Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4422486x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+2-1
donateur
Uitspraak van JSKI op maandag 23 juni 2014 om 21:04:
'Ik wil graag magnesium citroen' :/

Ondanks dat je het dan fout zegt, denk ik wel dat je het goede meekrijgt hehe :D

Uitspraak van Birk010 op maandag 23 juni 2014 om 20:59:
En dat de blauwe barclays er al 1a2 maanden zijn, aangezien ze hier pas 1a2 weken zijn.

Dat er ze al 1-2mnd zijn lijkt me sterk, anders veel eerder 1 dan 2.
Stempel zou best 'ns gebruikt kunnen zijn in een grijs verleden, maar dat weet ik niet zeker.

Maar hoe belangrijk is dit nou? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van T.immeh op maandag 23 juni 2014 om 18:28:
In thuissituaties slik ik meer dan op een feestje, meer mensen voor wie dit herkenbaar is ?

voor mij nie haha
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van T.immeh op maandag 23 juni 2014 om 18:28:
In thuissituaties slik ik meer dan op een feestje, meer mensen voor wie dit herkenbaar is ?

Jup, kan je je meer laten gaan en chillen, terwijl je op een feest juist los wil gaan meestal. Daarom gebruik ik ook bijna geen X meer op feesten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carlaaaaaaaa op maandag 23 juni 2014 om 21:38:
Jup, kan je je meer laten gaan en chillen, terwijl je op een feest juist los wil gaan meestal. Daarom gebruik ik ook bijna geen X meer op feesten.

Op een feestje kan je je ook goed laten gaan hoor :), in de vorm van lekker los gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van El-Capie op maandag 23 juni 2014 om 21:56:
Op een feestje kan je je ook goed laten gaan hoor :), in de vorm van lekker los gaan.

Ik krijg geen energie van pillen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 23 juni 2014 om 21:18:
Dat er ze al 1-2mnd zijn lijkt me sterk, anders veel eerder 1 dan 2.
Stempel zou best 'ns gebruikt kunnen zijn in een grijs verleden, maar dat weet ik niet zeker.

Maar hoe belangrijk is dit nou?

Niet echt belangrijk, maar ik beweerde dus tegen die gasten dat het niet kon aangezien ze pas sinds kort op pf staan, en pf dus vaak snel is met nieuwe snoepjes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2014 om 23:54:
heb ze nog niet in het echt gezien..maar op die foto's hier zien ze er maar vies en lelijk uit

Klopt, nou moet ik je wel zeggen dat ze er in het echt anders van kleur uitzien, op de foto lijken ze een beetje turquase blauw, maar in het echt zijn ze tevergelijken met de blauwe kleur van de supermans..
Het barclay logo is helaas ook niet zo goed zichtbaar als gewend van ze,ptje beetje schijn bekijken dan zie je het logotje pas goed en ligt er ook aan hoe de schaduw erop staat,maar voorderest stevige ptjes..
Wat me wel is opgevallen zojuist is dat ze een sterkere anijs geur hebben als de domino's xD..
maar zal misschien aan me neus gelegen hebben :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2014 om 23:54:
ff vraagje : klopt het dat die wifi's kijhard gedrukt zijn ? Zijn met de hand gewoon niet te breken :no: Bij mijn vriendin is stukje van haar voortand afgebroken toen ze wilde afbijten.
En dat terwijl alle andere tabletten uit deze fabriek bijna vanzelf uit elkaar vallen :)

vind ik wel sneu voor je vriendin, ik zie wel dat veel mensen moeite hebben met afbreken met de hand terwijl ik die probleem niet heb kan gewoon alle pillen afbreken met de hand inclusief de wifi's, voor mij maten moet ik altijd afbreken omdat ze weten dat ik het gewoon met de hand kan
Waarschuw beheerder
-7
Iemand ervaring met die schokjes in het hoofd na mdma gebruik?
Waarschuw beheerder
+6
Uitspraak van Raver op dinsdag 24 juni 2014 om 16:10:

mooi moment om (een tijdje) te stoppen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur

Dit is het gevoel van het afbreken van hersencellen die verbonden zitten met je hersenkwab , je zal hier (bij aanhoudend overdadig gebruik) steeds meer van voelen maar als je uiteindelijk als kastplantje voor de geraniums zit interesseert dat je toch niets meer :p

Ik vraag me eigenlijk wel af of door dit soort symptomen en je hier niet naar luisterd je kan zien of iemand zeg maar 20 jaar geleden veel gebruikt heb... Zoals je veel ziet aan bepaalde mensen :p

Ooh je vroeg of iemand er ervaring mee had , nee ik niet maar heb er wel vaker over gehoord bij regelmatig / veel gebruik van oa MDMA en overige synthetische drugs en zoals hier boven wat vermeld:

Uitspraak van Carlaaaaaaaa op dinsdag 24 juni 2014 om 16:12:
mooi moment om (een tijdje) te stoppen :P

Amen (f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-2

dacht dat jij niet meer zou gebruiken?
Waarschuw beheerder
+4-10
Uitspraak van itsmagic' op dinsdag 24 juni 2014 om 16:32:
dacht dat jij niet meer zou gebruiken?

