Partyflock

Forumonderwerp · 877392
186 volgers · 4524254x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=48571147]{element is niet toegankelijk}In Brussel schijnt het te kunnen (Y)[/quot ja maar die ene meid woont in nederland en ging morgen kijken naar testcetrum. ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chemical-love op donderdag 25 december 2014 om 23:12:
morgen kijken naar testcetrum

Volgens mij zijn ze morgen allemaal gesloten ivm kerst, maar weet t niet zeker dus k zou ff controleren voor ze voor niks er naartoe gaat
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=48571147]{element is niet toegankelijk}In Brussel schijnt het te kunnen (Y)[/quot ja maar die ene meid woont in nederland en ging morgen kijken naar testcetrum. ;-)

De meeste zijn nu ook in verlof, dat word wachten tot 2015.
Waarschuw beheerder
donateur
maar die ene meid woont in nederland en ging morgen kijken naar testcetrum. ;-)

Weet je wat dat is: kansloos ;) (want: )

Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 25 december 2014 om 23:24:
morgen allemaal gesloten ivm kerst

Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 25 december 2014 om 23:24:
dus k zou ff controleren voor ze voor niks er naartoe gaat

Hoeft niet te controleren want je hebt gelijk, er is echt GEEN testcentrum open met Kerst :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P P op woensdag 24 december 2014 om 21:34:
Zonder feiten kun jij niet zeggen dat het dealerpraat is, hij zegt overigens dat het ''schijnt'' dat ze 180mg zijn en waarom zou dat niet waar kunnen zijn?

Zonder feiten kan ik niet zeggen dat het dealerpraat is, maar er is ook geen enkel feit gebaseerd op een pilletje waarvan het 'schijnt' dat hij 180mg is..

en gebaseerd op feiten dat grotendeels van de dealertjes een hoger aantal mg zeggen.. is mijn mening daarover nog niet zo slecht :)

Misschien helpt dit :)

Uitspraak van mdmazing84 op donderdag 25 december 2014 om 20:34:
okee t is heel simpel, ik ga proberen t voor je uit te leggen:
Jouw dealer, (de persoon die je die pillen verkocht heeft dus), die zegt dat ze net zo goed zijn als de goldbars, (een hooggedoseerde pil dus), zonder dat er ergens iets over die pillen, (die jij gekocht hebt dus), is te vinden.
Dat is dealerpraat (zeggen dat iets een bepaalde kwaliteit heeft zonder daar bewijs voor te hebben) en t enige dat daar verandering in gaat brengen is een testuitslag

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-1
donateur
Zonder feiten kun jij niet zeggen dat het dealerpraat is,

Juist zonder feiten kan dat prima!

waarom zou dat niet waar kunnen zijn?

Kan best waar zijn, maar niet perse het meest waarschijnlijke. Het één sluit het ander niet uit enzo.

Uitspraak van Birk010 op vrijdag 26 december 2014 om 02:11:
'schijnt'

Gelukkig schijnt de zon nu buiten :)
Waarschuw beheerder
-4
Iemand bekend met de rood/orangje baterijtjes 230? Ken wel de paarse versie deze moeten beter zijn de paarse ging ik de eerste 1ste x op een halve hard maar had toen 3 boedhas ook op..naderhand 3 paarse op en ging toen wat minder maar lekker genoeg dus was benieuwd of iemand ervaring met deze heeft..zal foto plaatsen
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van little_me op vrijdag 26 december 2014 om 17:04:
Iemand bekend met de rood/orangje baterijtjes 230? Ken wel de paarse versie deze moeten beter zijn de paarse ging ik de eerste 1ste x op een halve hard maar had toen 3 boedhas ook op..naderhand 3 paarse op en ging toen wat minder maar lekker genoeg dus was benieuwd of iemand ervaring met deze heeft..zal foto plaatsen

getest van 202-207 heb ze zelf ook momenteel. stabiele pillen rond de 200. Oranje Batterijen / Oranje + - / Oranje Magneten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-2
Oke dankjewel voor je antwoord..zelfde als de paarse dus..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 26 december 2014 om 12:17:
Gelukkig schijnt de zon nu buiten

Haha gelukkig wel, morgen sneeuw :(.
Jammer genoeg niet met de kerst dagen..

