Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4435698x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
-1
Dat is toch het teken van tommorowland?
Waarschuw beheerder
+4-2
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 21 mei 2013 om 18:14:
Opvolger van mortal kombats binnen! Paarse dansende dame, met handen in de lucht.
Dance op de achterkant.

Onzin. De mk's hebben nog geen opvolger. Duurt nog wel eventjes. Dit zijn idd die gare tomorrowlands uit de UK, als je deze tenminste bedoeld, maar komt hoe dan ook niet uit de MK hoek. Myth busted :D
Waarschuw beheerder
+3-5
Uitspraak van An-apple-a-day-keeps-the-docter-away op woensdag 22 mei 2013 om 09:22:
Wat is er gaar aan dan? Vrij positieve reacties over te lezen.

Ripoff van de defqons met dance achterop. Ook die hebben ze overigens gekopieerd en daar zat geen M in. Maar als jij dat niet gaar vind koop je ze toch :xtc:
Uitspraak van the0ne op woensdag 22 mei 2013 om 10:21:
Ripoff van de defqons met dance achterop. Ook die hebben ze overigens gekopieerd en daar zat geen M in. Maar als jij dat niet gaar vind koop je ze toch

Of iets een ripoff is of niet maakt niet uit. De Mortal Kombats zijn ook een ripoff van een witte variant, jaren geleden. Dus doe nou niet alsof je daar opeens problemen mee hebt.

Volgens mij stel ik nergens dat ik overweeg de tomorrowlands te kopen. Ik zeg alleen dat er mensen in de UK zijn die lovend over die tabletjes spreken.

Waarschuw beheerder
-4
donateur
Uitspraak van itsmagic' op maandag 20 mei 2013 om 23:15:
hehe ieder zn eigen he, vind het altijd wel geinig om te zien wat er allemaal in de rondte gaat.
Heel veel hebben gewoon geen idee wat ze eigenlijk gebruiken, en gooien gewoon in hun mik wat ze van hun dealer krijgen.
Daarom probeer ik ook vaak een foto te scoren van de desbetreffende pil, om 'm hier te kunnen delen.

Kijk hier zit nu een drive achter ! :P

Uitspraak van the0ne op woensdag 22 mei 2013 om 08:16:
Onzin. De mk's hebben nog geen opvolger. Duurt nog wel eventjes. Dit zijn idd die gare tomorrowlands uit de UK, als je deze tenminste bedoeld, maar komt hoe dan ook niet uit de MK hoek. Myth busted

Echt he je ziet gewoon al dat ze slecht zijn gedrukt...:lol:
Waarschuw beheerder
[img width=600 height=800 cacheid=0015d35e0031e4b2998cd9ff1a02dbd0d8]http://i44.tinypic.com/5l1dlh.jpg[/img]
Heb deze hier volgens mij ook eens zien langs vliegen, naar horen zeggen rond de 150 mg?
hoor graag van jullie.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Joeyraver op woensdag 22 mei 2013 om 12:35:
[img width=600 height=800 cacheid=0015d35e0031e4b2998cd9ff1a02dbd0d8 cacheid=0015d35e0031e4b2998cd9ff1a02dbd17e]http://i44.tinypic.com/5l1dlh.jpg[/img]
Heb deze hier volgens mij ook eens zien langs vliegen, naar horen zeggen rond de 150 mg?
hoor graag van jullie.

154mg
Waarschuw beheerder
iemand ooit gehoord van gele olifanten? kan er nergens iets over vinden.
Waarschuw beheerder
+1
*foto spoken*
hoor graag van jullie.

