Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4423445x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van hardcorelover! op maandag 30 juni 2014 om 21:52:
hoe bedoel je dat? ze zijn simpel? qua werking?

Uiterlijk niet het interieur ;)

Groetjes vanuit Turkije , haha weinig snoepgoed hier
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heeft iemand enig idee wat voor pillen dit zijn?

[img width=1024 height=1366 cacheid=00160eb9003228c985de619d1a02e2b28f]http://s30.postimg.org/oekxvuju9/IMG_1403.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van steffaboy op dinsdag 1 juli 2014 om 12:18:
Heeft iemand enig idee wat voor pillen dit zijn

Kan uit Duitsland komen , Duits kruis
Waarschuw beheerder
+1
Dit weekend dus toch een witte domino geprobeerd (Kleine versie).
Moet zeggen dat tie zaterdag bij mij heerlijk insloeg, heel geleidelijk en er redelijk lekker op ging.
Alleen ik vond hem net iets te licht (halfje genomen). Besloot om een minimale hoeveelheid M bij te nemen van een vriend waardoor ik echt super lekker ben gegaan. Niet heel hard ofzo maar gewoon ideaal.
Vervolgens precies hetzelfde gedaan 4 uur later. Halfje en een minimale hoeveelheid M. Hierop weer super gegaan!
Heb er helaas zelf nog maar 3 over omdat ik er niet meer kon krijgen dus ben eigenlijk niet van plan 1 te laten testen, maar ben wel benieuwd hoeveel er nou in zat. Misschien net een paar van de lichtere gehad...

Al met al heeft het me weer een super weekend bezorgd!

P.s. had hiervoor 2 maanden niks genomen, en die laatste keer had ik alleen een halve roze red bull waar ik super op ben gegaan en ook vrij 'licht' zijn vergeleken met de huidige knallers rond de 200.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+5-1
Uitspraak van gerrit2 op dinsdag 1 juli 2014 om 15:37:
Kan uit Duitsland komen , Duits kruis

Zullen we het een klaver noemen? Lijkt wel verdomd veel op die verontreinigde klavertjes van een poosje terug.
Waarschuw beheerder
-1
Heeft iemand toevallig al zijn testuitslag van de blauwe barclays binnen?? Want heb enkele reacties gezien dat mensen ze hadden ingeleverd en tot nu toe alleen maar van de goudstaafjes en nintendo 2.0 gezien.
Waarschuw beheerder
Ik heb een aantal vraagjes en weet dat ik het al vaker erover heb gehad maar het is nog een beetje onduidelijk voor me..

Ik ben dus langs de tuinen geweest voor magnesium citraat en 5-htp. (Beide eigenmerk)

-Ik gebruik gemiddeld op een feestje 1-2 snoepjes en ik heb al snel last van kaakschaven en krijg er hoofdpijn van later op de avond.
Hoeveel magnesium citraat tabletten van 100mg zou ik nemen? En hoelang voor een feest moet ik die innemen??

-Ik lees veel dingen over 5-htp de 1 zegt dat het schadelijk is als je het erna neemt en de ander zegt weer dat je het van tevoren moet nemen..
Hoeveel 5-htp tabletjes van 50mg moet ik innemen en wanneer?

Hoop dat jullie mij hier meer info over kunnen geven :)
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Birk010 op woensdag 2 juli 2014 om 03:54:
-Ik lees veel dingen over 5-htp de 1 zegt dat het schadelijk is als je het erna neemt en de ander zegt weer dat je het van tevoren moet nemen..
Hoeveel 5-htp tabletjes van 50mg moet ik innemen en wanneer?

Hoop dat jullie mij hier meer info over kunnen geven :)

Dieronderzoek geeft aanwijzingen dat 5-HTP schade door XTC kan verminderen. Of dit bij de mens ook zo is weten we niet. Bovendien zou de combinatie van 5-HTP en XTC voor een teveel aan serotonine kunnen zorgen. Dit kan allerlei vervelende en zelfs gevaarlijke klachten geven. Er worden in de literatuur meer bijwerkingen genoemd die het idee geven dat je voorzichtig moet zijn met 5-HTP. Als je toch 5-HTP wilt nemen, doe dit dan alleen ná het gebruik en niet ervoor.

Brong: http://www.drugsenuitgaan.nl/index.cfm?act=faq.details&vraag=57

Op die site staat ook wat meer informatie over het wat en waarom, plus dingen die je zou kunnen eten om de afbraak van je grijze massa tegen te gaan.

Edit:
Zat trouwens is te kijken op energycontrol.org (uitslagen van april en mei) die hebben een uitslag van een gele bitcoin van 77mg.
Staat ook zo'n geel berliner mannetje op met 157mg als uitslag.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Ben je even aan het uitwaaien op Ameland kom je hier ook gewoon de rode nintendo tegen.. hmmz wel doen niet doen wel doen niet doen ;-)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Birk010 op woensdag 2 juli 2014 om 03:45:
Heeft iemand toevallig al zijn testuitslag van de blauwe barclays binnen?? Want heb enkele reacties gezien dat mensen ze hadden ingeleverd en tot nu toe alleen maar van de goudstaafjes en nintendo 2.0 gezien.

