Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4470502x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Joeyraver op dinsdag 20 augustus 2013 om 20:15:
Iemand enig idee welke pil dit is? Gekregen van een vriend van me voor me verzameling

Lijkt pink Audi, maar zou hem lekker aan je prullenbak voeren.

Waarschuw beheerder
+1
ff een vraagje.. tijdens het opruimen kwam ik capsules tegen.(efedra 49,5 gr) er zitten 2 in een balletje. waar ook die ringen etc voor kleine kinderen in zitten. toendertijd kon je die dingen kopen uit een kauwgomballen automaat in onze local disco ;)
Hoe lang kan je die dingen eigenlijk nog gebruiken?
Waarschuw beheerder
als het gewoon lucht/lichtdicht bewaard is op kamertemperatuur is het gewoon nog te gebruiken

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand enig idee welke pil dit is? Gekregen van een vriend van me voor me verzameling

Voor zover ik het logo kan zien is het een Dolce & Gabana of hoe je dat ook schrijft.

Edit: http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=22643
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 22 augustus 2013 om 01:51:
Voor zover ik het logo kan zien is het een Dolce & Gabana of hoe je dat ook schrijft.

Edit: http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=22643

Ja daar lijkt die inderdaad op! Bedankt lassie.
Waarschuw beheerder
-1

Zeker weten niet nemen! Als ik het goed heb is dit een roze/rode DG. Daar zijn een paar vrieden goed ziek van geweest. Vermoedelijk MCPP
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raver op donderdag 22 augustus 2013 om 10:26:
Zeker weten niet nemen! Als ik het goed heb is dit een roze/rode DG. Daar zijn een paar vrieden goed ziek van geweest. Vermoedelijk MCPP

Daar zit wel iets in, D&G hebben een niet al te beste naam de laatste jaren..
Vooral in de slechte tijd van een x aantal jaar terug, vooral MCPP !!!!
Waarschuw beheerder
+1
Mijn reactie:

Uitspraak van Problem Child op woensdag 21 augustus 2013 om 14:45:
Volgens mij heerst hier een gek beeld van Lowlands

Helemaal eens met je verhaal hoor. Mijn vetste avonden heb ik bij Lowlands gehad. Dikke techno en DnB en gekke mensen. Love it!

Was weggehaald. Lassie verklaar.
Waarschuw beheerder
-7
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 augustus 2013 om 21:14:
Supermans en lamborghini's waren 250mg

Dan zat hij er niet ver naast, in deze zitten nl 230 mg en ik moet zeggen: erg lekker...m heerlijke trip van gehad en anderhalf op 12 uur is goed te doen (met 3x G) :p

(k)
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van C11H15NO2 op dinsdag 20 augustus 2013 om 20:13:
Meer vanwege het feit dat er ook ouders met hun kinderen rond lopen.

Ik vind kinderen minder geschikt voor Lowlands dan drugs
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Technoasis op donderdag 22 augustus 2013 om 11:41:
Mijn reactie:
Was weggehaald.

mijn reactie over Lowlands ook al wegens off topic
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Koos-matroos op donderdag 22 augustus 2013 om 10:55:
Daar zit wel iets in, D&G hebben een niet al te beste naam de laatste jaren..
Vooral in de slechte tijd van een x aantal jaar terug, vooral MCPP !!!!

Jaartje terug hebben deze tabletten een verjaardag helemaal om zeep geholpen, weg donderen die troeppillen.
Ik snap zowieso niet dat mensen zulke tabletten aanschaffen, weet je niet zeker of t goeie zijn zoek naar andere er is genoeg aanbod hier in Nederland en maak er dan ook gebruik van.

