Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4435142x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Ja maak even een bepaalde soort pil zwart omdat dat vrouwke er (wss o.a) aan gestorven is, lekker bezig (y)

Wie weet wat zij allemaal d'r strot en neus heeft ingestouwt die avond, en hoeveel. :')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LPM. op vrijdag 7 juni 2013 om 19:01:
Ja maak even een bepaalde soort pil zwart omdat dat vrouwke er (wss o.a) aan gestorven is, lekker bezig (y)
Wie weet wat zij allemaal d'r strot en neus heeft ingestouwt die avond, en hoeveel. :')

Dat zeg ik niet, heb ze zelf ook hier liggen, ik zeg alleen dat dat de des betreffende pil was... :p
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
Waarschuw beheerder
van zon pilletje ga je niet de hoek om..... dan is het meer een samenhangsel van meerdere factoren.

zo dat klinkt wijs B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PluizeMuizert op vrijdag 7 juni 2013 om 19:10:
zo dat klinkt wijs B)

Als het wijs klinkt dan moet het wel wijs zijn :p
Waarschuw beheerder
+1-2
Kan niet wachten op mijn Androids.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op vrijdag 7 juni 2013 om 18:34:
Het is way to much, maar bijna onmogelijk om een dodelijke dosis te zijn, en dan bedoel ik dodelijk als in het enige wat ze heeft gehad.

Dus dat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juni 2013 om 19:22:
Als het wijs klinkt dan moet het wel wijs zijn

ja toch 8)
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van ZoPuur op vrijdag 7 juni 2013 om 00:22:
Tolerantie,

Vind het geweldig als mensen aan een halfje genoeg hebben, en met een hele of driekwart een hele avond zoet.
Da's gewoon mooi, zo hoort het ook. Nam je je eerste keer ook gelijk een hele nintendo?

Ligt idd allemaal maar aan je tolerantie, zoals ik heb de laatste tijd behoorlijk wat gesnoept, maar nu doe ik dan ook 1 paarse lamborghini in 1 keer. En dan binnen 4 uur erna nog 2.5 paarse partyflock erachter aan en het mooie is dat je dan mensen van 3/4 of een hele bijna nog harder ziet gaan :)
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van DoeErNogMaar1 op zaterdag 8 juni 2013 om 01:18:
Ligt idd allemaal maar aan je tolerantie, zoals ik heb de laatste tijd behoorlijk wat gesnoept, maar nu doe ik dan ook 1 paarse lamborghini in 1 keer. En dan binnen 4 uur erna nog 2.5 paarse partyflock erachter aan en het mooie is dat je dan mensen van 3/4 of een hele bijna nog harder ziet gaan :)

En dan heb jij nog iets van, doe er nog maar 1? :P

ba dum-tsss

Waarschuw beheerder
-12
brrrrr 6,5 3d hartjes gehad en wat pep en was niet vijna dood ofzo. Zijn dezqe hartjes nou e ht 14mg dan zou ik voor de tweede keer 2cb 91mg hebben gehad... Lijkt me sterk :p ps: swagger
Zwabber
o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 8 juni 2013 om 03:04:
brrrrr 6,5 3d hartjes gehad en wat pep en was niet vijna dood ofzo. Zijn dezqe hartjes nou e ht 14mg dan zou ik voor de tweede keer 2cb 91mg hebben gehad... Lijkt me sterk :p ps: swagger
Zwabber
o

:')

Waarschuw beheerder
-2
Was wel in 14 uur tijd
Waarschuw beheerder
Zwabber
o

....

Waarschuw beheerder
-2
Achja ik merk hoe iedereen het dom vind maar ik wil eigenenlijk a
toch deze vragen stellwn: wat zou de kater kunnen zijn van het hier boven genoemde
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van actief op zaterdag 8 juni 2013 om 04:57:
Achja ik merk hoe iedereen het dom vind maar ik wil eigenenlijk a
toch deze vragen stellwn: wat zou de kater kunnen zijn van het hier boven genoemde

Daar zul je snel genoeg achter komen ;)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van LongaViaEst op zaterdag 8 juni 2013 om 05:10:
Daar zul je snel genoeg achter komen ;)

Yessssss! Zin in!
nee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 8 juni 2013 om 07:01:
Yessssss! Zin in!
nee.

