Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

http://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van picoalisoo op woensdag 10 september 2014 om 08:33:
Sinds wanneer testen ze meerdere batches in Nederland?


Zoizo testen ze ALLES wat ik weg breng of ze hem herkennen of niet hier in Zaandam (y) ideaal !!
Uitspraak van Tsjuk op woensdag 10 september 2014 om 11:14:
Zoizo testen ze ALLES wat ik weg breng of ze hem herkennen of niet hier in Zaandam (y) ideaal !!


Ik denk meer dat ie bedoelt dat ze bij het testcentrum geen onderscheid in batches maken.
Daar in Zaandam zeker hevige ondercapaciteit? ;) In a'dam krijg je met pijn en moeite spullen ingeleverd tegenwoordig, tenzij het nieuwe tabletjes zijn. Dat is geen probleem.
Hier een foto van de rode bugatti's
laatste aanpassing
Zijn er al testresultaten van de rode bugatti's?
Uitspraak van ElDalton op woensdag 10 september 2014 om 13:57:
Zijn er al testresultaten van de rode bugatti's?


Nee, heb een paar post hierboven al om meer info gevraagd.
Uitspraak van ElDalton op woensdag 10 september 2014 om 13:57:
Zijn er al testresultaten van de rode bugatti's?


Al lang.
Gewogen gemiddelde ligt op 200mg.
Uitspraak van Valdispert op woensdag 10 september 2014 om 13:37:
Hier een foto van de rode bugatti's


Staat 2 pagina's terug ook al.
Uitspraak van ElDalton op woensdag 10 september 2014 om 13:57:
Zijn er al testresultaten van de rode bugatti's?


Heb er gister 1 afgegooid bij het TC, dus ik post hier volgende week vrijdag de uitslag!
Uitspraak van picoalisoo op woensdag 10 september 2014 om 08:33:
Sinds wanneer testen ze meerdere batches in Nederland?


Zal wel verschil in dikte zitten.
 
ik had een vraagje zijn die barclays er nog of was het een tussendruk ??
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2014 om 19:25:
ik had een vraagje zijn die barclays er nog of was het een tussendruk ??


Elke druk is een tussendruk voor de volgende druk :-p
 
Rode Bugatti Uitslag :
210 mg Mdma

http://www.plaatjesdump.nl/upload/b01ce5ffc3374430d0d4d55fd4aef742.jpg
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 september 2014 om 03:35:
Rode Bugatti Uitslag :
210 mg Mdma

http://www.plaatjesdump.nl/upload/b01ce5ffc3374430d0d4d55fd4aef742.jpg


Dat heb je niet zelf laten testen, maar neem je aan omdat het onderschift (duits) op de foto dit zegt.
(Y)
Niet dat ik sceptisch wil zijn maar hoe betrouwbaar kan men dit achten?

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 10 september 2014 om 20:49:
Behalve de allerlaatste druk, das echt de laatste ;P


I like
laatste aanpassing
hey guys im fron the uk ! i hope you don't mind me joining your forum? i don't speak dutch so hope English is OK...

can any one tell me the difference in the magnet (battery +-) batches i have some of the darker one?

thanks
ian
Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 september 2014 om 03:35:
Rode Bugatti Uitslag :
210 mg Mdma

http://www.plaatjesdump.nl/upload/b01ce5ffc3374430d0d4d55fd4aef742.jpg


Meten ze in Duitsland, Zwitserland etc. niet het MDMA*HCl gehalte ?
Zwitserland wel. Duitsland weet ik niet..
Maakt niet echt heel veel uit natuurlijk, geeft in ieder geval een prima indicatie dat a) de tablet schoon is en b ) dat er veel in zit.
Genoeg om niet met een hele te beginnen voor de meeste..

Dat is iig het belangrijkste. En anders ff de Nederlandse uitslagen afwachten he..
aanstaande zaterdag ga ik naar q-base,en nu had ik van me vriend deze pillen gehad http://puu.sh/buUAi/bb31504cf1.jpg,dit zal me eerste keer zijn,dus kan iemand me misschien iets meer vertellen over het gebruik van deze xtc pillen?
Uitspraak van Terrorjoris op donderdag 11 september 2014 om 20:29:
aanstaande zaterdag ga ik naar q-base,en nu had ik van me vriend deze pillen gehad http://puu.sh/buUAi/bb31504cf1.jpg,dit zal me eerste keer zijn,dus kan iemand me misschien iets meer vertellen over het gebruik van deze xtc pillen?


Zitten geloof ik rond de 100mg.
 
Klopt regel er maar een paar meer zou ik zeggen:p
Uitspraak van LongaViaEst op donderdag 11 september 2014 om 17:50:
Meten ze in Duitsland, Zwitserland etc. niet het MDMA*HCl gehalte ?