Uitspraak van Rombot op donderdag 22 augustus 2013 om 12:02:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rombot op donderdag 22 augustus 2013 om 12:02:

Ben ik het mee eens hoor, maar mensen die daar in de omgeving wonen krijgen nou eenmaal vrijkaarten vanwege overlast en dergelijke dus daar ontkom je niet aan dat er kinderen rondlopen ;)
Maar ik denk dat ouders die met hun kinderen een rondje over het terrein maken om 12.00 uur s'ochtends nou eenmaal niet verwachten op dat tijdstip al mensen met gigantische doppen kaakschuivend voorbij te zien komen (ik overigens zo vroeg ook niet op een festival als Lowlands :p )

Ontopic: veel mensen die pillen op hadden op lowlands (en ook veel andere drugs)
Waarschuw beheerder
Wat lowlands betreft, na 2300 hoef je in een tent waar 'house' gedraaid wordt, of een van de vele spin-offs van house, alleen maar om je heen te kijken en je ziet de 'drugsuren' beginnen. Overigens veel trippers gezien en een aantal gesproken. Daar ter plekke truffels gekocht en genuttigd. Moet er zelf niet aan denken het daar te doen, maar ze gingen allemaal prima:)
Waarschuw beheerder
+1
Een vriend van me heeft de paarse granaten laten testen.
Hij vertelde dat er een spreiding bekend was van 155-172.

Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van bombie015 op donderdag 22 augustus 2013 om 16:40:
Een vriend van me heeft de paarse granaten laten testen.
Hij vertelde dat er een spreiding bekend was van 155-172.

Hier was n spreiding bekend van 193-210, dit ging wel om de donkerpaarse granaten! Niet die lichtroze. Misschien bevatte die roze mindere kwaliteit M, of komen ze van iemand anders? Want die donkerpaarse die ik zelf heb gehad die waren toch zeker rond de 200 mg! Ik denk dat we als conclusie mogen stellen dat de lichtpaarse/roze mindere kwaliteit M bevatten en de donkerpaarse gewoon wel goede M. Hierdoor denk ik ook het kleurverschil. Puur hypothetisch dit, maar dit lijkt mij de aanneemlijkste reden..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Grote oprolling van MDMA lab hier in België. Kleine ton MDMA en 18.5ton safrololie in beslag genomen.
bron: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1691024/2013/08/22/Politie-legt-groot-drugsnetwerk-bloot.dhtml
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van C11H15NO2 op donderdag 22 augustus 2013 om 15:56:

Ah ok. Nou ja. Laat maar dan.
Waarschuw beheerder
+6-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 augustus 2013 om 18:13:
Grote oprolling van MDMA lab hier in België. Kleine ton MDMA en 18.5ton safrololie in beslag genomen.
bron: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1691024/2013/08/22/Politie-legt-groot-drugsnetwerk-bloot.dhtml

Dit gaat hoe dan ook gevolgen hebben voor de X-markt... Goodbye goede M, hello oplichters, Pmma en mcpp.. Puik werk politie. Dankzij jullie werk wordt het voor de weekendgenieter weer een stuk veiliger tabletjes te nemen.

Waarschuw beheerder

Dat is een flinke vangst!
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
+4-1
Hier nog een foto van het verschil tussen de batches van de supermannen:
[img width=1024 height=873 cacheid=0015e1490031f4711e2927491a02dd269b]http://s22.postimg.org/95qgm3ocx/vergelijking.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van Technoasis op donderdag 22 augustus 2013 om 11:41:
Mijn reactie:

Uitspraak van Problem Child op woensdag 21 augustus 2013 om 14:45:
Volgens mij heerst hier een gek beeld van Lowlands

Helemaal eens met je verhaal hoor. Mijn vetste avonden heb ik bij Lowlands gehad. Dikke techno en DnB en gekke mensen. Love it!

Was weggehaald. Lassie verklaar.

Uitspraak van C11H15NO2 op donderdag 22 augustus 2013 om 15:56:

Ik kreeg er zelfs een strafpunt voor, ik wil er voor de rest niet op ingaan. Vergeten en weer ontopic.

Politie-legt-groot-drugsnetwerk-bloot.dhtml

Topje van de ijsberg, als belgen al zulke partijen hebben... :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op donderdag 22 augustus 2013 om 20:48:
Ik kreeg er zelfs een strafpunt voor, ik wil er voor de rest niet op ingaan. Vergeten en weer ontopic.

ik ook ja.
maar idd weer ontopic :)
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van Pepsi. op donderdag 22 augustus 2013 om 20:48:
Topje van de ijsberg, als belgen al zulke partijen hebben... :)

Je noemt het grootste xtc-lab ooit ontmanteld het topje van de ijsberg? Ik denk eerder dat ze een vrij grote slag hebben geslagen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van An-apple-a-day-keeps-the-docter-away op donderdag 22 augustus 2013 om 21:26:
Je noemt het grootste xtc-lab ooit ontmanteld het topje van de ijsberg? Ik denk eerder dat ze een vrij grote slag hebben geslagen.

