Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4423600x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
ja,het gaat niet om het geld ofzo hoor.
Ik bedoel voor goede pillen betaal ik ook zeker wel en goede prijs.
Maar vroeg me gewoon af of het normaal was.
:D
Maar bedankt
Grote ladingen is toch wel de prijs lager?
Want ik vind het wel overdreven om 50 te kopen voor 5 per stuk....
Lijkt me wel wat veel dan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 januari 2009 om 19:55:
Want ik vind het wel overdreven om 50 te kopen voor 5 per stuk....
Lijkt me wel wat veel dan.

Vin ik zeker veel.
Laatst 3 e per 10 betaald. Vond ik ook al wat aan de prijzige kant.. Maar goed, dat is de marktwerking he... Vraag en aanbod, weinig aanbod dus is het het waard & wel goed spul
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben ook druk opzoek naar goei snoepgoed.
wie o wie ken ff helpen hier.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *ADVENTURE* op dinsdag 6 januari 2009 om 20:08:
ben ook druk opzoek naar goei snoepgoed.
wie o wie ken ff helpen hier.

kap nou eens een keer met dat gebedel
donateur
Uitspraak van Tomaas op dinsdag 6 januari 2009 om 00:04:
Ik studeer chemie en weet echt wel waar ik het over heb. Ik wil er best ook nog wel even wat bronnen bij zoeken. Heb toegang tot de database van de Universiteit van Utrecht.

Be my guest. Ik tot die van de Universiteit van Amsterdam :Z

Ik studeer iets waarin in veel te maken krijg met biochemie..de rest laat ik even in het midden ;)

Hij zegt, als je mdma base neemt dat het in je lichaam lekker gaat kristalliseren.

MDMA moet eerst gekristalliseerd worden, met HCL.

Dat gebeurd dan ook in je maag.

Ik zeg, zelfs ALS dat gebeurd, dan is het geen probleem. Want als je het als kristal tot je neemt, lost het prima op, als het dus in je lichaam gaat kristalliseren, lost het daarna ook weer prima op, want in die zin is daar niks anders aan, of het in je lichaam kristalliseert of daarbuiten al. Dus effect hetzelfde, bereikt gewoon de hersenen. Je gaat het niet gekristalliseerd uitpoepen ofzo hoor. Zowel, zoek maar eens een bron op die DAT bewijst. Ik ben benieuwd.

Maar laat eens wat lezen uit jouw bronnen over MDMA basen en het roken ervan. Na jaren van lezen uit eigen interesse en vanuit studieperspectieven heb ik er nog nooit van gehoord.. verder stel ik sterk m'n twijfels bij de verkrijgbaarheid en ook de inname van MDMA base.. Ik zeg niet snel stellig dat iets niet kan of bestaat, maar ik zie er wel graag altijd eventjes enig onderbouwd bewijs van. Literatuur en betrouwbare bronnen that is..

Dit is echt het absurdste wat ik ooit hem gelezen

Is ie (Y) in.
Een deel van de MDMA wordt slechts verneukt. De rest blijft gewoon heel, alleen zonder de waterstofchloride. Daardoor heb je olieachtige, pure MDMA in plaats van gekristalliseerde.

De werkzame stof wordt dus niet verneukt. Maar plaats eens wat fijne bronnen mbt MDMA base en het gebruik daarvan.
Waarschuw beheerder
kent iemand een pil met grieks teken erop? mdma of andere zooi wat erin zit??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 6 januari 2009 om 20:26:
Be my guest. Ik tot die van de Universiteit van Amsterdam :Z

Ik studeer iets waarin in veel te maken krijg met biochemie..de rest laat ik even in het midden ;)

Hij zegt, als je mdma base neemt dat het in je lichaam lekker gaat kristalliseren.

Van met biologische aspect heb ik eigenlijk niet zo veel verstand. Het lijkt me zeer sterk dat MDMA gaat kristalliseren in je lichaam eigenlijk. Zeker weet ik het niet, maar wel zo goed als.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 6 januari 2009 om 20:26:
Dat gebeurd dan ook in je maag.

