Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4430003x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Hi,,

Een vraagje.. ik heb via een goede vriend van mij (ken m al jaren) wat leuke rode UPS pilletjes weten te bemachtigen. Ik kan ze niet laten testen omdat zaterdag al het fiske is. Het zijn vrij grote pillekes.. heb zelf alleen ervaring met domino's en simpsons.

Maar.. wat zijn jullie ervaringen met de rode UPS/ gemiddelde inhoud etc etc? zijn ze safe, nooit "slecht" in het nieuws terecht gekomen etc?

Vertrouw die maat van me wel en hij vertelde me dat vrienden van hem daar eens gehaald hadden en alles goed was. "allemaal van dezeflde bakker"

ik hoor t wel
Waarschuw beheerder
+2-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2016 om 23:56:
nooit "slecht" in het nieuws terecht gekomen etc?

Van 'nooit' is in ieder geval geen sprake.
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/politie-waarschuwt-tt-gangers-pas-op-met-rode-xtc-pillen
http://www.bredavandaag.nl/nieuws/politie/2015-03-28/politie-gevaarlijke-xtc-pillen-uitgaanscentrum-breda

Qua inhoud:
mdmazing1984 op 20 maart 2015: Net bij tc geweest, spreiding rode ups is idd 189-211

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2016 om 23:56:
zijn ze safe

Dat wel bij mijn weten, alleen hoog gedoseerd en... volgens mij was de spreiding op een later moment ook wel wat ruimer dan dit.. (tot 275 staat me bij? ).

Indien dat mij inderdaad goed bij staat (of zo ongeveer); dan weet je niet heeel goed wat je aan de pil hebt qua dosering. Behalve dat ie in ieder geval goed sterk is..
Waarschuw beheerder
AmuseerBeer
permalink Waarschuw beheerder citeer17 november 2016 23:56
Hi,,

Een vraagje.. ik heb via een goede vriend van mij (ken m al jaren) wat leuke rode UPS pilletjes weten te bemachtigen. Ik kan ze niet laten testen omdat zaterdag al het fiske is. Het zijn vrij grote pillekes.. heb zelf alleen ervaring met domino's en simpsons.

Maar.. wat zijn jullie ervaringen met de rode UPS/ gemiddelde inhoud etc etc? zijn ze safe, nooit "slecht" in het nieuws terecht gekomen etc?

Vertrouw die maat van me wel en hij vertelde me dat vrienden van hem daar eens gehaald hadden en alles goed was. "allemaal van dezeflde bakker"

ik hoor t wel.

Bij mij duurde het 2 uur voordat ze insloegen, ik had de donker rode (en nee niet de bruine) heb je de rode met witte spikkels? Dan hebje de eerste druk :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 18 november 2016 om 00:43:
Dat wel bij mijn weten, alleen hoog gedoseerd en... volgens mij was de spreiding op een later moment ook wel wat ruimer dan dit.. (tot 275 staat me bij? ).

Indien dat mij inderdaad goed bij staat (of zo ongeveer); dan weet je niet heeel goed wat je aan de pil hebt qua dosering. Behalve dat ie in ieder geval goed sterk is..

bedankt voor je snelle antwoord. ik ga ze zaterdag gewoon gebruiken maar zorg dat er minimaal 2 uur tussen de kwartjes zit. een maat van me zal het ook in de gaten houden

zal de ervaring zondag wel even delen voor de geinteresseerde.
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van EuforieAddicted op vrijdag 18 november 2016 om 07:52:
Dude? Testcentra doen er meestal 1 week over om de exacte hoeveelheid MDMA in je pil te bepalen. Enkel een zuurtegraadtest vertelt je dezelfde dag of je pil andere substanties bevat en/of ze herkend word in het systeem. Zomaar 204mg roepen is kinderlijk ...

Hij zegt toch dat die pil herkend werd ,,,,,,dan hoeft die pil toch niet opgestuurd te worden . Wat het verhaal wel enigszins onbetrouwbaar maakt, is het feit dat er geen spreiding bij staat .
Waarschuw beheerder
Gister de uitslag gekregen van het testcentrum van deze lichtblauwe "undergrounds".

Uitslag: 122 Mg MDMA.

