Partyflock

Forumonderwerp · 877392
183 volgers · 4410224x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van dalitorro op zaterdag 31 januari 2015 om 01:42:
Check link: http://postimg.org/image/n9ox4bnb3/

Heeft iemand onlangs ervaring met deze soort pil? :)

Woow gaan die nog rond? Blauwe Barclay. Had er vorig jaar ene op 225 getest. Heavy pillen
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 januari 2015 om 00:50:
Ideaal voor ons tengere meisjes :lol: (y)

Noem je me nou een tenger meisje? :nocheer:

Uitspraak van Hesketh op zaterdag 31 januari 2015 om 01:41:
Ik zou er niks op tegen hebben als dit weer meer de norm wordt ipv steeds hogere doseringen.

Mee eens, mits de prijs evenredig mee veranderd.
Ik voel er weinig voor om twee á drie keer zoveel pillen te moeten kopen om uiteindelijk de zelfde hoeveelheid MDMA te hebben.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bermuda op vrijdag 30 januari 2015 om 23:01:
Rode UPS bemachtig opvolgers van de gele UPS denk dat deze spreiding wel kleiner word

Omdat ze echt beseffen dat mensen niet zo'n grote spreiding willen en ze er wat aan gaan doen? Of omdat je dat hoopt?
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op zaterdag 31 januari 2015 om 11:25:
Omdat ze echt beseffen dat mensen niet zo'n grote spreiding willen en ze er wat aan gaan doen? Of omdat je dat hoopt?

Neem aan dat ze dat wel beseffen, dus geen spreiding van 100mg meer. maarja we zullen dr eerst maar eens testresultaten van moeten zien
Heb gehoord dat ze twee soorten willen maken, eentje zou iets met Audi worden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op zaterdag 31 januari 2015 om 11:25:

jawel daarom andere kleur
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van mdmazing84 op zaterdag 31 januari 2015 om 11:39:
Heb gehoord dat ze twee soorten willen maken,

Ze hebben nu ook al 2 soorten gemaakt alleen beetje jammer dat de export pillen bij testcentrum terecht zijn gekomen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van picoalisoo op zaterdag 31 januari 2015 om 19:11:
Ze hebben nu ook al 2 soorten gemaakt alleen beetje jammer dat de export pillen bij testcentrum terecht zijn gekomen.

Zitten ze hun export dus onder eigen volk uit te sturen. . .
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van Bermuda op vrijdag 30 januari 2015 om 23:01:
Rode UPS bemachtig opvolgers van de gele UPS denk dat deze spreiding wel kleiner word

Snap alleen het nut niet van de kleurverandering. Als je dan een betere spreiding wil neerzetten dan vervang je toch de hele soort/stempel lijkt me? Mensen zullen als ze UPS horen zich toch wel de grote spreiding herinneren, daar gaat een nieuw kleurtje niet veel verandering in brengen lijkt me.
Waarschuw beheerder
+6
Uitspraak van Wasbeer 2.0 op zaterdag 31 januari 2015 om 21:34:
Snap alleen het nut niet van de kleurverandering. Als je dan een betere spreiding wil neerzetten dan vervang je toch de hele soort/stempel lijkt me? Mensen zullen als ze UPS horen zich toch wel de grote spreiding herinneren, daar gaat een nieuw kleurtje niet veel verandering in brengen lijkt me.

Zoveel stempels hebben verschillende kleuren. Denk bijv aan paarse/gele triforce, groene/roze eekhoorn, bruine/blauwe boom etc. Ik zie niet in waarom je meteen een hele nieuwe stempel zou moeten nemen, een andere kleur is toch al duidelijk genoeg voor mensen om te weten dat het dus niet de gele is met een grote spreiding ;)
Waarschuw beheerder
+1-5
Uitspraak van Saxoferrato op zaterdag 31 januari 2015 om 21:45:
Zoveel stempels hebben verschillende kleuren. Denk bijv aan paarse/gele triforce, groene/roze eekhoorn, bruine/blauwe boom etc. Ik zie niet in waarom je meteen een hele nieuwe stempel zou moeten nemen, een andere kleur is toch al duidelijk genoeg voor mensen om te weten dat het dus niet de gele is met een grote spreiding ;)

jij hebt verstand

Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Saxoferrato op zaterdag 31 januari 2015 om 21:45:

Precies !!!
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Crooks op vrijdag 30 januari 2015 om 20:37:
zo in de zetel. Morgen ga ik ze fatsoenlijk uitproberen in de club. Ze werden me 210-220 beloofd maar dat weet je natuurlijk nooit. Ik ruik de MDMA en ze zijn best wel oké

Uitslag binnen gekregen van de Oranje Leeuwtjes 170mg schone pil.
Volgende week uitslag van de rode UPS zou 200moeten zijn
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van mrgrey op zondag 1 februari 2015 om 17:03:
Uitslag binnen gekregen van de Oranje Leeuwtjes 170mg schone pil.