Ik zeg, zelfs ALS dat gebeurd, dan is het geen probleem. Want als je het als kristal tot je neemt, lost het prima op, als het dus in je lichaam gaat kristalliseren, lost het daarna ook weer prima op, want in die zin is daar niks anders aan, of het in je lichaam kristalliseert of daarbuiten al. Dus effect hetzelfde, bereikt gewoon de hersenen. Je gaat het niet gekristalliseerd uitpoepen ofzo hoor. Zowel, zoek maar eens een bron op die DAT bewijst. Ik ben benieuwd.

Maar laat eens wat lezen uit jouw bronnen over MDMA basen en het roken ervan. Na jaren van lezen uit eigen interesse en vanuit studieperspectieven heb ik er nog nooit van gehoord.. verder stel ik sterk m'n twijfels bij de verkrijgbaarheid en ook de inname van MDMA base.. Ik zeg niet snel stellig dat iets niet kan of bestaat, maar ik zie er wel graag altijd eventjes enig onderbouwd bewijs van. Literatuur en betrouwbare bronnen that is..

Daar zou je gelijk in kunnen hebben. Maar nogmaals het lijkt me onmogelijk dat MDMA kristallen vormt in je lichaam.
Exacte bronnen over MDMA heb ik niet, het is een zelf getrokken contatering maar ik ben er van overtuigd dat hij klopt aangezien ik genoeg over verschillende medicijnen die invloed hebben op de werking van de hersenen heb gelezen.
Pure MDMA is niet oplosbaar in water en bereikt daarom de hersenen niet. Punt. Gek dat je mijn tekst wegwimpelde als onzin als je biochemie studeert.

Verder heb ik hierboven kort gepost hoe je de HCL van de MDMA weg kan halen, er is wel wat chemische kennis nodig, het was vrij kort uitgelegd. Mocht je echt benieuwd zijn pm me maar, dan leg ik het wel wat duidelijker uit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 januari 2009 om 19:37:
5 euro per pil als je er 6 koopt?
Normaal?
Wat vinden jullie?
Schijnen best lichte te zijn.
Dacht dat die prijs alleen normaal was op een feest zelf.

"Normaal" 3 euro p.p, maar dan buiten een feestje om.
Kan trouwens tot MAX 5 oplopen.

Zelf nooit meer betaald buiten een feestje om, dan 3 voor een pil. En dan met een hoeveelheid van 10.
Mitsu's waren dat, dus vrij goeie.
Witte kersjes 2,50.
lichtere 2euro, voor "niet grote, maar ook niet kleine" hoeveelheden.
donateur
Uitspraak van Tomaas op dinsdag 6 januari 2009 om 20:53:
Het lijkt me zeer sterk dat MDMA gaat kristalliseren in je lichaam eigenlijk. Zeker weet ik het niet, maar wel zo goed als.

Ik wil niet stellig zeggen dat het wel gebeurd, ik weet het gewoon echt niet zeker, heb van het principe ook nog niet gehoord. Maar dat is meer omdat ik nog weinig heb vernomen van het feitelijk gebruik van MDMA in base vorm. Sowieso is het op de markt zeldzaam tot uberhaupt niet voor eind-gebruikers te krijgen in die vorm.

Maar mwoah opzich is wat erin je maag zit een hoop HCl, een hele hoop zelfs, waardoor er een ph van rond de 1 heerst. Dus op basis daarvan is het niet direct onwaarschijnlijk. Al trek ik het kristalliseren eigenlijk in twijfel (en omdat Anti-PF het zegt:P) ..anderszijds, je kan ook nierstenen, galstenen en blaasstenen vormen, dus meer vorming van harde substanties (die overigens dan later echt wel weer zou oplossen en dus opgenomen zou worden, waardoor je het uiteindelijk dus niet eens zult weten..) is niet onmogelijk. Ik wil er wel eerst eens wat literatuur over zien. Eigenlijk is de enige manier het te bewijzen, of het kan kristalliseren in de maag, is door het daar met een scoop te bekijken.
De andere manier is, als er wel werking van de M optreed bij orale inname van MDMA base. Want dan moet het dus wel eerst zijn gaan kristalliseren (aannemende dat MDMA base zelf niet wordt opgenomen), en dat daarna de kristalletjes op dezelfde manier als normaal worden opgenomen. Maar ik zou ook wel eens wat meer willen zien over het onmogelijk zijn van opname van MDMA base in het lichaam. Als dat zo is wordt het dus in dezelfde vorm weer uitgescheiden in de urine of logischer, dan in de ontlasting, want de nieren scheiden alleen wateroplosbare stoffen uit..
Ik neem aan dat je weet dat er ook zat stoffen zijn die niet wateroplosbaar zijn, maar prima opgenomen kunnen worden in het lichaam.

het is een zelf getrokken contatering maar ik ben er van overtuigd dat hij klopt aangezien ik genoeg over verschillende medicijnen die invloed hebben op de werking van de hersenen heb gelezen.