Ik ben het wel met Pepsi. eens, ik denk dat we niet half weten wat er zich allemaal afspeelt op dat gebied en dat dit inderdaad maar het topje van de ijsberg is. Landen zoals Nederland en Canada zijn stukken groter dan België wat betreft de productie en verspreiding van MDMA.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-3
donateur
Uitspraak van An-apple-a-day-keeps-the-docter-away op donderdag 22 augustus 2013 om 21:26:

Je zegt het goed, grootste ooit ontmanteld. Wie zegt dat het het grootste lab is... Ik denk dat jij en ik , wij, geen flauw benul hebben van hoe groot de productie is wereldwijd. Ondenkbaar. Er vloeit zoveel geld in die handel. Zolang er miljoenen verdient kunnen worden, zullen er mensen zich altijd wagen in dit risicovak.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier in nederland is ivm die zaak een inval gedaan in Dongen in Noord Brabant.
Waarschuw beheerder
+1-3
We zullen het dus snel gaan merken op de markt, dit moet een producent van bekende tabletten zjjn geweesf die in grote aantallen verkrijgbaar waren. Dan denk ik toch snel aan de android producent.

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Raver op vrijdag 23 augustus 2013 om 09:11:
We zullen het dus snel gaan merken op de markt, dit moet een producent van bekende tabletten zjjn geweesf die in grote aantallen verkrijgbaar waren. Dan denk ik toch snel aan de android producent.

Niet perse , MDMA productie en XTC productie gebeurt vaak gescheiden. Het kan wel zo zijn dat de producenten het nu moeilijk gaan hebben om aan goede MDMA te komen.
Waarschuw beheerder
-2
Ik vind die schild/driehoekige vromen (superman, lambo) maar niks. als je iets afbijt heb je geen idee hoe groot deel je te pakken hebt..
Doe mij maar de gewone ronden (MK of Android) of nog beter de Nintendo's maar die zijn helaas operdepop.
Waarschuw beheerder
Of je nou de helft van een superman of van een android moet afbijten, dat is mij om het even. Wat alleen wel lastiger is bij die supermannen, is dat als je er de helft afbijt, dat de andere helft heel snel wil gaan verkruimelen.
Waarschuw beheerder
idd, of ik heb 1/3 of 2/3 in me mond..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart1981 op vrijdag 23 augustus 2013 om 12:40:
dat de andere helft heel snel wil gaan verkruimelen.

dat probleem heb ik ook gehad met de superman inderdaad, had ik met de nintendo's nooit last van
Waarschuw beheerder
+7-2
Haha dat is ook bij mij een bekend probleem. Afgelopen zaterdag op decibel moest ik een halve bijten voor mij en een vriend. Ik bijt, iets meer dan de helft in mijn mond, een beetje op de grond en minder dan 1/6 deel bleef over. Zegt die vriend tegen mij: geef maar een nieuwe, dan doe ik het wel voor mezelf. Ik zei: jij krijgt die nooit door de helft, is echt niet te doen bij die supermans. Hij zegt: ja mij lukt dat meestal wel goed. Ik zeg: oke we zullen zien, hier heb je 'm. En die vent bijt 'm gewoon precies doormidden :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga de superman morgen voor het eerst proberen, de breeklijn is dus nutteloos?
Waarschuw beheerder
+5
Er zijn enkel MDMA producenten opgepakt, over pillendrukkers wordt met geen woord gesproken. MDMA en drukkers werken vaak gescheiden van elkaar, dus na alle waarschijnlijkheid is de drukker of drukkers die afnam(en) van de producent gewoon nog actief.

Wel is het aannemelijk dat een groot deel van de M bedoeld was voor de Nederlandse markt, waardoor we hier wel een prijsstijging kunnen verwachten..