[img width=1024 height=768 cacheid=001642c10032636fce38e4d61a02e9dde9]http://i65.tinypic.com/1ftfd5.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Party-People op vrijdag 18 november 2016 om 09:27:
Bij mij duurde het 2 uur voordat ze insloegen, ik had de donker rode (en nee niet de bruine) heb je de rode met witte spikkels? Dan hebje de eerste druk

ze zijn lichtrood/ rood mer wat wit inderdaad. is de eerste batch goed of..?

ik heb foto's maar weet niet hoe ik deze toevoeg via mijn telefoon

EDIT: deze zijn het: http://imgur.com/nwVKLxB
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2016 om 12:12:

Goed te zien zo door het zakje heen..
De kans dat je nu nog pillen van de eerste druk hebt is vrij klein. Weet je hoe lang die vriend van je ze al had liggen?
De laagst geteste van de originele was 161 mg dacht ik.
Wat wel belangrijk is om er bij te vermelden, is dat de stempel is nagemaakt, je zou dus namaak kunnen hebben. Vaak zit in namaaktabletten een lagere dosering, of een andere stof. Om zeker te weten wat er in jouw tabletten zit kun je ze laten testen
Waarschuw beheerder
+12-1
Uitspraak van EuforieAddicted op vrijdag 18 november 2016 om 07:52:
Dude? Testcentra doen er meestal 1 week over om de exacte hoeveelheid MDMA in je pil te bepalen. Enkel een zuurtegraadtest vertelt je dezelfde dag of je pil andere substanties bevat en/of ze herkend word in het systeem. Zomaar 204mg roepen is kinderlijk ...

Weet niet waarom ik nou ineens zo aangevallen word door jou. Ik zeg toch dat de pil herkend werd in het systeem. En ja sorry dat ik niet alles hier in heb gezet. Dit was mijn eerste post op dit forum. Ja er is zo'n zuurtest gedaan en deze was goed. Pil werd daarna gemeten en ingevoerd in het systeem, en het systeem herkende de pil. Hier dan de spreiding: de spreiding was 194-214. 204MG zit daar tussen in dus vandaar dat ik 204mg op het forum heb gezet. Voortaan kan je ook ff vragen of ik de spreiding erbij wil zetten en niet zo achterlijk reageren als er iets vergeten word door een nieuweling. bvd......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 18 november 2016 om 13:41:
Hele mooie dosering tbh (Y)

ja prima, doet het wel voor mij, vorige die ik had waren paarse tommorowlands. Dat waren wel hele hoge klappers vond ik zelf.
Waarschuw beheerder
Die zaten op 180mg.
Waarschuw beheerder
donateur
http://saferparty.ch/tl_files/images/download/file/Warnungen_PDF_2016/checkit!_Warnungen_1116.pdf
Nieuwe resultaten van checkit, oa de underground en de gouden flugel. Zijn .HCl waarden dus ff vermenigvuldigen met 0.84

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 18 november 2016 om 13:14:
Goed te zien zo door het zakje heen..

als ik thuis ben, .zal ik ze er even uithalen.
Waarschuw beheerder
+5
Testuitslag van nintendo console met controller binnen

Console 219
Controller 215

Morgen es testen op qlimax

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 18 november 2016 om 13:14:
Wat wel belangrijk is om er bij te vermelden, is dat de stempel is nagemaakt, je zou dus namaak kunnen hebben. Vaak zit in namaaktabletten een lagere dosering, of een andere stof. Om zeker te weten wat er in jouw tabletten zit kun je ze laten testen

waar baseer je erop dat het na maak is zonder de kant van de stempel gezien te hebben?

die maat van me heeft ze van een bakker waar vaker wordt gehaald. heb zelf geen idee hoe lang hij ze al heeft, de bakker dan.
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2016 om 16:42:
waar baseer je erop dat het na maak is zonder de kant van de stempel gezien te hebben?

die maat van me heeft ze van een bakker waar vaker wordt gehaald. heb zelf geen idee hoe lang hij ze al heeft, de bakker dan.

Man man man, wat een gezeik de afgelopen dagen.

Nergens staat dat DEZE (op de foto) de namaak zijn.
Enkel de info: Deze druk is nagemaakt, dus kan de inhoud anders zijn, dus zou je (als je daar behoefte aan hebt, gezien je reacties twijfel ik daar aan) de pillen kunnen laten testen.

Happy swallowing!

//
btw: als je je maat zo vertrouwt, wat kom je hier dan om info vragen? Om vervolgens ook nog eens in twijfel te gaan trekken.
Het 'fiske' was al eerder bekend, lijkt mij, dan had je je zaakjes op tijd moeten regelen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 18 november 2016 om 16:22:
http://saferparty.ch/tl_files/images/download/file/Warnungen_PDF_2016/checkit!_Warnungen_1116.pdf
Nieuwe resultaten van checkit, oa de underground en de gouden flugel. Zijn .HCl waarden dus ff vermenigvuldigen met 0.84

niet dezelfde druk als de underground die ik heb, het balkje waar underground op staat steek bij deze uit...

