Partyflock

Forumonderwerp · 877392
183 volgers · 4411427x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Raver op vrijdag 6 december 2013 om 22:25:
Ook geen zin om te roken als je wappie bent?

Ik ben dan een wandelende schoorsteen, dan gooi ik de peuk weg en 2 min later denk ik alweer van shit moet een peuk hebben want het is alweer een "half uur geleden"
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Raver op vrijdag 6 december 2013 om 22:25:
Ook geen zin om te roken als je wappie bent?

Geen enkele last van vind roken ook heel smerig.
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van iThijsco op zaterdag 7 december 2013 om 03:51:
Ik ben dan een wandelende schoorsteen, dan gooi ik de peuk weg en 2 min later denk ik alweer van shit moet een peuk hebben want het is alweer een "half uur geleden"

Jaa heeel herkenbaar. Maar het licht ook aan f ik er zin heb. Soms rook ik heel erg veel, en soms eig vrijwel niet.
Waarschuw beheerder
Kwam laatst een pilletje tegen tussen wat rommel die ik ergens eerder dit jaar van iemand had gekregen... Groene Prada. Er staan in dit topic wel wat ervaringen mee, maar ik heb helaas geen test resultaten kunnen vinden (ook niet op pillreports). Zijn deze ooit getest en weet iemand de resultaten?
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van joch3m op zaterdag 7 december 2013 om 10:15:
Kwam laatst een pilletje tegen tussen wat rommel die ik ergens eerder dit jaar van iemand had gekregen... Groene Prada. Er staan in dit topic wel wat ervaringen mee, maar ik heb helaas geen test resultaten kunnen vinden (ook niet op pillreports). Zijn deze ooit getest en weet iemand de resultaten?

altijd laten testen dat logo :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op zaterdag 7 december 2013 om 10:25:
altijd laten testen dat logo :P

Hoezo? Zijn er meerdere versies in omloop? In dat geval kan ik em net zo goed weggooien, aangezien ze em dan wel zullen willen testen in het lab (en ik heb er maar eentje).
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van joch3m op zaterdag 7 december 2013 om 11:36:
Hoezo? Zijn er meerdere versies in omloop? In dat geval kan ik em net zo goed weggooien, aangezien ze em dan wel zullen willen testen in het lab (en ik heb er maar eentje).

ja is een veel gebruikt logo

nja je kan altijd even langsgaan, misschien wordt ie wel herkend in het systeem toevallig
en ze doen sowieso een zuurtest,
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van joch3m op zaterdag 7 december 2013 om 11:36:

Prada is gewoon zo'n logo wat al lang bestaat en in te veel vormen voorbij is gekomen.

Ik zou hem eigenlijk zo kunnen maken, je kunt het hier zo van ebay halen: http://www.ebay.nl/itm/HANDHELD-MANUAL-TABLET-PILL-PRESS-WITH-TDP-5-COMPATIBLE-DIE-SET-/251280644497?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item3a817e5991

Eigenlijk moet je gewoon uitkijken met al die logo's aangezien elke debiel het zo hier kan bestellen.
Waarschuw beheerder
+7
Iemand bekend met deze???
[img width=640 height=360 cacheid=0015f04a00320593674eac021a02dec8a9]http://i42.tinypic.com/2rxz3iw.jpg[/img]

Aan de achterkant staat een 1 (zoals bij een dobbelsteen).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van michael_023 op zaterdag 7 december 2013 om 13:31:
met deze:

Wauwie dat ziet er wel geil uit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jizz op zaterdag 7 december 2013 om 13:34:
Wauwie dat ziet er wel geil uit!

Inderdaad! Alleen wel lastig slikken zo'n vierkant blok :-p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van michael_023 op zaterdag 7 december 2013 om 13:31:
Iemand bekend met deze???
[img width=640 height=360 cacheid=0015f04a00320593674eac021a02dec8a9 cacheid=0015f04a00320593674eac021a02dec8c5]http://i42.tinypic.com/2rxz3iw.jpg[/img]

Aan de achterkant staat een 1 (zoals bij een dobbelsteen).

Niet die kleur maar wel in het geel. Op loudness zag ik een kennis die er goed op ging. Inhoud ervan is voor mij alleen onbekend
Waarschuw beheerder
+1
Gaat er wel in hoor! :)
Waarschuw beheerder
+8
Dacht even dat het een Lego blokje was. Dat was pas awesome geweest. (:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zaterdag 7 december 2013 om 16:34:
Dacht even dat het een Lego blokje was. Dat was pas awesome geweest. (:

Dacht ik in het begin ook ja ;) en ja, een legoblokje zou inderdaad awesome zijn :D

Waarschuw beheerder
+7
(permanent verbannen)
Die dobbelsteen zou ik ook wel voor mijn verzameling willen!! Leuk vormpje.
Waarschuw beheerder
+1-2
zojuist 3 roze eekhoorntjes op de kop getikt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van iThijsco op zaterdag 7 december 2013 om 03:51:

Roken is dan heerlijk inderdaad! M'n pakje is er dan altijd zo doorheen :p
Waarschuw beheerder
+28
[img width=360 height=639 cacheid=0015f06e003205bd2db059701a02deccb0]http://i39.tinypic.com/axgqv9.jpg[/img]

vind ze zo leuk he
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van itsmagic' op zondag 8 december 2013 om 19:10:
[img width=360 height=639 cacheid=0015f06e003205bd2db059701a02deccb0 cacheid=0015f06e003205bd2db059701a02deccf9]http://i39.tinypic.com/axgqv9.jpg[/img]

vind ze zo leuk he

De zijn wel heel tof. Dat is die 2cb?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van itsmagic' op zondag 8 december 2013 om 19:10:
[img width=360 height=639 cacheid=0015f06e003205bd2db059701a02deccb0 cacheid=0015f06e003205bd2db059701a02decd1b]http://i39.tinypic.com/axgqv9.jpg[/img]

vind ze zo leuk he

Hahaha moest toch even 2 keer kijken wat het nou moest voorstellen. Maar leuke druk die nijntjes!
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 8 december 2013 om 23:00:
iemand bekende dealer rondom boxmeer, venray? mijn dealer is opgepakt

Daarom maak je ff een account hier aan. Dit is niet de juiste plaats voor zoiets.
Waarschuw beheerder
Iemand deze 2 ook al tegen gekomen??
Natuurlijk PillReports al gecheckt, maar geen match......

[albumelement=83794339]{element is niet toegankelijk}
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Facebook like geen idee en de bruine tijger 140 mg gemiddeld
donateur
Uitspraak van Xtcman op donderdag 5 december 2013 om 12:23:
hoe duur kost het om een pil te laten testen?

Uitspraak van TheRedman op donderdag 5 december 2013 om 12:28:
€0,00 (als je het niet particulier doet maar bij een DIMS-testcentrum) als de pil herkend wordt. Als de pil niet herkend wordt, kost het nog steeds €0,00 maar kun je ervoor kiezen hem op te laten sturen naar een laboratorium voor verder onderzoek. Je krijgt je pil niet terug.

Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 5 december 2013 om 15:11:
Uitspraak van TheRedman op donderdag 5 december 2013 om 12:28:€0,00
2,50

Entrepotdok doet het bijv. wat anders dan de rest.

Ik quote van hun site:
testspreekuur van het Adviesburo Drugs

Bezoekadres testspreekuur
Entrepotdok 32a
1018 AD Amsterdam (vlak bij Artis)

Openingstijden testspreekuur
Maandag 10.00-14.00
dinsdag 14.00-17.00
woensdag 14.00-17.00
donderdag 14.00-19.30 (uitslagen vanaf 17.30 uur)
vrijdag 14.00-17.00

Kosten voor het testen van drugs
Van XTC-tabletten die in ons testsysteem bekend zijn, kan (meestal) direct een uitslag worden gegeven. Je krijgt je tablet terug!
Kosten kantoortest: € 2,00 per tablet.

Onbekende tabletten, poeders, vloeistoffen, papertrips en microdots moeten ter analyse naar het laboratoriumworden opgestuurd.
Kosten labanalyse: € 12,50 per monster.

Bij de bovenste optie wordt wel een zuurtest gedaan. Tijdje geleden was dit nog 2,50, nu blijkbaar 2,00. Well, just my 0,50.
Betaal doorgaans 10tje voor de onderste optie :P

Bij andere testcentra wil het wat vaker gratis zijn idd. Zelf vind ik het niet erg voor een zekere service wat te betalen, maar dat kan voor een ander anders liggen. Als ik ergens anders heen zou gaan waar het gratis is, ben ik dat wat ik nu uitgeef alsnog kwijt aan OV/brandstof dus dat is de moeite ook niet. Kom ook graag bij iets vertrouwds terug en dat is hier :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 9 december 2013 om 13:20:
Well, just my 0,50.

BAM!:P

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 9 december 2013 om 13:20:
Bij andere testcentra wil het wat vaker gratis zijn idd.

Onbekende tabletten, poeders, vloeistoffen, papertrips en microdots moeten ter analyse naar het laboratoriumworden opgestuurd.
Kosten labanalyse: € 12,50 per monster.

bij jacob obrechtstraat is het gratis (onbekende stofjes ed) :)
Waarschuw beheerder
-1
Nog niemand de nieuwe Audemars Piquet p-tjes tegen gekomen?
Waarschuw beheerder
+5-1
Als het goed is zijn die nieuwe blauwe nitendo's op de markt,
ik wil foooootosss!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op maandag 9 december 2013 om 16:55:
Als het goed is zijn die nieuwe blauwe nitendo's op de markt,
ik wil foooootosss!

Waarschuw beheerder
-1
Hey iedereen!

Al iemand in aanraking gekomen met deze ?

[img width=400 height=300 cacheid=0015f09b003205f503d7d0661a02decfcd]http://i40.tinypic.com/2q2oay1.jpg[/img]

Komen van Amsterdam.