Hou eens je commentaar voor je! Wie zegt dat ik gebruikt heb? Jij weet niet eens hoe het is met mij is tegenwoordig. Ik heb nog 0% last van enige angstaanvallen of iets. Dus gewoon geen commentaar geven als je niet eens weet hoe t gaat met iemand. Buiten dat vroeg ik me gewoon af of iemand hier ooit last van had omdat ik er veel mensen over hoor! Niet omdat ik het zelf heb..
Waarschuw beheerder
+10-3
Uitspraak van Raver op dinsdag 24 juni 2014 om 17:34:
Hou eens je commentaar voor je! Wie zegt dat ik gebruikt heb? Jij weet niet eens hoe het is met mij is tegenwoordig. Ik heb nog 0% last van enige angstaanvallen of iets. Dus gewoon geen commentaar geven als je niet eens weet hoe t gaat met iemand. Buiten dat vroeg ik me gewoon af of iemand hier ooit last van had omdat ik er veel mensen over hoor! Niet omdat ik het zelf heb..

zo dan, wist niet dat je zulke lange tenen had,
Waarschuw beheerder
-1

Het feit dat je deze angstaanvallen had zegt alweer genoeg.. Buiten dat hoef je niet zo te reageren :)
Waarschuw beheerder

XTC kan bij overmatig gebruik leiden tot een forse en zeer schadelijke ontregeling van het serotonerge systeem in de hersenen. Een te grote hoeveelheid XTC kan leiden tot trillen, onscherp zien, lichtflitsen en schokken in het hoofd. Dit is vaak tijdelijk, maar kan ook blijvend zijn.
Ik zou inderdaad maar even stoppen als ik jou was.
donateur
Uitspraak van Joeyraver op dinsdag 24 juni 2014 om 18:05:
XTC kan bij overmatig gebruik leiden tot een forse en zeer schadelijke ontregeling van het serotonerge systeem in de hersenen. Een te grote hoeveelheid XTC kan leiden tot trillen, onscherp zien, lichtflitsen en schokken in het hoofd. Dit is vaak tijdelijk, maar kan ook blijvend zijn.

Zo geschreven klinkt het als een quote, klopt?
Waarschuw beheerder
+2-1

Is het weer die tijd van de maand? :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 24 juni 2014 om 04:56:
vind ik wel sneu voor je vriendin, ik zie wel dat veel mensen moeite hebben met afbreken met de hand terwijl ik die probleem niet heb kan gewoon alle pillen afbreken met de hand inclusief de wifi's, voor mij maten moet ik altijd afbreken omdat ze weten dat ik het gewoon met de hand kan

Geen probleem met breken van de wifis ... Beetje meer boterhammetjes eten :-p grapje e
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van C11H15NO2 op dinsdag 24 juni 2014 om 19:39:
Is het weer die tijd van de maand? :aai:

Z'n banaantjes zijn op denk ik
Waarschuw beheerder
+5-1

Dinsdagdipje zo te zien :lol: Leuk weekend gehad knul?
Waarschuw beheerder
+2-1
donateur
geen commentaar

Lekker temperamentje :roflol: als je geen antwoorden wil moet je geen vragen stellen !
En anders je antwoord ergens zoeken waar je persoonlijk "geholpen" kan worden....
Waarschuw beheerder

Ja, werd steeds erger elke week na gebruik. Nu dan toch maar een pauze ingelast.. Zit bijna op 3 weken.. Op Mysteryland maar weer knallen!
Die dip is zo erg geworden dat ik nu wel moet stoppen. Xtc is best heel erg slecht voor je hersenen! Als ik nu op zaterdag zou nemen dan zou ik me zondag top voelen, maandag paar x keihard schrikken voordat je in slaap valt, gepaard met lichtflitsen vanaf me telefoon in het donker. Dinsdag verschrikkelijke slaapverlammingen, woensdag lucide dromen, do en vr heel erg licht in me hoofd en zaterdag ben ik weer hersteld.

Wat was mdma toch een mooie drug in het begin..
En zo een week gaat uiteraard gepaard met angst voor het slapen.
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van Droppert op dinsdag 24 juni 2014 om 23:16:
Nu dan toch maar een pauze ingelast.. Zit bijna op 3 weken.. Op Mysteryland maar weer knallen!

als ik jou was zou ik maar een wat langere pauze gaan houden ;)
Waarschuw beheerder
+1

Gast als je serieus bent zou ik gaan kijken naar andere partydrugs. MDMA is niet iets wat je elke week op een feest kan pakken.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van LPM. op dinsdag 24 juni 2014 om 23:32:
Gast als je serieus bent zou ik gaan kijken naar andere partydrugs. MDMA is niet iets wat je elke week op een feest kan pakken.