Even wat rondgeneusd op pillreports/internet, kwam verschillende resultaten tegen.
De eerste batches waren blijkbaar 160-190, in de latere batches werd de dosis verlaagd.
http://www.checkyourdrugs.at/media/ChEck-iT_Warnungen-1112.pdf
3e pagina, drie testresultaten: 188, 167 en 116 mg (november 2012)

http://www.saferparty.ch/tl_files/images/download/file/Warnungen_PDF_2012/MDMA_hoch_november_2012_5.pdf
133 mg (november 2012)

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=30752
Hier in de comments (december 2012) wordt gemeld dat ze rond de 100mg getest in die periode.
"Tested in NL(utrecht) 105mg MDMA, clean pill, spread 95-115mg"

De inhoud van jouw spookjes is dus afhankelijk van de batch, er zat een relatief grote spreiding in individuele batches en tussen verschillende batches. Ik denk dat je het beste even naar een testcentrum kunt gaan voor definitief uitsluitsel :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van LongaViaEst op woensdag 22 mei 2013 om 14:52:
Even wat rondgeneusd op pillreports/internet, kwam verschillende resultaten tegen.

Dat zijn allemaal de spookjes met afgeronde hoeken zegmaar, dit zijn weer andere volgens mij

Uitspraak van LongaViaEst op woensdag 22 mei 2013 om 14:52:
Ik denk dat je het beste even naar een testcentrum kunt gaan voor definitief uitsluitsel :)

Inderdaad het slimste om te doen!
Waarschuw beheerder
[img width=600 height=800 cacheid=0015d35e0031e4b2998cd9ff1a02dbd0d8 cacheid=0015d35e0031e4b2998cd9ff1a02dbd1af]http://i44.tinypic.com/5l1dlh.jpg[/img]
hoor graag van jullie.

Dit is idd nieuwe batch. Volgens mij zitten ze rond 100, vorige batch ook, en daar blijven ze op hangen.

Waarschuw beheerder
Haha een iemand zegt hier opvolger mk en iedereen wordt gek haha. Als ik hier iets heb geleerd het pas geloven als ze er foto's bij posten :)

Ben benieuwd waar ze deze zomer mee komen :) of dat er uberhaupt nog nieuwe komen
Waarschuw beheerder
Een maat van me heeft Blauwe Sterren liggen,
Dit weekend willen we die soldaat maken op een feestje..
Hij vertelde dat er rond de 200mg in moet zitten, is dit echt zo of komt het nog niet in de buurt..
en hoe zijn jullie ervaringen met dit snoepgoed?

Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van Rabbithole op woensdag 22 mei 2013 om 15:58:
hoe zijn jullie ervaringen met dit snoepgoed?

Mijn ervaringen zijn erg goed!
Ze zijn erg heftig en je hebt ook kans op hallucineren, Tenminste hebben wij wel meegemaakt.
Hoeveelheid Mg weet ik niet...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rabbithole op woensdag 22 mei 2013 om 15:58:
Een maat van me heeft Blauwe Sterren liggen,
Dit weekend willen we die soldaat maken op een feestje..
Hij vertelde dat er rond de 200mg in moet zitten, is dit echt zo of komt het nog niet in de buurt..
en hoe zijn jullie ervaringen met dit snoepgoed?

Ligt eraan welke blauwe sterren natuurlijk, zijn er nogal veel van...
Foto?

Waarschuw beheerder
+12-1
Nieuwe lamborghini's binnen!
Vindt dat je nu heel erg goed de mdma brokken erin ziet en wegen rond 0.35 :)

[img width=1024 height=768 cacheid=0015d36f0031e4c6b0f876a41a02dbd1ef]http://imgffs.com/i/KWOYa.jpg[/img]

[img width=1024 height=1365 cacheid=0015d3700031e4c75f40c0d21a02dbd1ef]http://imgffs.com/i/iGTCl.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Paassage op woensdag 22 mei 2013 om 14:45:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paassage op woensdag 22 mei 2013 om 16:24:

Foto ?

Ken de groene jumbo's wel, prima ptjes, zaten geloof ik rond de 150, maar dat weet ik écht niet zeker

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 mei 2013 om 16:21:

Zijn ook beter ja !
En ruiken dat doen ze ja <3
Waarschuw beheerder
+1-3

jammer van het logo, maar de werking is er niet minder om! :D
zijn er al testuitslagen binnen van de nieuwe batch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-7
zeggen rond de 150 mg?
hoor graag van jullie.

