Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juli 2015 om 14:24:
Zijn toch nog steeds beste klappers. En schoon. Alleen jammer van die 200 hype at the moment. Wees eerlijk.


Jaa tuurlijk, had alleen hoger verwacht door mensen hier die uitslagen als 193 mg en 201 mg zeiden. Was geen spreiding bekend overigens. Ook heb ik liever een pil van +- 200 mg waar ik door tolerantie misschien 1 pil voor nodig heb, terwijl bij een 170 mg pil er aan 1 pil net niet genoeg is.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juli 2015 om 14:18:
Wat is het effect van MDEA in pillen?


Iets meer speedy en wat minder euforisch, maar ik denk idd niet dat je er iets van zult merken
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juli 2015 om 14:35:
Jaa tuurlijk, had alleen hoger verwacht door mensen hier die uitslagen als 193 mg en 201 mg zeiden. Was geen spreiding bekend overigens. Ook heb ik liever een pil van +- 200 mg waar ik door tolerantie misschien 1 pil voor nodig heb, terwijl bij een 170 mg pil er aan 1 pil net niet genoeg is.


DDie waren zwart! Hij had het over grijze!
 
ook een uitslag van 14mg 2cb in groene mario toads teruggekregen. Was al verteld hier maar toch nog even gechecked zo. Goeieee
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juli 2015 om 14:18:
MDEA


Wordt niet echt doelbewust geproduceerd tegenwoordig zo lijkt het, dus gezien er gezegd wordt

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juli 2015 om 14:18:
lichte sporen


denk ik ook dat je er niet veel van zult merken. Bij een actieve dosis is het idd zoals mdmazing84 zei, hoewel ik het zelf niet bewust op heb gehad, is dat idd wat de reports en 'literatuur' vermelden :)
Uitslag rode (recent gedrukt) superman. 183mg.
Iemand uitslag van de rode (KNVB) leeuwtjes? Zelf op de kop getikt

zoekfunctie levert niks op..
mogelijke nieuwe batch?

Dan zouden we hebben:

Oranje, Blauw, (MDMA)
Groen (4FA)
Geel (2CB)
Rood (?) gekregen als MDMA

correct?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juli 2015 om 17:44:
ook een uitslag van 14mg 2cb in groene mario toads teruggekregen


Netjes! Das al twee uitslagen van 14:)
Ha, breaking bad... hoe typisch
Uitspraak van appelboom op vrijdag 17 juli 2015 om 18:05:
Uitslag rode (recent gedrukt) superman. 183mg.


Fototje van de superman :)
Aan het verhuizen, en wat vind ik daar?
Mn MDA pillen, waar ik al anderhalf jaar om zoek :')


Mega blij dus nu! Dat wordt binnenkort eindelijk uit proberen hoe gek die combi mdma en mda bij mij uitvalt ! :D
Uitspraak van itsmagic' op zaterdag 18 juli 2015 om 11:10:
Aan het verhuizen, en wat vind ik daar?
Mn MDA pillen


haha, meerdere keren gelezen idd. gefeliciteerd :D Wil zelf ook nog erg graag een xtje mda met mdma combineren. Helaas geen pillen of kristal in de regio.
Mdma is er toch in overvloed
En ptjes

Uitspraak van C&c. uptempo is the tempo op zaterdag 18 juli 2015 om 11:57:
haha, meerdere keren gelezen idd. gefeliciteerd :D Wil zelf ook nog erg graag een xtje mda met mdma combineren. Helaas geen pillen of kristal in de regio.
Uitspraak van itsmagic' op zaterdag 18 juli 2015 om 11:10:
Aan het verhuizen, en wat vind ik daar?
Mn MDA pillen, waar ik al anderhalf jaar om zoek :')


Mega blij dus nu! Dat wordt binnenkort eindelijk uit proberen hoe gek die combi mdma en mda bij mij uitvalt ! :D


oh lekker hoor! veel plezier;)
Uitspraak van bang123 op zaterdag 18 juli 2015 om 18:40:
Mdma is er toch in overvloed
En ptjes


Mda is wat anders dan mdma ;)


Uitspraak van C&c. uptempo is the tempo op zaterdag 18 juli 2015 om 11:57:
haha, meerdere keren gelezen idd. gefeliciteerd :D Wil zelf ook nog erg graag een xtje mda met mdma combineren. Helaas geen pillen of kristal in de regio.


Haha ja vond het zo kut, waren nog een stuk of 9 vandaar,
en had ze alleen uitgeprobeerd zonder te combineren. En zie die dingen dan nog maar keer tegen te komen, best lastig inderdaad
Uitspraak van itsmagic' op zaterdag 18 juli 2015 om 19:32:
Uitspraak van bang123 op zaterdag 18 juli 2015 om 18:40:Mdma is er toch in overvloed
En ptjes
Mda is wat anders dan mdma ;)


Uitspraak van C&c. uptempo is the tempo op zaterdag 18 juli 2015 om 11:57:haha, meerdere keren gelezen idd. gefeliciteerd :D Wil zelf ook nog erg graag een xtje mda met mdma combineren. Helaas geen pillen of kristal in de regio.
Haha ja vond het zo kut, waren nog een stuk of 9 vandaar,
en had ze alleen uitgeprobeerd zonder te combineren. En zie die dingen dan nog maar keer tegen te komen, best lastig inderdaad


Mda is wat moeilijker maar het is er genoeg
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juli 2015 om 10:37:
Blauwe instagram tegen gekomen, zag via de zoekfunctie een aantal uitslagen van rond de 200mg.
Zijn er mensen die deze al uitgeprobeerd hebben? Benieuwd naar hun ervaringen... (y)


Maat van mij had 197mg als testuitslag gekregen van de Blauwe Instragams (Y).

