Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4495177x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Kaaskoekje op donderdag 8 januari 2015 om 19:09:
Adidasje op 195mg getest, dikke prima

Bedankt voor de info, op pillreports stonden ze nog niet volgensmij.
Ik heb ze besteld voor Hardbass dus daar kunnen we weer vlammen!
Waarschuw beheerder
+2-2
iemand ervaring met de Gele Shell ?
Waarschuw beheerder
+1-9
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2015 om 17:16:
Meer mensen last van Groene Heineken? en dan bedoel ik veel brakker dan met andere pillen...
gebruik er verder niks bij , ja een beste pens vol drank maar dat is standaard

Ben sowieso meer naar de klote van die pillen van tegenwoordig. Daarnaast heb ik ook tijdens me uitwerking veel meer last van bijwerkingen. Daar had ik voorheen echt nooit last van. Gebruik zelf maar zelden omdat ik er gewoon een soort van ziek van wordt.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Hesketh op vrijdag 9 januari 2015 om 17:45:
(Y)
Ja idd, ik wil altijd eerst weten wat erin zit. Maar hoopte dat iemand hier op het forum me al voor was geweest. Zal eind volgende week worden. Als ik de uitslag heb, zal ik het hier ook vermelden.

Ik hoorde dat de Boksbeugels de voorlopige vervanger is van de Adidas ..waarom ze zo snel weer eruit gaan geen idee en of het klopt natuurlijk ;-)
Waarschuw beheerder
-9
Uitspraak van Hesketh op vrijdag 9 januari 2015 om 17:45:
(Y)
Ja idd, ik wil altijd eerst weten wat erin zit. Maar hoopte dat iemand hier op het forum me al voor was geweest. Zal eind volgende week worden. Als ik de uitslag heb, zal ik het hier ook vermelden.

Witte was toen getest op 181.

Heb toen blauwe gehad, veel vaagheid en weinig energie
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van mrgrey op vrijdag 9 januari 2015 om 22:35:
Ik hoorde dat de Boksbeugels de voorlopige vervanger is van de Adidas ..waarom ze zo snel weer eruit gaan geen idee en of het klopt natuurlijk ;-)

Als dat klopt en ze hebben hetzelfde aantal mg's hoor je mij niet klagen ;-)
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Sandra_HC op vrijdag 9 januari 2015 om 22:55:
Witte was toen getest op 181.

Heb toen blauwe gehad, veel vaagheid en weinig energie

Hmmm, da's minder. Dan hoop ik dat ze wel zuiver zijn
Waarschuw beheerder
+3-1
donateur

Ik denk dat je dat niet goed gehoord hebt;)
(Boksbeugels zijn al veeeeeel ouder namelijk)
Waarschuw beheerder
-1

We horen nou eenmaal overal wat anders. Naar mijn weten gaan die boksbeugels al even rond net als warner bros en veranderen die regelmatig van kleur.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van JulianD op vrijdag 9 januari 2015 om 20:26:
iemand ervaring met de Gele Shell ?

Heb je hier meer info of een foto van? Lijkt me een leuke druk als het het Shell logo is
Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van Rondjesloper op zaterdag 10 januari 2015 om 00:45:
Heb je hier meer info of een foto van? Lijkt me een leuke druk als het het Shell logo is

Ter info : Zijn profielfoto is de foto van de shell's. Zien er idd wel leuk uit.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Saxoferrato op zaterdag 10 januari 2015 om 12:09:
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 9 januari 2015 om 07:40:Chronische volgorde

Haha damn autocorrect heb t aangepast:p
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 januari 2015 om 17:16:
Meer mensen last van Groene Heineken? en dan bedoel ik veel brakker dan met andere pillen...
gebruik er verder niks bij , ja een beste pens vol drank maar dat is standaard

Nee geen last van. Vond het allemaal reuze meevallen. Het is gewoon van zoveel factoren afhankelijk.
Daarbij weet ik niet hoeveel je gebruikt, maar de Heinekens zijn natuurlijk wel flink hoog gedoseerd. Als je meer M binnen krijgt dan anders zal je je ook meer verrot voelen. En tja de drank helpt er niet bij, ondanks dat je er misschien minder van merkt.
Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van Hesketh op vrijdag 9 januari 2015 om 23:06:
Hmmm, da's minder. Dan hoop ik dat ze wel zuiver zijn

witte boksbeugels waren zuiver en 181mg
in deze kleur ken ik ze niet
Waarschuw beheerder
-2
Ik hoorde dat de Boksbeugels de voorlopige vervanger is van de Adidas ..waarom ze zo snel weer eruit gaan geen idee en of het klopt natuurlijk