Spookjes heb ik ook gehad indd.. MG waren nier zo heel veel! En sloegen niet echt hard in ofzo. Gewoon een hele droppen en dan gaat hij goed :P
Waarschuw beheerder
+3-4
Uitspraak van Nussbarr op woensdag 22 mei 2013 om 18:13:
jammer van het logo,

Idd jammer, de mdma heeft van het "beetje" zichtbare logo een onzichtbaar logo gemaakt...
Waarschuw beheerder
+1

Ja ik ook vind toch de eerste batch beter er uit zien

Waarschuw beheerder
+8
Uitspraak van NuMbEr [#1] op woensdag 22 mei 2013 om 18:49:
Idd jammer, de mdma heeft van het "beetje" zichtbare logo een onzichtbaar logo gemaakt...

Jij als drakenfan bent dan zeker ook niet te spreken over de nieuwste batch mortal kombats?
Waar 10% geen logo heeft.

Geen verwijt hoor, ben gewoon benieuwd . hihi.

Waarschuw beheerder
+2

Ik vind persoonlijk dat het logo beter zichtbaar is bij deze batch die meer naar de paarse kant is, dan bij de eerste meer grijze batch.
Maar vindt dat de Mortal kombat en Lamborghini's beide Toppillen zijn en niets van verkeerd te spreken is.
Ja, het oog wilt ook wat, maar het belangrijkste vindt ik nog altijd de inhoud!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+11-4
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 mei 2013 om 20:04:
Jij als drakenfan bent dan zeker ook niet te spreken over de nieuwste batch mortal kombats?
Waar 10% geen logo heeft.

Geen verwijt hoor, ben gewoon benieuwd . hihi.

Daar ben ik idd niet over te spreken alleen overdrijven met 10% is ook een kunst :p

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 mei 2013 om 20:17:
Ik vind persoonlijk dat het logo beter zichtbaar is bij deze batch die meer naar de paarse kant is, dan bij de eerste meer grijze batch.
Maar vindt dat de Mortal kombat en Lamborghini's beide Toppillen zijn en niets van verkeerd te spreken is.
Ja, het oog wilt ook wat, maar het belangrijkste vindt ik nog altijd de inhoud!

Idd, beide zijn qua inhoud zeker toppertjes :D. Persoonlijk vind ik ze beide even belangrijk (uiterlijk+inhoud). De ferrari's waren super maar als je ze nu vergelijkt met de lambo's, kan je mij niet vertellen dat de lambo's mooi zijn. Zelfs een blinde kan zien hoe spuuglelijk ze zijn....

De minnetjes zullen wel weer komen van mensen die niet kritisch durven te zijn :lol:
Waarschuw beheerder
*foto's
Vindt dat je nu heel erg goed de mdma brokken erin ziet en wegen rond 0.35 :)

Idd, ze vallen er ook zowat uit op je weegschaal ;)

Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van NuMbEr [#1] op woensdag 22 mei 2013 om 21:02:
De minnetjes zullen wel weer komen van mensen die niet kritisch durven te zijn :lol:

Ik let niet meer op de minntjes, Meeste hier geven voorkeur aan 1 soort pil en als een post gaat over een ander soort pil geven ze die maar minnetjes, Topic hier zou bedoelt moeten zijn voor verschillende soorten pillen te discussieren, zowel negatief als positief, drukkers kunnen er maar van leren als ze hierop zitten :)

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van gambler85 op woensdag 22 mei 2013 om 21:16:
Idd, ze vallen er ook zowat uit op je weegschaal ;)

haha, ja, Het wordt eens tijd om mijn weegschaal eens proper te maken :p
Waarschuw beheerder
+2-3
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 mei 2013 om 21:18:
Ik let niet meer op de minntjes, Meeste hier geven voorkeur aan 1 soort pil en als een post gaat over een ander soort pil geven ze die maar minnetjes, Topic hier zou bedoelt moeten zijn voor verschillende soorten pillen te discussieren, zowel negatief als positief, drukkers kunnen er maar van leren als ze hierop zitten :)

Amen. :D
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 mei 2013 om 21:18:
Meeste hier geven voorkeur aan 1 soort pil

Beetje eenkennig van de meeste he :P Ik sta wel open voor wat nieuws. bijvoorbeeld die 4mmc ptjes die gespot zijn in utrecht.

