Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4426075x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EuforieAddicted op woensdag 28 juni 2017 om 09:06:
Zijn betere plaatsen om te bestellen op het net dan daar. Groene namaak defqon met lage inhoud die overgeprijsd is...

Ja weet ik maar er zal wel iets fout zijn met de site.Antwoorden op hun mails doen ze ook al niet in weken.Zijn rippers
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van chemical-love op woensdag 28 juni 2017 om 18:20:
Ja weet ik maar er zal wel iets fout zijn met de site.Antwoorden op hun mails doen ze ook al niet in weken.Zijn rippers

Zijn geen rippers, zijn oplichters.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyGangster op woensdag 28 juni 2017 om 19:29:
Zijn geen rippers, zijn oplichters.

Zijn offline word eens tijd voor ze nog andere mensen oplichten :-)
Waarschuw beheerder
+2
Testresultaat Oranje Donald Trumps!

Spreiding van 209mg / 226mg

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Zilver/grijs 'Formule 1' -naam MAX als logo
240-260mg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wappie187 op donderdag 29 juni 2017 om 22:09:
Testresultaat Oranje Donald Trumps!

Spreiding van 209mg / 226mg

Mooi resultaat. Gisteren enkele in de hand gekregen. Zien er tamelijk strak uit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2017 om 05:32:
Zilver/grijs 'Formule 1' -naam MAX als logo
240-260mg

Foto toevallig?

Waarschuw beheerder
+3-2
donateur
Uitspraak van Dennesz op vrijdag 30 juni 2017 om 20:30:
Foto toevallig?

[img width=540 height=396]https://anonimag.es/i/MaxVerstappd3ec2.gif[/img]

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2017 om 00:55:
Zijn dit de testresultaten.......of van horen zeggen /dealerpraat

Dat is de spreiding (gemiddelde) van twee afzonderlijke tests
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2017 om 00:44:
Ik hoor verhalen van /dat ze er niet uit zien tot van mooi strakke druk/ ?

De print gaat op zich wel. Kwalitatief tenminste. Qua smaak had ik er zelf nooit voor gekozen.

De kleur zilver is wel opvallende soort van awesome ;)
Waarschuw beheerder
+7
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2017 om 01:04:
De print gaat op zich wel. Kwalitatief tenminste. Qua smaak had ik er zelf nooit voor gekozen.

De kleur zilver is wel opvallende soort van awesome ;)

Hij had het over de trumps. Die f1/MAX zien er deftig uit. 240-260 lijkt me wel eerder verkoopresultaat dan labresultaat...
Waarschuw beheerder
+1-3
He ik ben nieuw hier en ik vroeg me af wat jullie ervaringen met de gouden Philipp Plein zijn?
[img width=320 height=240 cacheid=001646b9003267e2e6ee4ea11a02ead88b]http://i67.tinypic.com/21n0488.jpg[/img]
Er zijn zoveel verschillende kleuren van die pil en ik kan niet heel goed de ervaringen van deze vinden.

Inmiddels heb ik een testrapport gevonden. Lijkt goed te zitten, getest met een spreiding van 197-233 en positieve verhalen.
Is het noodzakelijk zelf nog te testen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+4
Zelf testen, als je kan, is altijd noodzakelijk...
Waarschuw beheerder
-5
Heb laatst de groene hulkjes gepakt, was lekker en euforisch maar erg mellow, ik miste de energie.

Vond dit erg jammer mbt mn laatste keer met de witte jigsaws, daar veel energie en mega doppen.

Weten jullie waar dit aan ligt? Test resultaat van de hulk lijkt hoger/ gelijk aan die van de saw.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+4
Hogere dosis wil niet zeggen meer energie. Hoe hoger het aantal milligrammen hoe minder energiek en meer waus je word. Bij een te hoge dosis wil ik altijd zitten ^^
Waarschuw beheerder
Thx EuforieAddicted, pak ik volgende keer wat minder!

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van chemical-love op woensdag 28 juni 2017 om 07:55:
Ne maat van mij er besteld bij chemicalexpress Green Defqon.Bestelling blijft in behandeling al hele tijd

haal dan bij darbweb via tor -_- .. heb je meteen 50 stuks voor paar tientjes ofso
nadeel is alleen dat 99,99% oplichters zijn op darkweb je moet weten waar je mee bezig bent
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EuforieAddicted op zondag 2 juli 2017 om 18:31:
Hogere dosis wil niet zeggen meer energie. Hoe hoger het aantal milligrammen hoe minder energiek en meer waus je word. Bij een te hoge dosis wil ik altijd zitten ^^