Hoort er bij he haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van An-apple-a-day-keeps-the-docter-away op donderdag 6 juni 2013 om 22:03:
Dat gaat nergens meer over.... Vraag me af wat ze hiermee willen bereiken? De voorpagina van de krant misschien?

Staat hiero inderdaad een stukje in de krant over dat xtc pillen steeds sterker worden :P
"Een xtc pil uit 2012 bevatte gemiddeld 120mg van de werkzame stof mdma, twee jaar geleden was dat nog 90 mg"

Ok nog een verwijzing naar dat. Overleden meisje, "de pillen die zij slikte bevatten vermoedelijk maar liefst 200mg"

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juni 2013 om 07:13:
Hoort er bij he haha

totally worth it
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van itsmagic' op zaterdag 8 juni 2013 om 08:17:
de pillen die zij slikte bevatten vermoedelijk maar liefst 200mg

Dan nog is deze dosis normaal gezien niet dodelijk, wellicht dat er meer heeft meegespeeld. Combi, allergie, reguliere medicijnen, etc, etc.
Dodelijke dosis MDMA op volwassen lichaam is tussen de 4 - 7 gram
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PeeJee45 op zaterdag 8 juni 2013 om 09:58:
Dan nog is deze dosis normaal gezien niet dodelijk, wellicht dat er meer heeft meegespeeld. Combi, allergie, reguliere medicijnen, etc, etc.
Dodelijke dosis MDMA op volwassen lichaam is tussen de 4 - 7 gram

Dit is ook ons vermoeden hier maar ja de media verteld dat er niet bij dat er ook alcohol in haar bloed is gevonden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op zaterdag 8 juni 2013 om 10:18:
Dit is ook ons vermoeden hier maar ja de media verteld dat er niet bij dat er ook alcohol in haar bloed is gevonden.

Tuurlijk zeggen ze dat niet.
Ze willen gewoon iedereen bang maken voor drugs.

Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van Carlaaaaaaaa op zaterdag 8 juni 2013 om 10:53:

Cuz drugs are bad, mmmkay?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pepsi. op zaterdag 8 juni 2013 om 10:18:
dat er niet bij dat er ook alcohol in haar bloed is gevonden.

Je moet eens weten hoeveel mensen (veel) alcohol drinken met (veel) hogere dosis.
Ik drink toch ook wel een alcoholische versnapering tijdens het snoepen.. Moet echt iets anders zijn.
wat is eigenlijk de doodsoorzaak? Oververhitting, Serotoninesyndroom, vergifiging?
Waarschuw beheerder
+3-1
Zwabber
o

geef me wat van jouw swagger, ik kom duidelijk tekort :'(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PeeJee45 op zaterdag 8 juni 2013 om 11:24:
Je moet eens weten hoeveel mensen (veel) alcohol drinken met (veel) hogere dosis.
Ik drink toch ook wel een alcoholische versnapering tijdens het snoepen.. Moet echt iets anders zijn.
wat is eigenlijk de doodsoorzaak? Oververhitting, Serotoninesyndroom, vergifiging?

Een alcoholische versnapering tijdens het snoepen; heerlijk. Maar op jongere leeftijd( 17) wel wat gevaarlijker dan pak em beet 20+ heb ik me laten vertellen.

De doodsoorzaak staat er niet duidelijk in, de media houden het bij een te hoge dosis mdma :lol: Wat dus onmogelijk is

Want: ik las hier ergens in de laatste pagina's dat de TD50(?) dus de dodelijke dosis van mdma 15-25x je eigen gewicht in milligram is. Dat zou bij een 50kg 17 jarig meisje dus ~1 gram mdma zijn

Kijk je kan natuurlijk wel allergisch reageren, en die kans is klein maar aanwezig, en als je een angst aanval krijgt om dat je niet weet wat je overkomt kun je behoorlijke bad trip krijgen en gewoon een hartstilstand krijgen..

