Partyflock

Forumonderwerp · 877392
183 volgers · 4411673x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
+1
Als ik het zo lees dan zijn er nu dus zeker al 3 soorten Kin Yong Un varianten, gouden, gele en oranje.
Populaire stempel blijkbaar...
Waarschuw beheerder
Ik hoorde dat deze week ook de nieuwe Ubers uitkomen!! Moeten ook knallers zijn met dubbele kleuren !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EuforieAddicted op dinsdag 25 september 2018 om 20:05:
Nette pillen. Zijn er verschillende sterktes per kleur of gaan ze allemaal hetzelfde?

Ik heb geen idee vergeten erbij te zetten niet mijn foto
Waarschuw beheerder
Ben toch nieuwsgierig hoe je op die Dr Peppers zou gaan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Disco.stu op woensdag 26 september 2018 om 11:17:
[img width=640 height=480 cacheid=00164b1300326d01943dc0771a02ed30f1]https://preview.ibb.co/mgno6p/9_F4_E0_EB7_405_A_433_E_90_DC_E4535754_EB55.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=00164b1400326d0260ba65c01a02ed30f1]https://preview.ibb.co/bGyvmp/400_D6745_97_D0_42_A4_A5_B3_0_A2_A810803_AF.jpg[/img]

Die kim zien er leip uit!!! Had ook begrepen dat ze stuk zwaarder zijn als de Donald trumps!!!

Denk dat meneer trump deze oorlog gaat verliezen hahahaha

Die Dr. Pepper is ook een HARDE COMBO met snelle erin!
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van PartyGangster op woensdag 26 september 2018 om 12:02:

lekker je hersenen frituren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op donderdag 27 september 2018 om 10:46:
lekker je hersenen frituren

Je moet toch wat op je zaterdag avond...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyGangster op woensdag 26 september 2018 om 12:02:

Waarom dit is toch niet anders dan dat je een nakkie neemt bij een pil...?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --raymoendo-- op donderdag 27 september 2018 om 17:01:
Waarom dit is toch niet anders dan dat je een nakkie neemt bij een pil...?

Ik heb nog nooit een nakkie genomen.
Waarschuw beheerder
ZIjn er al testuitslagen van die Kim Yong-un's? Als er beetje redelijk wat inzit wil ik ze wel in handen krijgen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NietHenk op donderdag 27 september 2018 om 18:00:
ZIjn er al testuitslagen van die Kim Yong-un's? Als er beetje redelijk wat inzit wil ik ze wel in handen krijgen

Ik heb er nog geen voorbij zien komen. Mij werd verteld dat er 300 mg bruto in is gegaan, dat zou zo'n 250 mg netto moeten zijn. Ik breng ze zelf volgende week donderdag weg, dus heb waarschijnlijk de week erna op vrijdag de uitslag.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van PartyGangster op donderdag 27 september 2018 om 12:15:
Je moet toch wat op je zaterdag avond...

Inderdaad maar beter op een licht vuurtje bakken dan de hele zooi frituren..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EuforieAddicted op donderdag 27 september 2018 om 18:08:
Inderdaad maar beter op een licht vuurtje bakken dan de hele zooi frituren..

Ik ben eerlijk gezegd meer van het wokken
Waarschuw beheerder
+2
Wel een mooie report, lijkt wel een sprookje. :Lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 27 september 2018 om 18:03:
Ik heb er nog geen voorbij zien komen. Mij werd verteld dat er 300 mg bruto in is gegaan, dat zou zo'n 250 mg netto moeten zijn. Ik breng ze zelf volgende week donderdag weg, dus heb waarschijnlijk de week erna op vrijdag de uitslag.

Nu al benieuwd naar de uitslag.

Uitspraak van Disco.stu op woensdag 26 september 2018 om 11:17:
[img width=640 height=480]https://preview.ibb.co/mgno6p/9_F4_E0_EB7_405_A_433_E_90_DC_E4535754_EB55.jpg[/img]

Deze zien er weer net even anders uit (de glans mist) in vergelijking met die een paar berichten daar boven gepost zijn. Benieuwd of er een groot verschil zit tussen die twee.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van LongaViaEst op vrijdag 28 september 2018 om 13:32:
Of je kruipt gewoon niet achter 't stuur als je aan de zooi zit (y)

En de 3 a 4 dagen erna ook niet, met de huidige wetgeving.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 28 september 2018 om 18:08:
En de 3 a 4 dagen erna ook niet, met de huidige wetgeving.

In je bloed zullen ze dat wel kunnen zien. Maar de drugstest zal de 3/4 dagen erna niet aanslaan toch ?
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van PartyGangster op vrijdag 28 september 2018 om 18:13:
In je bloed zullen ze dat wel kunnen zien. Maar de drugstest zal de 3/4 dagen erna niet aanslaan toch ?

