk je te maken hebt,
Ik hèb gelukkig de dikke variant van de punishers
Uitspraak van RAiNb0wZ op maandag 12 augustus 2019 om 23:02:
Puur voor de beeldvorming:


Heb ze zelf maar getest, prima dingen, groene rolex ook top
Uitspraak van Gnarf op woensdag 14 augustus 2019 om 08:54:
Daar zijn 2 soorten van in omloop. Een dunnere die uitkomt rond de 150 en een dikkere die op 230 zit. Advies is om langs een testcentrum te gaan, die kunnen opmeten en zeggen met welke druk je te maken hebt,


DDe dikke blauwe punishers zijn 300+
Uitspraak van krayzietom op woensdag 14 augustus 2019 om 15:23:
DDe dikke blauwe punishers zijn 300+


En hoe kom je aan die informatie? Lijkt me 'van horen zeggen',
Die 300plus variant is mij onbekend (maar dat kan ook aan mij liggen of aan mijn beperkte kennissenkring)
Een zeer recente test van een Blauwe Punisher wees uit dat deze geteste specifieke Blauwe Punisher op 220 mg MDMA zit.
Dus dat komt enigszins overeen met wat Gnarf hierboven ergens zei.

Misschien zijn er ook nog wel meer soorten Blauwe Punishers in omloop.
Die 'dikkere' zegt nog steeds niets.
Als je ze hebt, gewoon toch naar een testcentrum gaan.
Want als ze bekend zijn - en dat moet haast wel - dan krijg je meteen ter plekke de info. En loop je niet het risico dat je denkt dat je een 170 naar binnen klapt, maar in werkelijkheid een veel zwaardere. Of eentje met een ander bestanddeel erin.

Gewoon altijd testen. Wat Gnarf ook al zei.
Welke pil heb ik hier?

Ik kan er nergens wat over vinden

Bow of zoiets staat er op maar heel slechte afdruk


https://i.imgur.com/iSBaja4.jpg
laatste aanpassing
Dat is een aardige verzameling Blauwe Punishers!
Ik tel er zo snel al een stuk of 15. Met waarden uiteenlopend van 203 tot 301 mg, en alles wat daar tussen zit.

Nu is het volgens mij zo dat er in het buitenland anders getest wordt dan in Nederland.
Ik dacht dat je de testresultaten in het buitenland moet vermenigvuldigen met 0,84.
Dus dan kom je bij 203 uit op 203 x 0,84 = 170 en bij 301 op 253 mg.

De dikte van de pil zegt ook niks, blijkt wel uit dit overzicht.
Want er zit er eentje bij van 5,3 mm dik en daar zit 62 mg MDMA meer in dan in een andere die een stuk dikker is, namelijk 9,9 mm.
Er staan er ook 2 op die allebei even dik en groot zijn (13,7 x 5,3 mm) en de ene bevat 52 mg meer MDMA.

Het is voor een leek dus bijna niet te doen om te bepalen welke je koopt. Je moet er al een aantal naast elkaar leggen om de echte verschillen te zien.
Dus sowieso naar een testcentrum brengen als je wil weten wat je in handen hebt, en niet blind afgaan op wat je gehoord hebt.
Uitspraak van Jomtien op donderdag 15 augustus 2019 om 09:57:
Nu is het volgens mij zo dat er in het buitenland anders getest wordt dan in Nederland.
Ik dacht dat je de testresultaten in het buitenland moet vermenigvuldigen met 0,84.


Correct, testcentra in Zwitserland/Oostenrijk/Spanje e.d. rapporteren in MDMA*HCl in plaats van de vrije base alleen (zoals in Nederland).
Iemand gebruikerservaring of testrapport van Oranje Donkey Kong, komt uit de hoek van de Thuisbezorgt mannen.... Post later wel ff een foto ter verificatie...
Uitspraak van Patjemos op zaterdag 3 augustus 2019 om 20:39:
https://www.mupload.nl/img/42m0ias8.jpeg

Ook weet leuke nieuwe binnen gehad


Heb je die gele Barçalonas al getest? Ik had daar oranje van op 73mg getest.
Helden! Hopelijk kunnen jullie helpen. Onlangs licht grijze pilletjes in de vorm van het tomorrowland logo aangeboden gekregen, ook wel de grijze vlinder genoemd. Weten jullie hoeveel milligram die zijn en welke werkzame stof? Als je van dichtbij kijkt lijken er een soort glitters/gouden vlokken in te zitten. Achterop 1 breeklijn door het midden. Veilig om te nemen bij de volgende fissa? Hoor graag van jullie!
laatste aanpassing