Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4430599x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 maart 2016 om 19:56:
Next level 2.0

Had ze ook gezien, zeker heel nice!!
Waarschuw beheerder
-2
Van de week roze /oranje ronde Playboy gekregen. Logo aan beide kanten en geen breuklijn. Iemand meer info over toevallig?
Waarschuw beheerder
+1-6
Na een tijdje totaal geen interesse meer te hebben voor die dingen ben ik ff kwijt wat er momenteel (op de rode redbulls) na, aan goede snoepjes in de omloop zijn? En hoe zit het momenteel met de mdma markt, die alweer fatsoenlijk of nog steeds troep?

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Ben ook een tijdje weg geweest maar alle nieuwe staan hier met een mooie foto!burger Kings, minions, sim kaartjes en nog een paar toppers!

Waarschuw beheerder
+10
Vandaag ook een paar Simkaartjes op de kop kunnen tikken en ik moet zeggen (mede vanuit verzamelaarsoogpunt ;-)) wow! Echt een vette druk, chapeau!
Donderdag eentje wegbrengen naar het tc

[albumelement=84413587]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
Hoe verzinnen ze het steeds weer hè, zien er strak uit!
Waarschuw beheerder
+2
Ik blijf me ook elke keer weer verbazen wat voor nieuwe drukken er op de markt komen.
Zou deze toch maar graag willen hebben, wat een prachtstuk!
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Raver op zondag 27 maart 2016 om 11:44:
Hoe verzinnen ze het steeds weer hè, zien er strak uit!

Zo een stempel bedenk je niet omdat je altijd het zelfde nummer behoud ;p Nice, maar er zijn genoeg hedendaagse dingen die je tegen komt waar je iets mee kan, mits je daar handig mee bent natuurlijk haha :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op maandag 28 maart 2016 om 10:23:
Zo een stempel bedenk je niet omdat je altijd het zelfde nummer bebehoud ;p Nice, maar er zijn genoeg hedendaagse dingen die je tegen komt waar je iets mee kan, mits je daar handig mee bent natuurlijk haha :yes:

Lol:p
Waarschuw beheerder
simkaartjes ook mogen ontvangen. werkelijk mooiste druk die ik ooit gezien heb

Waarschuw beheerder
Respect voor de creatieve geest die op het geniale idee kwam voor deze sim kaartjes! Vet coole druk! :D
Waarschuw beheerder
Zaterdagavond op het festival Proton de oranje /roze ronde playboy genomen en nog nooit zo lekker gegaan, eerst halfje en daarna halfje bijgepakt. Viel perfect gelukkig hebben we een voorraadje. Laat die zomer maar komen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 maart 2016 om 15:16:
Simkaartjes

iemand enig idee van welke drukker deze komen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Toxic_hotel op maandag 28 maart 2016 om 21:58:
iemand enig idee van welke drukker deze komen?

Dezelfde als groene spongebob denk ik
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met gele bananen in 3d vorm?
Wat de inhoud zou moeten zijn..

Waarschuw beheerder
-1
Afgelopen weekend hele simkaart geprobeerd. Halve sloeg super in. Daarna nog 2x een kwartje. Top avond gehad. Alleen t slapen ging wat minder
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 maart 2016 om 11:15:
Daarna nog 2x een kwartje

Nano-sim dus (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vandaag simkaartjes gehaald. Hele MOOIE druk!!! ga ze dit weekend proberen.
Waarschuw beheerder
+1-2
Ik zou op DQ weer eens een tablet pakken na zo'n 7 maanden pauze. Maar ik ga met Qlimax pas weer een keer een tablet pakken. Dan heb ik 't meer dan een jaar niet meer gedaan. Zeer benieuwd hoe die dan valt.
Waarschuw beheerder
Dit weekend ook die Simkaartjes probere
Waarschuw beheerder
Kent iemand die groene speaker, vorm is rond met enkele breuklijn?
Er valt heel bar weinig over te vinden, slechts een enkel artikel uit 2014.

