Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4462882x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Raver op zaterdag 13 juli 2013 om 17:30:
Het helpt ook om de week voordat je xtc gaat comsumeren elke avond voordat je gaat slapen z'n tablet neemt.

Dan voel je je pas naar de tering de day-after, niet echt een aanrader dus!
Waarschuw beheerder
+4-1
donateur
Uitspraak van Raver op zaterdag 13 juli 2013 om 17:30:
Dat middeltje 5-HTP is echt een wondermiddel man! Donderdag nacht natuurlijk een witte speaker en halve mortal kombat op. Ging echt als een raket, de dag erna gelijk even dat 5-HTP gehaalt (met L-Tryptofaan). Ten eerste je slaapt gewoon goed zonder die nare dromen die ik altijd na xtc heb, en ten tweede geen enkel gevoel van down zijn waar ik meestal wel last van heb. Kan het echt aan iedereen aanraden! Het helpt ook om de week voordat je xtc gaat comsumeren elke avond voordat je gaat slapen z'n tablet neemt. Dan is de Serotonine peil weer aardig goed aangevuld voordat je gaat vliegen op z'n snoepje.

Of je houd gewoon een fatsoenlijke pauze van 5-6 weken.:facepalm:

Bovendien is dat 5htp bij veelvuldig gebruik echt troep, kan je net zo goed dagelijks pep snuiven. Voel je je ook weer beter..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op zaterdag 13 juli 2013 om 19:54:
Of je houd gewoon een fatsoenlijke pauze van 5-6 weken.:facepalm:

Bovendien is dat 5htp bij veelvuldig gebruik echt troep, kan je net zo goed dagelijks pep snuiven. Voel je je ook weer beter..

lekker speed :P ) alles is troep hehehe. down heb je altijd wel eens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joeyraver op zaterdag 13 juli 2013 om 20:43:
En een jaar later praat je tegen de wieldop van je auto;)

dat is een goede :roflol: die was raak :D :D het moet daarvoor geen jaar zijn zelfs :-)
:honger:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
het enige nadeel aan feesten met pillen op is dat de tijd zo verdomd snel gaat..... of komt het omdat je zelf zo hard gaat :p
Waarschuw beheerder
-3
[quote element=message id=48014119]{element is niet toegankelijk}het enige nadeel aan feesten met pillen op is dat de tijd zo verdomd snel gaat..... of komt het omdat je zelf zo hard gaat :p[/quo

volgens mij ligt het aan de pillen. :-):honger: je krijgt er nooit genoeg van al dat feesten.
de mens die de eerste pil uitgevonden geeft.die mens is super
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-1
De tijd lijkt zeker wel snel te gaan als je mdma gebruikt zonder twijfel! Iedereen die ik ken die mdma gebruikt merkt dit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op zaterdag 13 juli 2013 om 17:37:
ja idd lijkt op een heineken ster (de redbull's ken ik niet :P )
Wat vond je er van ?

heb ze zelf weg gebracht in april, kwam uit op 145mg.
waren fijne jongens....vielen bij mij beter dan de groene android, terwijl die goed bekend staan
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van TimmY-NL op zaterdag 13 juli 2013 om 21:50:
De tijd lijkt zeker wel snel te gaan als je mdma gebruikt zonder twijfel! Iedereen die ik ken die mdma gebruikt merkt dit

wel heb al veel dingens genomen maar mdma nog niet.ik ga dit zeker eens doen.als je ziet die ene van op spuiten en slikken.
die haar bekje ging goed weer en weer:P ):P ) dan zo van die klapper tanden
:-):honger:
Waarschuw beheerder
ik ook niet het nadeel is dat je dat spul moeilijk kan doseren heb ik wel gemerkt toen een maat van me een paar vingers nam
Waarschuw beheerder
Ik heb deze sterren laatst ook gehaald, testuitslag was 142 terwijl ik ze als 120ers heb gekregen.
lekkere m rush, niet te harde inslag, heerlijk sp@cen en toch knallen. En een goede prijs/kwaliteit verhouding
Waarschuw beheerder
+1-4
Uitspraak van Kelvin, FUCKING FRENCH KIXX ! op zaterdag 13 juli 2013 om 23:21:
ooh jawel hoor :D maar met nog beter :D

