Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4430003x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
[img width=384 height=209 cacheid=00163d6600325d334963eb4f1a02e8d102]http://pillreports.net/images/fullsize/35630.jpg[/img]
Is iemand bekend met deze pillen? Heb alles al afgezocht maar kan er nergens iets over vinden.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van housewaus op vrijdag 15 april 2016 om 17:58:
Heb trouwens nog n paar donker paarse mickymouse heb er al eerder rooie van voorbijzien komen maar deze nog niet weet iemand toevalig of hier een testuitslag van binnen is vond ze wel lekker knallen zijn ook verkocht als 230 maar zal ook wel niks van kloppen ben eens benoeuwd of nog iemand deze voorbij heeft zien komen

Uhm heb ook paarse mickey mouse gehad ter grote van hondebrokken zoiets hahaah weet niet of je zelfde hebt maar weet wel dat die gedrukt zijn op 240
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Volgens mij waren die veel te grote paarse mickey mousjes van een aardige tijd terug echt flink hoog gedoseerd. En dan niet de standaard dealertalk, maar testresultaat. Hoorde het eens voorbij komen in de vriendengroep

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 april 2016 om 01:46:
Uitslagen liggen altijd (veel) lager dan wat hier wordt vermeld e/o op PR :D

Haha als je weet wie ook daadwerkelijk naar het testcentrum gaan en niet zomaar een random uitslag posten is partyflock wel redelijk betrouwbaar. Ga zelf om de week naar het testcentrum, dus veiligheid is er in elk geval wel;) die mickey mouse is alleen van een flinke tijd terug, zelf niet genomen of getest. liggen hier nou volgens mij zo'n 40 kaartjes thuis met nummertjes die je moest doorgeven erop :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 april 2016 om 03:31:
Haha als je weet wie ook daadwerkelijk naar het testcentrum gaan en niet zomaar een random uitslag posten is partyflock wel redelijk betrouwbaar

Het blijft alleen altijd indicatief. Er zijn regelmatig batches op de markt die sterk op elkaar lijken qua uiterlijk- dit zie je met name wanneer een batch naam en faam heeft weten te creëren. Als die ''gele bitcoins'' in mond-op-mond reclame land erg goed gaan dan wil iedereen wel ''gele bitcoins'' persen (of iets wat daar op lijkt). Beste en meest veilige optie is nog altijd zelf je goodies laten testen.

Neemt niet weg dat een forum als dit (of sites als Pillreports) bijdragen aan 'schade-beperking.'

Pill Reports Search NL

Ga zelf om de week naar het testcentrum

'Een takje gezelligheid..... '

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-3
donateur
liggen hier nou volgens mij zo'n 40 kaartjes thuis met nummertjes die je moest doorgeven erop :p

Het zijn er hier idd ook wel aardig wat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 april 2016 om 01:09:
Toe nou jongens alsjeblieft...:)

nou dit is gwn echt niet gelogen omdat ik weet dat deze heel betrouwbaar is en ik zie deze pillen wat ik altijd krijg van deze man niet overal te krijgen zijn alleen in heel beperkte regio.. maar is wel degelijk goeie kwaliteit wat die leverd elke keer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van choekie op zaterdag 16 april 2016 om 00:27:
Uhm heb ook paarse mickey mouse gehad ter grote van hondebrokken zoiets hahaah weet niet of je zelfde hebt maar weet wel dat die gedrukt zijn op 240

Die jaa hahaha:p zal straks is n foto proberen te uploaden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van housewaus op zaterdag 16 april 2016 om 14:30:
Die jaa hahaha:p zal straks is n foto proberen te uploaden

Heb ik al eens gepost 2 maanden terug geloof ik
Waarschuw beheerder
+1
Uitslag van groene speaker die hier laatst was besproke staat online, geen orginele dus zoals verwacht.
http://saferparty.ch/231.html
Waarschuw beheerder
Haay guys,
ik heb roze/rode Anonymous aangeboden gekregen, iemand ervaringen ermee of al laten testen? Zal zo foto uploaden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Super-twist op vrijdag 15 april 2016 om 07:38:
*knip*