Had ik afgelopen nacht dus ook. Driekwart van een 131mg gepakt, daarna na 2,5-3 uur een kwart erbij en later nog een kwart. Ik dacht ook altijd dat je meteen vrij hoog moest inzetten om zo meer love gevoel te krijgen. Maar bij een halve krijg je dat dus ook wel? Ik zeg dit namelijk omdat ik een keer een halve heb genomen die ik amper voelde inslaan.. misschien moest ik langer wachten? Want gisteren merkte ik hem ook komen en dacht: ah niet weer he. Maar heb gewacht. En na half uur begon het steeds heviger en heftiger te worden. Zou dat ook lukken met een halfje?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2017 om 22:27:
haal dan bij darbweb via tor -_- .. heb je meteen 50 stuks voor paar tientjes ofso
nadeel is alleen dat 99,99% oplichters zijn op darkweb je moet weten waar je mee bezig bent

Helemaal niet als je de goede site's uitzoekt zitten er geen oplichters dit is namelijk dat je op
die site als verkoper een account moet kopen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Patjee op maandag 3 juli 2017 om 20:19:
Helemaal niet als je de goede site's uitzoekt zitten er geen oplichters dit is namelijk dat je op
die site als verkoper een account moet kopen.

Ja als verkoper moet je 200euro betalen om te mogen verkopen.Ik bijna nog geen problemen gehad op darkweb.Alleen die site
chemicalexpress is nu weer online en we zullen die weer naar beneden halen.Mensen oplichten doet ge niet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jontsje op zaterdag 1 juli 2017 om 20:04:
He ik ben nieuw hier en ik vroeg me af wat jullie ervaringen met de gouden Philipp Plein zijn?
[img width=320 height=240 cacheid=001646b9003267e2e6ee4ea11a02ead88b cacheid=001646b9003267e2e6ee4ea11a02eadd49]http://i67.tinypic.com/21n0488.jpg[/img]
Er zijn zoveel verschillende kleuren van die pil en ik kan niet heel goed de ervaringen van deze vinden.

Inmiddels heb ik een testrapport gevonden. Lijkt goed te zitten, getest met een spreiding van 197-233 en positieve verhalen.
Is het noodzakelijk zelf nog te testen?

Had een halve van deze op de foto, ging flink lekker uit m'n pan.
Andere halve een dag later genomen. Minimaal resultaat :lol:

Waren overigs de enige halfjes die ik had genomen die dagen :) tolerantie zal ietsjes hebben meegespeeld maar weinig if you ask me. Had net de sterkte helft bij de eerste. Heb ik gemerkt ook :rot: overigs weinig gehad zo een groot verschil de laatste periode... Terwijl ik altijd halfjes neem, ach weer eens wat anders :roflol: klapper de klapper over de camping opzoek naar een bal :vaag:

Uitslag van 230 was bekend bij m'n maat.
Voorbijganger kwam aan met een verhaal van 270 die had ze ook toevallig, ik ga uit van de 230 (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Tsjuk op woensdag 5 juli 2017 om 00:24:
Andere halve een dag later genomen. Minimaal resultaat :lol:

Wat vreemd zeg, bij twee dagen consecutief gebruik :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Yeah! Nog grijze simkaarten weten te bemachtigen van vorig jaar. Schijnen erg goed te zijn volgens iedereen, dus ben wel happy. Heb daarna ook nooit meer zo'n prachtige druk gezien helaas :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van LongaViaEst op woensdag 5 juli 2017 om 01:56:
Wat vreemd zeg, bij twee dagen consecutief gebruik :lol:

Heb verder weinig gebruikt op die twee halfjes na :)
Zaterdag een halfje en zondag een halfje zal mijn tolerantie niet zo stevig aanpakken dat het resultaat zo verschilt.
Met het breken heb ik zaterdag de kleinste helft genomen en zondag de grootste, verschil qua werking was gewoon erg groot. Deze was waarschijnlijk gewoon niet helemaa lekker verdeeld, zoals dat kan gebeuren he met halfjes :) risico van het vak (y)

Maar, dat is mijn ervaring met deze ketsers :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op woensdag 5 juli 2017 om 00:24:
tolerantie zal ietsjes hebben meegespeeld maar weinig if you ask me.

Nou ik heb vorig jaar defqon twee dagen achter elkaar m gebruikt en dat was 1x, nooit meer. De 1e dag dus ook alleen halfje genomen die insloeg als een bom en de 2e dag 1 hele gehad met dus ook amper effect. Vervolgens de week daarna de serotonine dip van me leven, elk piano liedje een brok in m'n keel. Ruzie tot schreeuwend toe om kleine dingen. Echt waar zoiets nog nooit meegemaakt en meteen van geleerd. Ik neem nu max altijd 1 (200mg verspreid over een hele avond/nacht) Nu weet ik dat jij er nog een dagje tussen hebt maar ik denk niet dat 1 dag genoeg lengte is om het weer tot een redelijk niveau op te bouwen. Verder is de spreiding 197-233 en zijn ze gemiddeld 220 volgens het tc.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1 avond mdma is genoeg plezier. Je serotoninetank is sws al op. Als je de dag erna nog wil gebruiken gaat dat alleen maar de dip versterken maar het gevoel komt zeker niet terug van die vorige avond.
Waarschuw beheerder
Hoe zit het met de sterkte. Als ik een kwartje neem, is dan de serotine minder snel op dan een half of een hele pil?