Richting het nieuwe jaar met hopelijk weer mooie snoepjes :)
Waarschuw beheerder
-6
Uitspraak van EuforieAddicted op donderdag 25 december 2014 om 23:27:
Uitspraak van chemical-love op donderdag 25 december 2014 om 23:12:[quote element=message id=48571147]{element is niet toegankelijk}In Brussel schijnt het te kunnen (Y)[/quot ja maar die ene meid woont in nederland en ging morgen kijken naar testcetrum. ;-)
De meeste zijn nu ook in verlof, dat word wachten tot 2015.

Ik test ze zelf wel. :p :v :v :v :v :v :v :zien er te verleidelijk uit. naar verlang er nog geen dode zijn gevallen.en iedereen vind ze geweldig.hopenlijk duiken ze bij jullie ook ergens wel op :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 december 2014 om 13:04:
http://40.media.tumblr.com/1fa9b83dd6156faa8403364f0df1a108/tumblr_nh1i2z7gzB1sd4kt6o1_1280.jpg

zien er goed uit, party.....
Waarschuw beheerder
-1
Zo'n tien keer gebruikt maar blijf telkens beetje bang als ik ga nemen :') wat is nou het praktisch gevaar voor je hart bij gebruik van half pilletje? Waarmee zou dat te vergelijken zijn, 10 km hardlopen bij wijze van spreke?

(Vanavond staat weer op de planning en de 'gezonde' spanning begint weer enigszins te komen)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Heisburg op vrijdag 26 december 2014 om 22:43:
Zo'n tien keer gebruikt maar blijf telkens beetje bang als ik ga nemen :') wat is nou het praktisch gevaar voor je hart bij gebruik van half pilletje? Waarmee zou dat te vergelijken zijn, 10 km hardlopen bij wijze van spreke?

(Vanavond staat weer op de planning en de 'gezonde' spanning begint weer enigszins te komen)

Hoeveel is jou snoepje getest?

Als je genoeg tijd tussen gebruik laat vind ik persoonlijk dat je hartslag bij een half snoepje redelijk blijft. Voel namelijk zelf geen opmerkende hartslagstijgingen bij een 3kwart van een 200mg pil. Even bij de afkom voel ik het wel duidelijker maar heb een tamelijk rustige klopper :-P het verschilt ook van persoon tot persoon maar zoals je zegt kan het bij anderen wel zo vergelijkbaar zijn of zo aanvoelen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van EuforieAddicted op vrijdag 26 december 2014 om 22:54:
Hoeveel is jou snoepje getest?

Als je genoeg tijd tussen gebruik laat vind ik persoonlijk dat je hartslag bij een half snoepje redelijk blijft. Voel namelijk zelf geen opmerkende hartslagstijgingen bij een 3kwart van een 200mg pil. Even bij de afkom voel ik het wel duidelijker maar heb een tamelijk rustige klopper :-P het verschilt ook van persoon tot persoon maar zoals je zegt kan het bij anderen wel zo vergelijkbaar zijn of zo aanvoelen

Het is een oranje magneet, +- 200 mg.

Laatste keer gebruik was al meer dan een half jaar terug. Altijd bang dat ik net degene ben met een hart die er niet tegen kan :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heisburg op vrijdag 26 december 2014 om 23:08:
Het is een oranje magneet, +- 200 mg.

Laatste keer gebruik was al meer dan een half jaar terug. Altijd bang dat ik net degene ben met een hart die er niet tegen kan :P

doe een fittest!! Als je niet dood neer valt komt het wel goed met een pil. Maar je loop ter alle tijden een risico.
Maar dat is leven
Waarschuw beheerder
-1
De orangje magneet is goed bevallen 1/5op steeds met een halve omhoog gegaan rn ging op 1 halve best hard maar wel heeel chill..zag de tv schuin en ook nog 3d hahaha alleen toen het uitwerkte was ik dood en dood op en gruwlijk kopijn nu nog een beetje...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chemical-love op zaterdag 27 december 2014 om 14:30:
Zo ik heb belooft een betere foto van de nieuwe halloween 2014 ik heb ze zelfs getest en zijn heerlijk en hoog gedoseert hier is de foto http://i.imgur.com/Kl8v1BD.jpg