Er is een nieuwe special edition minion fluoriserend geel omdat er vraag naar was van wat ik gehoord heb

Is dit geen oudere stempel dan? Heb deze nu namelijk ook net gekregen en dacht dat ik ze al gevonden had zo rond eind 2015 met zo'n 190mg gemiddeld? (Of doel je niet op deze foto en bedoel je juist dat er nog een andere variant op deze komen).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EuforieAddicted op zondag 17 april 2016 om 00:15:
Ze hebben hun dienst gisteravond goed bewezen :-)!

Nice man! Ben zelf ook super tevreden met die oranje burger kings:)!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kevinvtr op donderdag 1 oktober 2015 om 11:47:
Ook weer nieuwe Paul Frank gespot
[img width=1024 height=768 cacheid=00163608003255087b7053111a02e79cc5 cacheid=00163608003255087b7053111a02e8d353]http://i61.tinypic.com/2qtwmy8.jpg[/img]

Noemen we dit "geel" of noemen we dit "groen"?
En belangrijker nog, is er al labresultaat?

Want dit is toch een duidelijke andere tint dan deze: http://de.drugchecking.ch/pdf.php?p=402
En "Hellgrun" geeft geen hit.

Iemand enig idee of deze tint de 2cb versie is? of hebben we het dan over de "banaangele" paul frank?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SWIXX op zondag 17 april 2016 om 12:50:
Noemen we dit "geel" of noemen we dit "groen"?

Mijn eerste gevoel zegt licht-groen. Maar eigenlijk kan je die vraag zo niet beantwoorden. Misschien heb ik de kleurenintensiteit van mijn HD scherm heel anders afgesteld dan (ik noem maar even een naam) Sjakie, die straks overtuigend GEEL gaat roepen.
Waarschuw beheerder
Geur en smaakstoffen aangetroffen? :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raver op zondag 17 april 2016 om 20:18:
Geur en smaakstoffen aangetroffen? :p

De "mdma" geur waar zoveel mensen over praten. Pillreporters gebruik de term "good MDMA smell" meermaals :-P
Waarschuw beheerder
Is de jurk, of spijkerbroek, blauw, of goud

Duidelijk: http://bodyworlds.nl/blauw-zwart-of-wit-goud-jurk-raadsel/

Maar terug on topic; enig idee of dit de " groene pauls" zijn of de 2cb "gele pauls"
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gele paul franks zijn heel duidelijk geel. Lekker laten testen
Waarschuw beheerder
[img]http://imgur.com/6GxHt0m[/img]

Kreeg deze aangeboden als spa blauw, zouden rond de 200mg mdma bevatten. Vind de druk alleen heel onprofessioneel dus van de week maar even langs tc.
Was alleen benieuwd of iemand deze al was tegen gekomen. Staat verder niks over op internet.
Waarschuw beheerder
[albumelement=84422036] 

Groene breaking bad zeer strakke druk,verkocht als 220 mg, worden deze week naar tc gebracht of heeft hier iemand al een uitslag hiervan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van housewaus op maandag 18 april 2016 om 01:52:
[albumelement=84422036] 

Groene breaking bad zeer strakke druk,verkocht als 220 mg, worden deze week naar tc gebracht of heeft hier iemand al een uitslag hiervan?

Leuke verzameling stukken!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 18 april 2016 om 07:03:
Leuke verzameling stukken!