Waarschuw beheerder
+3-3
Uitspraak van Steentje op vrijdag 18 november 2016 om 16:44:
Man man man, wat een gezeik de afgelopen dagen.

Nergens staat dat DEZE (op de foto) de namaak zijn.
Enkel de info: Deze druk is nagemaakt, dus kan de inhoud anders zijn, dus zou je (als je daar behoefte aan hebt, gezien je reacties twijfel ik daar aan) de pillen kunnen laten testen.

Happy swallowing!

//
btw: als je je maat zo vertrouwt, wat kom je hier dan om info vragen? Om vervolgens ook nog eens in twijfel te gaan trekken.
Het 'fiske' was al eerder bekend, lijkt mij, dan had je je zaakjes op tijd moeten regelen.

verkeerde been uit bed gestapt?

maar, bedankt voor de info :)
Waarschuw beheerder
Iemand al bekend met grijze Nespresso's? Grote breekstreep, en op de achterkant in het klein 'ristretto', 'Roma', 'livanto' etc.. Kan geen Nederlands report vinden op andere sites.. Thanks :)

Waarschuw beheerder
dit zijn de rode UPS die ik heb

thoughts, ervaringen?

http://imgur.com/hduvMjj
Waarschuw beheerder
zojuist een aantal groene 2K gekocht. Iemand hier deze al gehad? Zien er wel goed uit! Las al wel een paar berichten hier maar uit 2015. Morgen proberen, aan de reports te lezen zit 't wel goed, moeten rond de 220mg zitten. Ben benieuwd.

Ook al simkaartjes en ikea potloodjes gehad, zijn ook beste knallers. Alleen van de potloodjes krijg ik koppijn van.

Ps: voor de duidelijkheid, ik neem halfjes, zijn goed sterk tegenwoordig.. En nooit meer dan 2 op een nacht. Minder is meer namelijk, ik hoef niet zo te spacen, ga liever voor het lekkere love gevoel. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2016 om 21:15:

thoughts, ervaringen?

http://imgur.com/hduvMjj

Laten testen. De originele waren een stuk mooier.
Waarschuw beheerder
AmuseerBeer

ze zijn lichtrood/ rood mer wat wit inderdaad. is de eerste batch goed of..?

ik heb foto's maar weet niet hoe ik deze toevoeg via mijn telefoon

________

De eerste druk heeft meer witte spikkels en Zijn best sterk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2016 om 21:15:

Zijn ze erg brokkelig? De originele waren namelijk echt kneiterhard en amper breekbaar..

Uitspraak van EuforieAddicted op vrijdag 18 november 2016 om 22:09:
Laten testen. De originele waren een stuk mooier.

Dit dus.

Edit:
Ff voor de vergelijking:
[img width=264 height=198]http://pillreports.net/images/fullsize/34709.jpg[/img]

[albumelement=84506786]{element is niet toegankelijk}
Ik raad je af om deze pillen te gebruiken zonder ze te laten testen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3-4
Kan niet... Het fiske is vanavond al.
Waarschuw beheerder
+5-1
Uitspraak van mdmaatje op vrijdag 18 november 2016 om 21:23:
Alleen van de potloodjes krijg ik koppijn van.

Dat ligt niet aande potloodjes hoor! Haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-5
Uitspraak van Joeyraver op zaterdag 19 november 2016 om 09:24:
Dat ligt niet aande potloodjes hoor! Haha

Waar ligt het volgens jou aan dan? Hier heb ik niets aan. Met andere, zoals de simkaartjes, instagram of blauwe batman heb ik er geen van. En nee, ik doe het niet iedere week. Meer om de 6 weken. Krijg dan iedere keer de gewenste werking, maar met die potloodjes ook koppijn ''s ochtends. En ben niet de enige, een vriend ook. Maar haal ze niet meer, vanavond de groene 2K proberen..
Waarschuw beheerder
Zijn een aantal drukken van.
Bruine, lila, oranje, blauwe... sterkte van 100 t/m 150mg.

De grijze worden wel geadverteerd als 200mg+.
Dus succes.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van mdmaatje op zaterdag 19 november 2016 om 13:45:
Waar ligt het volgens jou aan dan? Hier heb ik niets aan. Met andere, zoals de simkaartjes, instagram of blauwe batman heb ik er geen van. En nee, ik doe het niet iedere week. Meer om de 6 weken. Krijg dan iedere keer de gewenste werking, maar met die potloodjes ook koppijn ''s ochtends. En ben niet de enige, een vriend ook. Maar haal ze niet meer, vanavond de groene 2K proberen..

