Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
staat nog steeds geen ervaring bij alleen maar test uitslagen.. Eentje
misschien had ik duidelijker moeten zijn dat het om ervaring ermee gaat
laatste aanpassing
Uitspraak van M.L op woensdag 18 februari 2015 om 20:38:
staat nog steeds geen ervaring bij alleen maar test uitslagen


:')
Heb liever 2 testuitslagen dan 10 'ervaringen'.
Uitspraak van Denna op woensdag 18 februari 2015 om 20:47:
Heb liever 2 testuitslagen dan 10 'ervaringen'.


Inderdaad, zelf laten testen is t beste
Is er iets qua testresultaten wat betreft die 'illuminati' pillen? Kan er maar weinig over vinden..
Uitspraak van JSKI op woensdag 18 februari 2015 om 21:28:
Is er iets qua testresultaten wat betreft die 'illuminati' pillen? Kan er maar weinig over vinden..


Uhm, groene illuminati zijn geloof ik ongeveer 200 mg mdma. Maar ik geloof dat er anders gekleurde met 4fmp zijn, daar werd in een ander topic over gesproken.
thanks!
Uitspraak van klopdokter op woensdag 18 februari 2015 om 22:20:
Uhm, groene illuminati zijn geloof ik ongeveer 200 mg mdma. Maar ik geloof dat er anders gekleurde met 4fmp zijn, daar werd in een ander topic over gesproken.


GGroen wordt mij aangeboden als 4f.. Van een zeer betrouwbaar iemand waar ik al tijden haal en nooit wat van heb gekregen wat het niet bleek te zijn..
nieuwe uitslagen van checkit staan best veel pillen in die de afgelopen tijd hier voorbij zijn gekomen.
Let wel op, het zijn allemaal HCl waarden, vermenigvuldig ze met 0.84 om freebase waarden (zoals nl testcentrum ze geeft) te krijgen.
Uitspraak van JSKI op woensdag 18 februari 2015 om 21:28:
Is er iets qua testresultaten wat betreft die 'illuminati' pillen? Kan er maar weinig over vinden..


groen zou 4fa zijn en tussen 200-250 inhoud. (geen spreiding. ik kreeg 250 te horen van dealer maar die neem ik altijd met korrel zout.)
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 19 februari 2015 om 13:34:
nieuwe uitslagen van checkit staan best veel pillen in die de afgelopen tijd hier voorbij zijn gekomen.
Let wel op, het zijn allemaal HCl waarden, vermenigvuldig ze met 0.84 om freebase waarden (zoals nl testcentrum ze geeft) te krijgen.

Zitten ook een aantal aparte uitslagen tussen. Met name de goldbar en gele WB testen erg laag daar
Uitspraak van Pepsi. op donderdag 19 februari 2015 om 14:45:
groen zou 4fa zijn en tussen 200-250 inhoud. (geen spreiding. ik kreeg 250 te horen van dealer


Zijn waarschijnlijk bruto hoeveelheden poeder die er in gegaan zijn, denk vermenigvuldigen met 0,78 á 0,80 dan krijg je wat er netto (free base) uit zal komen indien je een labtest laat verrichten.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 19 februari 2015 om 16:56:
Zijn waarschijnlijk bruto hoeveelheden poeder die er in gegaan zijn, denk vermenigvuldigen met 0,78 á 0,80 dan


Is nog een stevige dosis als je het mij vraagt :p
Ik denk dat de meeste mensen op gewicht een capsule vullen en niet zozeer op de werkzame stof..
Het komt er misschien een beetje verrot uit maar ik bedoel het goed :')
Uitspraak van ? op donderdag 19 februari 2015 om 17:45:
Ik denk dat de meeste mensen op gewicht een capsule vullen


Dat denk ik ook hoor en vind dat zelf ook nuttiger. Maar goed, hier zijn tabletten van gedrukt en wordt met hoge getallen gesmeten, maar denk niet dat diezelfde getallen uit het lab komen rollen ;)
Zoals Pepsi. zelf al aangeeft zal het wel met een korrel en een snufje zout te nemen zijn.

Uitspraak van ? op donderdag 19 februari 2015 om 17:45:
Is nog een stevige dosis als je het mij vraagt :p


Mee eens!

Uitspraak van ? op donderdag 19 februari 2015 om 17:45:
misschien een beetje verrot uit maar ik bedoel het goed :')


Valt mee en no offence taken dus :)
Hardbass een gele ups gehad. 2x een half. Later op de avond nog een kwart heineken. Goedemorgen wat ging dat hard pffff
Ik heb nu ook rode UPS ipv gele ontvangen, zal zo zijn redenen hebben :)
Uitspraak van Pepsi. op donderdag 19 februari 2015 om 14:45:
groen zou 4fa zijn en tussen 200-250 inhoud. (geen spreiding. ik kreeg 250 te horen van dealer maar die neem ik altijd met korrel zout.)