Dat vind ik eigenlijk niet veel zeggend, met veel gelezen hebben over verschillende medicijnen die invloed hebben op de hersenen ben je er bij mij niet. Dat heb ik zelf ook wel (aardig). Het gaat hier over de opname en het metabolisme van een stof (in een bepaalde fase cq toestand), die in de maag danwel in de darmen plaatsvindt, niet over de werking ervan in de hersenen, daar weet ik zelf ook voldoende over.
Te overtuigd zijn van je eigen getrokken conclusies is ook niet goed. Gooi er eens een bron tegenaan, nu niet terugkrabbelen..je zei dat je best wilde zoeken in die database van Utrecht (Y). Ik wil best wat van je leren, maar de tijd dat ik van iedereen alles zomaar aan nam is allang vervlogen. Op fora wordt teveel onzin geluld, ook door mensen die pachten de kennis in huis te hebben..

Zal zelf ook eens op Pubmed zoeken als ik tijd vind..altijd interessant om iets nieuws te leren uit wetenschappelijke literatuur..

Exacte bronnen over MDMA heb ik niet, het is een zelf getrokken contatering maar ik ben er van overtuigd dat hij klopt aangezien ik genoeg over verschillende medicijnen die invloed hebben op de werking van de hersenen heb gelezen.

Oh ik denk dat je verkeerd lees wat ik bedoel, ik wil ook helemaal niet zeggen dat MDMA in je hersenen of in je bloedbaan gaat kristalliseren, dat is onzin. Dat beweer ik ook nergens. Lees nog eens goed waar het verhaal begon, over MDMA base..en dat Anti-PF opmerkt dat het dan lekker gaat kristalliseren in je lichaam. Met de HCl in de maag lijkt dat mij niet onmogelijk, ergens anders is inderdaad hoogst en zeer onwaarschijnlijk. Never dat het kristallen gaat vormen in je bloedbaan of in de hersenen.. maar die base in de maag..

er is wel wat chemische kennis nodig

Die is nog wel aanwezig. Even als neurofysiologische, farmacologische en biochemische kennis.. ;)

Maar ik heb ook niet alle kennis in huis..dus als je me echt wat kan leren, be my guest :) (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
MDMA kan alleen kristallen vormen in een compleet vochtvrije en tevens vacuum ruimte. Heb het nagekeken. Kristallisering in je maagzuur sluit ik dus absoluut uit. Het enige wat dan ontstaat is troep.

En nierstenen en al die andere dingen die je noemt hebben helemaal niks met je maagzuur te maken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nog ff over het aanbod in arnhem
laatst 10 gele rolexjes gekocht voor 15 euro
begin er niet aan het werkt totaal niet al heb je er 4 op.

binnenkort blauwe mitsu's binnen 165/190 mg gemiddeld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 januari 2009 om 21:39:
Nog ff over het aanbod in arnhem
laatst 10 gele rolexjes gekocht voor 15 euro
begin er niet aan het werkt totaal niet al heb je er 4 op.

Ik zou toch even langs het testcentrum gaan als ik jou was. En misschien is het ook wel slim om degene die je dit met dat soort praatjes wil verkopen even een flinke klap in zijn gezicht geven.
donateur
Uitspraak van Tomaas op dinsdag 6 januari 2009 om 21:34:
MDMA kan alleen kristallen vormen in een compleet vochtvrije en tevens vacuum ruimte. Heb het nagekeken. Kristallisering in je maagzuur sluit ik dus absoluut uit. Het enige wat dan ontstaat is troep.

Want wat ontstaat er dan volgens jou? Chemisch gezien? Wat onstaat er volgens jou in de maag als je mdma base in zou nemen?

Grappig dat posts op internetfora elkaar altijd zo tegenspreken, daar geloof ik ze niet zo snel..