In Duitsland is er geen test service, maar saferparty en Energycontrol die testen inderdaad op mdma.hcl.

Uitspraak van Contrapoll op donderdag 11 september 2014 om 15:19:
Niet dat ik sceptisch wil zijn maar hoe betrouwbaar kan men dit achten?


Betrouwbaar, uitslag is afkomstig van soortgelijke organisatie als Saferparty (Zie het als Kentron, Jellinek, Victas etc).
Saferparty plaatst de uitslagen ook op de eigen website:
http://www.saferparty.ch/tl_files/images/download/file/aktuelles%202014/checkit!_Warnungen_0814.pdf

Maar dit is wel mdma.hcl dan zou je in Nederland uitkomen op een uitslag van om en nabij 176mg.
laatste aanpassing
Heb vandaag 4fmp laten testen en had ook een rode nintendo meegenomen. Rode nietendo werd getest op 185 mg gemiddeld met een spreiding van: 155-205 :O.
Overigens werd me verteld dat er een kans is dat de 4fmp die ik heb opgestuurd helemaal niet wordt getest vanwege de drukte en ik die dus gewoon kwijt kan zijn.
Uitspraak van El-Capie op donderdag 11 september 2014 om 22:19:
Overigens werd me verteld dat er een kans is dat de 4fmp die ik heb opgestuurd helemaal niet wordt getest vanwege de drukte en ik die dus gewoon kwijt kan zijn.


In welke stad heb je 't ingeleverd?
Uitspraak van ianparrynw op donderdag 11 september 2014 om 16:13:
hey guys im fron the uk ! i hope you don't mind me joining your forum? i don't speak dutch so hope English is OK...

can any one tell me the difference in the magnet (battery +-) batches i have some of the darker one?

thanks
ian


Hello Ian,

Welcome at Partyflock..
what do you mean with the darker one?, they are purple so they are already dark..
Maybe you could upload a image, so we can see what you mean..
Without a image, we cant explain you something about it..

The test results at the moment from the magnets is 178-191mg..
Uitspraak van El-Capie op vrijdag 12 september 2014 om 08:15:
Weet niet of je dat hier mag benoemen? Maar Nijmegen.


Volgens mij mag je de naam van het testcentrum niet noemen.
En gaat het om een pil vorm of poeder?
Uitspraak van Joeyraver op vrijdag 12 september 2014 om 09:24:
Volgens mij mag je de naam van het testcentrum niet noemen.
En gaat het om een pil vorm of poeder?


Een capsule met poeder.
Heb nu blauwe warner bros 220mg, hoorde dat ze nogal schommelen kwa piek . Iemand die ervaring ook gehad?
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 12 september 2014 om 15:41:
Hmm, wat was je gedachte daar achter?


Weet niet of dit aan mij gericht was maar als het om de gele route66 gaat dan staat er hier veel info over.
Vandaar mijn reactie op el-capie
Uitspraak van PartyCoen op zaterdag 19 juli 2014 om 10:57:
Iemand hier bekend mee?



Vorige week laten testen
Uitslag 85mg Mdma
laatste aanpassing
Uitspraak van Suusjepluusj op vrijdag 12 september 2014 om 16:36:
Heb nu blauwe warner bros 220mg, hoorde dat ze nogal schommelen kwa piek . Iemand die ervaring ook gehad?


Dit is echt persoonsgebonden denk ik, wat ik er van weet is dat ze gewoon zuiver zijn met gemiddeld 200 mg.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 12 september 2014 om 15:41:
Hmm, wat was je gedachte daar achter?

Is het aan mij gericht? Mijn gedachte waarachter? Het inleveren van een 4-fmp cap? Om er achter te komen over het clean is voordat ik het ga gebruiken.

Uitspraak van DutchDynamite op vrijdag 12 september 2014 om 16:26:
Meer M toevoegen zodat de uitslag hoger word natuurlijk. Zo kan hij een hogere spreiding veroorzaken

Weet niet waar jij het over hebt?
Uitspraak van El-Capie op vrijdag 12 september 2014 om 19:30:
Is het aan mij gericht? Mijn gedachte waarachter? Het inleveren van een 4-fmp cap? Om er achter te komen over het clean is voordat ik het ga gebruiken.


Ja aan jou gericht. Dat is duidelijk :)
Ik bedoel te zeggen dat als je een cap inlevert, dat je mss te horen krijgt hoeveel mg er in zit en geen %. Je hoort natuurlijk wel of het clean is of niet. Maar je moet zelf heel goed weten hoeveel je er in hebt gedaan (als je dat zelf hebt gedaan want dat leid ik uit het verhaal niet af), om het percentage terug te rekenen. Dwz als je daar naar op zoek was, had je beter een sealtje oid in kunnen leveren.
Of je moet expliciet hebben gevraagd dat je (ook) een percentage wilde weten.
Dit om dat dit veel mensen interesseert (mja er wordt regelmatig naar gevraagd hier he, dus blijkbaar ;) )

Maar als het voor jou idd volstaat om te weten of het het is, en er niks anders bij zit, dan volstaat een cap idd.

