Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4423445x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Ik wordt inmiddels toch wel heel benieuwd naar 5-htp. Zijn er mensen hier die 5-htp gebruiken en wat zijn jullie ervaringen vergeleken met de keren dat je geen 5-htp gebruikte na gebruik van XTC. En hoe doseer je het? Of mensen iemand die een linkje heeft naar een goed onderzoek over 5-htp?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van El-Capie op maandag 21 april 2014 om 18:34:
Zijn er mensen hier die 5-htp gebruiken

Ik heb ooit een tijd 5HTP gebruikt om beter tegen de donkere wintertijd te kunnen. Heeft toen prima geholpen. Ik had een beter humeur, sliep wat beter.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op maandag 21 april 2014 om 18:40:
Ik heb ooit een tijd 5HTP gebruikt om beter tegen de donkere wintertijd te kunnen. Heeft toen prima geholpen. Ik had een beter humeur, sliep wat beter.

Hmm oke. Is het niet per definitie aan te raden voor mensen die eens in de 2/3 maanden XTC gebruiken? Aangezien je serotonine-level door gebruik flink daalt. Of is het serotonine-level al weer snel op peil na gebruik?

Waarschuw beheerder
+1-13
Uitspraak van El-Capie op maandag 21 april 2014 om 18:44:
Hmm oke. Is het niet per definitie aan te raden voor mensen die eens in de 2/3 maanden XTC gebruiken? Aangezien je serotonine-level door gebruik flink daalt. Of is het serotonine-level al weer snel op peil na gebruik?

3/4 dagen na xtc is je sero weer op peil
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2014 om 19:26:

Bron? Je roept maar wat -.-

Artiest {SHOWLIST artist 39929, 73283, 87730, 109879}
Waarschuw beheerder
+1

No facking way :-(
Waarschuw beheerder
donateur

je bent de 0 er achter vergeten.
En zelfs dan..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buex op maandag 21 april 2014 om 20:38:
En zelfs dan..

Dus echt weken na gebruik ben je niet zo gelukkig als wanneer je nooit XTC gebruikt? Of zie ik het zo verkeerd?
Waarschuw beheerder
+2
donateur
En zelfs dan..

Idd. Sterker nog: het wordt nooit meer volledig zoals het was voor gebruik.

Daardoor gaan de hersenen meer receptoren aanmaken ter compensatie.
Waarschuw beheerder
+3-2
donateur
Uitspraak van El-Capie op maandag 21 april 2014 om 21:07:
Dus echt weken na gebruik ben je niet zo gelukkig als wanneer je nooit XTC gebruikt? Of zie ik het zo verkeerd?

Waar je rekening mee moet houden is dat je in het leven vrijwel nooit dingen zult beleven die je zo blij/euforisch maken als XTC of andere middelen dat doen.. Daarom vallen veel mensen na het stoppen ook terug in gebruik, omdat het een hele tijd duurt voordat je daaraan gewend bent, en het leven als "saai" wordt ervaren.

5HTP gaat daar helaas echt niet bij helpen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennesz op maandag 21 april 2014 om 21:43:
Nu wel?

Ja is inderdaad een mitsu teken maar wat er op de andere kan staat lijkt wel een hoofd van een turtle ofzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joeyraver op maandag 21 april 2014 om 21:46:
Ja is inderdaad een mitsu teken maar wat er op de andere kan staat lijkt wel een hoofd van een turtle ofzo.

Zo kun je het Indd ook zien. Ik kan ze nergens vinden. Vandaar de vraag. Krijg t idee dat het geen mdma pil is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennesz op maandag 21 april 2014 om 21:51:
Zo kun je het Indd ook zien. Ik kan ze nergens vinden. Vandaar de vraag. Krijg t idee dat het geen mdma pil is.

Ff laten testen.
Waarschuw beheerder
+1
Is inderdaad maar 1 mogelijkheid om daar achter te komen. Even langs een testcentrum brengen
Waarschuw beheerder
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=33228

lijkt op deze

Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van El-Capie op maandag 21 april 2014 om 18:34:
Ik wordt inmiddels toch wel heel benieuwd naar 5-htp. Zijn er mensen hier die 5-htp gebruiken en wat zijn jullie ervaringen vergeleken met de keren dat je geen 5-htp gebruikte na gebruik van XTC. En hoe doseer je het? Of mensen iemand die een linkje heeft naar een goed onderzoek over 5-htp?

