Partyflock

Forumonderwerp · 877392
183 volgers · 4409091x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 12 februari 2015 om 08:49:
Dan was t misschien toch de blauwe van jou die ik bedoelde en geen groene:$
Zag net op de zoekfunctie ook n witte boksbeugel van 181 staan

Ik had al zo'n vermoeden, vandaar dat ik het ook eventjes vermelde voor alle zekerheid ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raver op donderdag 12 februari 2015 om 20:29:
Ik hoop op een beetje een goeie spreiding van max 10 mg.

Die spreiding kan je vergeten, mijn uitslag van de rode UPS '185 mg'
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 6 februari 2015 om 23:35:
Uitspraak van Wasbeer 2.0 op vrijdag 6 februari 2015 om 23:10:PS: Ik krijg zelf donderdag een uitslag, zal het dan gelijk navragen!
Maar we horen t donderdag dan wel:)

OK dan: Zojuist uitslag gehad van de Oranje Magneet: 202 mg! Dat is dus 'goed' nieuws want dat valt binnen de reeds bekende spreiding 202-207.
M'n pil is tegen verwachting in dus toch getest.

(Wel werd een spreiding genoemd van 169-227 - Echter heb ik nog geen post gevonden van iemand die dit test-resultaat had... Ik ga er uiteraard maar van uit dat het klopt)

@Wasbeer: Jij nog iets gehoord?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
die ups waren heerlijk niet meer aan te komen hier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cnosss op vrijdag 13 februari 2015 om 14:31:
die ups waren heerlijk niet meer aan te komen hier

Ik vind ze dus ook heerlijk :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2015 om 12:15:

Jammer
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van Brullo op vrijdag 13 februari 2015 om 14:48:
Heeft iemand soms al info over deze oranje batterijen...zien er anders uit van vorm dan vorige.

Lijkt mij namaak
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 13 februari 2015 om 16:42:
Lijkt mij namaak

Namaak?? Namaak van wat? Denk je dat hij alleen uit kleurstof en vulmiddel bestaat ??;)
Als (!) die pil bevat wat hij moet bevatten is het gewoon een goede pil? Deze vorm en kleur heb ik nog niet eerder gezien..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Popper106 op vrijdag 13 februari 2015 om 17:11:
Namaak?? Namaak van wat? Denk je dat hij alleen uit kleurstof en vulmiddel bestaat ??;)
Als (!) die pil bevat wat hij moet bevatten is het gewoon een goede pil? Deze vorm en kleur heb ik nog niet eerder gezien..

Is het niet gewoon dezelfde stempel als de paarse +- alleen dan nu met een ander kleurtje?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raver op vrijdag 13 februari 2015 om 17:14:
Is het niet gewoon dezelfde stempel als de paarse +- alleen dan nu met een ander kleurtje?

De + en de - op die oranje lijken wat groter, lijkt mij dus niet dezelfde stempel.
Misschien bedoelen ze dat met namaak -> De stempel nagemaakt... Misschien heeft iedere drukker een eigen stempel als kenmerk???
Maar ja, omdat wij de drukkers niet kennen maakt dat ons niet uit toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Popper106 op vrijdag 13 februari 2015 om 17:11:

Uitspraak van Raver op vrijdag 13 februari 2015 om 17:14:

Ja namaak daar van. Gaan meerdere "oude bekende" rond met n nieuw kleurtje, vooral in het buitenland (heb ze in Nederland nog niet gezien namelijk). Lijkt mij dat ze wel al hier langs gekomen zouden zijn als opvolger van de plusminus als t geen namaak is
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Popper106 op vrijdag 13 februari 2015 om 17:20:
De + en de - op die oranje lijken wat groter, lijkt mij dus niet dezelfde stempel.
Misschien bedoelen ze dat met namaak -> De stempel nagemaakt... Misschien heeft iedere drukker een eigen stempel als kenmerk???
Maar ja, omdat wij de drukkers niet kennen maakt dat ons niet uit toch?