Iemand enig idee of de recente(re) pillen een goede ervaring geven over het algemeen? geen troep ofzo?
ps: een foto maken kan als het nodig is. het logo is het zelfde als de witte speaker btw, en de pill is vrij zacht/bross
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nickn4 op dinsdag 29 maart 2016 om 20:25:

Iemand enig idee of de recente(re) pillen een goede ervaring geven over het algemeen? geen troep ofzo?
ps: een foto maken kan als het nodig is. het logo is het zelfde als de witte speaker btw, en de pill is vrij zacht/bross

Nooit van gehoord, wel benieuwd na n foto :)
Maar ik zou m zowiezo laten teste
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Party-People op dinsdag 29 maart 2016 om 21:29:
Nooit van gehoord, wel benieuwd na n foto :)
Maar ik zou m zowiezo laten teste

Lever je dan een hele pil in of alleen een gedeelte ervan?

volgens een bericht uit 2014 zit er circa 180mg in, vrij hoog dus, zie bron:
Uitspraak van solliey op maandag 2 juni 2014 om 20:07:
Ik heb groene speakers die ik komend weekend ga proberen, iemand hier bekend mee??? Heb ze laten testen --> 186 mg MDMA, dus zal vast wel prima zijn maar ben toch benieuwd of iemand anders ze ook kent :) Op pillreport niks te vinden helaas!

pill is diameter van 8mm en 5mm diep. heeft een kleine beschadiging onder het logo.
heeft een schuine rand. een enkele breuklijn die een 2maal opnieuw gedrukt is (mogelijk ivm scheef?)
heeft spikkels, smaakt vies, en alhowel ik geen referentie heb (eerste keer xtc), denk ik dat er best veel inzit want ik ging wel hard, en hij duurt lang.
ik had er 2, nu deze nog.

Hier wat foto's ervan via mijn iphone 4 gemaakt dus niet lekker scherp ofzo maar je kan eruit halen wat nodig is :P
[img width=400 height=369]http://s22.postimg.org/9q0dm1tf5/groene_speaker_1_Copy.png[/img]
[img width=500 height=500]http://s10.postimg.org/45vsm0x3t/foto_2.jpg[/img]

Ps; ik ben me ervan bewust dat het niet om de zelfde groene speakers hoeft te gaan, en dat er dus iets totaal anders in kan zitten dan bij Solliey ..

groetjes,
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wel een akelig bekende dubbelgeslagen breuklijn;)

Witte speakers hadden een dubbele breuklijn, ook vaak zo dubbelgeslagen. Er zijn ook snoepjes uit een bepaalde hoek die dat hadden, vond het altijd vrij kenmerkend.

Er is een kans dat je orginele speakers hebt, maar de kans zou groter zijn dat het niet meer de speakers uit 2014 zijn. Zijn mooie oude tabletjes anders! Misschien kan degene die ze je verkocht heeft zeggen of het orginele exemplaren betreft. Er zitten soms aparte verzamelaars tussen;)
Waarschuw beheerder
Voor wat betreft testen:
Ze kijken of het een bekende is, dan krijg je de hele pil terug.
Is de pil onbekend, dan nemen ze de hele pil in om op te sturen.
Ze kunnen wel wat afschrapen om een zuurtest??? ter plekke te doen, zodat men iig weet dat er wel MDMA in zit. Maar ze kunnen zo niet zien wat er eventueel nog meer in zou zitten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Q-kele-Q op dinsdag 29 maart 2016 om 23:12:
Misschien kan degene die ze je verkocht heeft zeggen of het orginele exemplaren betreft. Er zitten soms aparte verzamelaars tussen;)

Ik zal het eens vragen! ben zelf ook wel benieuwd. 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van azeks op dinsdag 29 maart 2016 om 09:33:
Iemand bekend met gele bananen in 3d vorm?
Wat de inhoud zou moeten zijn..

Ik kreeg een testresultaat van 181 mg
Waarschuw beheerder
Ja moetje een hele inleveren.
Wel n leuke voor de verzameling, en heb nog nooit een schijf gehad die lekker smaakte dus dat is normaal :p
Waarschuw beheerder
Nice die groene speaker! Dacht alleen dat die crew met een dubbele breuklijn werkte. Een kruisje zegmaar. Deze is enkel, dus ik denk niet dat die 'origineel' is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raver op woensdag 30 maart 2016 om 12:54:
Nice die groene speaker! Dacht alleen dat die crew met een dubbele breuklijn werkte. Een kruisje zegmaar. Deze is enkel, dus ik denk niet dat die 'origineel' is.

Denk het ook niet de speaker (het icoontje) van deze zit bijna tegen de schuine rand aan en dat is bij de originele niet, bij de originele is die ook wat kleiner.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raver op woensdag 30 maart 2016 om 12:54:
een dubbele breuklijn

Had afgelopen zomer groene mario bullets (ong 180mg) . Deze hadden meestal ook dubbel geslagen breuklijn. Je ziet het niet vaak iig.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Zo sinds hele lange tijd weer eens op pf. Gelijk in het juiste topic :P Vd week het onderstaande setje gehaald voor een leuk prijsje ;) Heeft iemand toevallig ervaring met deze playboys? De grijze zijn iets groter dan de witte. Van het roze pilletje weet ik niet wat ik moet denken :S, herkent iemand misschien die? Die playboys zien er wel solid uit. Vooral de grijze. Heb al ruim een jaar geen x meer gehad dus heb er wel weer zin in! Twijfel nog om gelijk een hele grijze te pakken of misschien toch eerst een halve....