Ik ben er nu een paar weekjes mee bezig. Ik wordt erg moe wakker als ik 5htp heb genomen, heb hele realistische dromen die erg eng kunnen zijn. Wat me wel opvalt is dat ik beter kan eten na xtc gebruik, smaak is sneller terug en heb minder last van de dip..... Maar voor een compleet beeld ben ik nog te kort bezig met 5htp. Wordt vervolgd dus.....

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Kaaskoekje op maandag 21 april 2014 om 20:21:
Bron? Je roept maar wat -.-

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2014 om 20:28:
No facking way :-(

En zelfs dan..

Oh excuus, dacht dat hierbij werd bedoelt wanneer je niet meer zo depri bent na gebruik en je serotonine dus weer genoeg aangevuld was om je niet meer depri te voelen.
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2014 om 09:52:
Ik ben er nu een paar weekjes mee bezig. Ik wordt erg moe wakker als ik 5htp heb genomen, heb hele realistische dromen die erg eng kunnen zijn. Wat me wel opvalt is dat ik beter kan eten na xtc gebruik, smaak is sneller terug en heb minder last van de dip..... Maar voor een compleet beeld ben ik nog te kort bezig met 5htp. Wordt vervolgd dus.....

Een paar weken al? Gebruik jij het als antidepressiva oid? Want de meeste mensen gebruiken het hooguit van tevoren om op te laden en een paar dagen nadien. Veel langer gebruiken heeft ook niet veel zin. Tenzij je het dus gebruikt als antidepressiva, maar dat was niet de vraag van El-Capie. Daarbij is het ook nog altijd niet helemaal duidelijk of langdurig gebruik wel zo goed is, of dat je dan, net als veel andere stoffen, je hersenen "lui" maakt waardoor ze uiteindelijk zelf alleen maar minder serotonine gaan aanmaken.

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Bart1981 op dinsdag 22 april 2014 om 10:18:
Een paar weken al?

nee, sorry, was niet helemaal compleet. Met telefoon reageren is beetje lastig, nu op laptop. Hebben de afgelopen tijd nogal wat feesten gehad en had me verdiept in 5htp. 7 maart had ik het binnen, 8 maart gelijk een feest. Na het feest 5htp genomen en dit tot en met woensdag geslikt. Daarna weer gestopt.
5 april weer een feestje gehad, na het feest weer 5htp genomen en weer tot en met woensdag.
12 april alweer een feest en na het feest 5htp genomen en tm woensdag capsule ingenomen. Gewoon 1 capsule voor het slapen gaan.
Ik begin dus in feite op de zondagavond met 1 capsule, maandagavond, dinsdagavond en woensdagavond een capsule. Dan is het voor mij weer klaar.

Je hebt de capsules ook in verschillende doseringen, nu is die van ons niet zo heel erg hoog, namelijk 50 mg.

Tenzij je het dus gebruikt als antidepressiva

nee, daarvoor gebruik ik het niet. En dan is het volgens mij nog steeds niet slim om het aldoor te slikken.
5htp kan ook bijdragen bij het verminderen van migraine. Nu ben ik een migrainepatient en iedere keer na xtc gebruik had ik hoofdpijn wat overging in migraine. Het lijkt nu beter te gaan met 5htp...

Bijwerking van 5htp zijn dus nachtmerries, mn vriend en ik hebben er na gebruik allebei last van....

Daarbij is het ook nog altijd niet helemaal duidelijk of langdurig gebruik wel zo goed is, of dat je dan, net als veel andere stoffen, je hersenen "lui" maakt waardoor ze uiteindelijk zelf alleen maar minder serotonine gaan aanmaken.

klopt.... en daarom heb ik een lage dosering en gebruik ik het alleen na een avondje "los gaan". Ik gebruik het dus niet constant en volledige weken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Offtopic: Paddo's, truffels of DMT tegen migraine.

En weer terug ontopic voor jullie:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2014 om 10:38:
.... heel verhaal....

Kijk, dat maakt het al een stuk duidelijker :)
Waarschuw beheerder
Ik dacht dat je 5htp nooit meteen na xtc moest gebruiken?