Dus de beweringen kloppen (rond de 200mg).
Uitspraak van The Council op zaterdag 18 juli 2015 om 20:19:
Maat van mij had 197mg als testuitslag gekregen van de Blauwe Instragams (Y).

Dus de beweringen kloppen (rond de 200mg).


Keihard gaan op de blauwe insta grams
Uitspraak van itsmagic' op zaterdag 18 juli 2015 om 11:10:
Mn MDA pillen, waar ik al anderhalf jaar om zoek :')


Ga je ze nog een keer laten testen of wist je het al zeker dat het het was?

Uitspraak van C&c. uptempo is the tempo op zaterdag 18 juli 2015 om 11:57:
mda met mdma combineren. Helaas geen pillen of kristal in de regio.


Hmm..regio Groningen is wellicht lastig ja..

Uitspraak van bang123 op zaterdag 18 juli 2015 om 20:01:
Mda is wat moeilijker maar het is er genoeg


True.
Uitspraak van Jackthriller op zondag 19 juli 2015 om 00:06:
Keihard gaan op de blauwe insta grams


Op Craft maar even testen. O:)
laatste aanpassing
Iemand bekend met deze toevallig? Zit geen breeklijn aan de achterkant en zijn best fel van kleur
Laatst 2k gehad. Waren lekker :)
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juli 2015 om 18:30:
Ervaringen blauwe bentley.. blauwe B


Geen ervaring mee, maar heb er wel 1 gekregen voor me verzameling.
Enige wat ik je kan vertellen is dat het al een oude druk is en tevens ook een veel gebruikte stempel.
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juli 2015 om 18:30:
Ervaringen blauwe bentley.. blauwe B

Zoekfunctie gebruiken

Uitspraak van Droppert op zondag 14 juni 2015 om 23:19:
Blauwe bentleys getest op 132mg.

Zijn gewoon goede pillen maar geen knallers.
Ik zal wel gewoon de nummers door geven van de TC + order nummer kan je zelf bellen goed? Mocht je het niet geloven zal ik ze posten en mag Jan en Alleman ff gezellig een praatje maken met de helpdesk voor de uitslag.

Nou de groeten he
Uitspraak van Chefs-el-Special op maandag 20 juli 2015 om 16:59:
Ik zal wel gewoon de nummers door geven van de TC + order nummer kan je zelf bellen goed? Mocht je het niet geloven zal ik ze posten en mag Jan en Alleman ff gezellig een praatje maken met de helpdesk voor de uitslag.

Nou de groeten he


Alleen aan de eerste die belt wordt de uitslag gegeven, daarna staat er dat de uitslag al gegeven is en mogen ze je niks meer vertellen. Als je geluk hebt wordt ie nog wel eens n tweede keer gegeven, afhankelijk van wie er zit.. (maar meestal niet dus)
Nog steeds geen foto van die nieuwe audi's?
Uitspraak van Leootje op dinsdag 21 juli 2015 om 00:03:
Nog steeds geen foto van die nieuwe audi's?


Alleen een van hele slechte kwaliteit: [albumelement=84300258]{element is niet toegankelijk}
 
Ja ik heb Gezocht. Weinig gevonden. Zijn er snoepjes te krijgen die boven de 200 mg gedoseerd zijn?
Zijn mij MDMA-Stickers aangeboden . Beetje zelfde als een zegel. Hoe plaats ik een foto?
Is dit iets nieuws? Of al langer bekend ?
Op een zegel zit doorgaans een hoeveelheid van minder dan 1 milligram. Ben benieuwd hoe groot jouw MDMA stickers zijn. (':
 
Uitspraak van Jaisgoed op dinsdag 21 juli 2015 om 04:44:
Zijn mij MDMA-Stickers aangeboden . Beetje zelfde als een zegel. Hoe plaats ik een foto?
Is dit iets nieuws? Of al langer bekend ?


Hoe wil de MDMA je huid doordringen en in je bloed terecht komen? Is het ergens in opgelost? Lijkt me verder larie........

Zelfs google komt niet verder dan MDMA inspired, designed etc.
laatste aanpassing
Uitspraak van Jaisgoed op dinsdag 21 juli 2015 om 04:44:
Zijn mij MDMA-Stickers aangeboden . Beetje zelfde als een zegel. Hoe plaats ik een foto?
Is dit iets nieuws? Of al langer bekend ?


Laten testen dus (y)
Iemand die grijze dominos al genomen ??
Ben erg benieuwd naar eigen ervaringen !
Dacht namelijk dat er mensen waten die deze gingen consumeren
laatste aanpassing
Uitspraak van Tsjuk op dinsdag 21 juli 2015 om 12:57:
Iemand die grijze dominos al genomen ??
Ben erg benieuwd naar eigen ervaringen !
Dacht namelijk dat er mensen waten die deze gingen consumeren


Die grijze dobbels bedoel je ?