Iedere drukker gebruikt inderdaad een andere stempel en wisselt elke 2-3 maanden. Dit wisselen is omdat anders andere drukkers dezelfde stempels gaan maken en daar minder werkzame stof in doen, om met hun goedkope product mee te liften op een ander zijn succes. Ik denk dat met de plusminus ook is gebeurd, maar heb geen testresultaten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van klopdokter op vrijdag 13 februari 2015 om 17:25:
Dit wisselen is omdat anders andere drukkers dezelfde stempels gaan maken en daar minder werkzame stof in doen,

Vanuit dat (drukkers) oogpunt bekeken kun je dat idd. namaak noemen.
Maar dan nog weet ik, als gebruiker, niet of ik met 'namaak' te maken heb of een 2e batch!?! En dat maakt me ook niet veel uit.
Ik bedoel, is de donker (mos)groene Heineken of rode UPS namaak, of een 2e batch? Ze komen toch wel op!! :xtc:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 13 februari 2015 om 17:04:
Een 185-209 is nog helemaal niet slecht te noemen so far.

Daar heb je zeker gelijk in, ik doelde meer op iemand zijn reactie die een spreiding wilde van max 10 mg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 februari 2015 om 16:24:
Wat is tot nu toe de spreiding van de rode UPS? Heb vrijdag mijn uitslag, er was nog geen spreiding bekend bij het testcentrum werd mij verteld.

Resultaat ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Popper106 op vrijdag 13 februari 2015 om 17:45:
Maar dan nog weet ik, als gebruiker, niet of ik met 'namaak' te maken heb of een 2e batch!?!

Dr zijn n aantal mensen hier op t forum die daar iets meer zicht op hebben dan jij. Voor jou maakt t tot zover iets uit dat er dus mogelijk minder of andere actieve stof in zou kunnen zitten, het is dus extra aan te raden "namaak" pillen te laten testen voor gebruik.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2015 om 12:15:

Uitspraak van Obliviouz op vrijdag 13 februari 2015 om 18:10:
Resultaat ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 februari 2015 om 17:55:
ik doelde meer op iemand zijn reactie die een spreiding wilde van max 10 mg.

Is dan ook meer tegen hem gericht idd.
Waarschuw beheerder
-1
Ja de meeste xtc is toch wel oké dus veel maakt het niet uit, t is maar net hoe precies je bent met doseren enz.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van klopdokter op vrijdag 13 februari 2015 om 18:21:
t is maar net hoe precies je bent met doseren enz.

Daarom haal k binnenkort denk weer mdma kristallen(y)
Waarschuw beheerder
+4-3
Uitspraak van klopdokter op vrijdag 13 februari 2015 om 17:25:
Dit wisselen is omdat anders andere drukkers dezelfde stempels gaan maken en daar minder werkzame stof in doen, om met hun goedkope product mee te liften op een ander zijn succes

Ach hou toch op man :lol:
Waarschuw beheerder
+3-1
donateur
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 13 februari 2015 om 18:30:
Ach hou toch op man :lol:

Vgm heeft ie gwn gelijk hoor...
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met Groene Boksbeugeltjes?
Hoe zijn deze? Kan er namelijk weinig over vinden...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MrJO op vrijdag 13 februari 2015 om 20:55:
Hoe zijn deze? Kan er namelijk weinig over vinden...

waarschijnlijk wel vergelijkbaar met de andere kleuren, dus 133-181 ofzo (dat zijn resultaten van blauwe 133, paarse 140 en witte 181) om t zeker te weten zul je langs een testcentrum moeten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Suusjepluusj op woensdag 11 februari 2015 om 19:57:
Hier ook zouden rond De 200 zijn. Evenals de blauwe diamanten

Van de blauwe kwam vorige week een uitslag van 133 netto voorbij, je dealert gooit er dus aardig wat mg's bovenop!

Uitspraak van Brullo op vrijdag 13 februari 2015 om 14:48:
Heeft iemand soms al info over deze oranje batterijen...zien er anders uit van vorm dan vorige.

http://www.pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=34416

Als men hier het forum volgt kan je wel vaststellen dat dit namaak zijn. Waarschijnlijk iemand die even van de goede naam wil profiteren.

Uitspraak van Popper106 op vrijdag 13 februari 2015 om 13:48:
OK dan: Zojuist uitslag gehad van de Oranje Magneet: 202 mg! Dat is dus 'goed' nieuws want dat valt binnen de reeds bekende spreiding 202-207.
M'n pil is tegen verwachting in dus toch getest.

(Wel werd een spreiding genoemd van 169-227 - Echter heb ik nog geen post gevonden van iemand die dit test-resultaat had... Ik ga er uiteraard maar van uit dat het klopt)

@Wasbeer: Jij nog iets gehoord?