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Carlaaaaaaaa op dinsdag 22 april 2014 om 15:48:
Ik dacht dat je 5htp nooit meteen na xtc moest gebruiken?

zondagavond voor het slapen gaan.... En een hoge dosering na xtc kan het serotoninesyndroom uitlokken maar denk niet dat je met 50 mg gelijk iets "fout" doet.
Er wordt wel gezegd dat je geen htp in je bloed moet hebben als je xtc gaat gebruiken. Ik gebruik dus ook alleen na de xtc en niet ervoor. Doe ik het dan goed? Geen idee.....
Ik probeer het op basis van wat ik gelezen heb.
xtc is sowieso niet goed, dat weten we allemaal :yes:
Waarschuw beheerder
+6
Uitspraak van NuMbEr [#1] op donderdag 10 april 2014 om 09:13:
Goedemorgen mede partyflockers,Deze mooierds van het weekend binnen gekregen en kreeg te horen dathet de lage-mg-lijn is uit de Android hoek. Zouden 110-130mg moeten bevatten, vanavond maar even langs het TC gaan..Kortom een mooie pil, prima inhoud en een leuke prijs! Laat defestivals maar komen :d[img width=1024 height=576cacheid=0016029f00321b0dc3c4934a1a02e12c47 cacheid=0016029f00321b0dc3c4934a1a02e15df6]http://i.imgur.com/v2Cjn3L.jpg[/img]

Vorige week de uitslag gekregen en die luidde 136mg, nog geen spreiding bekend.. wellicht dat dat de komende weken duidelijk wordt.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van NuMbEr [#1] op dinsdag 22 april 2014 om 16:29:
Vorige week de uitslag gekregen en die luidde 136mg, nog geen spreiding bekend.. wellicht dat dat de komende weken duidelijk wordt.

Leuke uitslag. Ben benieuwd waneer ik er één tegen kom, ben ze tot nu toe nog niet tegen gekomen
Waarschuw beheerder
Zijn er al meer mensen met uitslagen van blauwe androids? Enige die ik kan vinden is een uitslag van 212. Of mensen die ze al op hebben?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Leuke uitslag en leuk voor de collectie!
Waarschuw beheerder

Hier ga ik achteraan! Perfecte dosis! :) Zou leuk zijn voor de komende festivals :D Hele als startdosis, halfjes om bij te pakken. Perfect!

Helaas gaan hier alleen de grote knallers rond, ik vind het gekut met die kwartjes altijd zo irirtant :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rickme op dinsdag 22 april 2014 om 20:04:
Zijn er al meer mensen met uitslagen van blauwe androids? Enige die ik kan vinden is een uitslag van 212. Of mensen die ze al op hebben?

Heb geen uitslag voor je, heb het wel geconsumeerd. Prima knallertje!
Waarschuw beheerder
+3-1
Hey, ik heb een vraagje. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft of wat meer kan vertellen over een blauw spookje. Heb de zoekfunctie al gebruikt, maar daar word ik niet zoveel wijzer van aangezien er weinig posts over zijn en het veelal gaat over een ''blauw/grijs'' spookje, maar die van mij is echt blauw. Niet genoeg duidelijkheid dus! Door dealer vertelt dat het om een p'tje gaat van +-120 mg, wat dus een prima dosis zou zijn voor halfjes te doseren. Hij zei ook dat het een schoon pilletje is, maar aangezien ik nooit zoveel hoor van spookjes, en van blauwe al helemaal niet, vraag ik toch maar even na of iemand mij hier toevallig wat meer over kan vertellen :)
Waarschuw beheerder
+2
Kan je over blauwe sprookjes niet veel meet vertellen want heb ze zelf niet gehad maar wat natuurlijk slim is om zeker van je zaak te zijn is ze naar het testcentrum brengen. Waar je eventueel ook nog even rond kunt kijken is pillreports. Hier staat ook nog wel eens wat informatie over verschillende pillen.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van hardstylerz op woensdag 23 april 2014 om 09:49:
Hey, ik heb een vraagje. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft of wat meer kan vertellen over een blauw spookje. Heb de zoekfunctie al gebruikt, maar daar word ik niet zoveel wijzer van aangezien er weinig posts over zijn en het veelal gaat over een ''blauw/grijs'' spookje, maar die van mij is echt blauw. Niet genoeg duidelijkheid dus! Door dealer vertelt dat het om een p'tje gaat van +-120 mg, wat dus een prima dosis zou zijn voor halfjes te doseren. Hij zei ook dat het een schoon pilletje is, maar aangezien ik nooit zoveel hoor van spookjes, en van blauwe al helemaal niet, vraag ik toch maar even na of iemand mij hier toevallig wat meer over kan vertellen

Aangezien er zelfs in "echt blauw" veel variaties zijn is een foto'tje misschien verhelderend. Of gewoon laten testen en dan weet je het helemaal zeker.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Kaaskoekje op woensdag 23 april 2014 om 09:56:
Aangezien er zelfs in "echt blauw" veel variaties zijn is een foto'tje misschien verhelderend. Of gewoon laten testen en dan weet je het helemaal zeker.