Zoiets zei mijn dealert ook gister.. Zou dan wel specifiek om de (licht)groene gaan zei hij. Andere kleuren hebben er niks mee te maken volgens hem (de witte/blauwe). (Licht)groene zouden gewoon dezelfde inhoud als de adidasjes moeten bevatten zei hij, dus rond de 200 mg ongeveer. Als het waar is zullen hier binnenkort vast wel fotos voorbij komen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-1
donateur
Uitspraak van Wasbeer 2.0 op zondag 11 januari 2015 om 14:06:
Andere kleuren hebben er niks mee te maken volgens hem

Andere kleuren zijn van n andere drukker, maar de adidas drukkers hebben nu groene boksbeugels nagemaakt om de net nieuwe adidas te vervangen, want ja die boksbeugels hadden al n betere naam...
lijkt me niet echt waarschijnlijk dus;)

Artiest {SHOWLIST artist 39929, 73283, 87730, 109879}
Waarschuw beheerder
+5-2
Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op zondag 11 januari 2015 om 18:47:
. Alsjeblieft, sorry als je sommige dingen niet begrijpt, had je maar bevriend moeten zijn. Doei

Ik zou de zoekfunctie gebruiken. Doei!
Waarschuw beheerder
+2-12
Waarvoor? Ik hoef niks te weten. Wilde alleen even een verhaaltje delen
Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op zondag 11 januari 2015 om 18:47:
Er was eens een Henri.
...
Zelden knikte zijn knieën zo hard...

Doe mij er 2 van wat jij hebt gehad!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van mdmazing84 op zondag 11 januari 2015 om 14:21:
Andere kleuren zijn van n andere drukker, maar de adidas drukkers hebben nu groene boksbeugels nagemaakt om de net nieuwe adidas te vervangen, want ja die boksbeugels hadden al n betere naam...
lijkt me niet echt waarschijnlijk dus;)

Idd volledig mee eens. Die dealer van Wasbeer 2.0., mooie priet praat maar weinig geloofwaardigs.
Die boksbeugeltjes gaan maar rond de 180 en zelfs minder. Lager dan addidasjes dus die net uit zijn en wel even zullen mee gaan aangezien de strakke druk. Ook de kleur van die boksbeugels, allemaal flashy kleurtjes, kijk maar naar alles wat addidas richting uit komt, meestal donkere tonen in de kleur van snoepjes :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
Heeft iemand hier ervaring met de combi 4FA/MDMA en 2C-B? Ik gebruik op feesten meestal 4FA en/of xtc en ik wil een keer op een after 2C-B gebruiken, lijkt me heel tof.
Waarschuw beheerder
-1
Op de after na een nachtje 4f/M i 2cb super relaxt, aanradertje !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-2
2cb opzich zelf is al heel leuk, ik heb alleen geeb idee hoe het icm is. Zelf alleen 2cb met lachgas gedaan, en dat is ook zeker een aanrader!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van pau op maandag 12 januari 2015 om 17:19:
Heeft iemand hier ervaring met de combi 4FA/MDMA en 2C-B? Ik gebruik op feesten meestal 4FA en/of xtc en ik wil een keer op een after 2C-B gebruiken, lijkt me heel tof.

Net als keta is 2cb echt wel een aanrader na of tijden xtc/mdma gebruik

Waarschuw beheerder
-1
Iemand toevallig ervaring met de Rolls Royce fluorescerend geel?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 januari 2015 om 01:22:
Iemand toevallig ervaring met de Rolls Royce fluorescerend geel?

180mg mdma ongeveer. Kan soms ook lager uitvallen dacht ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 13 januari 2015 om 08:09:
Als je zelf niet de moeite neemt om te lezen, wat voor nut zou t dan hebben om te antwoorden?
er is namelijk al behoorlijk wat over gezegd:
https://partyflock.nl/topic/searchresult?TERMS=gele+rolls&TYPE=message&TOPICID=877392&PERIOD=0&ORDER=date#results

Lol idd en valt me ook op Mdmazing84 als er een nieuwe foto verschijnt op mdma team, dat ze er hier als de pinken bij zijn om te vragen hoeveel ze bevatten zonder enige research te doen :-D

Waarschuw beheerder
+1-2
Jullie bedoelen deze?? http://www.mdmateam.com/post/107883894856/yellow-rolls-royce-w-180mg-mdma.