:')

Zit allemaal tussen je oren. Als pil X 200mg bevat en pil Y ook 200mg, zouden ze theoretisch gezien hetzelfde effect opleveren. De redenen dat het voor jouw anders zijn je mindset, maaginhoud, hoe je je voelt etc..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denna op zaterdag 19 november 2016 om 14:53:
:')

Zit allemaal tussen je oren. Als pil X 200mg bevat en pil Y ook 200mg, zouden ze theoretisch gezien hetzelfde effect opleveren. De redenen dat het voor jouw anders zijn je mindset, maaginhoud, hoe je je voelt etc..

Ja dat weet ik. Ze deden zeker wel hun werk. Dacht dat ik niet zo gespannen zou zijn maar zat tijdens inslaan toch veel na te denken over persoonlijke omstandigheden waar ik toen een beetje mee zat, maar niet verwacht dat ik er hoofdpijn door zou krijgen... Niet dat ik 'verkeerd' ging hoor, maar toch. Nouja, heb nu de 2K, was ook nog eens een betere deal, haha! Gaat nu gelukkig weer goed want de persoonlijke omstandigheden zijn nu opgelost en zit goed in m'n vel.

Dank je.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Partystudent op vrijdag 18 november 2016 om 19:26:
Iemand al bekend met grijze Nespresso's? Grote breekstreep, en op de achterkant in het klein 'ristretto', 'Roma', 'livanto' etc.. Kan geen Nederlands report vinden op andere sites.. Thanks :)

Ja zelf geconsumeerd en vrienden van me ook. Niet getest(ik weet het niemand heeft genoeg aan ervaringen maar zeg t toch maar). Zeer prima naar mijn mening. Gok zo'n 160-200 mg. Vgm ook testresultaat gezien van safeparty van 180 ongeveer
Waarschuw beheerder
Kent iemand een pil met het duitse wapen erop gedruktt ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sweettchii op maandag 21 november 2016 om 13:09:
Kent iemand een pil met het duitse wapen erop gedruktt ???

blauwe barclay's misschien? Is wel een redelijk oude druk. Zat rond de 200mg.
http://pill.report/index.php?page=display_pill&id=33792
Waarschuw beheerder
-2
[img width=75 height=99 cacheid=001642cd00326381013471da1a02e9e0e5]http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/924/5SGUgl.jpg[/img]

Dodge Rams 180 mg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmaatje op vrijdag 18 november 2016 om 21:23:
Alleen van de potloodjes krijg ik koppijn van.

das wel heel klote man,afgelopen weekend nintendo console getest op qlimax en kan je zeggen ze werken perfect
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pijnboompit op maandag 21 november 2016 om 23:40:
das wel heel klote man,afgelopen weekend nintendo console getest op qlimax en kan je zeggen ze werken perfect

Beters, zagen er ook wel goed uit. :) Ik heb afgelopen weekend groene 2K gehad en waren ook super! Lang niet zulke goede gehad. Heb er gelukkig nog een paar voor de volgende keer. Zal over een maand zijn denk ik, leuk feestje dan.
Waarschuw beheerder
Nee ze zijn roze van kleur, oud roze. Maar toch bedankt :)

Waarschuw beheerder
-1
Hier in Dordrecht is het toch best schaars. Zou goede prijs betalen voor een goede pil, maarja.. :-( Vond zelf de uiltjes altijd wel geinig.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2016 om 20:51:
Hier in Dordrecht is het toch best schaars. Zou goede prijs betalen voor een goede pil, maarja.. :-( Vond zelf de uiltjes altijd wel geinig.

Ikea potloodjes of simkaarten genoeg daar... ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dan ken jij Dordrecht beter dan ik. ;-)
Waarschuw beheerder
Nog nooit geweest! :D
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Pijnboompit op maandag 21 november 2016 om 23:40:
afgelopen weekend nintendo console

ik en een maat hebben de nintendo joystick getest. halfje deed heel goed zijn best en 1/3 joystick bij men maat ook wel (was zijn 3de keer pas). zeker aan te raden als je de mogelijk hebt om ze te kopen
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van pyrohardstyle op woensdag 23 november 2016 om 23:42:
ik en een maat hebben de nintendo joystick getest. halfje deed heel goed zijn best en 1/3 joystick bij men maat ook wel (was zijn 3de keer pas). zeker aan te raden als je de mogelijk hebt om ze te kopen

Wij gaan ze vanavond ok proberen
We hebben al lekker weekend Party save heren