"Ze voelde als meer dan 170mg."
ben benieuwd naar mijn testresultaten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3
Hier blauwe spookjes 140mg
En gele ups 200mg
Ik vind persoonlijk blauwe spookjes percies goed voor op een feesje 5jaar geleden was 140mg al heel hoog gedoseerd en tegenwoordig liggen ze al te zeuren als ze niet hoger als 180mg zijn
Waarschuw beheerder
+2-3
Gisteren gele UPS geprobeerd, en moet zeggen dat ze zeker zijn bevallen. Had aan een hele genoeg voor heel de avond ;)
Waarschuw beheerder
-5
Uitspraak van C&c. uptempo is the tempo op zondag 1 februari 2015 om 18:13:
Rode UPS

Jammer dat ze op die darknet foto altijd weer veel mooier zijn dan in het echt, die gele brokkelde als de tering in mijn broekzak.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van picoalisoo op maandag 2 februari 2015 om 08:42:
Jammer dat ze op die darknet foto altijd weer veel mooier zijn dan in het echt, die gele brokkelde als de tering in mijn broekzak.

bij mij zijn ze wel allemaal heel gebleven:)

Waarschuw beheerder
+2-4
Uitspraak van mdmazing84 op maandag 2 februari 2015 om 09:02:
bij mij zijn ze wel allemaal heel gebleven:)

Weet je waarom ze bij jou heel zijn gebleven.
Je spreekt de waarheid !!
Waarschuw beheerder
+1-4
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2015 om 09:25:
Weet je waarom ze bij jou heel zijn gebleven.
Je spreekt de waarheid !!

Lachen gieren brullen met chef :lol:

Uitspraak van mdmazing84 op maandag 2 februari 2015 om 09:02:
bij mij zijn ze wel allemaal heel gebleven

Ah bij mij waren ze net zo erg als die goldbars om eerlijk te zijn.... Hele zakje vol met poeder/brokjes :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van picoalisoo op maandag 2 februari 2015 om 10:03:
Ah bij mij waren ze net zo erg als die goldbars

Zoiets dus? [albumelement=84195530]{element is niet toegankelijk}

Vind de ups wel beter qua hardheid zegmaar, alleen jammer van de spreiding
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van mdmazing84 op maandag 2 februari 2015 om 10:12:
Zoiets dus?

Ja alleen was er bij mij dan helemaal niks meer heel... :(, was niet echt een strakke broek ofzo.
Waarschuw beheerder
-3
Nederlands Leeuwtje gespot. Iets kleiner dan de UPS.

[albumelement=84195621]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
+15-2
Groene klavertjes gespot

[img width=1024 height=765 cacheid=0016276e00324405866f6c401a02e58c3f]http://i62.tinypic.com/10rlmyb.jpg[/img]

Zouden ook rond de 200mg moeten zitten

Waarschuw beheerder
+6-2
Uitspraak van picoalisoo op maandag 2 februari 2015 om 12:18:
Ja alleen was er bij mij dan helemaal niks meer heel... :(, was niet echt een strakke broek ofzo.

Waarom stuur jij mij een prive bericht met Neger erin ??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+4-3
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 februari 2015 om 19:14:
Lekker strak man top !!

Zei je moeder gister ook:$

Grapje
Waarschuw beheerder
Die gele UPS moest ik met een mes breken, echt knoerhard. Maar een halve en daarna ging ik ook knoerhard :D
Waarschuw beheerder
Ik heb een aantal ups ertussen zitten die er wat bros uitzien. Niet helemaal gelukt lijkt het wel. Alleen dat zijn er maar stuk of 5.
Waarschuw beheerder
-1
Is iemand bekend met licht gele rollroyce op de acherkant staat 2.0.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van B'tje op maandag 2 februari 2015 om 14:04:
Groene klavertjes gespot

Mooie dingen! Uit welke hoek komen ze? Handig kwartjes afbreken ook.
Waarschuw beheerder
-6
Wauw die Oranje Leeuwen zien er wel gruwelijk uit!Hup Holland Hup Laat de Leeuw niet zo in z n Geheel staan!!!\hahahahahaha
Waarschuw beheerder
-6
echt Bizar hoe er zoveel verschillende en aparte vormen en kleuren gevonden of gedrukt worden!!!
Waarschuw beheerder
er is een pillreports over die Groene Klavertjes:
http://www.pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=34365

inclusief WARNING
en ik quote: "Hallucination : to much unicorn"
maar goed, dat kan ook onervarenheid/setting/etc zijn.
uit zijn vertaalde report haal ik tevens hartkloppingen e.d.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op maandag 2 februari 2015 om 22:27:
Mooie dingen! Uit welke hoek komen ze? Handig kwartjes afbreken ook.

