Partyflock

Forumonderwerp · 877392
183 volgers · 4411180x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van appelboom op woensdag 1 april 2015 om 09:15:
hierboven werd anders gesuggereerd dat het een autologo op een shilt zou worden:o

Dit is wat ik heb gehoord.. Maar we zullen het pas zeker weten als iemand ze in handen heeft
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van appelboom op woensdag 1 april 2015 om 09:15:
hierboven werd anders gesuggereerd dat het een autologo op een shilt zou worden:o

Oranje Tesla's in schildvorm zijn al gereport op pillreports...
Waarschuw beheerder
+1
Zal vanavond foto posten bruin ups

Van de week komen ze met een nieuw logo geen auto merk
Waarschuw beheerder
-1
Laatst gele warner bros op de kop getikt. Iemand enige ervaring met deze xtc pil? mooie druk met 1 breuklijn.
zouden 200 mg moeten bevatten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Super-twist op woensdag 1 april 2015 om 11:29:
Zal vanavond foto posten bruin ups

Van de week komen ze met een nieuw logo geen auto merk

Wat is dan het verschil tussen de twee? Is het nieuwe logo anders gedoseerd?
Waarschuw beheerder
+1
Gewoon 2units eentje de ouwe ups in een ander kleur bruin dus 200mg

En een nieuw druk 200mg
Waarschuw beheerder
Opvolgers rode ups bemachtigd bruine ups morgen langs de Tc gaan
Waarschuw beheerder
Waarom maken ze die bruine ups als tussendruk?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 1 april 2015 om 14:45:
Waarom maken ze die bruine ups als tussendruk?

Ja dat snap ik ook niet helemaal :p Waarom ook bruin als keur haha? Ze kunnen beter die tussendruk laten zitten en gewoon gelijk die nieuwe unit gaan drukken. Als ze daar al niet mee bezig zijn.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Raver op woensdag 1 april 2015 om 15:01:
Waarom ook bruin als keur haha?

Ik denk omdat ze in het bruin het dichts bij het echte UPS logo in de buurt komen
[img width=338 height=413]http://www.marketingshift.com/resources/ups-logo.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pockies op woensdag 1 april 2015 om 11:50:
Laatst gele warner bros op de kop getikt. Iemand enige ervaring met deze xtc pil? mooie druk met 1 breuklijn.
zouden 200 mg moeten bevatten.

zelf ook gehad, goede pil met voor zover ik weet rond de 160mg
Waarschuw beheerder
Heeft iemand een foto van die bruine ups?
Waarschuw beheerder
Je zou bijna gaan denken dat de UPS drukker een 'nieuwe' drukker is.
Eerste was totaal ruk, tweede ging beter dus denken ze.. doen we toch gewoon een 3e?
Overigens niet heel vreemd? Hoeveel kleurtjes nintendo hebben we gezien? Hoeveel varianten domino?
Kan me vergissen...
donateur
Uitspraak van LÆVIS op woensdag 1 april 2015 om 18:56:
Hoeveel kleurtjes nintendo hebben we gezien?

Blauw, wit, rood, geel...dacht ik? Oranje nog mss?

Hoeveel varianten domino?

Een grote en een kleine, toch? :P

Eerste was totaal ruk,

De spreiding idd wel, verder wat de looks betreft was er niks mis mee (iets waar sommigen naar kijken, maar wat me persoonlijk dan weer minder doet..)

Uitspraak van Raver op woensdag 1 april 2015 om 18:53:
Heeft iemand een foto van die bruine ups?

Wat wil je er zo graag aan zien, eigenlijk? Stel je gewoon de al eerder op de kiek vast gelegde UPS voor, maar dan in het bruin, daar zal het op neer komen, niet waar ? Foto's duiken vast binnen niet al te lange tijd op. Persoonlijk niet zo superboeiend bij alleen een kleurwissel maar goed, that's me :P
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 1 april 2015 om 19:06:
Een grote en een kleine, toch? :P

Nja ik weet het niet meer precies, maar volgens mij had het iets met die puntjes (cijfers) te maken

blauwe [img width=300 height=300]http://41.media.tumblr.com/a1f6c4afef707451c432230a0bea9cb8/tumblr_nm2mldWVBl1smghnuo1_1280.jpg[/img]

rode: [img width=300 height=400]http://40.media.tumblr.com/f20bc5db6e142ba1f795450d1327ac48/tumblr_nlts3uQWWE1smghnuo1_1280.jpg[/img]
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van LÆVIS op woensdag 1 april 2015 om 19:08:
Nja ik weet het niet meer precies, maar volgens mij had het iets met die puntjes (cijfers) te maken

Reminds me..indeed van die eerste druk waren er geen met 6 puntjes en de 5:1 en 5:2 niet dacht ik. Die kwamen (veel) later pas (nooit bemachtigd :( ) en daarna een kleinere druk.
Waarschuw beheerder
Zijn dat de nieuwe noten? :p
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Raver op woensdag 1 april 2015 om 15:01:
Ja dat snap ik ook niet helemaal :p Waarom ook bruin als keur haha? Ze kunnen beter die tussendruk laten zitten en gewoon gelijk die nieuwe unit gaan drukken. Als ze daar al niet mee bezig zijn.