Re: Original 69

Berichtdoor webjunk op 17 dec 2008 16:33
De flesjes Original 69 (met rode dop) à 25 ml. zijn getest op 125 mg MDMA base per flesje. In vloeibare vorm zou MDMA sneller in het lichaam opgenomen kunnen worden dan in vorm van tabletten. Verder zie ik er geen voordelen in.

webjunk

Zo te horen heeft deze webjunk niet het idee dat er troep ontstaat hmm. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij meer gelijk heeft dan jij. Ik trek je kennis niet in twijfel, maar zo zie je maar hoe 2 posts op het wereldwijde web elkaar tegen kunnen spreken als wit en zwart. Dus daarom, een ..bron.

En nierstenen en al die andere dingen die je noemt hebben helemaal niks met je maagzuur te maken.

Dat zeg ik ook nergens en dat weet ik zelf ook wel. Stop eens met dingen interpreteren die ik níet zeg. Waar het wel mee te maken heeft is het vormen van vaste stoffen in het lichaam, want dat is wat er feitelijk gebeurd bij de vorming van nierstenen en galstenen.

Maar PM me eens een bron anders..want je zegt nu wel net dat je het hebt opgezocht, maar laat er dan ook wat van zien, ipv het alleen te verkondigen. Als gezegd, bij mij ben je er niet door het alleen te roepen, onderbouw het eens met een bron, als het een goeie is neem ik het verder direct van je aan en heb ik ook weer wat geleerd. Kan ik gelijk dat artikel of stuk waar je hebt gelezen verder uitpluizen om er wat van op te steken. Even goeie vrienden..

Waarschuw beheerder
Tomaas over welke heb je het nu.
die rolexjes of die mitsu's

die mitsu's zijn getest ik weet ook van wie ik ze koop en dat is 99% in orde
maar die rolexjes heb er nog 1 van die laat ik testen ben benieuwd of er uberhaupt wel wat in zit
Waarschuw beheerder
binnenkort blauwe mitsu's binnen 165/190 mg gemiddeld

gast in heel nederland is niks tekrijgen en jij komt aanzetten met deze MG als inhoud!!

misschien nog een restpartijtje van een paar jaar geleden.
maar grote hoeveelheden zullen het zeer zeker niet zijn.

en als je er toch een kleine hoeveelheid van krijgt,ben er zuinig op!!

oja en laat ze misschien ff testen:)

Waarschuw beheerder
ze komen ook niet hier uit de buurt die maat van me haalt er een grote partij van en als ik er een lading van koop laat ik ze zkr testen maar ik weet dat de markt op ze kont ligt er is idd ook niks fatsoenlijks te krijgen maar die mitsu's zijn echt getest op die hoeveelheid en ik zal het zeker ff laten weten als ik ze heb laten testen
Waarschuw beheerder
@ Captain klapperjaw.

Ik hoop dat jij meer geluk hebt dan ik met een partij mitsu's!
Die van mij had ik dan wel laten testen en niet gekocht natuurlijk, maar voorzichtigheid is geboden.
MOCHT je ze krijgen, dan weet ik zeker dat ze binnen no time overal ineens opduiken.
Maar ik reken er niet op.
Waarschuw beheerder
ik geloof je kerel........maar die maat van je niet!!!:P

er is echt helemaal niks tekrijgen,en al zekers geen grote partij!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 januari 2009 om 22:13:
ik zal het zeker ff laten weten als ik ze heb laten testen

graag.:)
donateur
Even wat anders, in Nieuw Zeeland schijnen snoepjes zo tussen de 60 en 100 dollar te kosten, damn... :lol:

Uitspraak van !banaantje! op dinsdag 6 januari 2009 om 22:13:
[img width=300 height=300]http://joangevaert.nl/beadsshop/images/795.jpg[/img]

die zien er wel lekker uit :9 als ze maar geen koffie of mokka smaak hebben :P

tot dat je ziet dat het beads zijn en dat ze helemaal niet eetbaar zijn :( ze lijken wel op eetbare snoepjes..hoe heten ze ook alweer..die zijn dan wit met rood..
Waarschuw beheerder

klapperdeklap.