Grappig, maar ze lijken wel wat brossig.
Je hebt ze zelf getest? Of bij een testcentra? Want zelf testen zegt niks over de inhoud...
Waarschuw beheerder
-6
Uitspraak van Joeyraver op zaterdag 27 december 2014 om 15:30:
Grappig, maar ze lijken wel wat brossig.
Je hebt ze zelf getest? Of bij een testcentra? Want zelf testen zegt niks over de inhoud...

testcentra is dicht met de feestdagen :D jammer. :p maar ze vergelijken met goldbars nee.ze gaan er wel naar heen.2de pil je neemt komt zo hard niet meer aan :D Want zelf testen zegt niks over de inhoud..ja ik weet het.:p maar eerlijk zijn ze zien er toch schattig uit om ze te proberen. :D
Waarschuw beheerder
Ik heb twee aardbeitjes gekregen, alleen ik kan er niks van vinden, op 1 pillreport na. Heb zowel de rode als een witte gekregen.. iemand meer info?
Waarschuw beheerder
+3-2
Uitspraak van chemical-love op zaterdag 27 december 2014 om 16:02:
testcentra is dicht met de feestdagen :D jammer. :p maar ze vergelijken met goldbars nee.ze gaan er wel naar heen.2de pil je neemt komt zo hard niet meer aan :D Want zelf testen zegt niks over de inhoud..ja ik weet het.:p maar eerlijk zijn ze zien er toch schattig uit om ze te proberen. :D

Man man man...
Snap jij het wel??
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van Joeyraver op zaterdag 27 december 2014 om 16:31:
Man man man...
Snap jij het wel??

Een nederlander en een belg is moeilijk te verstaan
Waarschuw beheerder
Die aarbeien, cartmans, halloweens,... allemaal weinig bekend over,

Lol wat zijn ze? vanwaar komen ze en vooral wat hebben ze in zich?
Waarschuw beheerder
+1
Vannacht op tijdmachine een halve gele ups geconsumeerd. Na een pauze van ongeveer 3 maanden, wat heb ik toch hard gevlogen op 1 halfje. Lekker in een zitzak omringt Door mede spacers. Vond het wel weer een keertje leuk. (Y)
Wel erg last van hoofdpijn tijdens me uitwerking.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Zojuist nieuwe witte snap chatts gezien. Opvolger Warner bross(?) . Rond gedrukt. +-180 mg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op zaterdag 27 december 2014 om 23:23:
Zojuist nieuwe witte snap chatts gezien. Opvolger Warner bross(?) . Rond gedrukt. +-180 mg.

[img width=180 height=180]http://s17.postimg.org/4afjywsln/large.jpg[/img]

Is dat deze ? Bijna niet bij te houden zoveel nieuwe. Zijn er al gebruikers ervaringen met de gele UPS ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van gerrit2 op zondag 28 december 2014 om 07:34:
[img width=180 height=180 cacheid=00162443003240926b08efd41a02e52ba1]http://s17.postimg.org/4afjywsln/large.jpg[/img]

Is dat deze ? Bijna niet bij te houden zoveel nieuwe. Zijn er al gebruikers ervaringen met de gele UPS ?

Logo sowieso, kan door het zakje komen maar ze zagen er wat lichter . Zijn niet de mijne dus heb geen foto, zat tussen geelig en wit in maar die kleur op je afbeelding komt aardig in de buurt.
Of ik moet gewoon naar de opticien ;P
Waarschuw beheerder
Heb de foto van het Dark web afgehaald en de naam verwijderd dat zal het wezen
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Pepsi. op zaterdag 27 december 2014 om 23:23:
Zojuist nieuwe witte snap chatts gezien. Opvolger Warner bross

Lijkt me eerder een opvolger van die gele "spuiten en slikken" logo.
Hoe kom je erop dat zo'n rond snoepje een opvolger is van de nieuwere 200+ knallers in "schild" vorm?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van gerrit2 op zondag 28 december 2014 om 07:34:
Zijn er al gebruikers ervaringen met de gele UPS ?