Gele en rode kleurstof resten op willen maken en dus maar bij elkaar gegooid ?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van itsmagic' op woensdag 1 april 2015 om 20:41:
Gele en rode kleurstof resten op willen maken en dus maar bij elkaar gegooid ?

Briljante opmerking! Zou zomaar kunnen.
donateur
, maar volgens mij had het iets met die puntjes (cijfers) te maken

Oja..behalve witte groot en klein ook nog blauwe en rode? Wist ik niet eens :P Nice!
Waarschuw beheerder
-2
Je zou bijna gaan denken dat de UPS drukker een 'nieuwe' drukker is.

Nee is niet zo.
Waarschuw beheerder
ik

Die witte supermans van je foto, komen die van de orginele kant?

De breeklijn ziet er breed gedrukt uit en ook is het een plat exemplaar zonder bolling, ik had deze in het blauw 105mg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Birk010 op donderdag 2 april 2015 om 05:55:

De breeklijn ziet er breed gedrukt uit en ook is het een plat exemplaar zonder bolling, ik had deze in het blauw 105mg

Nee, originele hebben geen brede breeklijk
Waarschuw beheerder
Ik had een half jaar geleden van de oranje wifi's en die waren top, hele tijd niet meer gezien maar een maat van me had er ineens weer een paar ergens gehaald. zijn dit nog de "oude" of is er ergens een nieuwe batch gemaakt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Duplicity_NL op dinsdag 31 maart 2015 om 22:01:
Iemand ervaring met groene mario bullets? Volgens dealer ±200mg. De druk is verre van mooi, breekrand aan de achterkant is soms dubbel te zien.
]

Ben hier ook zeer geinteresseerd in dus als iemand meer info heeft, heel graag!
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Veldman1 op donderdag 2 april 2015 om 14:35:
Ben hier ook zeer geinteresseerd in dus als iemand meer info heeft, heel graag!

Je kan ze ook naar het testcentrum brengen dan weet je binnen een goeie week de info die je zoekt...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja alleen heb ze eergister gekregen en vanavond Awakenings, dus hoopte dat hier iemand dat al had gedaan.
Waarschuw beheerder
+2-1
donateur
Uitspraak van Veldman1 op donderdag 2 april 2015 om 16:20:
Ja alleen heb ze eergister gekregen en vanavond Awakenings, dus hoopte dat hier iemand dat al had gedaan.

Want je wist eergisteren natuurlijk pas dat je naar awakenings zou gaan
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 2 april 2015 om 16:21:
Want je wist eergisteren natuurlijk pas

Op zich een beetje flauw, want het kan natuurlijk wel degelijk een last minute call zijn.

Daarentegen is het natuurlijk zeer praktisch voor dit soort gevallen altijd een paar bekende tabletten achter de hand te hebben die gewoon goed zijn.
En eerder pillen te regelen dan dat ze helemaal op zijn. Dan heb je tijd genoeg uit te zoeken of de nieuwe tabletten schoon zijn, terwijl je nog een 'oude' neemt het eerst volgende feestje.
Dat veel mensen die gedachtesprong niet lijken te kunnen maken blijft me ook wel verbazen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 2 april 2015 om 16:21:
Want je wist eergisteren natuurlijk pas dat je naar awakenings zou gaan

:roflol: ...alhoewel, last-minute is wel herkenbaar! maarja.. ik heb meestal nog wel 1 snoepje over van een vorig feestje als die me beviel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Nee, ik weet al weken dat ik hier naar toe ga en ik heb eventueel ook upsjes liggen, maar nadat ik deze vandeweek verkregen heb was ik benieuwd of iemand er al meer van wist, zodat ik er vanavond plezier van kan hebben.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 2 april 2015 om 16:26:
Op zich een beetje flauw, want het kan natuurlijk wel degelijk een last minute call zijn.

Daarentegen is het natuurlijk zeer praktisch voor dit soort gevallen altijd een paar bekende tabletten achter de hand te hebben die gewoon goed zijn.
En eerder pillen te regelen dan dat ze helemaal op zijn. Dan heb je tijd genoeg uit te zoeken of de nieuwe tabletten schoon zijn, terwijl je nog een 'oude' neemt het eerst volgende feestje.
Dat veel mensen die gedachtesprong niet lijken te kunnen maken blijft me ook wel verbazen..