Maar ja dit blijft speculeren tot je een ons weegt ..
Waarschuw beheerder
+2
Waarom komt die nu opeens wel in het nieuws? Omdat ze minderjarig is?

Er overlijden toch wel vaker mensen op festivals waar je niks van hoort.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Pepsi. op zaterdag 8 juni 2013 om 11:37:
Maar ja dit blijft speculeren tot je een ons weegt ..

En laten we daarom maar weer on-topic over pillen gaan praten :)
Waarschuw beheerder
+1-1
heeft iemand een foto v an doodkopjes\?
Waarschuw beheerder
-5
Uitspraak van strukel op zaterdag 8 juni 2013 om 11:59:
Waarom komt die nu opeens wel in het nieuws?

Hierom:
[img width=249 height=170]https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSo1eoYr1Kgg6Q5mNyFfwCDevh9FGlDmRJNaTqvXT0C9o7Ogvgm[/img]
[img width=249 height=170]https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSo1eoYr1Kgg6Q5mNyFfwCDevh9FGlDmRJNaTqvXT0C9o7Ogvgm[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZoPuur op zaterdag 8 juni 2013 om 02:56:
En dan heb jij nog iets van, doe er nog maar 1? :P

ba dum-tsss

Haha, precies!
Waarschuw beheerder
-3
Trouwens ze was 17? Waarom is ze binnen gekomen op een 18+ feest? Tevens geloof ik dat ze ook alcohol gedronken heeft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blaaskaak op zaterdag 8 juni 2013 om 14:40:
Trouwens ze was 17? Waarom is ze binnen gekomen op een 18+ feest? Tevens geloof ik dat ze ook alcohol gedronken heeft.

Tegenwoordig kom je bijna overal in hoor komen ook zat mensen van 16 binnen op festivals waar je 18+ moet zijn
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Blaaskaak op zaterdag 8 juni 2013 om 14:40:

Omdat meisjes van tegenwoordig op hun 17e al hele.... :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gambler85 op zaterdag 8 juni 2013 om 15:15:
Omdat meisjes van tegenwoordig op hun 17e al hele....

True that :P

Uitspraak van DoeErNogMaar1 op zaterdag 8 juni 2013 om 14:55:
Tegenwoordig kom je bijna overal in hoor komen ook zat mensen van 16 binnen op festivals waar je 18+ moet zijn

Ook dit kan ik beamen inderdaad.

Feit blijft dat ze er niet hoorde en daar hoor je niet over. Ik probeer alleen een beetje zwartmakerij, waar ik mij aan stoor, duidelijk te maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carlaaaaaaaa op zaterdag 8 juni 2013 om 10:53:

Dit dus, helaas.
Waarschuw beheerder
Androids eindelijk ook in mijn bezit, gelukkig eerste batch! Wel nog wachten tot het leids ontzet met uitproberen.
Waarschuw beheerder
Waar blijven die nieuwe van Slimmevogel? Of waren die laboratoria die gevonden waren in Brabant toch van Michel?
Waarschuw beheerder
+3-1
Net eventjes op www.pillreports.com gekeken bij Canada.. Bijna alleen maar Piperazine en/of Methamfetamine. Nederland is toch echt de top kwa XTC tabletten! Gelukkig maar :D
Waarschuw beheerder
+1-1
Misschien voortaan gewoon 1 post plaatsen in plaats van 3 stuks?

Uitspraak van Raver op zaterdag 8 juni 2013 om 18:06:
Bijna alleen maar Piperazine en/of Methamfetamine.

Ik dacht dat Canada het stokje had overgenomen van Nederland mbt grootste producent van xtc?
Of gaat alles de grens over naar Amerika?

Gister een halve android genuttigd, sterk zat die dingen.
Hoop alleen niet dat we naar de 250 grens gaan, ik denk dat de overheid dan wel is wat meer prio zou kunnen zetten op de producenten....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-7
Uitspraak van Nero.apa op zaterdag 8 juni 2013 om 18:30:
Misschien voortaan gewoon 1 post plaatsen in plaats van 3 stuks?

Wat maakt dat nou uit?