Dit slaat gewoon echt weer helemaal nergens op, kansloze figuren ook altijd
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 januari 2009 om 22:13:
ze komen ook niet hier uit de buurt die maat van me haalt er een grote partij van en als ik er een lading van koop laat ik ze zkr testen maar ik weet dat de markt op ze kont ligt er is idd ook niks fatsoenlijks te krijgen maar die mitsu's zijn echt getest op die hoeveelheid en ik zal het zeker ff laten weten als ik ze heb laten testen

:lol: Je maat klappert onzin
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 6 januari 2009 om 22:22:
tot dat je ziet dat het beads zijn en dat ze helemaal niet eetbaar zijn ze lijken wel op eetbare snoepjes..­hoe heten ze ook alweer..­die zijn dan wit met rood..

Fruit tella Cream! http://www.chocolatebuttons.co.uk/images/cbuttons/sweets_expand/sugar_free/fruit_tella_cream_strawberry.jpg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 6 januari 2009 om 21:56:
Dat zeg ik ook nergens en dat weet ik zelf ook wel. Stop eens met dingen interpreteren die ik níet zeg. Waar het wel mee te maken heeft is het vormen van vaste stoffen in het lichaam, want dat is wat er feitelijk gebeurd bij de vorming van nierstenen en galstenen.

Maar PM me eens een bron anders..want je zegt nu wel net dat je het hebt opgezocht, maar laat er dan ook wat van zien, ipv het alleen te verkondigen. Als gezegd, bij mij ben je er niet door het alleen te roepen, onderbouw het eens met een bron, als het een goeie is neem ik het verder direct van je aan en heb ik ook weer wat geleerd. Kan ik gelijk dat artikel of stuk waar je hebt gelezen verder uitpluizen om er wat van op te steken. Even goeie vrienden..

Die gast op het internet heeft het over dat flesje, waarin ik zoals ik al zei suggereer dat er opgeloste MDMA-kristallen in zitten, en niet de base zelf. Daar zit het verschil. De base zelf zou niet werken. Verder geef ik die gast gelijk, dat heb ik ook al in een eerder bericht gezegd. Het slaat een stuk sneller een heviger in omdat het in de vloeibare vorm sneller de maagwand bereikt en het spreidingsgehalte over de maagwand een stuk groter is. Een kloppende post dus.
En MDMA moet echt in een droge ruimte gekristalliseerd worden. De bron heb ik je gepm-d. Een erg betrouwbare bron, in tegenstelling tot een internetforum. Bronnen ga ik hier niet openbaar maken aangezien het gaat om synthesemethoden van MDMA. Geen idee of het legaal is om dat te verspreiden. Zelfs niet voor leerzame doeleinden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iemand bekend met grijze yingyangs zou rond de 120 in moeten zitten

\komen uit de omg denhaag iemand ????????????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van openhaardstyle op dinsdag 6 januari 2009 om 22:19:
er is echt helemaal niks tekrijgen,en al zekers geen grote partij!!

Iedereen die hier roept wel eventjes een grote partij snoepjes van meer dan 100mg te regelen kletst inderdaad uit zijn nek. Wat er niet is kun je ook niet kopen, veel simpeler kunnen we het niet maken. Dat een vriend van een vriend ze altijd ergens vandaar haalde is NUL KOMMA NUL garantie dat hem dat nu ook gaat lukken. Dus flikker een eind op met kulargumenten als 'je moet de juiste mensen kennen' etc. Die juiste mensen hebben namelijk ook helemaal niks meer. Misschien dat er ergens nog een spaarzame dealer wat tikkels onder zijn matras heeft verstopt, maar veel meer dan dat zul je niet tegenkomen.

En hoe weet jij dat zo zeker? Ken je soms alles dealers en fabrikanten persoonlijk?

Natuurlijk niet, maar ik gebruik wel mijn gezonde verstand. 8 van de 10 monsters die bij Kentron worden ingeleverd bevatten MCPP (en dat is ook nog een paar weken geleden). Een duidelijker teken dat de markt bedolven wordt onder de rotzooi is er niet. En waarom wordt de markt met troep overspoeld? Vult u zelf het antwoord maar even in......

Nu zal er best wel weer een wijsneus zijn die mij voor betweter uit gaat maken. Tegen die lui kan ik alleen maar zeggen "Walk the Talk". Ik zou niets liever willen dan dat iemand hier mijn ongelijk kan aantonen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feyenoord4ever op dinsdag 6 januari 2009 om 23:04:
iemand bekend met grijze yingyangs zou rond de 120 in moeten zitten

\komen uit de omg denhaag iemand ????????????