veel beeeeeeeeteeeeeeeer :D ze moesten alles legaliseren:facepalm: zoals een koffieshop.waar je rustig je pilletje kan kopen:p met enorm veel aan keuze en iedereen is blij.:D
is iedereen het met mij eens?moet je bij defrezijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
eens.... en op een feest heb je nooit last van een pillenslikker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op zaterdag 13 juli 2013 om 23:49:
eens.... en op een feest heb je nooit last van een pillenslikker

steek jij altijd die vod in je oren.wijze truc .:D.:D.:D hey maar ze moeten niet afkomen zoals met die weedpas e.iedereen vrij erin:facepalm:.
http://www.youtube.com/watch?v=qUicp3IkAzo
lekker gezellig gaan hoor :-)
GAAAAAAAAAAN MET DIE BAAANNAAAAN
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van chemical-love op zaterdag 13 juli 2013 om 23:46:
veel beeeeeeeeteeeeeeeer :D ze moesten alles legaliseren:facepalm: zoals een koffieshop.waar je rustig je pilletje kan kopen:p met enorm veel aan keuze en iedereen is blij.:D
is iedereen het met mij eens?

ik wel whoop whoop ! knalleuuuun gas met die zooi verdomme ! mn echte soulmate !!
Waarschuw beheerder
+14
Het niveau daalt :)
Waarschuw beheerder
+8
donateur
Uitspraak van Joeyraver op zondag 14 juli 2013 om 02:44:

Hij had vast te diep in het zakje gekeken :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TimmY-NL op zaterdag 13 juli 2013 om 21:50:

De tijd vliegt onder invloed van pillen
Waarschuw beheerder
+2-1
Sow heej, gisteren naar feestje geweest, had pd'tjes bij me.. 3 hele en er ging een vriend van me mee die deed voor de eerste keer. Hij had uiteindelijk 3 kwartjes op, en ik de rest. 2 en een kwart dus. Om 22.15 pakte ik mn laatste halfje terwijl het feest om 23.00 was afgelopen, heb bijna de hele dag gehad dat mn ogen bleven wegdraaien, ik kon niet meer hakke of springen op mn benen alleen een beetje wiebelen, mn armen voelde heel zwaar. 1 oog hing helemaal slap, mn kaken schoven als een malle over elkaar. Heb heel veel mensen me heel raar zien aankijken, was in mn hoofd nog helemaal helder, maar mn lichaam werkte daar echt niet aan mee. Best een enge ervaring, hoewel ik het wel super erg naar mn zin heb gehad. Misschien volgende keer toch niet zoveel pakken van die pd's... :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Irenee op zondag 14 juli 2013 om 11:39:
hoewel ik het wel super erg naar mn zin heb gehad

daar gaat het om.... fuck de rest
Waarschuw beheerder
Misschien volgende keer toch niet zoveel pakken van die pd's... :$

Joh
Waarschuw beheerder
+3
Helaas moest ik bobben gisteren dus heb ik het maar bij een klein beetje pep gehouden. Wat overigens erg lekker was :) Me XTC pauze word dus nog langer.

Best een enge ervaring, hoewel ik het wel super erg naar mn zin heb gehad

Wij noemen dat altijd geparkeerd staan. Je vermaakt je prima dan alleen je kan niet zoveel. Gewoon iets teveel op ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van strukel op zondag 14 juli 2013 om 12:09:
alleen je kan niet zoveel.

