Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4467759x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 3 augustus 2013 om 14:52:
Waarom word hij gelijk mee genomen? vast niet om koffie te drinken :S

Hondje ging voor hem zitten dus heeft of wat geroken of opvallend gedrag..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 augustus 2013 om 14:03:
Hier foto van de paarse granaten, wegen 500 mg bruto, zouden 200 mg netto moeten bevatten!

komen deze pillen uit een nieuwe hoek? of is dit een opvolger van het een of ander?

Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van Nussbarr op zaterdag 3 augustus 2013 om 17:28:
komen deze pillen uit een nieuwe hoek? of is dit een opvolger van het een of ander?

Edit: Komen uit een nieuwe hoek!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die waren toch gepakt?
Waarschuw beheerder
Hee mensen , ik ben aan het zoeken naar pilletjes tussen de 100 en 140 ongeveer, waar moet ik dan aan denken ? ( ik kan niks hebben, ga meestal na een kwartje al te hard, moet vrijwel altyd kotsen omdat ik dan voor me gevoel te hard ga, dus ik ga over op 'lichte')
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van zeropulse op zondag 4 augustus 2013 om 02:57:
Die waren toch gepakt?

ik dacht dat hier inderdaad gelezen te hebben een tijdje terug
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Partyhardy :bounce: op zondag 4 augustus 2013 om 10:36:
ik ben aan het zoeken naar pilletjes tussen de 100 en 140 ongeveer

Paul frankies
Waarschuw beheerder
Hee mensen , ik ben aan het zoeken naar pilletjes tussen de 100 en 140 ongeveer, waar moet ik dan aan denken ? ( ik kan niks hebben, ga meestal na een kwartje al te hard, moet vrijwel altyd kotsen omdat ik dan voor me gevoel te hard ga, dus ik ga over op 'lichte')

Ongeveer alles wat uit Tilburg bij een bepaalde persoon vandaan komt en als 200++ mg aangeboden word :lol: maar even serieus denk dat je bij de al eerder genoemde paul franks uitkomt of bij de spookjes die zitten volgens mij ook in die range.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van zeropulse op zondag 4 augustus 2013 om 02:57:
Die waren toch gepakt?

Uitspraak van Nussbarr op zondag 4 augustus 2013 om 11:24:
ik dacht dat hier inderdaad gelezen te hebben een tijdje terug

Heb t ff nagevraagd bij mijn bron en komen toch uit een nieuwe hoek! Sorry voor de verwarring!

Blauwe spookjes , groene 1-ups , gele mariosterren zijn allemaal rond de 140-150 mg. Voor 100 mg kan ik gele bentleys bedenken. Verder niet echt iets nog..
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 39929, 73283, 87730, 109879}
Waarschuw beheerder
+3-3
Die lambos...ze blijven heerlijk!
Waarschuw beheerder

Oranje sterren? Die heinekens. Volgens mij ligt dit spreiding ook tussen 120 en 140mg. Vond ze zelf ook voelbaar lichter dan oranje love hartjes van 185mg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N-DJ op zondag 4 augustus 2013 om 11:45:
Paul frankies

Er zijn ook Paul Franks in omloop met 170+ mg
Is geen constante inhoud bij die drukker.

Als je kijkt naar die granaatjes zonder breeklijn (in de vorm van een granaat), die zijn allemaal niet hoog gedoseerd. Dat is een veiligere gok. Voor zover een gok veilig te noemen is.
Gele mariosterren zijn inmiddels constant op 140-150 dacht ik. Dat is ook een een safe bet, maar dan moet je niet een van die oude druk hebben. Dus die druk van een aantal maanden geleden. Dan heb je zomaar 180 te pakken als je pech hebt.
Waarschuw beheerder
Moeilyk om te citeren op me telefoon haha, maar bedankt !! Ik ga er zoiezo een naat TC brengen, just in case, want hier zijn allemaal 190+ in de omloop. Thanks people. Ik heb al wel eens blauwe spookjes gehad die waren perfect idd. Paul franks zijn meerdere drukken en kleuren van toch? De ene batch is rond de 140 de ander weer 180? Ik zie wel haha groetjesss
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+4-1
Spreiding paarse granaten: 190-213 mg schoon! Bron: weetvanwanten @ pillreports. Toch iemand die hier al langer meeloopt en neem aan dat wat hij zegt redelijk betrouwbaar is. Prima ptjes dus (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 augustus 2013 om 17:41:
Spreiding paarse granaten: 190-213 mg schoon!