Idd! Vraag mn eige wel af van welke crew ze komen denk niet van de orginele
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van housewaus op maandag 18 april 2016 om 01:52:
Groene breaking bad zeer strakke druk,verkocht als 220 mg,

Uitspraak van Party-People op maandag 18 april 2016 om 07:10:
dd! Vraag mn eige wel af van welke crew ze komen denk niet van de orginele

Idd, en hoeveel er werkelijk in zit, want 220 zal het wel niet zijn. Misschien bruto, maar dat is geen faire manier van het uitdrukken...imho.
Waarschuw beheerder
+2
Ik heb hier de blauwe,paarse en witte Heisenbergs liggen...Deze zijn mij aangeboden als 200+ (blauw zelfs 220+)
Maar daar bleek 40-60 mg minder in te zitten...(volgens het testlab hier...)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lijkt me ook sterk maja je weet nooit
Waarschuw beheerder
-3
Mn dealer had ook rooie deze waren volgens hem 160 en de groene 220 en volgens die jong waar hij ze weer van kreeg kwamen ze van de zelvde druk en zelvde mdma als de mickymouse ben eens benieuwd wat tc mij gaat vertellen
Waarschuw beheerder
+9
Uitspraak van housewaus op maandag 18 april 2016 om 13:17:
en zelvde mdma

wat voor mdma dan.
space mdma, waus mdma, feest mdma, hard gaan mdma?

Waarschuw beheerder
+6
(permanent verbannen)
Uitspraak van Spector45 op maandag 18 april 2016 om 14:10:
wat voor mdma dan.
space mdma, waus mdma, feest mdma, hard gaan mdma?

Je vergeet ,ik vind je lief mdma!

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 18 april 2016 om 08:19:
Idd, en hoeveel er werkelijk in zit, want 220 zal het wel niet zijn. Misschien bruto, maar dat is geen faire manier van het uitdrukken...imho.

alles tegenwoordig 200-220 als ik de praatjes hier moet geloven. heb er genoeg weggebrachtd de laatste weken. Alleen die Simkaartjes en Rock Love Peace etc kwamen hoger uit de test dan 200mg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 april 2016 om 16:12:
220

Sinds de speakers als 1 van de eerste pillen de 220 haalde is dat ineens de standaard dealer praat dosis. Slaat nergens op natuurlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Raver op maandag 18 april 2016 om 17:12:
Sinds de speakers als 1 van de eerste pillen de 220 haalde is dat ineens de standaard dealer praat dosis. Slaat nergens op natuurlijk.

Omdat ze anders niks verkopen, mensen die geen verstand hebben van drugs en die horen 180mg zegge ze al meteen nee bedankt terwel ze niet weten waar ze nee tegen zeggen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 april 2016 om 16:12:
alles tegenwoordig 200-220 als ik de praatjes hier moet geloven. heb er genoeg weggebrachtd de laatste weken. Alleen die Simkaartjes en Rock Love Peace etc kwamen hoger uit de test dan 200mg.

En oranje burger kings op 203mg! :):p
Waarschuw beheerder
-1
iemand ervaring met roze dobbelstenen? kan er nergens wat over vinden, wat info is altijd handig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ootjo op maandag 18 april 2016 om 19:04:
iemand ervaring met roze dobbelstenen? kan er nergens wat over vinden, wat info is altijd handig.

Foto? Zijn hier roze steentjes met 2cb namelijk, niet iets wat je op een feest perongeluk achterover wilt gooien;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [W.P.C] Patjeee op maandag 18 april 2016 om 20:10:
Foto? Zijn hier roze steentjes met 2cb namelijk, niet iets wat je op een feest perongeluk achterover wilt gooien;)

[img width=1024 height=1365]http://i.imgur.com/vBeuKoH.jpg[/img]
dit is hem, aan de onderkant is 1 stip te zien
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-8
Hoi
Zelf nu RNR en Paarse XTC , de combinatie is naar alle volle tevredenheid. De paarse gaan harder , de RnRoll meer mellow.
Anyway krijg nu ( hele zware?) rode coca colaatjes aangeboden, is dat wat? Kan er niets van vinden en hier is vast wel iemand die deze kent zoniet dan kan het vast niets zijn :-)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van ootjo op maandag 18 april 2016 om 20:29:
[img width=1024 height=1365 cacheid=00163d7600325d4772b4b60b1a02e8d613 cacheid=00163d7600325d4772b4b60b1a02e8d616]http://i.imgur.com/vBeuKoH.jpg[/img]
dit is hem, aan de onderkant is 1 stip te zien

Zijn iig anderen ! Zou gwn eentje testen