Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van rollinnn op maandag 11 mei 2015 om 20:31:
Leuk zo'n pillentopic! :-| Iemand nog een serieus antwoord op m'n vraag?


Mdma is mdma, in welke kleur of vorm je zo'n pil aangeboden krijgt, ze werken allemaal hetzelfde.. Verder zijn er nog een miljoen omgevingsvariabelen (je algehele stemming, hoe vaak je gebruikt, of en wat je hebt gegeten, etc etc), waardoor de ene pil anders valt dan de andere
Uitspraak van SkyFire op maandag 11 mei 2015 om 19:13:
Die blauwe teslas schijnen wel erg klote te breken zijn, vallen heel snel in meerdere stukjes uiteen als je halfjes wil breken, wat ik heb gehoord.. Iemand daar ervaring mee?


Ja de helft was in kleine stukjes gebroken na in mn broekzak gezeten te hebben tijdens de busreis naar huis
Uitspraak van rollinnn op maandag 11 mei 2015 om 20:31:
Leuk zo'n pillentopic! :-| Iemand nog een serieus antwoord op m'n vraag?


Het antwoord op jou vraag is een serieus antwoord, verder kunnen we je hier niet helpen :-)
Oh sorry over de dom perignon ja
Uitspraak van maf88 op maandag 11 mei 2015 om 22:59:
Oh sorry over de dom perignon ja


Ff citeren de helft snapt niet meer dat je t over deze hebt:

Uitspraak van maf88 op zondag 10 mei 2015 om 22:35:
Uit betrouwbare bron 2 uitslagen gekregen. 195 en 197 dus verwacht het wel


;) wel nette uitslagen, we zullen vast binnenkort horen of ze n foutje gemaakt hebben met de 159 van bad sound:)
Morgenavond worden de Dom Perignons gebruikt. Wordt nog spannend met doseren ;)
EX xtc laborant dood gevonden verdeelt in twee halfjes over 2 blauwe vaten met de een op voorhoofd gebrand stempeld xtc op de ander op de kont gebrandstempeld chemies afval er is een lege fles dom perignon met vinger afdrukken gevonden en word nu onderzocht ,
De daders zijn met een weige lucht naar het zuiden vertrokken ,maar omdat het overal naar aceton stinkt
Is het spoor onnuttig,
Uitspraak van beverwear op dinsdag 12 mei 2015 om 10:48:
EX xtc laborant dood gevonden verdeelt in twee halfjes over 2 blauwe vaten met de een op voorhoofd gebrand stempeld xtc op de ander op de kont gebrandstempeld chemies afval er is een lege fles dom perignon met vinger afdrukken gevonden en word nu onderzocht ,
De daders zijn met een weige lucht naar het zuiden vertrokken ,maar omdat het overal naar aceton stinkt
Is het spoor onnuttig,


Gaat alles verder wel goed ?
Uitspraak van beverwear op dinsdag 12 mei 2015 om 10:48:
EX xtc laborant dood gevonden verdeelt in twee halfjes over 2 blauwe vaten met de een op voorhoofd gebrand stempeld xtc op de ander op de kont gebrandstempeld chemies afval er is een lege fles dom perignon met vinger afdrukken gevonden en word nu onderzocht ,
De daders zijn met een weige lucht naar het zuiden vertrokken ,maar omdat het overal naar aceton stinkt
Is het spoor onnuttig,


Wat?
Uitspraak van beverwear op dinsdag 12 mei 2015 om 10:48:
EX xtc laborant dood gevonden verdeelt in twee halfjes over 2 blauwe vaten met de een op voorhoofd gebrand stempeld xtc op de ander op de kont gebrandstempeld chemies afval er is een lege fles dom perignon met vinger afdrukken gevonden en word nu onderzocht ,
De daders zijn met een weige lucht naar het zuiden vertrokken ,maar omdat het overal naar aceton stinkt
Is het spoor onnuttig,


Jij moet nóg meer nemen

Enige recente wat betreft drugsafval is: http://www.nu.nl/binnenland/4047404/duizenden-liters-drugsafval-aangetroffen-in-truck-in-weert.html
Op alle media is er voor de rest niks te vinden over een persoon die in twee ''halfjes'' is gehakt (heuheu).
Ik heb even wat 'stuitertestjes' gedaan met de blauwe Tesla's, maar ze breken echt niet zo snel hoor.
Ik ben in de war. Laatst hier al gemeld dat ik MDMA kristal en een instagram pil zou langsbrengen bij TC. Zo gedaan en vandaag de uitslag gekregen.