wat is het soms toch fijn om in Nederland te wonen... het ene toppilletje na het andere :D
Waarschuw beheerder
ik denk dat die oranje heineken sterren 140-160 zijn.
Waarschuw beheerder
Zou kunnen hoor. Had 120-140 gehoord en voelde ze beduidend minder. Maar ik was voorzichtig ivm de temperatuur vorige week
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mooiboy030 op zondag 4 augustus 2013 om 19:36:
ik denk dat die oranje heineken sterren 140-160 zijn.

Ik kreeg een uitslag van 136mg terug een tijdje geleden.
Waarschuw beheerder
-2
Ik heb ongeveer 2 maanden geleden witte nintendos gekocht via via.

Nu heb ik ze vorige week laten testen bij een testcentrum. Echter ben ik hier niet heel veel mee verder gekomen. Ze deden eerst een marquis(heet dat zo?) test en die kleurde donkerblauw/zwart waaruit blijkt dat de werkzame stof van xtc (mdma) er in zit.

Vervolgens hebben ze alle maten van de pil opgemeten en gekeken of deze overeen kwamen met de database. Echter kwamen de maten niet overeen en kon hij er dus verder niks over zeggen. Enige optie was om ze naar het lab te sturen, echter niet voor gekozen omdat ik het zonde vond omdat ik er maar 2 heb.

Iemand die ook wel is meegemaakt heeft dat de maten niet overeenkwamen met de database? En hoe toen gehandeld?

Wat kan ik verwachten qua mg mdma in deze pilletjes? Meen dat ze in het begin rond de 200-215 mg waren. Maar zijn nu zo goed als uit de markt dus zou kunnen dat ze nu lager zitten, zou dat dan heel veel lager zijn?

Een hoop vraagjes maar zou fijn zijn als iemand er antwoord op heeft :) alvast bedankt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van El-Capie op zondag 4 augustus 2013 om 23:39:
Wat kan ik verwachten qua mg mdma in deze pilletjes? Meen dat ze in het begin rond de 200-215 mg waren. Maar zijn nu zo goed als uit de markt dus zou kunnen dat ze nu lager zitten, zou dat dan heel veel lager zijn?

Lijkt me sterk dat het neppe zouden zijn. Lijken mij zeker nintendo's, misschien van een latere batch (al vind ik dat nog steeds raar want die zouden gewoone even groot moeten zijn als de vorige batches), volgens mij zaten die nog gewoon op 180-190 mg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op maandag 5 augustus 2013 om 01:57:
Lijkt me sterk dat het neppe zouden zijn. Lijken mij zeker nintendo's, misschien van een latere batch (al vind ik dat nog steeds raar want die zouden gewoone even groot moeten zijn als de vorige batches), volgens mij zaten die nog gewoon op 180-190 mg

Lijkt mij ook sterk dat ze nep zijn..
Heb net even gekeken naar de 4 batches die ik heb maar qua groote is het soms echt heeel iets, enige wat je goed ziet is de kleur.
En de spreiding was geloof ik 190-210 mg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb hem er nog niet tussen zien staan hier. De gele smurf. Of issie al bekend bij iemand? Ik ga hem inleveren in ieder geval.

[img width=180 height=126 cacheid=0015de860031f13451a5f4cf1a02dce75d]http://s14.postimg.org/8w53dsdrh/IMAG0408_1.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-22
Ik heb zin in wat lekkers... Omg. Gelderland/Brabant.
Waarschuw beheerder
Iemand die ook wel is meegemaakt heeft dat de maten niet overeenkwamen met de database?