Staat niks op van logo, ook geen breeklijn op achterzijde.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een vieze dingen, bah!!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Matthias op maandag 9 december 2013 om 18:45:
Hey iedereen!

[img width=400 height=300 cacheid=0015f09b003205f503d7d0661a02decfcd cacheid=0015f09b003205f503d7d0661a02decfd6]http://i40.tinypic.com/2q2oay1.jpg[/img]

Komen van Amsterdam.

Vraten ze in de prehistorie ook al tabletten?
Wat een bagger zeg!
Waarschuw beheerder

Ja tarrels, lekker.

Waarschuw beheerder
+6
Hey iedereen!

[img width=400 height=300 cacheid=0015f09b003205f503d7d0661a02decfcd cacheid=0015f09b003205f503d7d0661a02decfe2]http://i40.tinypic.com/2q2oay1.jpg[/img]

Komen van Amsterdam.

Een maat van me P. rullenbak heeft ze gehad, hij vond ze erg goed.
Waarschuw beheerder
Aan de antwoorden te zien heb ik mij int zak laten zetten.

Ga ze binnenkort wel eens testen.
Waarschuw beheerder

Ik vraag me af waarom je voor deze snoepjes kiest. Er zijn zoveel betere snoepjes op de markt. Bovendien is een snoepje zonder stempel erg riskant.

Uitspraak van Matthias op maandag 9 december 2013 om 19:26:
Ga ze binnenkort wel eens testen.

Verstandig.

Waarom heb je voor deze snoepjes gekozen als ik vragen mag? Prijs, gebrek aan beter?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Digitalism op maandag 9 december 2013 om 19:35:
k vraag me af waarom je voor deze snoepjes kiest. Er zijn zoveel betere snoepjes op de markt. Bovendien is een snoepje zonder stempel erg riskant.

Uitspraak van Matthias op maandag 9 december 2013 om 19:26:Ga ze binnenkort wel eens testen.
Verstandig.

Waarom heb je voor deze snoepjes gekozen als ik vragen mag? Prijs, gebrek aan beter?

Ben nog niet zo ervaren in waarop ik moet letten bij snoepjes kopen.
Ken niemand die me goede kan verkopen, was aan het rondlopen in Amsterdam en iemand sprak me aan, meteen gekocht.

Zou het echt verstandig zijn om ze eens te testen? beginnen met een halfje uiteraard.
Ze ruiken en smaken (klein stuk geproeft) wel hetzelfde ongeveer als men vorige ( androidjes )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Matthias op maandag 9 december 2013 om 19:40:
as aan het rondlopen in Amsterdam en iemand sprak me aan, meteen gekocht.

domste wat je kan doen.
Waarschuw beheerder
was aan het rondlopen in Amsterdam en iemand sprak me aan, meteen gekocht.

Ja nee, das echt het beste wat je kan doen.. Wie gaat er nou pillen kopen zonder verstand? Doe dan tenminste een beetje onderzoek.
Waarschuw beheerder
nieuwe APtjes 180mg ga ze dit weekend proberen, iemand anders ervaring met deze?
http://imageshack.com/a/img28/8173/d4jb.jpg
Waarschuw beheerder
+5-1
Ken niemand die me goede kan verkopen, was aan het rondlopen in Amsterdam en iemand sprak me aan, meteen gekocht.

Zou het echt verstandig zijn om ze eens te testen? beginnen met een halfje uiteraard.
Ze ruiken en smaken (klein stuk geproeft) wel hetzelfde ongeveer als men vorige ( androidjes )

Oke, wie gaat deze jongen een prive bericht sturen?
Waarschuw beheerder
+2

Ah,, op die manier.

Ik heb geen ervaring met het op straat kopen van drugs. Wel weet ik dat er bijvoorbeeld qua coke ontzettend veel troep op straat wordt verkocht. Je kunt beter een 'dealer' vinden waar je bij voorbaat wat contact mee kunt hebben. Het kan lastig zijn om iemand te vinden, maar als het eenmaal is gelukt dan heb je daar veel baat bij. Je kunt van tevoren afspreken wat je krijgt en wat het je kost. De snoepjes die hij aanbiedt kun je hier terugvinden. Zo niet, dan kun je ze waarschijnlijk beter niet kopen.

Dat is niet bijzonder handig. Er kan ook een compleet ander stofje in zitten, 2C-B bijvoorbeeld. Niet dat je dan gelijk tegen de vlakte gaat, maar het is nooit fijn om met effecten te maken te krijgen waar je niet op rekent. Zeker met zo'n onbekend snoepje moet je dat gewoon niet doen. Persoonlijk zou ik ze weggooien. Al snap ik dat je bij gebrek aan beter die neiging niet/wat minder hebt.

Op smaak zou ik niet vertrouwen. Misschien dat als je heel ervaren bent qua gebruiken van X dat smaak iets kan zeggen, maar ik zou het er niet op gokken.