Kristal is clean 78% dus daar ben ik erg content mee. Echter krijg ik een herkende spreiding van de instagram als 120-134mg mee. Snap er niks van, verkocht door iemand die altijd goed spul heeft als 200mg en hier ook genoemd als 200mg.

Zou het een foutje zijn bij het TC of is er iets geks aan de hand?
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op dinsdag 12 mei 2015 om 14:03:
of is er iets geks aan de hand?

Uitspraak van Super-twist op dinsdag 5 mei 2015 om 22:48:
Instagram tussen de 190 a 210mg
135. Is fake uitslag

Uitspraak van Super-twist op vrijdag 17 april 2015 om 16:46:
Net gebeld uitslag instagram
207.mg
Spreiding ok bekend 198 tot 207.mg

Tja... "fake uitslag" en daarna een spreiding van 120-134mg terugkrijgen... mag je zelf invullen denk ik.
Dealers praten elkaar na, dus bijna alles is zogenaamd 200mg
laatste aanpassing
Had zelf óók een uitslag . Donderdag gehad

Instagram 194 mg
Uitspraak van harcorexxl op dinsdag 12 mei 2015 om 15:48:
Had zelf óók een uitslag . Donderdag gehad

Instagram 194 mg


Heel apart. Heb net direct contact gehad met het Trimbos en zij hebben in de landelijke database geen resultaten van rond de 200mg voor de instagrams. Mijn dealer beweert ook nog steeds dat hij ze zelf heeft laten testen als rond de 200mg...
Zo te zien veel gekte met de resultaten. Ik stel voor dat iedereen zelf zijn snoepje laat testen. Dan ben je Zeker Van Je Brok :-)

On Topic: deze nieuwe brokken werden me vandaag aangeboden. Dom perignon aangeboden als 200mg en Rolls Royce als 220mg. Van elks gaat er 1 naar TC. Iemand al een resultaat van die Rolls 2.0.?

[albumelement=84261375]{element is niet toegankelijk}
laatste aanpassing
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op dinsdag 12 mei 2015 om 16:08:
Heel apart. Heb net direct contact gehad met het Trimbos en zij hebben in de landelijke database geen resultaten van rond de 200mg voor de instagrams. Mijn dealer beweert ook nog steeds dat hij ze zelf heeft laten testen als rond de 200mg...


Telefonisch geeft trimbos
Niet zomaar een uitslag van de database
Enkel wanneer je iets heb laten testen
laatste aanpassing
Uitspraak van bang123 op dinsdag 12 mei 2015 om 17:07:
Telefonisch geeft trimbos
Niet zomaar een uitslag van de database
Enkel wanneer je iets heb laten testen


Maar goed, hij is er dan ook mee langs geweest:

Uitspraak van YouKnowNothingJohn op dinsdag 12 mei 2015 om 14:03:
Laatst hier al gemeld dat ik MDMA kristal en een instagram pil zou langsbrengen bij TC. Zo gedaan en vandaag de uitslag gekregen.

Kristal is clean 78% dus daar ben ik erg content mee. Echter krijg ik een herkende spreiding van de instagram als 120-134mg mee.
Uitspraak van EuforieAddicted op dinsdag 12 mei 2015 om 16:57:
Zo te zien veel gekte met de resultaten. Ik stel voor dat iedereen zelf zijn snoepje laat testen. Dan ben je Zeker Van Je Brok :-)

On Topic: deze nieuwe brokken werden me vandaag aangeboden. Van elks gaat er 1 naar TC. Iemand al een resultaat van die Rolls 2.0.?


Zien er heel goed uit!
 
Heb nog steeds wat Ups en Nintendo's en dominos hier haha.
Alleen raken helaas de kristallen op buuu!!
Uitspraak van DutchRave op dinsdag 12 mei 2015 om 17:57:
Zien er heel goed uit!