Stel: kwartje... na 2 uur weer kwartje... etc etc, tot 5 a 6x een kwartje

OF

Halve.... na 2 uur weer een halve. En dat is het. O.i.d.

Wat ik wil zeggen is, hoe snel gaat die serotonine op?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ligt ook wel echt aan de sterkte van de pil die je neemt.
Omdat alle pillen die rond gaan nu zo'n beetje op 200mg liggen (sowieso eerst laten testen) zou ik gewoon beginnen met kwartje en kwartjes bijnemen nadat hij is ingekickt, zo vind ik het lekkerst om te gaan.
Hoe het met serotonine zit weet ik niet precies. Ligt er denk ik aan hoeveel je totaal hebt genomen zoveel serotonine geeft die af.
Om katers en volledige uitputting te voorkomen zou ik houden op 1,5x je gewicht in mg
Waarschuw beheerder
+1
MDMA pleegt roofbouw op je serotoninevoorraad (en in het algemeen op je lichaam). Vanaf de tresholddosis gaat je voorraad er streng aan geloven.
Vandaag oranje lambo weggebracht. Als ze hem herkennen heb ik vrijdag resultaat, zo niet volgende week vrijdag. Resultaat post ik hier.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Air maxtc op woensdag 5 juli 2017 om 15:42:
Omdat alle pillen die rond gaan nu zo'n beetje op 200mg liggen (sowieso eerst laten testen) zou ik gewoon beginnen met kwartje en kwartjes bijnemen nadat hij is ingekickt, zo vind ik het lekkerst om te gaan.

Dat bedoel ik dus eigenlijk met mn vraag. Blijft dat verliefdheidsgevoel dan wel werken bij die kwartjes? Ben bang dat het dan alleen bij het 1e kwartje werkt of is dat niet zo?

Snap dus ook niet dat ik van 200 mg (anderhalf pil) 4 dagen een kater heb, terwijl ik de vorige keer 1 pil van 200mg heb genomen in 2x een halfje en dat ik na 2 dagen weer goed te pas was.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iemand al eens de oranje speakers tegen gekomen? Ist wat?
Waarschuw beheerder
iemand die ervaring heeft met snoepjes op Ibiza? Maat van me heeft grijze Audi's gekocht maar zie dat deze op pill reports negatief beoordeeld is. Benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft
Artiest Neuroxx
Waarschuw beheerder
Hejj, vraagje! Ik heb andere xtc gekregen als die ik normaal heb. ChupaChups! Ze zijn groen en hebben de vorm van het CC logo. Ze zijn mij verkocht als ongeveer 200mg MDMA werkzame stof, is iemand ze al tegen gekomen? Ik heb een foto, maar geen idee hoe ik die in dit bericht toevoeg... Alvast bedankt;)
Waarschuw beheerder
-1
gewoon geen pilllen slikken.
zo wel , eerst laten testen.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Pizzaboer op vrijdag 7 juli 2017 om 18:37:
iemand die ervaring heeft met snoepjes op Ibiza? Maat van me heeft grijze Audi's gekocht maar zie dat deze op pill reports negatief beoordeeld is. Benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft

Zou ik niet doen dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van /DnB\ op zaterdag 8 juli 2017 om 00:31:
Hejj, vraagje! Ik heb andere xtc gekregen als die ik normaal heb. ChupaChups! Ze zijn groen en hebben de vorm van het CC logo. Ze zijn mij verkocht als ongeveer 200mg MDMA werkzame stof, is iemand ze al tegen gekomen? Ik heb een foto, maar geen idee hoe ik die in dit bericht toevoeg... Alvast bedankt;)

Die mintgroene kleine zijn volgens mij pak minder dan 200
Waarschuw beheerder
Hallo:) Thanks! Ik laat ze sowieso eerst testen, dit kan alleen pas donderdag en moet dan een week wachten op de uitslag. Was gewoon al een beetje benieuwd of iemand ze al kent. Neem nooit shit voordat je ze laat testen!
Waarschuw beheerder
-13
brabant (zeker rondom breda; zoals rijen, dongen, tilburg en omgeving)
groene hulkjes: wordt gezegd 260 mg maar eerder 300-310mg
paarse thunerdomes 210 mg; wordt er persoonlijk heel loom van (en van 83% pure mdma niet...). ook best slecht gedrukt: breken slecht en kruimelen snel.
paarse domino's: 220-230mg; van verhalen prima pilen!