jawel zelfe als alle andere 200mg snoepjes
Waarschuw beheerder
+3
donateur
Uitspraak van Bermuda op zondag 28 december 2014 om 12:27:
jawel zelfe als alle andere 200mg snoepjes

[Onzinmode] maar op t ene 200mg snoepje ga ik wel lekker en op de andere niet.. [/onzinmode]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op zondag 28 december 2014 om 12:38:
[Onzinmode] maar op t ene 200mg snoepje ga ik wel lekker en op de andere niet.. [/onzinmode]

kan dat jij lekker ging op de ene die blauw van kleur was dan de ene die paars was
Waarschuw beheerder
+11
Uitspraak van Bermuda op zondag 28 december 2014 om 12:46:
kan dat jij lekker ging op de ene die blauw van kleur was dan de ene die paars was

Ik loop regelmatig blauwtjes, behalve als ik paarse neem...dan loop ik de hele avond rondjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 28 december 2014 om 15:33:
Daar ga je wel HARD op ja O:)

Zal hem een pil geven met alleen bindmiddel in verschillende kleuren kan ie kijken op welke hij het lekkerst op gaat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3
donateur
Uitspraak van Bermuda op zondag 28 december 2014 om 16:17:
Zal hem een pil geven met alleen bindmiddel in verschillende kleuren kan ie kijken op welke hij het lekkerst op gaat

Alleen maar op gele met space mdma (y)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van mdmazing84 op zondag 28 december 2014 om 16:51:
Alleen maar op gele met space mdma (y)

Geef je dan een gele met 20mg ga je lekkerder dan de normale 200mg
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bermuda op zondag 28 december 2014 om 16:57:
Geef je dan een gele met 20mg ga je lekkerder dan de normale 200mg

Ja maar dan moet t wel space mdma zijn eh!
Okee nu weer serieus: iedereen weet (hopelijk ondertussen) wel dat hoe t er uit ziet niks uitmaakt en alleen de inhoud belangrijk is
en dat er niet zoiets bestaat als space mdma...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja die dagen tussen Kerst en O&N zijn soort van bonus waar niemand eigenlijk op zit te wachten (behalve de mensen die dan jarig zijn ) O:)

Waarschuw beheerder
-1
een vraagje.. hoe plaats je een foto op dit mooie forum?
Waarschuw beheerder
Hallo, heb hier 1,5 jaar vroeger het forum gevolgd maar door omstandigheden was dit niet meer mogelijk. Gisteren kreeg ik een pil in bezit, ik denk dat het een alien is op de afbeelding. Is er hier meer over geweten al? Thx alvast!

[img width=1024 height=765 cacheid=0016244e0032409a6d17444e1a02e52ca6]http://i58.tinypic.com/2a4y49h.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Ka op zondag 28 december 2014 om 17:47:
Hallo, heb hier 1,5 jaar vroeger het forum gevolgd maar door omstandigheden was dit niet meer mogelijk. Gisteren kreeg ik een pil in bezit, ik denk dat het een alien is op de afbeelding. Is er hier meer over geweten al? Thx alvast!

Staan op pillreports, kreeg ze in september aangeboden als 200 mg (grijze Philip plein skulls) hoewel ik zeer betwijfel of ze die aangetikt hebben..
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van Tessjehhh op zondag 28 december 2014 om 17:14:
Ja leuk, 1 resultaat vanuit het buitenland, daar had ik al lang op gezocht. Maar niemand verder hier die ze al heeft laten testen dus?

Buitenlandse tc geven gwn goede uitslagen hoor
Alleen wel in mdma.hcl
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van mdmazing84 op zondag 28 december 2014 om 17:52:
Staan op pillreports, kreeg ze in september aangeboden als 200 mg (grijze Philip plein skulls) hoewel ik zeer betwijfel of ze die aangetikt hebben..

Thx vo snelle reactie, heb vernomen dat ze er wel "hard" op gingen, maar van een halve Nintendo ga ik ook al hard haha:-p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 december 2014 om 17:29:
een vraagje.. hoe plaats je een foto op dit mooie forum?

De help sectie behandeld dit euvel.

Uitspraak van Ka op zondag 28 december 2014 om 17:47:
geweten

rein geweten jwz (Y)