Rotterdam

Testservice

Adres:
Metroplein 90

Openingstijden:
Elke donderdag van 17.00 tot 19.00 uur

Voor verdere informatie kun je bellen met:
010-2441249

Enige betrouwbare manier ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 januari 2009 om 23:10:
Nu zal er best wel weer een wijsneus zijn die mij voor betweter uit gaat maken

idd hier is hij.......:P

nee joh je hebt helemaal gelijk het zit helemaal op z'n gat.

Misschien dat er ergens nog een spaarzame dealer wat tikkels onder zijn matras heeft verstopt, maar veel meer dan dat zul je niet tegenkomen

idd maar het zullen geen grote aantallen zijn.

Wat er niet is kun je ook niet kopen

Waarschuw beheerder
Natuurlijk niet, maar ik gebruik wel mijn gezonde verstand. 8 van de 10 monsters die bij Kentron worden ingeleverd bevatten MCPP

1 op de 4 bevat geen MDMA op dit moment. Niet dat dat niet veel is gezien het een half jaar geleden nog schommelde tussen de 5 en 10 procent van alle pillen.
Verder geef ik je helemaal gelijk. Je kan niemand eigenlijk blind vertrouwen op dit moment. Die mensen die slikken zonder ze te laten testen moeten er hier op dit forum even flink van langs krijgen. Hopelijk doen ze het dan wel, zou ze een kutavond en mogelijke risico's en depressies besparen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De stoffen waar mdma mda mdea etc van gemaakt kunnen worden zijn simpel weg 'moeilijk' verkrijgbaar en grijpen onze labs dan naar een ander stofje.
mcpp is nog steeds via 'legale' wegen te krijgen en je hoeft het zelf niet te gaan synthen.
Makkelijk pillen draaien...

Waarom deze keuze word gemaakt begrijp ik zelf niet echt, er zijn maar bar weinig mensen die lekker gaan op mcpp.
En naar mijn idee verzieken ze op deze manier hun eigen markt omdat elke 'verstandige' gebruiker nu toch zeker gaat testen voordat hij een snoepje naar binnen gooit.
Als we dat nu allemaal gaan doen voor dat we een aantal aankopen zullen onze geliefde dealertjes met hun pillen blijven zitten wat natuurlijk niet de bedoeling is want het is uiteindelijk gewoon handel.

Hopelijk worden onze lab jongens dan wakker en gaan ze niet zoveel troep de markt op gooien (wishfull thinking)

Wat ik iedereen dan ook aanraad om zijn pilletje na het testen even op pillreports te gooien om andere er van bewust te maken wat het is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van smeegal op woensdag 7 januari 2009 om 00:09:
De stoffen waar mdma mda mdea etc van gemaakt kunnen worden zijn simpel weg 'moeilijk' verkrijgbaar en grijpen onze labs dan naar een ander stofje.
mcpp is nog steeds via 'legale' wegen te krijgen en je hoeft het zelf niet te gaan synthen.
Makkelijk pillen draaien...

Waarom deze keuze word gemaakt begrijp ik zelf niet echt, er zijn maar bar weinig mensen die lekker gaan op mcpp.
En naar mijn idee verzieken ze op deze manier hun eigen markt omdat elke 'verstandige' gebruiker nu toch zeker gaat testen voordat hij een snoepje naar binnen gooit.

Daar heb je gelijk in, maar piperazines zijn goedkoop en gewoon in kilo's online te bestellen. Het enige wat je nodig hebt is een tablettendrukmachine.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tomaas op dinsdag 6 januari 2009 om 23:11:
Rotterdam

Testservice

Adres:
Metroplein 90

Openingstijden:
Elke donderdag van 17.00 tot 19.00 uur

Voor verdere informatie kun je bellen met:
010-2441249

Enige betrouwbare manier

Ja slimpie dat weet ik ook wel maar soms heb je ff geen tijd om op de test te w88

ZE gooien mcpp op de markt omdat er nu eenmaal niets anders is jeetje snappen jullie het nu nog niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 januari 2009 om 16:02:
zelfde productiewijze maar ze maken er geen crystal meth van. Geen hond die dat wil in NL.

ze gebruiken hier pervitine voor dus wel een grondstof voor meth, aangezien de oostblok meth hiervan gemaakt wordt.
maar dat ze hier meth als pep verkopen is onzin ja
dat ze er pep van maken is geen onzin
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feyenoord4ever op woensdag 7 januari 2009 om 00:36:
Ja slimpie dat weet ik ook wel maar soms heb je ff geen tijd om op de test te w88