Mijn uitslag was er helaas nog niet, heb het dus ook niet gevraagd. Zal het volgende week even navragen!
Waarschuw beheerder
-5
Iemand bekend met groene durex? Zoekfunctie levert niks op.
Waarschuw beheerder
-3
iemand bekend met roze halloweentjes? zoekfunctie levert ook hier niks op.

Waarschuw beheerder
-1
[img width=338 height=600 cacheid=0016283e003244f61f02f96a1a02e5b6d2]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/537/sBgxP9.jpg[/img]
Welke is 1e batch en welke 2e batch? iemand?

Waarschuw beheerder
+1-1
[img width=338 height=600 cacheid=0016283f003244f780e75cbd1a02e5b6d4]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/538/rBt1zg.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
-6
Ik weet in ieder geval wel dat het allebij geen eerste batch is. Ik heb de eerste batch in handen gehad en die waren strakker gedrukt dat jouwe. Die rechter lijkt zelfs helemaal mislukt.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 februari 2015 om 14:42:
Welke is 1e batch en welke 2e batch? iemand?

Heb van mij een gele UPS eerste batch ernaast gehouden, en qua kleur komt die meer overeen met de rechter, maar qua opdruk lijkt de linker scherper. Kan ook aan de foto liggen...
Waarschuw beheerder
Eerste batch ups.

[albumelement=84204542]{element is niet toegankelijk}

Waarschuw beheerder
Linker is er scherper opgedrukt, maar die rechter heeft een vriend al een tijdje, en heb die linker gister gekregen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoe kun je via hier een foto toevoegen?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van MrJO op vrijdag 13 februari 2015 om 20:55:
Hoe zijn deze? Kan er namelijk weinig over vinden..

Yess vorige week resultaat van 191mg gekregen ..voor die bijna fluoriserende kleur groen ;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van mrgrey op zaterdag 14 februari 2015 om 22:33:
resultaat van 191mg

hoppa,,, die zal der dan wel goed inklappe denk ik :p
Waarschuw beheerder
-1
ja ze zijn echt goed vind ik. :d :v :v

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van chemical-love op zondag 15 februari 2015 om 04:30:
ja ze zijn echt goed vind ik

boven de 180mg
jaa dan mag ik hopen voor je dat ze goed zijn
als je zulke dingen met gemak kan hendele
dan gaat er iets niet goed denk ik ;)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Wasbeer 2.0 op vrijdag 13 februari 2015 om 21:51:
Van de blauwe kwam vorige week een uitslag van 133 netto voorbij, je dealert gooit er dus aardig wat mg's bovenop!

nou tc heeft getest op 162 dus redelijke spreiding afgelopen zaterdag getest en voor mij even een prima pil totaal geen schommelingen gehad en dat was ook eens lekker omdat ik eerst oranje+- had en deze schommelde bij mij vreselijk.
Waarschuw beheerder
+4
donateur
Ik heb voor masters twee blauwe Ying Yangs klaar liggen 8-)
Deze komen uit 2009 en waren getest op 147mg (y)

Nu al zin in :yes:
Waarschuw beheerder
+1
[img width=1024 height=576]https://album.partyflock.nl/84205771_1322938068.jpg[/img]

iemand bekend met deze oranje schildpadjes?
Heb de zoekfunctie gebruikt maar kan alleen iets vinden over de groene versie er van.
Zo nee ga ik proberen er 1tje weg te brengen naar een test centrum.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Suusjepluusj op maandag 16 februari 2015 om 09:18:
schommelde bij mij vreselijk.

Er zijn nog weinig pillen op de markt die een standvastige piek aanhouden.
Waarschuw beheerder
+13
Uitspraak van EuforieAddicted op maandag 16 februari 2015 om 12:49:
Er zijn nog weinig pillen op de markt die een standvastige piek aanhouden.

Volgens mij is de enige functie van een pil jouw lichaam MDMA aanbieden, Wat er vervolgens gebeurt ligt aan zoveel verschillende omstandigheden. Dat kan je echt niet toeschrijven aan een pil in mijn opinie. Denk aan gezondheid, fitheid, moeheid, zuurgraad van je maag, enzymen in je darmen en lever, gemoedstoestand, vrienden, muziek, sfeer, locatie, etc, etc, etc...