Met wiet is de kans dat dat wel gebeurt erg groot, bij mdma slaat de test tot zo'n 10 uur na gebruik uit, bij het gebruik van 100 mg (bron: http://clinchem.aaccjnls.org/content/47/10/1788.long). Gebruik je meer, dan wordt dat natuurlijk langer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 28 september 2018 om 18:33:
Met wiet is de kans dat dat wel gebeurt erg groot, bij mdma slaat de test tot zo'n 10 uur na gebruik uit, bij het gebruik van 100 mg (bron: http://clinchem.aaccjnls.org/content/47/10/1788.long). Gebruik je meer, dan wordt dat natuurlijk langer.

Weer wat geleerd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mdmalover op vrijdag 28 september 2018 om 23:42:
mdma + speed, maar er was geen optie om dat aan te klikken vandaar dat er staat alleen mdma.

Die hebben ze daar wel: MDxx and amphetamine.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmalover op vrijdag 28 september 2018 om 23:42:
mdma + speed, maar er was geen optie om dat aan te klikken vandaar dat er staat alleen mdma.

Uitspraak van mdmazing84 op zaterdag 29 september 2018 om 00:32:
Die hebben ze daar wel: MDxx and amphetamine.

Dit dus...

en ook @mdmalover je beschrijft niks in je report over mdma en pep. Dus misleid je eigenlijk heel de wereld met dat report besef je dat? Ofwel zijn die pillen gewoon mdma...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmalover op zondag 30 september 2018 om 01:21:
Bij meer interesse over Dr Pepper & Kim Yung Un kan je gerust een PM sturen !! Een van deze dagen word ook een nieuwe druk vrijgegeven namelijk de "Uber eats". Deze behoort ook tot in het zelfde rijtje beukers als Dr Pepper en de Kim. Fotos volgen deze week !! Kleur van de "Uber eats" zijn Groen/Grijs !

Foto’s van de uber”s staan er al een aantal dagen op!:-)

https://imgur.com/gallery/cvvOzNd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van --raymoendo-- op zondag 30 september 2018 om 09:11:
Foto’s van de uber”s staan er al een aantal dagen op!:-)

https://imgur.com/gallery/cvvOzNd

Ik kan je link niet openen maat ! Maar het kan zijn dat ze door iemand inside er al op zijn gezet zie daar geen slechte potentie van in alleen maar beter toch ! Maar ze zijn er niet opgezet door mij daar gaat het om en daar zit iedereen het meest op de wachten ;) hehe !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmalover op zondag 30 september 2018 om 01:08:
Jullie hebben gelijk, ik heb het al gecorrigeerd ik had het over het hoofd gezien. Excusses voor als er onduidelijkheden zijn gecreëerd hoop dat ze nu zijn opgelost voor jullie, want er zit dus mdma en pep in groetjes ! @mdmazing84 & @EuforieAddicted

Van de Kim's zet je ook met 50mg speed?? Heb je die bonen eigenlijk al getest bij een gekend Test centrum?? Volgens mij niet want pillen met meer dan 1 stof of andere stoffen dan MDMA krijgen meestal een warning en komen op RedAlert terecht. Denk dat jij er wat achter zit te slaan en je pillen hier gewoon kwijt wil.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zou ook denken dat de meeste mensen niet echt zitten te wachten op pillen met speed. Overigens staan die Kim's 'online' ook niet geadverteerd als met speed maar als pillen met 350mg mdma.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op zondag 30 september 2018 om 18:50:
Ik zou ook denken dat de meeste mensen niet echt zitten te wachten op pillen met speed. Overigens staan die Kim's 'online' ook niet geadverteerd als met speed maar als pillen met 350mg mdma.

Die Kims daar zit ook geen speed in!!!

Alleen in de dr. Pepper, ik denk dat ze willen kijken of mensen dat willen er zal best een markt inzitten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Disco.stu op zondag 30 september 2018 om 19:21:
Die Kims daar zit ook geen speed in!!!

Dat lijkt mij ook. Echter de report op pillreports van mdmalover beweert wat anders. Maar die moet met een flinke korrel zout genomen worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op zondag 30 september 2018 om 19:38:
Dat lijkt mij ook. Echter de report op pillreports van mdmalover beweert wat anders. Maar die moet met een flinke korrel zout genomen worden.

Een korrel zo groot als een mdma klomp dan..

Uitspraak van Disco.stu op zondag 30 september 2018 om 19:21:
Alleen in de dr. Pepper, ik denk dat ze willen kijken of mensen dat willen er zal best een markt inzitten.

Best wel. Maar de neurotoxiteit gaat aanzienlijk omhoog met dit soort pillen.