Afgelopen vrijdag gebeld voor uitslag
Blauwe barclay getest op 211mg geen spreiding bekend daaro
Waarschuw beheerder
Wat doen jullie om die vreselijke dinsdagdip te voorkomen of verminderen? Ik ben altijd zo down de dinsdag (en soms meerdere dagen) na xtc gebruik.
Waarschuw beheerder
+6-1
Uitspraak van pau op woensdag 2 juli 2014 om 15:54:
Wat doen jullie om die vreselijke dinsdagdip te voorkomen of verminderen? Ik ben altijd zo down de dinsdag (en soms meerdere dagen) na xtc gebruik.

op maandagavond ook nog ff pilletje erin gooien
Waarschuw beheerder
-1
Wat zijn de gemiddelde uitslagen van WiFi en Gold en welke zijn beter? Of is dit lood om oud ijzer.

Waarschuw beheerder
-3
wat is jullie ervaring met oranje WIFI ?
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Obama op woensdag 2 juli 2014 om 16:44:
Wat zijn de gemiddelde uitslagen van WiFi en Gold en welke zijn beter? Of is dit lood om oud ijzer.

Beide fijne snoepjes vind zelf niet veel verschil tussen zitten. Gaat er allebei waus op haha ;-) ook kwa mg wel aardig het zelfde
Waarschuw beheerder

Goed vitamines eten & sappen met veel vitamines drinken de dagen erna...Is de dip wat minder ;-). (bij mij dan.)
Waarschuw beheerder
+11-1

Je gewoon vermannen (y)

Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van itsmagic' op woensdag 2 juli 2014 om 18:38:
Je gewoon vermannen (y)

Dit vind ik nu eens een geweldig antwoord! Als je aan de zooi gaat moet je de gevolgen erbij nemen. Bij pep vooral snap niet dat mensen klagen dat ze er niet van kunnen slapen en dat ze dan maar slaappillen of kalmeringspillen erop nemen dat kan gewoon niet gezond zijn ... ( slechter dan pep gebruiken bedoel ik ermee) en op de snoep moet je die dip erma bijpakken!
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
+2-4
Drugs is niet slecht, de mens is slecht

Waarschuw beheerder
+4-2

Zit tussen je oren. Ik had er normaal ook last van. Afgelopen weekend een beetje laten gaan kwa pillen gebruik. Dinsdag nergens last van omdat ik niet dacht aan een dipje. Gewoon leuke dingen en of werken en voor de rest niet zo huilie doen!

Waarschuw beheerder
+1-1

Veel sporten. Als ik op zondag in de middag flink sport ben ik altijd weer net nieuw.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Birk010 op woensdag 2 juli 2014 om 03:54:
Ik ben dus langs de tuinen geweest voor magnesium citraat en 5-htp. (Beide eigenmerk)

-Ik gebruik gemiddeld op een feestje 1-2 snoepjes en ik heb al snel last van kaakschaven en krijg er hoofdpijn van later op de avond.
Hoeveel magnesium citraat tabletten van 100mg zou ik nemen? En hoelang voor een feest moet ik die innemen??

@Feerstra, hoe deed jij die combi als ik vragen mag? En helpt dat ook bij de hoeveelheid snoepjes die ik nuttig? :)
Waarschuw beheerder
+8-1

veelvuldig aan de tokus trekken doet me altijd wel goed :)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Birk010 op woensdag 2 juli 2014 om 23:55:
@Feerstra, hoe deed jij die combi als ik vragen mag? En helpt dat ook bij de hoeveelheid snoepjes die ik nuttig? :)

Weet zo uit mn hoofd niet wat de inhoud was van mn 5htp tabletten, doe je morgen wel effe een berichtje ofz

Enne wil je de minste schade aanrichten, tsjah gebruik dan gewoon niet
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van itsmagic' op donderdag 3 juli 2014 om 00:05:
Weet zo uit mn hoofd niet wat de inhoud was van mn 5htp tabletten, doe je morgen wel effe een berichtje ofz

Enne wil je de minste schade aanrichten, tsjah gebruik dan gewoon niet

Bedoelde niet van de 5-htp maar van de magnesiumcitraat :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Birk010 op donderdag 3 juli 2014 om 00:55:
Bedoelde niet van de 5-htp maar van de magnesiumcitraat :p

oh, mijne zijn 500mg, en gebruikte ze de dag voor het feest, de ochtend, en dan vlak voordat we aankwamen gooide ik er nog 1 naar binnen, en na gebruik ook nog 1
zoiets ongeveer
Waarschuw beheerder
+1-2
Heb de Wi-Fi's getest, mij is gezegd dat ze zwaar waren.. maar ik voelde er vrij weinig van, na hoge dosering voelde ik wat.
Barclays getest op 218mg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bugattii op donderdag 3 juli 2014 om 13:13:
Barclays getest op 218mg

spreiding?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Bugattii op donderdag 3 juli 2014 om 13:13:
na hoge dosering voelde ik wat.

En dan praat je over wat voor dosering?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van P P op donderdag 3 juli 2014 om 13:19:
spreiding?