Met deze klachten zou ik sowieso gewoon effe geen drugs gebruiken, en je lichaam effe rust gunnen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LPM. op woensdag 25 juni 2014 om 00:04:
is voor afhakers :lol:

Je reactie zal wel niet serieus bedoeld zijn.
maar mensen die als motto hebben rust is voor afhakers, zullen hun lichaam dus danig zou erg verzieken dat xtc weer eens een xtje in het kwade daglicht word gesteld...

Uitspraak van Carlaaaaaaaa op woensdag 25 juni 2014 om 00:45:
Tja totdat je lichaam afhaakt.

Altijd jammer dat er altijd nog mensen zijn die dat niet zelf bedenken :(, maar precies zoals je zegt, het lichaam heeft ook een grens en weet daar onder teblijven.

pauze ingelast.. Zit bijna op 3 weken.

Zou als ik jou was gewoon even 2 maanden stoppen, mysterland over slaan is zonde, maar daarna een pauze kan geen kwaad.
je lichaam heb je nog langer nodig. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Birk010 op woensdag 25 juni 2014 om 02:02:
Altijd jammer dat er altijd nog mensen zijn die dat niet zelf bedenken :(, maar precies zoals je zegt, het lichaam heeft ook een grens en weet daar onder teblijven.

't moet altijd eerst goed fout gaan voordat de meeste t door hebben.

Waarschuw beheerder

Ja heb zelfde ervaring ermee maar had bijna6 maanden geen pil meer genomen en toch bleef ik van die slaapverlamming last krijgen laatst wifi genomen en heb er weer erger van nu pfff das toch wel rare boel ze die slaapverlamming en lucide dromen.

Waarschuw beheerder
maandag paar x keihard schrikken voordat je in slaap valt, gepaard met lichtflitsen vanaf me telefoon in het donker

Van Deze symptomen heb ik ook last als ik een weekendje Wa meer op heb gehad,raar dingskes zien, wazig beeld,schrikken ,schaduwen zien voorbijflitsen en een licht euforisch en klaarwakker gevoel
Waarschuw beheerder
Misschien een domme vraag, maar hoe moet ik die slaapverlamming zien?

Waarschuw beheerder
+3-2
Uitspraak van Birk010 op woensdag 25 juni 2014 om 05:37:

camera neerzetteng
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Birk010 op woensdag 25 juni 2014 om 05:37:

Die shit is dood eng, paar x gehad dat ik op bed lag, mensen hoorde schreeuwen, brand rook en alles, maar gewoon niet kon bewegen.

Zie alleen t verband met xtc niet ofz gezien ik ze ook heb gehad terwijl ik al behoorlijke tijd niets had gebruikt
Waarschuw beheerder
Normaal als ik pillen haal bij mijn dealer heeft hij atlijd bekenden zoals Superman of Bugatti, maar deze keer heeft hij gele granaten, ik ken deze niet, alleen de paarse variant. En internet geeft er ook niet veel over, ik denk opzich wel dat het te vertrouwen is, maar ik vind het toch raar. Ik ben ze wel vanplan te laten testen, hij beweerd dat deze ook gewoon +/- 200mg zijn. Iemand wel ervaring met deze?
Waarschuw beheerder
Weet er al iemand iets meer over de blauwe barclay? Behalve dat ze niet zo mooi zijn.. ik kan deze nl kopen maar twijfel omdat ik er nog zo weinig over vind

Het zouden de opvolgers van de domino's zijn?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Mandareintje op woensdag 25 juni 2014 om 11:17:
Het zouden de opvolgers van de domino's zijn?

Ik heb gehoord dat het een tussendruk is, maar komt iig van het domino's lab ja. Kan ze zelf ook aankomen maar wil eerst wat uitslagen zien.
Waarschuw beheerder
-2
Deze week krijg ik de blauwe Barclays, alleen jammer dat er absoluut niks te vinden is hierover op het moment.
Maakt me wel nieuwschierig.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Bugattii op woensdag 25 juni 2014 om 11:53:
Deze week krijg ik de blauwe Barclays, alleen jammer dat er absoluut niks te vinden is hierover op het moment.
Maakt me wel nieuwschierig.

Ik krijg ze straks. Breng er morgen 1 naar tc. Zal uitslag uiteraard delen!
Waarschuw beheerder
+1-3
Krijg deze week ook de testresultaten!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bugattii op woensdag 25 juni 2014 om 11:53:
Deze week krijg ik de blauwe Barclays

Uitspraak van Bugattii op woensdag 25 juni 2014 om 14:23:
Krijg deze week ook de testresultaten!

Kunstig , en werkelijk de resultaten van een TC ?
Waarschuw beheerder
+1-1
Iemand die rode nintendo's al gebruikt ? En/of testresultaat... ?