Ik heb ook een keer gehad bij de nintendo's dat de pil niet herkend werd in de database (1 van de laatste batches).

En hoe toen gehandeld?

De tweede medewerker vond het (net als mij) raar dat de pil niet herkend werd en liet de pil opnieuw opmeten.

Waarschijnlijk was de eerste keer de lengte van de pil niet goed opgemeten (pil stond niet helemaal rechtop in het apparaatje), want nu werd hij wel herkend.
De spreiding die ik toen te horen kreeg was geloof ik 169-185 mg met gemiddeld 179 mg. ik weet het niet meer heel precies maar het is gemakkelijk op te zoeken.

Dit was overigens op het moment dat de opvolger, de Lamborghini, al beschikbaar was. De Nintendo was dus 1 van laatste batches.

Punt van mijn verhaal is dus dat het niet heel raar is dat de pil niet herkend werd in het systeem. De foutmarge voor herkenning is bij het opmeten erg klein en het blijft mensenwerk.

Ook is het mogelijk dat het inmiddels al te lang geleden is dat voor het laatste een Nintendo getest is, zodat alle resultaten inmiddels uit het systeem verwijderd zijn.

Veilig zal de pil wel zijn, met ongeveer een inhoud van 180mg als het de laatste batch is en waarschijnlijk 200mg + als het 1 van de eerste batches is.

Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van De Profeet op maandag 5 augustus 2013 om 11:22:

Hartig of zoet?
Waarschuw beheerder
+2-2
Zien er gruwelijk uit die paarse granaten. Leuke vorm, kleur en inhoud. Wederom een top P tje uit die hoek!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 augustus 2013 om 17:41:
Spreiding paarse granaten: 190-213 mg schoon! Bron: weetvanwanten @ pillreports. Toch iemand die hier al langer meeloopt en neem aan dat wat hij zegt redelijk betrouwbaar is. Prima ptjes dus (y)

Is trouwens wel apart dat er op pillreports al een uitslag staat van een persoon en op partyflock nog geen uitslag gepost is..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KOEN112 op maandag 5 augustus 2013 om 12:40:
Wederom een top P tje uit die hoek!

Welke hoek komen ze eigenlijk vandaan dan? Toch niet van de skull drukkers want meende tijdje geleden te lezen dat die opgepakt waren.
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van De Profeet op maandag 5 augustus 2013 om 11:22:

Ik weet wel een paar goede restaurants. Ik weet niet van wat voor soort eten je houdt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frijolrojo op zaterdag 3 augustus 2013 om 07:24:
Volgens mij was er paar maanden gelenden een jongentje uit den bosch overleden omdat hij een pil nam met een hoge dosering pmmma. Natuurlijk hij heeft ze niet laten testen, wat mij betreft gewoon zonde is, het kost je maar 1 pilletje. Maar ja met die 13 gevallen in schotland ergens, zijn veel mesnen meer op pmma gaan letten en hoe gevaarlijk het kan zijn.

White Skulls , zijn nog steeds te verkrijgen hoor..
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van CGSWAG op donderdag 1 augustus 2013 om 00:13:
ik viel wel de heletijd in slaap

Maatje van me heeft hier ook (soms) last van, vooral wanneer hij alcohol voor of tijdens het spacen drinkt. Hij heeft eens tijdens het vliegen op een Blauwe Defqon een Gele triforce gesnoept. Die triforce was niet eens z'n werk aan het doen en ja hoor meneer ligt te slapen. Half uur later begon hij enorme onzin uit te slaan en was hij duidelijk aan het slaapwandelen haha.
Waarschuw beheerder
+4-1
Uitspraak van KOEN112 op maandag 5 augustus 2013 om 12:52:
Is trouwens wel apart dat er op pillreports al een uitslag staat van een persoon en op partyflock nog geen uitslag gepost is..