ZE gooien mcpp op de markt omdat er nu eenmaal niets anders is jeetje snappen jullie het nu nog niet

Bedankt voor de intelligente reactie. Je hebt gelijk, niet laten testen joh. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van smeegal op woensdag 7 januari 2009 om 00:09:
Wat ik iedereen dan ook aanraad om zijn pilletje na het testen even op pillreports te gooien om andere er van bewust te maken wat het is.

dat is ook onbetrouwbaar als wat... jan en alleman kunnen daar posten, dus de dealers ook...
Waarschuw beheerder
weet iemand iets over rode mitsubishi's?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LF op woensdag 7 januari 2009 om 09:05:
dat is ook onbetrouwbaar als wat... jan en alleman kunnen daar posten, dus de dealers ook...

er zijn ook mensen die dat gewoon normaal kunnen invullen en dan is dat van grote waarde natuurlijk.
maar je kunt er idd niet 100% van opaan, maar ja..Dat kun je nergens..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op woensdag 7 januari 2009 om 11:50:
er zijn ook mensen die dat gewoon normaal kunnen invullen en dan is dat van grote waarde natuurlijk.
maar je kunt er idd niet 100% van opaan, maar ja..Dat kun je nergens..

TESTCENTRUM!

Waarschuw beheerder
iemand ervaring met playboy pillen? zijn een beetje rose/oranje, heb ook op pillreports gekeken maar daar waren ze alleen maar ruzie aan het maken over de prijs :P dus geen gebruikersverslag. En deze komen ook uit een heel andere windstreek dan daar is aangegeven.

:beer:

Waarschuw beheerder
Volgens mij gele of witte Kroontjes ofzo iets :P
Waarschuw beheerder
rolex denk ik dat je bedoelt :P
Waarschuw beheerder
khad paar maandjes geleden
zooitje rood / roze
niet veel boeiend
moes er 3 a 4 stuks ete voor ik wapperde
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 januari 2009 om 13:17:
iemand ervaring met playboy pillen? zijn een beetje rose/oranje, heb ook op pillreports gekeken maar daar waren ze alleen maar ruzie aan het maken over de prijs dus geen gebruikersverslag. En deze komen ook uit een heel andere windstreek dan daar is aangegeven.

was het antw op jou vraag

Waarschuw beheerder
iemand adres voor harde pillen!?
Waarschuw beheerder
Nieuwezijds Voorburgwal 104-108, Amsterdam
Postbus 2287
1000 CG Amsterdam

Misschien dat je wel wat krijgt als je het netjes vraagt... :loser:

Waarschuw beheerder
het blijft een gevoelig onderwerp geloof ik hehe
iedereen depressief dat er geen goeie knaufjes meer zijn
maar ga verder geen welles nietes spelletje spelen.
als ik ze heb en de testresultaten heb laat ik het weten
en ben benieuwd want het gaat wel om een grote partij
dus laten we met ze allen duimen dat er toch nog goeie op de markt zijn.
laatst trouwens 4 witte dolfijntjes in korte tijd op , begon te hallucineren als een gek kwam dit nou door teveel mdma in korte tijd of rotzooi
heeft iemand miss dezelfde ervaringen er mee en heeft die ze laten testen.??
hoor het wel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 januari 2009 om 16:12:
het blijft een gevoelig onderwerp geloof ik hehe
iedereen depressief dat er geen goeie knaufjes meer zijn
maar ga verder geen welles nietes spelletje spelen.
als ik ze heb en de testresultaten heb laat ik het weten
en ben benieuwd want het gaat wel om een grote partij
dus laten we met ze allen duimen dat er toch nog goeie op de markt zijn.
laatst trouwens 4 witte dolfijntjes in korte tijd op , begon te hallucineren als een gek kwam dit nou door teveel mdma in korte tijd of rotzooi
heeft iemand miss dezelfde ervaringen er mee en heeft die ze laten testen.??
hoor het wel

wat voor dolfijntjes?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op woensdag 7 januari 2009 om 16:35:
wat voor dolfijntjes?

Gewoon X waren witte ze waren wel lekker relaxt helemaal chill en fijn. Mijn ervaring met 5 rode is helemaal party party :P