Was niet bekend

Uitspraak van picoalisoo op donderdag 3 juli 2014 om 13:37:
En dan praat je over wat voor dosering?

Na een hele, maar meestal zit ik met een halve al goed.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Bugattii op donderdag 3 juli 2014 om 13:45:
Na een hele, maar meestal zit ik met een halve al goed.

Ik denk eigenlijk dat het aan je eigen gestel ligt in plaats van aan de pil.

Uitspraak van Bugattii op donderdag 3 juli 2014 om 13:45:
Was niet bekend

We hebben dus 218 en 211 op dit moment als uitslagen?
Aan de hoge kant dus.
Waarschuw beheerder
-1
iemand al bekend met blauwe warner bros? zouden de opvolger van de gele moeten zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xub op donderdag 3 juli 2014 om 14:37:
iemand al bekend met blauwe warner bros? zouden de opvolger van de gele moeten zijn.

In die zin bekend dat ik hem in het eggie gezien heb. Kreeg er laatst één sample van, maar heb 'm niet weggebracht ofzo.
In ieder geval wel mooi ptje om te zien (Y)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van DanceUp op donderdag 3 juli 2014 om 14:42:
In die zin bekend dat ik hem in het eggie gezien heb. Kreeg er laatst één sample van, maar heb 'm niet weggebracht ofzo.
In ieder geval wel mooi ptje om te zien (Y)

ben benieuwd hoe de dosering is, zal wel gelijk liggen met de vorige.
die barclays scoren wel hoog voorlopig zeg :o
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 3 juli 2014 om 14:58:
serotetine

watte ? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Recreant op donderdag 3 juli 2014 om 15:04:
watte ? :D

Denk teveel WiFi signaal binnengekregen ofzo...
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 3 juli 2014 om 14:58:
[quote element=message id=48413225]{element is niet toegankelijk}Heb de Wi-Fi's getest, mij is gezegd dat ze zwaar waren.. maar ik voelde er vrij weinig van, na hoge dosering voelde ik wat.
Barclays getest op 218

Jou serotetine is gewoon op daarom voel je niks

Ik denk dat je 'serotonine' bedoelt. En serotonine kan niet 'op' zijn.
Waarschuw beheerder
-1

Aftellen tot het woensdag is :p
Waarschuw beheerder
+1-1
Zaterdag ga ik voor het eerst witte domino's proberen. Ik ben erg benieuwd. Was eigenlijk niet de bedoeling dit type te nemen maar doordat de leverancier is opgepakt konden we niet zo snel iets anders regelen. Zelf ben ik namelijk geen hardcore gebruiker. Laatste keer was ergens in februari. Ik ben nu 25 en ga al 7 jaar naar feesten, maar vorig jaar pas voor het eerst een keer gedurfd om iets te proberen. Dit is me zo goed bevallen dat ik sinds dien, met pauzes wel wat vaker iets probeer. Maar lang niet altijd. Omdat ik nog niet zo veel ervaring heb, vind ik zelf, heb ik wel een paar vraagjes:

Dit is mijn oogst tot nu toe, in chronologische volgorde: 1 groene android, 1 paarse lambo, 2 gele mario kogels, 1 groene android, 2 bitcoins (kleur oranje of geel?) Nu ga ik dus voor witte domino's. Zijn dit allemaal vergelijk bare types?
Ik heb over het algemeen wel de zelfde ervaringen met deze types. Behalve de eerste keer, toen kon ik echt niet slapen en had ik hallucinatie's. Ik zag overal kuikentjes lopen op camping van het festival met plastic bekertjes over de kop. Gelukkig heb ik dit de andere keren niet gehad. Wel zie ik tijdens het gebruik tatoeages bij mensen die dat helmaal niet hebben, allemaal tribals enzo. Zelfs sta tafels en picknick banken komen bijna elke keer voor. Is dit ook normaal, of komt dat doordat ik in het begin toch wat biertjes drink?

Dank al vast.
donateur
Uitspraak van Wildnoize op vrijdag 4 juli 2014 om 00:28:
1 groene android, 1 paarse lambo, 2 gele mario kogels, 1 groene android, 2 bitcoins (kleur oranje of geel?) Nu ga ik dus voor witte domino's. Zijn dit allemaal vergelijk bare types?

In feitewel, allemaal gewoon goed hoog gedoseerd..zitten wel wat verschillen in mg's, maar goed..
..wat wil je nog meer weten?

Uitspraak van Wildnoize op vrijdag 4 juli 2014 om 00:28:
Zelfs sta tafels en picknick banken komen bijna elke keer voor. Is dit ook normaal, of komt dat doordat ik in het begin toch wat biertjes drink?

Dit is vrij gewoon bij hogere doseringen; wat de genoemde pillen allemaal bevatten voor iemand met een niet-exorbitant gewicht.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Recreant op vrijdag 4 juli 2014 om 09:10:
Ik zie de statafels soms al voorbij komen als ik maar een halfje (nintendo eerste batch) neem :)

Heeft te maken met de omzetting van mdma naar mda in je lichaam toch ?

Ik zie ook standaard dingen bij xtc grbruik