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Swennergy op maandag 19 augustus 2013 om 14:44:
ik heb normaal altijd oranje redbull maar die waren er niet heb nu een ronde pil blauw en er staat een vraagteken op iemand bekend met deze pil? en is hij een beetje goed ?

[img width=400 height=280]http://www.pillreports.com/images/fullsize/31629.jpg[/img]

Is het toevallig deze? word ook wel groen genoemd, ziet er meer uit als blauw, maar kon op PR.com wel een rapport vinden uit Praag, aangezien het toch allemaal export is..

Ow ja.. hier de link: http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=31629
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet er iemand wat dit voor soort pillen zijn. De meeste die ik heb hebben geen goede opdruk meer.

[img width=1024 height=683 cacheid=0015e15c0031f4842b00cb171a02dd29cd]http://i43.tinypic.com/2r5gghv.jpg[/img]

Helemaal links ziet er nog goed uit. Lijkt op een klavertje???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+6-2
donateur
Uitspraak van Pepsi. op donderdag 22 augustus 2013 om 22:04:
van 25kg mdma kunnen 1,5mlj pillen gemaakt worden

Weet niet wat voor pillen je er dan van maakt.. (ik zie dat het artikel dit gegeven ook noemt)

Maar 25kg is 25.000gram (eens?!)

25.000 gram / 1.500.000 aantal pillen = 0,0166666etc7 gram MDMA per pil.

0,1 gram is 100mg
0,01gram is 10mg
0,01666 etc gram is dus 16,66mg.

Doesn't seal the deal for me ;)

Ik bespeur een factor 10 foutje ;)

Kortom, dat aantal pillen kun je maken met 250kg. (nog wel meer ook, maar als we naar iets marktconforms kijken...ja dan is het wel ongeveer dat aantal)
En dus het 4 voudige met 1000kg. -> 6 milj. hedendaags gedoseerde pillen (166mg).
En 5 miljoen bij 200mg bruto aan inhoud.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 23 augustus 2013 om 16:12:
Weet niet wat voor pillen je er dan van maakt.. (ik zie dat het artikel dit gegeven ook noemt)

Ik ging enkel en alleen van de getallen uit het artikel uit ja.
Waarschuw beheerder
+11-1
Als je de mediaverhalen in dit soort berichten volledig geloofd ben je sowieso al lichtelijk naïef. De mensen die dit soort berichten schrijven zijn vaak volledig ongeïnformeerd over het onderwerp en dikken een verhaaltje maar al te graag aan voor een spectaculair verhaal.

Waarschuw beheerder
+8-2
donateur
Bericht uit de Televaag, misschien niet noodzakelijk om hier te posten..maar ik doe het toch ;)

Pas op met roze pillen met daarop een omgekeerd vraagteken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op vrijdag 23 augustus 2013 om 13:13:
Haha dat is ook bij mij een bekend probleem. Afgelopen zaterdag op decibel moest ik een halve bijten voor mij en een vriend. Ik bijt, iets meer dan de helft in mijn mond, een beetje op de grond en minder dan 1/6 deel bleef over. Zegt die vriend tegen mij: geef maar een nieuwe, dan doe ik het wel voor mezelf. Ik zei: jij krijgt die nooit door de helft, is echt niet te doen bij die supermans. Hij zegt: ja mij lukt dat meestal wel goed. Ik zeg: oke we zullen zien, hier heb je 'm. En die vent bijt 'm gewoon precies doormidden :p

Ik herken dit probleem ook wel, ik wilde op Decibel een halfje afbijten en vervolgens had ik een niets betekenend klompje superman in m'n hand over... Toch zeker een leuk weekend gehad op die snoepjes. :D
Waarschuw beheerder
+7
Uitspraak van actief op vrijdag 23 augustus 2013 om 17:07:
Pas op met roze pillen met daarop een omgekeerd vraagteken

„We hopen dat mensen hun dealer erop aanspreken als die de pillen aanbiedt. Zo verdwijnen de pillen hopelijk snel van de markt. Dealers hebben er natuurlijk geen belang bij als hun klanten doodgaan”, aldus Bruns.

Bruns heeft goed opgelet bij zijn lessen economie. :9