Heb ik eerlijk gezegd niet gevraagd, maar hier voor had me dealer supermans (ja ik weet het oude pil) dus misschien van die kant af.
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
roene klavertjes gespot

De paars roze bevatten tussen de 120-130 mg, ik betwijfel of deze 200mg halen. Bovendien kan er door de vorm een best grote spreiding ontstaan.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van B'tje op dinsdag 3 februari 2015 om 00:54:
misschien van die kant af.

Van de namaak superman kant zou kunnen ja
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Groene klavertjes

T zijn andere dan deze he?
Waarschuw beheerder
-1
En qua breeklijn en bedrukking zijn deze groene klavertjes ook weer anders. Deze waren 130mg en kwamen voor de chupa chups
[img width=639 height=327 cacheid=001627790032440d56eed15a1a02e58de1]http://i58.tinypic.com/25yx5kn.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Rondjesloper op dinsdag 3 februari 2015 om 08:20:
En qua breeklijn en bedrukking zijn deze groene klavertjes ook weer anders. Deze waren 130mg en kwamen voor de chupa chups
[img width=639 height=327 cacheid=001627790032440d56eed15a1a02e58de1 cacheid=001627790032440d56eed15a1a02e58df5]http://i58.tinypic.com/25yx5kn.jpg[/img]

Het zijn inderdaad andere

Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 3 februari 2015 om 08:01:
T zijn andere dan deze he?

Ook deze zijn het niet...
En de supermans waren niet van de "na maak". Hadden een verticale breeklijn achter op en een strak logo voorop. Getest op 210mg uit mn hoofd.

Edit; op hardbass worden ze getest, helaas te kort dag dus voor een tc..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van locolola op maandag 2 februari 2015 om 21:52:

Fluorescerend toch? is de nieuwe batch. Zijn getest op 195 en 201 mg
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B'tje op dinsdag 3 februari 2015 om 10:27:
de supermans waren niet van de "na maak".

Dan zijn ze niet van die kant;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van locolola op maandag 2 februari 2015 om 21:52:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 februari 2015 om 10:36:
Fluorescerend toch? is de nieuwe batch. Zijn getest op 195 en 201 mg

mijne was getest op 202mg
Waarschuw beheerder
-1
Heb dit weekend de KNVB/Oranje leeuwtjes geprobeerd. Heb med+ tolerance maar ben altijd gevoelig aan pillen, weet niet hoe het komt. Had aan ééntje genoeg voor de avond, vond ze zeker wel oké! Brokkelden een heel klein beetje af dus vind de druk wel goed. Ze zijn wel minder krachtig dan UPS vind ik
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Crooks op dinsdag 3 februari 2015 om 16:17:
Heb dit weekend de KNVB/Oranje leeuwtjes geprobeerd. Heb med+ tolerance maar ben altijd gevoelig aan pillen, weet niet hoe het komt. Had aan ééntje genoeg voor de avond, vond ze zeker wel oké! Brokkelden een heel klein beetje af dus vind de druk wel goed. Ze zijn wel minder krachtig dan UPS vind ik

wanneer had je de ups dan geprobeerd, dat je ze minder vind ?
Waarschuw beheerder
-2
ik zit voor deze vraag wss niet op de juiste forum, maar ik weet dat er hier meer ervaringsdeskundigen zijn dus stel ik hem toch maar.

Over tijdje is daydream, en k ben van plan om hier de 2e dag aan de pillen te gaan. Echter heb k nog niet gebruikt op iets dat echt lang duurt. Nou wil ik dus absoluut niet dat mn comedown op t moment van de endshow is. Ik vraag me dus af, stel dat het 1:00 afgelopen is, wanneer zal ik beginnen en hoe verspreid ik het over de dag. En daarnaast, vanaf wanneer heeft het geen nut om de roes te verlengen, dus hoeveel mg kan ik max nemen om zo lang mogelijk lekker te gaan.
In het kort dus, wat is jullie ervaring en zijn jullie tips om lang genoeg lekker te gaan en zo lang mogelijk. (Wanneer praten over pillen liefst in mg gezien dit vaak verschilt)