:D

Waarschuw beheerder
Die zijn toch niet fluorescerend vriend..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van EuforieAddicted op dinsdag 13 januari 2015 om 11:03:
Lol idd en valt me ook op Mdmazing84 als er een nieuwe foto verschijnt op mdma team, dat ze er hier als de pinken bij zijn om te vragen hoeveel ze bevatten zonder enige research te doen :-D

Hahaha t verband was me nog niet opgevallen:p
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 januari 2015 om 12:04:
Die zijn toch niet fluorescerend vriend..

Heb je die resultaten gelezen?
Foto van drie rolls Royce staan twee gele op die er toch echt verdacht veel op lijken..
+ n andere reactie wordt al geadviseerd ze sws te laten testen vanwege de verschillende dikten van rolls snoepjes
Waarschuw beheerder
+3-1
Test Uitslag Binnen gekregen gele Shell 180MG
Waarschuw beheerder
-1
Iemand bekend met deze kan er niks op internet over vinden.
[img width=720 height=1280 cacheid=00162579003241d1952e505a1a02e54e22]http://i.imgur.com/84QkAZi.jpg?1[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van W3sl3y op dinsdag 13 januari 2015 om 19:31:
[img width=720 height=1280 cacheid=00162579003241d1952e505a1a02e54e22 cacheid=00162579003241d1952e505a1a02e54e31]http://i.imgur.com/84QkAZi.jpg?1[/img]

Schijnen nieuw te zijn, vroeg laatst ook iemand naar maar ik denk dat je er mee langs t testcentrum moet

Waarschuw beheerder
Wat ene geligheid de laatste tijd. Kleurstof in de aanbieding? Dat fluorescerende geeft gewoon licht in t donker!
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van W3sl3y op dinsdag 13 januari 2015 om 19:31:
[img width=720 height=1280 cacheid=00162579003241d1952e505a1a02e54e22 cacheid=00162579003241d1952e505a1a02e54e85]http://i.imgur.com/84QkAZi.jpg?1[/img]

Wacht ff, je koopt 2 zakken van 50 ofzo, 100 totaal, en je kent ze geeneens? Lef hebben, 't zal maar net zoals met die oranje supermans PMMA zijn ofzo :/
Ben benieuwd wat eruit komt :)
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van Festival_feest op dinsdag 13 januari 2015 om 21:39:
Wacht ff, je koopt 2 zakken van 50 ofzo, 100 totaal, en je kent ze geeneens? Lef hebben, 't zal maar net zoals met die oranje supermans PMMA zijn ofzo :/

Misschien is t niet zijn foto maar een die hij van zn dealer gekregen heeft he
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
t 2 zakken van 50 ofzo, 100 totaal, en je kent ze geeneens? Lef hebben, 't zal maar net zoals met die oranje supermans PMMA zijn ofzo :/

Tja in the end dan vooral kapitaalvernieting, voor opgesteld dat als er PMMA in zit dat je mag hopen dat ze vernietigd worden!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 januari 2015 om 21:01:
Kleurstof in de aanbieding?

:lol: (Y)
Waarschuw beheerder
+4-1
donateur
Uitspraak van manchitus op woensdag 14 januari 2015 om 01:10:
Iemand al wat gehoord van Manchitus, vrienden zeggen dat je er snel van gaat irriteren Deze zaterdag tel ik tot 8 en laat er denk ik 1a 2 verbannen

Op hoop van zegen

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van negenenzestig op zondag 4 januari 2015 om 14:47:
Iemand ervaring met dit snoepje?
[img width=1024 height=768 cacheid=001624b6003241017a2788081a02e53999 cacheid=001624b6003241017a2788081a02e54f49]http://i.imgur.com/QkN2IK4.jpg[/img]

Heb de zoekfunctie al gebruik maar kon helaas niks vinden!

ziet eruit als een paul frank maar ziet eruit als 5x wrijven en het is een zakje poeder?
Waarschuw beheerder
+5-1
Uitspraak van manchitus op woensdag 14 januari 2015 om 08:36:
Het is toch een normale vraag?
Kon niets vinden bij pillreports of hier bij zoekfunctie.

Zoek functie was niet nodig, het staat nog op deze pagina. Exact 7 reacties boven je. Maar het is moeilijk, lezen, zoeken, googelen. Dus wat doet de verwende jeugd tegenwoordig? ze vragen het maar, hoeven ze zelf geen onderzoek/moeite te doen...
Waarschuw beheerder
-1

Ja deze zag ik laats de oranje KNVB leeuwtjes die gast zei me 200mg snoepjes niet van de wifi kant en ook niet dominoo maja time Will tell hoeveel Mg erin zit