Wat me opvalt zijn de grote hoeveelheid grijze brokken, zag MDMA nog niet voorkomen in donkere kleur voorbije 15 maanden. Enkel MDA ^^
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op dinsdag 12 mei 2015 om 14:03:
Echter krijg ik een herkende spreiding van de instagram als 120-134mg mee. Snap er niks van, verkocht door iemand die altijd goed spul heeft als 200mg en hier ook genoemd als 200mg.

Zou het een foutje zijn bij het TC of is er iets geks aan de hand?


Een bekende van me vertelde me 2 weken geleden dat hij ook een Instagram heeft laten testen, uitslag 131mg MDMA. Dit sluit dus wel aan op jouw verhaal. Lijkt me dus wel waar aangezien die gene er geen baat bij heeft dat die Instagrams lage uitslagen zouden hebben zeg maar..
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op dinsdag 12 mei 2015 om 20:11:
Een bekende van me vertelde me 2 weken geleden dat hij ook een Instagram heeft laten testen, uitslag 131mg MDMA. Dit sluit dus wel aan op jouw verhaal. Lijkt me dus wel waar aangezien die gene er geen baat bij heeft dat die Instagrams lage uitslagen zouden hebben zeg maar..


OOver de instagrams hier ook hele verschillende verhalen weten hier ook niet hoe dat kan normaal ook altijd goed spul gelukkig heb ik ze niet meer.
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op dinsdag 12 mei 2015 om 20:11:
Een bekende van me vertelde me 2 weken geleden dat hij ook een Instagram heeft laten testen, uitslag 131mg MDMA. Dit sluit dus wel aan op jouw verhaal. Lijkt me dus wel waar aangezien die gene er geen baat bij heeft dat die Instagrams lage uitslagen zouden hebben zeg maar..


Ah bedankt. Dat lijkt inderdaad aan te sluiten. Helaas in mijn pil niet getest. Ik heb bij het Trimbos gevraagd of ze deze alsnog kunnen testen en misschien doen ze dit. Ze hebben het echter extreem druk dus niet zeker dat dit lukt.

Dealer (die ik best vertrouw) blijft volhouden dat ze 200mg moeten zijn. Maat van hem zou er een hebben laten testen. Hij heeft zelfs aangeboden ze om te ruilen voor een andere pil. Als iemand meer weet (inside info, testresulataten, etc) dan zou dat super zijn.
Uitspraak van maf88 op dinsdag 12 mei 2015 om 20:50:
goed spul


Help me even, wat voor spul is er niet goed van de insta?

Alleen jammer dat het beloofde aantal mg er niet in zin.
Maar laten we blij wezen dat het schone ptjes zijn..

Ben zelf gelukkig altijd een voorstander van uitslagen, dan het afgaan van het verkoop praatje.
Opzich is 130 mg wel een fijne dossering
Is weer is wat anders als die 200 mg + noten
Mij zijn ze verkocht als 180 mg (test uitslag volgens dealert)
Instagrams heb ik ook aangeboden gekregen, gelukkig niet genomen. 130mg is voor mij echt kut, dan moet ik met 3kwartjes gaan werken om in de buurt te komen van mijn ideale dosering :/
 
Uitspraak van EuforieAddicted op dinsdag 12 mei 2015 om 16:57:
Iemand al een resultaat van die Rolls 2.0.?


188 de laatste die is weggebracht met deze wat donkerdere kleur.(2 weken terug a'dam centrum). De wat meer fluorescerende 2.0's hadden een spreiding tussen de 191 en 202.
Uitspraak van Birk010 op woensdag 13 mei 2015 om 05:42:
Help me even, wat voor spul is er niet goed van de insta?

Alleen jammer dat het beloofde aantal mg er niet in zin.
Maar laten we blij wezen dat het schone ptjes zijn..

Ben zelf gelukkig altijd een voorstander van uitslagen, dan het afgaan van het verkoop praatje.