Normaal kom ik dan langs met een dextrootje maar was helaas niet op daylight. Pff wat heb ik daar al veel mensen blij mee gemaakt :D Altijd aanrader om mee te nemen. Je raakt er totaal niet uit maar door de suiker kan je lichaam het net wat beter verwerken ofzo lijkt het. Glaasje sinas helpt ook en is lekker fruitig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N-DJ op zondag 14 juli 2013 om 12:44:
Normaal kom ik dan langs met een dextrootje

Ja, ik deel ook altijd dextro uit aan mensen die het nodig hebben :) Of lolly's!
Waarschuw beheerder
Lolly's zijn ook zo fijn he, en dan uren doorknagen op dat stokkie tot het laatste beetje smaak eraf is :P
Waarschuw beheerder
+1
ik moet me zelf dan altijd inhouden om het stokje niet op te eten ..... en ik moet er dan ook geen peuk bij opsteken anders ga ik aan het verkeerde stokje likken :S :P
Waarschuw beheerder
1 oog hing helemaal slap,

Zo fucking herkenbaar (Y), altijd als ik nogal wat snoep op heb krijg ik ook hier ook echt last van gewoon. Dan zie ik eruit als 1 of andere malloot haha. Heb jij ook dat je er enorm uit je dak uit gaat zien terwijl dat eigelijk best wel mee valt, heb al meerdere keren mensen naar me toe gehad op feesten om te vragen of ik me wel goed voelde.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op zaterdag 13 juli 2013 om 19:54:

Echt een kansloos argument dit, ik geloof best dat het echt troep kan zijn. Maar om het dan te vergelijken met pep?
Waarschuw beheerder
Hoeveel mg zit er in een paarse lambo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rubyyy(K) op zondag 14 juli 2013 om 13:14:
Hoeveel mg zit er in een paarse lambo

rond de 190-200 mg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van strukel op zondag 14 juli 2013 om 12:51:
Ja, ik deel ook altijd dextro uit aan mensen die het nodig hebben :) Of lolly's!

fruitella's zijn ook altijd wel lekker! :)
Waarschuw beheerder
om je kaken een beetje bezig te houden kun je beter Smints nemen dan kauwgom.... te veel kauwgom zorgt voor een laxerende werking en je kauwt je wangen aan gort (ik teminste dan)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nussbarr op zondag 14 juli 2013 om 13:20:

Lijkt me helemaal niets, ik wil het liefst iets zonder smaak. Daarin tegen heb ik eens in een vage bui een doos aardbijen gehaald bij de nacht pomp. Uit onze verbazing was het echt chill, onwijs zoet. Aanradertje (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nussbarr op zondag 14 juli 2013 om 13:20:

Ja vind ik ook heerlijk, kauw je alleen zo snel weg haha

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Joeyraver op zondag 14 juli 2013 om 02:44:

En dat terwijl ik dacht dat het niet mogelijk was.

Uitspraak van B@RTJUHHH op zondag 14 juli 2013 om 13:29:
om je kaken een beetje bezig te houden kun je beter Smints nemen dan kauwgom.... te veel kauwgom zorgt voor een laxerende werking en je kauwt je wangen aan gort (ik teminste dan)

Hoe de fuck gaat een smint je helpen? Kan je 1 keer op kauwen en dan is hij weg. Dus ik weet niet hoeveel doosjes smint je mee wil nemen naar een feest, maar lijkt me dat die dingen bij massaconsumptie ook laxerend gaan werken.

Waarschuw beheerder
+14
Uitspraak van Raver op zondag 14 juli 2013 om 13:37:
Lijkt me helemaal niets, ik wil het liefst iets zonder smaak. Daarin tegen heb ik eens in een vage bui een doos aardbijen gehaald bij de nacht pomp. Uit onze verbazing was het echt chill, onwijs zoet. Aanradertje (Y)

is dat een nieuwe diersoort? aardbijen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juli 2013 om 15:10:
Hoe de fuck gaat een smint je helpen? Kan je 1 keer op kauwen en dan is hij weg. Dus ik weet niet hoeveel doosjes smint je mee wil nemen naar een feest, maar lijkt me dat die dingen bij massaconsumptie ook laxerend gaan werken.

ehhhh sabbelen maybe ? en een doosje met 100 van die smintjes kan makkelijk en is ook handiger met uitdelen een pakkie sportlife is namelijk zo op
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op zondag 14 juli 2013 om 11:47:
daar gaat het om.... fuck de rest

zal wel zijn.lekker scheef gaan.:-) als je niks gaat voelen dan is het pas fuck:-)