[img width=1024 height=492 cacheid=00163cff00325cbcd303fdb11a02e8b5ee]http://i.imgur.com/bhbxlazh.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C&c. uptempo is the tempo op woensdag 30 maart 2016 om 20:21:
Had afgelopen zomer groene mario bullets (ong 180mg) . Deze hadden meestal ook dubbel geslagen breuklijn. Je ziet het niet vaak iig.

Afgelopen jaren toch wel flink aantal snoepjes tegen gekomen met zo'n dubbelgeslagen lijn erin.

Weet zo uit mijn hoofd nog de partyflocks en de eekhoorns en de speakers. Vooral met die dubbele breuklijnen had je dan weleens dat het precies allemaal taartpuntjes leken, dat ie zeg maar theoretisch in 8en kon worden gedeeld:p.
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met groene paul frank? Volgens mijn dealer rond de 200mg.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van nickn4 op dinsdag 29 maart 2016 om 20:25:

Is de foto niet gewoon groen ingekleurd? Heb het idee dat deze bewerkt is.. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Haneraka op donderdag 31 maart 2016 om 10:40:
Iemand bekend met groene paul frank? Volgens mijn dealer rond de 200mg.

Ronde of een vormpje?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 31 maart 2016 om 14:05:
Ronde of een vormpje?

Volgens mij een vormpje. Weet jij hier een testresultaat van? Of heb je meer info?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 maart 2016 om 15:16:
Vandaag ook een paar Simkaartjes op de kop kunnen tikken en ik moet zeggen (mede vanuit verzamelaarsoogpunt ;-)) wow! Echt een vette druk, chapeau!
Donderdag eentje wegbrengen naar het tc

Heb je inmiddels al de resultaten? Ben erg benieuwd!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Haneraka op donderdag 31 maart 2016 om 15:38:
Volgens mij een vormpje. Weet jij hier een testresultaat van? Of heb je meer info?

saferparty wel

184mg mdma.HCl --> 155mg mdma
T kan zijn dat ze voor t buitenland lager gedrukt zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Peewee op donderdag 31 maart 2016 om 15:49:

Hij heeft ze inmiddels misschien wel al kunnen inleveren.. (maar misschien ook nog niet)

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Peewee op donderdag 31 maart 2016 om 15:49:

Nou, zoals gezegd donderdag wegbrengen, vanavond dus ;-)
Volgende week donderdag de uitslag en die zal ik dan posten.
Maar er zullen vanavond wellicht anderen komen met een uitslag :-), ik ben ook heel benieuwd
Waarschuw beheerder
Ik heb van die playboy druk de oranje /roze variant afgelopen zaterdag op. Zoals ik al zei begonnen met halfje en halfje bijgepakt, ging fantastisch. Als ik jou was HT2B! zou ik dat ook doen ipv ineens een hele
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 maart 2016 om 16:17:
Nou, zoals gezegd donderdag wegbrengen, vanavond dus ;-)
Volgende week donderdag de uitslag en die zal ik dan posten.
Maar er zullen vanavond wellicht anderen komen met een uitslag :-), ik ben ook heel benieuwd

Oké super! Ik wacht het in spanning af ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanceUp op donderdag 31 maart 2016 om 13:26:
Is de foto niet gewoon groen ingekleurd? Heb het idee dat deze bewerkt is.. :p

nee is niets aan kleurbewerking gedaan. slechts het contrast en brightness en noise reduction. kan de orginele foto's ook uploaden maar ik garandeer je daar zul je niets meer aan hebben ;)
orgineel lijkt sprekent op die andere fotos. mocht er een twijfel zijn kan ik nog andere foto's maken waarbij kleurbewerking lastiger word. of video waarbij ik niets kan :P

nee de pil is echt groen.

grt,

nick

Waarschuw beheerder
+2-2
Lebara pil getest op 202mg. PM voor belcode!

Waarschuw beheerder
+2-1
Telfort Simkaart 218 (1d16205)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 maart 2016 om 20:17:
Lebara pil getest op 202mg. PM voor belcode!

(Simkaart)