Mij is 170 - 200 gemeld.. Ga ze zaterdag testen. Risico I know maar goed vertrouwen dat nooit geschaad is.
Niks kunnen vinden in de zoekfunctie dus eventjes zo proberen.
Volgende week na lange tijd weer wat nemen en een vriend heeft gele mario's.
Voor zover ik weet en kan lezen waren deze een tijd geleden in omgang, maar zijn er nu weer nieuwe?
Of gewoon nog wat restant van lang terug.

bvd!
laatste aanpassing
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 19 februari 2015 om 23:21:
Gevonden via zoekfunctie:


Klopt zag deze ook, maar worden als 'wit' beschouwd en is ook van 2 maanden terug.

Dit zouden echt gele zijn en rond 200/210 zitten volgende de persoon die ze verkoopt.
Groepje vrienden van ons hadden ze vorige week ook en bevestigde dat ze sterk aanvoelde.
Snap dat dit ook door andere factoren bepaald wordt, maar alle 6 gingen ze als een speer en gebruiken ook al enkele jaren.

Zelf nog niet in me handen gehad of een foto gezien dus nog beetje in afwachting daarop ook.

Dacht vraag het hier, misschien heeft een anders ze ook onlangs gehad.
laatste aanpassing
Uitspraak van ltsMitch# op donderdag 19 februari 2015 om 23:27:
Klopt zag deze ook, maar worden als 'wit' beschouwd en is ook van 2 maanden terug.

Dit zouden echt gele zijn en rond 200/210 zitten volgende de persoon die ze verkoopt.


Vind ze dr op die foto best wel geel uitzien eigenlijk..
En n uitslag van 177 staat er dus aan die 200/210 die je dealer vertelde voldoet dat report ook
Vandaag een paar geel/groene Hello Kitty's zonder breeklijn gekregen van mijn broertje. Hij zegt dat zijn dealer 200 heeft gezegd maar ze lijken mij maar klein. Zoekfunctie gebruikt en ik denk dat deze 120/130 zijn? Iemand die dit kan bevestigen? Testen kan hier pas weer donderdag maar het is eerder zaterdag..
laatste aanpassing
Iemand bekend met Delfts blauwe? Kan in dit forum en op internet niks vinden. Volgens mn dealer zijn ze nieuw en zit er 213 in. Iemand die me meer kan vertellen?
 
Uitspraak van Sandwell op vrijdag 20 februari 2015 om 13:21:
Zoekfunctie gebruikt en ik denk dat deze 120/130 zijn?


die hebben wij laten testen ja:P
130mg mdma.
je merkt ook echt wel dat er geen 200 in zit.
maar die kittys.... Classe dingen!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 februari 2015 om 14:09:
130mg mdma


Thanks! Weet ik tenminste hoeveel ik moet nemen, morgen maar meteen proberen.
Waarom zijn de pillen van tegenwoordig niet meer rond?
Ben die rare figuurtjes wel beetje zat
Iemand bekend met deze roodroze mitsubishi's? Heb met de zoekfunctie en op pillreports niets gevonden.
Hij is erg strak, netjes gedrukt en brokkelt niet af. (Foto's zijn iets onduidelijker) Ook heeft hij een bredere breuklijn dan de meeste pillen.

Heb er 1 naar het TC gebracht. Ik verwacht 6 maart de uitslag.


laatste aanpassing
groene illuminati 100% zeker 4f
200+
Uitspraak van Pepsi. op donderdag 19 februari 2015 om 14:45:
Is er iets qua testresultaten wat betreft die 'illuminati' pillen? Kan er maar weinig over vinden..


idd zoals meer zeggen is 4-fa en zijn 2 soorten.
de donkere zijn 210-250mg en zijn net iets groter en strakker gedrukt als de (2e soort die zijn net iets lichter) die zitten op 175-190mg
zal even foto proberen te maken met het verschil
en het andere verschil
[albumelement=84209166]{element is niet toegankelijk}
nog even een toevoeging voor als je bijvoorbeeld maar 1 soort heb ;-) en nog niet goed weet welke.
de donkere is 6mm en de lichtere is 4mm hoog.
Maarja even langs testcentrum en je weet het helemaal zeker
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 21 februari 2015 om 01:17:
Benieuwd wat er dan werkelijk uit komt :)


De lichtere druk heb ik iig testresultaat van 181mg van gehad ;-)
Zou die andere ook nog eventjes wegbrengen aankomende week.
resultaat laat ik weten als ik uitslag heb
laatste aanpassing
Uitspraak van Dr.Pepper a.k.a MaXxtc op zaterdag 21 februari 2015 om 01:53:
De lichtere druk heb ik iig testresultaat van 181mg van gehad ;-)


Net resultaat, but on the other side, best een forse dosering...als dan die andere nog hoger is..