Ja kan dat ook nooit snappen , of mensen die elke maand naar een feestje gaan en dan per feest lastminute de snoepjes regelen. Wij halen vaak met een paar mensen meer te gelijk dan is de prijs beter en heb je altijd wat achter de hand. Vaak ook dat ze dan boos worden dat je niks wilt verkopen omdat ze niks meer kunnen regelen voor de tijd maar nooit mee willen doen als er gehaald wordt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Veldman1 op donderdag 2 april 2015 om 16:31:
zodat ik er vanavond plezier van kan hebben.

Veel plezier van je UPS(jes)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Veldman1 op donderdag 2 april 2015 om 16:31:
ik heb eventueel ook upsjes liggen

Pak die nu dan en neem die andere mee naar t tc, weet je tenminste zeker hoeveel je pakt
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van Koning Teun op donderdag 2 april 2015 om 16:31:
Vaak ook dat ze dan boos worden dat je niks wilt verkopen omdat ze niks meer kunnen regelen voor de tijd maar nooit mee willen doen als er gehaald wordt...

Het berichtje (of de gesproken zin) begint vaak met "ik moet voor dan & dan pillen hebben"

-moet- ?!?!

Uitspraak van LÆVIS op donderdag 2 april 2015 om 16:32:
zodat ik er vanavond plezier van kan hebben.
Veel plezier van je UPS(jes)

Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 2 april 2015 om 16:37:
Pak die nu dan

Lijkt me idd de enige juiste keuze.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Koning Teun op donderdag 2 april 2015 om 16:31:
Vaak ook dat ze dan boos worden dat je niks wilt verkopen omdat ze niks meer kunnen regelen voor de tijd maar nooit mee willen doen als er gehaald wordt

Als t vrienden van je zijn zou k dat wel doen, beter dat dan dat ze rotzooi gaan pakken..
Bij ons in de groep komt t alleen vaak neer op krijgen ipv kopen:/
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 2 april 2015 om 16:48:
Bij ons in de groep komt t alleen vaak neer op krijgen ipv kopen:/

Lekkere vrienden dan, alsof het jou niets kost. Vind het echt niet erg om af en toe te trakteren, maar vind het altijd wel op z'n plaats als de personen in kwestie vragen wat ik er voor wil hebben.
Waarschuw beheerder
Opvolgers ups al binnen? Iemand? Zo benieuwd :p

Uitspraak van Digitalism op donderdag 2 april 2015 om 18:53:
trakteren

Hahaha, ik heb ook vaak in vage buien noten weggegeven. Maarja de volgende keer kreeg ik dan weer van me vrienden. Beetje geven en nemen zegmaar.
laatste aanpassing
donateur
Lekkere vrienden dan, alsof het jou niets kost. Vind het echt niet erg om af en toe te trakteren, maar vind het altijd wel op z'n plaats als de personen in kwestie vragen wat ik er voor wil hebben.

True!

Uitspraak van Raver op donderdag 2 april 2015 om 20:04:
Maarja de volgende keer kreeg ik dan weer van me vrienden. Beetje geven en nemen zegmaar.

Klopt, maar als het altijd eenrichtingsverkeer is denk je daar op een gegeven moment wel anders over natuurlijk :)
Waarschuw beheerder
donateur

Nja scheelt dat de meeste dr zonder mij ook niet aan zouden zijn begonnen en ze kosten mij maar ... euro per stuk, dus dan hoop k maar dat ik n keer n biertje terug krijg in de kroeg..
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Birk010 op donderdag 2 april 2015 om 05:55:

Alleen de blauwe (oktober 2013 ofzo) zijn echte. De rest zo nep als wat en laag gedoseerd! Mee liften op een ander z'n succes.

Correct me if im wrong!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N3rd op donderdag 2 april 2015 om 10:44:
Ik had een half jaar geleden van de oranje wifi's en die waren top, hele tijd niet meer gezien maar een maat van me had er ineens weer een paar ergens gehaald. zijn dit nog de "oude" of is er ergens een nieuwe batch gemaakt?

Er zijn inderdaad nieuwe (namaak) in omloop. Dus uiteraard laten testen net zoals alle Mitsubishi!
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van appelboom op donderdag 2 april 2015 om 20:54:
Correct me if im wrong!

Rode en gele van n jaar geleden ofzo ook
(Stel dat iemand behoefte heeft aan n foto van de originele 3, kan ik er vanavond na mn werk eventueel wel een proberen te maken, als m'n camera t toelaat)