Nee hoor,zo apart is dat niet. Niet iedereen die een testuitslag post heeft behoefte aan dat gezeik wat je hier krijgt als je een testuitslag post. Dus dan krijg je dat mensen hier de uitslag niet meer posten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 augustus 2013 om 13:50:
Die lambos...ze blijven heerlijk!

jatoch
had met bassrulers lambo's, ging best wel hard toen haha

Waarschuw beheerder
Doen hier nu ook licht groene MTV'tjes de ronde.
Vrij dikke pil, strakke druk, nette breeklijn met een ® op de achterkant.
Kan enkel reports van vorig jaar vinden, iemand met actuele info?
Waarschuw beheerder
+1
Zaterdag Androids geprobeerd .. maar pff wat een heerlijke knallers (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 augustus 2013 om 20:19:
Doen hier nu ook licht groene MTV'tjes de ronde.
Vrij dikke pil, strakke druk, nette breeklijn met een ® op de achterkant.
Kan enkel reports van vorig jaar vinden, iemand met actuele info?

ik heb die vroeger gehad.maar dat is enkele jaren geleden.nu duiken ze weer op.
Waarschuw beheerder
-3
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke pil op dit moment het zwaarst is.

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van iThijsco op maandag 5 augustus 2013 om 21:04:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke pil op dit moment het zwaarst is.

Lees het topic even terug en je vind je antwoord zo
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van C11H15NO2 op maandag 5 augustus 2013 om 19:20:
Nee hoor,zo apart is dat niet. Niet iedereen die een testuitslag post heeft behoefte aan dat gezeik wat je hier krijgt als je een testuitslag post. Dus dan krijg je dat mensen hier de uitslag niet meer posten.

Helemaal mee eens. Je kunt het niet beter verwoorden.

Waarschuw beheerder
+2
Iemand al de testuitslagen binnen van de blauwe 1-Up's mushrooms?

[img width=374 height=299 cacheid=0015de9e0031f14dacfc24fe1a02dceba9]http://www.pillreports.com/images/fullsize/32189.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sKater op maandag 5 augustus 2013 om 10:38:
Heb hem er nog niet tussen zien staan hier. De gele smurf. Of issie al bekend bij iemand? Ik ga hem inleveren in ieder geval.

[img width=180 height=126 cacheid=0015de860031f13451a5f4cf1a02dcebb2]http://s14.postimg.org/8w53dsdrh/IMAG0408_1.jpg[/img]

ik dacht dat smurfen blauw waren :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Truus1988 op vrijdag 26 juli 2013 om 12:55:
Mezelf even aangemeld omdat ik m'n nieuwe aanwinsten nergens terug kan vinden.. Iemand bekend met blauwe ronde tabletjes met 'lippen' erop? Ze zijn vrij dik (maar niet dikker dan breed zegmaar..) iemand ervaring of meer kennis over die rakkertjes?
Als iemand me uit kan leggen hoe ik een foto plaats dan kan ik dat wel doen!
Thanks!

Heb ze ook, laten testen kwamen terug als 115 mg, prima p'tje dus

Waarschuw beheerder
+1-2
(permanent verbannen)
Ben zelf ook erg benieuwd naar uitslagen van de blauwe up
Had ze zaterdag zelf op , maar 220mg zoals op pr staat. is wel beetje overdreven

Waarschuw beheerder
+4-4
(permanent verbannen)
Test uitslagen
Blauw Spookje met een R in de achter kant 97 Mg Mdma
Blauw Love Hartje in vorm 113 Mg Mdma
Groene Diamand in vorm 129 Mg mdma
Blauwen No1 153 Mg Mdma
Wit Rolex Mdma 41 Mg
Fb like duim Paars 197 Mg Mdma
Fb like duim Geel 183 Mg Mdma
Canadezen Rood 71 Mg mdma
Tony Montana 51 Mg tot 170 Mg Beter van afblijven !!

Vrijdag de uitslag binnen van de blauwe Up
ben benieuwd !!
laatste aanpassing