Waarschuw beheerder
-2
donateur

Ze moeten gewoon terug gaan naar de Nintendo of de stempel in verhouding dikker en dieper maken denk ik..
Trouwens kleur doet ook wel wonderen :lol:
Waarschuw beheerder
+4-3
donateur
Uitspraak van NuMbEr [#1] op woensdag 22 mei 2013 om 21:02:
De minnetjes zullen wel weer komen van mensen die niet kritisch durven te zijn

Wees eens kritisch op je Mortals dan.. :facepalm:

Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Uitspraak van NuMbEr [#1] op woensdag 22 mei 2013 om 21:31:
Als ze hierop zitten

Als....:lol:
Ik vind de discussies hier wel beter dan op drugs-forum en DHP enzo :P

Uitspraak van Pepsi. op donderdag 23 mei 2013 om 13:49:
Wees eens kritisch op je Mortals dan..

:facepalm:
Waarschuw beheerder
+2-5
Hoor zeer goeie verhalen over die lambo's, de inhoud maakt de onzichtbare stempel goed!

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van Raver op donderdag 23 mei 2013 om 16:01:
Hoor zeer goeie verhalen over die lambo's, de inhoud maakt de onzichtbare stempel goed!

Das altijd ik moet zeggen die mannen leveren toch wel zeer net vakkundig excellent werk ik heb pas twee keer zoiets gehad van wtf en dat was toen bij :

De speakers toen die afbrokkelden dat was een zo een minder goede batch :P
En met de lambos dat je de stempel niet goed ziet maar verder is het wel vet toch als je zoiets zou kunnen zo mooi :lol:
Waarschuw beheerder
-1
Ben toch altijd wel benieuwd hoeveel pillen er per batch gedrukt zouden worden. Zullen dat richting de miljoen gaan of 100.000 ofzo?

Waarschuw beheerder
+1-3
Ik denk 10/20k ongeveer per batch:)

Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 mei 2013 om 16:31:
Ik denk 10/20k ongeveer per batch:)

Denk wel veel meer! Kleine dealers kopen ze al per 1000 in die staan niet rechtstreeks bij de bron en die boven hen ook niet. Dank dat er per batch wel een paar miljoen pillen zijn.

Trouwens is er wel eens een zwarte pil geweest? Lijkt me ook wel vet! Moet je alleen wel een hoog logo of diep logo in drukken anders zie je het nauwelijls
Waarschuw beheerder
+1-1
Nog even over die spookjes, hier hadden we ze ook van 130/140 (Paar maanden terug) ze waren wat donkerder (kan aan foto liggen) en ontzettend moeilijk te breken/knippen.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 mei 2013 om 16:36:
zwarte pil geweest?

Heb een foto van blackberry voorbij zien komen maar dat was meer donkergrijs..
Waarschuw beheerder
-1
dit weekend nieuwe lambo's maar testen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Tommeh :rot: op donderdag 23 mei 2013 om 16:39:
Heb een foto van blackberry voorbij zien komen maar dat was meer donkergrijs..

Die waren idd niet zwart eerder blauw of paars
Waarschuw beheerder
+3-2
Micheljansen zal der geen 100.000-en drukken denk ik

Waarschuw beheerder
+3-2
Nee maar de drukkers van de mks en nintendos wel ;)
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Mar-Q-o op woensdag 22 mei 2013 om 16:08:
Ligt eraan welke blauwe sterren natuurlijk, zijn er nogal veel van...
Foto?

Dit is het snoepgoed waar het om gaat..

http://img89.imageshack.us/img89/977/img20130523165216.jpg