Er gaan wel wat spook verhaaltjes rond omtrent die blauwe spookjes. Ik heb ze ook gehad en verschillende batches laten testen en deze kwamen altijd plusminus 100mg uit.
Zoals er al is gezegd ga langs een testcentrum dan weet je zeker wat je consumeert ;-). (Cliche maar wel het meest veilig)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Contrapoll op woensdag 23 april 2014 om 10:16:
Er gaan wel wat spook verhaaltjes rond omtrent die blauwe spookjes. Ik heb ze ook gehad en verschillende batches laten testen en deze kwamen altijd plusminus 100mg uit.
Zoals er al is gezegd ga langs een testcentrum dan weet je zeker wat je consumeert ;-). (Cliche maar wel het meest veilig)

Heb ze gehad met 180 mg dus het verschil is nog best wel groot bij de spookjes. Bij mij staat er dan wel een ® achterop
testcentrum en je weet er meer over ;)
laatste aanpassing
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
+1-1
Iemand hier die paarse turtle zelf heeft laten testen?

Waarschuw beheerder
+1
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft of wat meer kan vertellen over een blauw spookje

blauwe spookjes bevallen ons uitstekend. Hebben ook geen andere p-tjes meer. Ze komen licht op, je hoeft ze niet te breken omdat de dosis niet al te hoog is (tenzij je nog minder wilt natuurlijk ;) ) Gewoon een fijn pilletje. :yes:

Door dealer vertelt dat het om een p'tje gaat van +-120 mg,

die van ons inderdaad ook.

Uitspraak van Joeyraver op woensdag 23 april 2014 om 10:40:
Bij mij staat er dan wel een ® achterop

bij ons ook inderdaad
Waarschuw beheerder
+1-1

Een aantal weken terug had ik een uitslag van 215mg gekregen. De spreiding was toendertijd 207/217.

Uitspraak van strukel op dinsdag 22 april 2014 om 21:25:
Hier ga ik achteraan! Perfecte dosis! :) Zou leuk zijn voor de komende festivals :D Hele als startdosis, halfjes om bij te pakken. Perfect!

Helaas gaan hier alleen de grote knallers rond, ik vind het gekut met die kwartjes altijd zo irirtant :p

Precies voor ieder wat wils :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
iemand testuitslag van rode pil met afdruk van een petje erop ??
Waarschuw beheerder
iemand ervraing of report mbt groene ''youtube'' ? vierkante pil.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 april 2014 om 20:22:
iemand testuitslag van rode pil met afdruk van een petje erop ??

foto?
Waarschuw beheerder
Vriendinnen van mij gaan vrijdag groene dolfijntjes gebruiken. Ze weten echter niks van de pil af dus ben ik hem even aan het opzoeken maar ik kan er weinig over vinden lijkt wel? De pillen komen van vrienden dus ze hebben er vertrouwen in dat het goed zit maar ze hebben er geen idee van hoe sterk ze zijn. Weet iemand hier er meer over? Kan ze niet vinden op pillreports. Hier is een foto:

[img width=201 height=196 cacheid=0016045c00321d159edaa5c81a02e16514]http://i60.tinypic.com/25gv5tz.jpg[/img]

Edit: logo is niet duidelijk te zien, maar het is dus een dolfijntje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

dat is de eerste batch ,die is altijd t hoogst ,huidige batch komt niet meer aan waarde boven de 200,
180 tot 200 is natuurlijk nog steeds een uitstekende knaller.
Persoonlijk vind ik die 20mg meer niet echt zo veel toegevoegde waarde hebben in t effect,klinkt altijd wel lekker waarde boven de 200 ,dat dan weer wel :lol:
Waarschuw beheerder
-40
[img width=1024 height=768 cacheid=0016018a00321d310fc2a77f1a02e1655c]http://i57.tinypic.com/5zpsm8.jpg[/img]

[img width=1024 height=768 cacheid=0016018800321d32f0cb593f1a02e1655c]http://i61.tinypic.com/fu9zk7.jpg[/img]

[img width=1024 height=768 cacheid=0016018900321d33228d1c741a02e1655c]http://i57.tinypic.com/4v0dw1.jpg[/img]

[img width=1024 height=768 cacheid=0016047800321d348c3a250b1a02e1655c]http://i61.tinypic.com/suu2cw.jpg[/img]
Ninja Style.
laatste aanpassing