Mee eens!! Maar dat moge duidelijk zijn denk ik..8)
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 13 mei 2015 om 12:07:
Mee eens!! Maar dat moge duidelijk zijn denk ik..8)


Het probleem in dit geval is wat mij betreft de tegenstrijdigheid. Mijn contact claimt nog steeds dat ze gewoon op 200 gedrukt zijn en heeft ook binnen zijn contacten navraag gedaan en geen klachten/andere verhalen gehoord.

Aan de andere kant geeft het Trimbos 130mg aan. Als ik uitga van die 130 en er toch eentje heb van 200 dan ben ik wel de lul...
Goed spul bedoel ik mee spul dat een beetje werkt met normale dosis dus ptjes van +- 200 mg
Uitspraak van maf88 op woensdag 13 mei 2015 om 12:44:
spul dat een beetje werkt met normale dosis dus ptjes van +- 200 mg


Dus jij weegt 133kg? Moeten we het nu wéér uit gaan leggen? Voel me net een plaat die blijft hangen.

Bij verantwoord gebruik van 1x per 3 maanden, is het verstandig een dosering aan te houden van:
Ax1,5=B / waar A je lichaamsgewicht in kilo's is en B de hoeveelheid MDMA in mg.

Mezelf als voorbeeld nemend:
80kg x 1,5 = 120mg MDMA dosering in 1 keer.

Sommige mensen die harder willen gaan, kiezen ervoor om de formule Ax2=B te gebruiken:
80kg x 2 = 160mg MDMA dosering in 1 keer. (meer MDMA = meer hersenschade)

Bijpakken is niet aan te raden, maar wil je het toch doen, doe dit dan niet vaker dan 1 keer.
Zorg dat je goed gegeten hebt, goed uitgerust bent, al geacclimatiseerd bent op de plek van inname, lekker in je vel zit & niet te vaak achter elkaar gebruikt. :bye:
laatste aanpassing
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op woensdag 13 mei 2015 om 12:15:
Het probleem in dit geval is wat mij betreft de tegenstrijdigheid. Mijn contact claimt nog steeds dat ze gewoon op 200 gedrukt zijn en heeft ook binnen zijn contacten navraag gedaan en geen klachten/andere verhalen gehoord.

Aan de andere kant geeft het Trimbos 130mg aan. Als ik uitga van die 130 en er toch eentje heb van 200 dan ben ik wel de lul...


ja omdat ze bij die ups drukker worden gedrukt en hij er vanuit gaat dat ze 200mg zijn net als de andere snoepjes die altijd de 200mg haalde, laats een uitslag van de oranje dom perignon 159mg dus dan ligt het proleem bij de drukker ook al een grote spreiding van de gele ups, morgen zal ik een dom perignon werken brengen naar de tc.
Uitspraak van Bermuda op woensdag 13 mei 2015 om 13:04:
morgen zal ik een dom perignon werken brengen naar de tc.


Voordat je voor een gesloten deur komt te staan, morgen is het Hemelvaartsdag, testcentra zullen gesloten zijn.
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op woensdag 13 mei 2015 om 13:15:
morgen is het Hemelvaartsdag, testcentra zullen gesloten zijn.


* timmert alvast een soort limonade-kraampje met titel: xtc "testservice" (zonder teruggave, zonder lab-uitslag) *
laatste aanpassing
ahha helemaal vergeten
Ik heb op xx RAW instgrams gehad. En ze bevielen prima.
Ze zijn me aangeboden als 190.
Heeft iemand een uitslag van de paarse Louis Vuitton bars? Kom niet verder dan een fotootje ervan een paar pagina's terug
laatste aanpassing
En tegen lager gedoceerde pillen ma als je op feest staat en dat niet weetbis beetje kut as niet werkt omdat ze lager zijn;) en ja had ik moeten laten testen dat weet ij
Vroeg me af of iemand bekend is met "paarse pompoenen" . We hadden laatste tijd Ying Yangetjes en dit zouden volgens een kameraad de opvolgers moeten zijn. Kan er verder niets van vinden....
Uitspraak van maf88 op woensdag 13 mei 2015 om 20:32:
En tegen lager gedoceerde pillen ma als je op feest staat en dat niet weetbis beetje kut as niet werkt omdat ze lager zijn;) en ja had ik moeten laten testen dat weet ij


Verwijder je account en kom nooit meer terug