Dat je wat laat testen is uiteraard alleen goed te keuren :D (Y)

Uitspraak van Joeyraver op vrijdag 12 september 2014 om 16:50:
Weet niet of dit aan mij gericht was


Excuus niet duidelijk geweest, het ging om de post direct boven mij, anders had ik hem namelijk wél gequote ;)
Uitspraak van Joeyraver op donderdag 11 september 2014 om 20:48:
Zitten geloof ik rond de 100mg.


dat had ook al gevonden,het is me eerste keer,is het verstandig om met een halve tebeginnen? en hoelang werkt het ongeveer?
Gr joris
Uitspraak van Terrorjoris op zaterdag 13 september 2014 om 13:18:
dat had ook al gevonden,het is me eerste keer,is het verstandig om met een halve tebeginnen? en hoelang werkt het ongeveer?
Gr joris


100mg? Kan je wel in 1x pakken of je moet niet zoveel lichaamsgewicht hebben, dan driekwart pakken ofzo.
Uitspraak van Fedde le Gabber op zaterdag 13 september 2014 om 13:32:
100mg? Kan je wel in 1x pakken of je moet niet zoveel lichaamsgewicht hebben, dan driekwart pakken ofzo.


70k dus dan zit wel goed
Uitspraak van Terrorjoris op zaterdag 13 september 2014 om 13:18:
dat had ook al gevonden,het is me eerste keer,is het verstandig om met een halve tebeginnen? en hoelang werkt het ongeveer?
Gr joris


Ikzou 3kwart adviseren, bedoel je ken altijd bij pakken als t niet voldoet, pak je teveel kun je niet terug...
Uitspraak van Make the most of it op maandag 8 september 2014 om 10:39:
Iemand ervaring met deze pillen? Vrienden van me hebben m geslikt maar t is niet duidelijk wat er precies in zit, omdat ze allen een andere trip hadden dan met 'normale' xtc. Geen waus gevoel, licht intensiteit en noem maar op. Meer euforisch en opgewekt/energiek. Waarschijnlijk deze week 1 naar TC maar was toch even nieuwsgierig of iemand er hier ervaring mee heeft.

Ze zijn paars/roze achtig, dik en rond van vorm. Met een ingedrukt hartje erin.


Enkele maanden precies dezelfde pillen laten testen op 83Mg, gingen dr wel lekker op hiero mooie dosering voor hele te pakken..
Edit: maak van enkele maanden geleden maar begin dit jaar, heb het even gechecked, begin ook steeds meer te twijfelen over of het nou 73 of 83 mg mdma was, waren iniedergeval zuiver en werden mij verkocht als 80Mg pillen.
Lekker hard maar waren goed en schoon te breken met je nagel, kleine lichte en iets donkerdere spikkeltjes erin en smaakten maar heel lichtjes naar M.
laatste aanpassing
Uitspraak van Terrorjoris op zaterdag 13 september 2014 om 13:18:
dat had ook al gevonden,het is me eerste keer,is het verstandig om met een halve tebeginnen? en hoelang werkt het ongeveer?
Gr joris


Het is je eerste keer dus een halve/ 3 kwart is inderdaad genoeg om mee te beginnen.
Wat bedoel je precies met hoelang het werkt?
Als je bedoelt hoelang dat halfje werkt dan durf ik dan niet precies te zeggen want dit is per persoon heel verschillend. Hou maar ruim anderhalf / 2uur aan.
Uitspraak van PartyCoen op vrijdag 12 september 2014 om 17:26:
Vorige week laten testen
Uitslag 85mg Mdma


Hmm mooi gedrukt, opvallende inhoud ;) Als de prijs er ook een beetje naar is, is het wel prima op zich. Goeie redosers. Of idd prima een hele van te pakken! (als je de insteek had het beschaafd te houden :P )
Uitspraak van PartyCoen op vrijdag 12 september 2014 om 17:26:
Vorige week laten testen
Uitslag 85mg Mdma


Goed voorbeeld van een ideaal snoepje voor vrouwen :D
Uitspraak van ? op zaterdag 13 september 2014 om 23:06:
Goed voorbeeld van een ideaal snoepje voor vrouwen :D


Per hele ook een prima snoepje voor mannen hoor. Een eerste keer voor vrouwen zou ik alsnog daarvan een halfje adviseren.