..niet super verstandig, maar goed, das slechts mijn mening :)
 
Uitspraak van Sandwell op vrijdag 20 februari 2015 om 15:03:
Thanks! Weet ik tenminste hoeveel ik moet nemen, morgen maar meteen proberen.


Halve is perfect!:)
Uitspraak van Denna op vrijdag 20 februari 2015 om 18:33:
mitsubishi's


Meest gebruikte stempel in de xtc wereld volgens mij :p
Heb het dus ook niet echt op mitsu's.
Iemand bekend met rode/roze Durex ? Achterkant met breeklijn

laatste aanpassing
Uitspraak van Peternator op zaterdag 21 februari 2015 om 16:56:
Iemand bekend met rode/roze Durex ? Achterkant met breeklijn


Wat een dikke brokken in die pillen, drukker had geen zin meer om te crushen zeker :-D
Uitspraak van Dr.Pepper a.k.a MaXxtc op zaterdag 21 februari 2015 om 01:53:
De lichtere druk heb ik iig testresultaat van 181mg van gehad ;-)
Zou die andere ook nog eventjes wegbrengen aankomende week.
resultaat laat ik weten als ik uitslag heb


Die lichtere heb ik. Vanavond proberen bij Zandbak in de ballenbak :)
dag allen

Ik zit al een tijd mee te lezen. Ik heb daarom ook besloten om een account aan te maken om mijn ervaringen te delen met jullie. Ik heb namelijk wat leuke updates m.b.t. bepaalde (nieuwe) pillen. Ter info, ik neem altijd halfjes. Meestal een totaal van 2 tot 2,5 pil in een periode van 6 a 8 uur.

Groene Boksbeugel - TC 194mg Schoon - Eigen ervaring , sloeg bij mij redelijk lekker in, verder een sterke space. (op het einde iets te veel genomen, eindigde zwetend en rollend op bed in een van der valk hotel) voor de rest prima pilletje. misschien iets te zwaar voor een beginner.

Blauwe Cartman - TC niet getest (ze zeggen 200mg) kan goed kloppen - Eigen ervaring, Sloeg bij mij best hard in, spacjes duurde lekker lang voor dat ik bij moest nemen. Kaken gingen lekker te keer. goeie pil zeker aanrader.

ik ben nu niet thuis. ik heb nog van alles liggen ik zal morgen wel de fotos online zetten.
Uitspraak van bubbelbad-spacer op zondag 22 februari 2015 om 01:01:
Groene Boksbeugel - TC 194mg Schoon


Dit is interessant, de rest minder. Bedankt voor t testen en posten;)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 februari 2015 om 23:20:
Weet je dat cker ?


Ja

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 februari 2015 om 23:20:
Maat van me had gisteravond ook zo'n groene op, en vond die vrij heftig..Hij heeft nog niet kunnen slapen, zit hier strak naast me en lult aan een stuk door


JJa ik ga ook ruimschoots prima de panty uit :D
Uitspraak van mdmazing84 op zondag 22 februari 2015 om 03:45:
Dit is interessant, de rest minder. Bedankt voor t testen en posten;)


dag mdmazing84, misschien is het voor jou niet interessante info, maar ik weet zeker dat het voor een hoop wel het geval is.

ik doe dit in iedergeval ter info voor mensen die het niet weten.

met alle liefde, groetjes vanuit Utrecht.
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Een 20-jarige man uit Houten is in de nacht van zaterdag op zondag in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht, na het slikken van een xtc-pil.
Een andere man raakte onwel na het slikken van eenzelfde soort pil. Ook hij moest naar het ziekenhuis.

De politie werd gewaarschuwd door de behandelend arts, omdat de xtc mogelijk gevaarlijk is. De pillen zijn verkocht op een besloten feest in Houten (Utrecht). De politie heeft daar een 22-jarige man uit Houten aangehouden die de pillen verkocht. Hij wordt verdacht van het handelen in drugs.

Volgens een woordvoerster van de politie wilde de aangehouden man niet zeggen waar hij de pillen vandaan had. De politie is daarom op zoek naar meer informatie over de herkomst van de xtc. Het gaat om roze-rode pillen in de vorm van een schild met het logo 4PS erin.

Ik gok dat hier UPS bedoelen... Zouden er fakes in omloop zijn of is het toch onverantwoord gebruik door die mannen?
laatste aanpassing