Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4438710x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 17 mei 2013 om 21:21:
Twee weken geleden op. Heb ze helaas niet laten testen, maar als ik jou was zou ik maar beginnen in halfjes :') ze zijn (naar mijn mening) behoorlijk zwaar.

Zoals m'n vorige post, wil eerst weten wat er in zit. Maar toch mooi om te horen dat ze goed bevallen. :) Misschien dat ik ze zelf wel ga laten testen als ik een keer tijd heb op woensdagsmiddag. Als ik er tenminste meer kan krijgen als 1, anders houdt het gauw op. :')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jap van de Wap op vrijdag 17 mei 2013 om 22:26:
Zoals m'n vorige post, wil eerst weten wat er in zit. Maar toch mooi om te horen dat ze goed bevallen. :) Misschien dat ik ze zelf wel ga laten testen als ik een keer tijd heb op woensdagsmiddag. Als ik er tenminste meer kan krijgen als 1, anders houdt het gauw op. :')

Begrijp ik, en verstandig! Vriend had ze laten testen. Kan even achter de resultaten aangaan..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 17 mei 2013 om 22:29:
Begrijp ik, en verstandig! Vriend had ze laten testen. Kan even achter de resultaten aangaan..

Dat zou helemaal mooi zijn, haha. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op vrijdag 17 mei 2013 om 22:25:
ben benieuwd wat voor vage pillen ik dit weekend weer ga tegen komen :P
begint bijna een soort hobby te worden

haha heb idd al veel onbekende logo's voorbij zien komen van jou!
Waarschuw beheerder
+2
Iemand bekend met deze?

Roze sterren en blauwe hartjes.

[img width=1024 height=1816 cacheid=0015d27b0031e3b1ce721cea1a02dbc0ce]http://imageshack.us/a/img198/550/imag0428h.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van An-apple-a-day-keeps-the-docter-away op vrijdag 17 mei 2013 om 15:48:
Uitspraak van TouchTheSky op vrijdag 17 mei 2013 om 15:43:Van een paar contacten gehoord dat de versneden mdma bij de lamborghinis vandaan komt.

Inderdaad! Ik heb ook gehoord dat de mannen van de Lambo's en de Mortal Kombats de handen in een hebben geslagen en de hele markt aan het verzieken zijn met versneden M. Want ze raken kennelijk de pillen niet meer kwijt en zijn ten einde raad.. Dus nu versnijden ze mooie pure spullen om toch nog een beetje geld te verdienen..

Raar hoor... Jongens die al zo lang zulke hoog staande kwaliteitstabletten leveren nu opeens hun M gaan versnijden..

zijn er mensen die dit kunnen ontkrachten/bevestigen?
Word niet zoveel op deze post/gerucht gereageerd hier, maar lijkt me toch wel nuttig om te weten!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
die post staat bol van sarcasme zanderr. Maar dat zag je zelf wel in waarschijnlijk.
Waarschuw beheerder
+1-2
De mario sterren zijn binnen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van zanderr op zaterdag 18 mei 2013 om 00:21:
Word niet zoveel op deze post/gerucht gereageerd hier, maar lijkt me toch wel nuttig om te weten!

Ontkracht ik hem voor je, zoveel sarcasme dat zelfs een blinde het nog was opgevallen :):)

Niet om je te beledigen overigens. Sarcasme wordt om een of andere reden op PF nooit echt goed opgemerkt ;)
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van Terror-Oost op vrijdag 17 mei 2013 om 18:58:
witte speakers

[img width=1024 height=768]http://www.plaatjesdump.nl/upload/3d7ed6c1a5a2d5519a3d8cb3dd00a32d.jpg[/img]

Het zijn dan wel geen grote aantallen maar wat ga ik hier van genieten op Dominator xD
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zeropulse op zaterdag 18 mei 2013 om 00:51:
die post staat bol van sarcasme zanderr. Maar dat zag je zelf wel in waarschijnlijk.

Uitspraak van Pepsi. op zaterdag 18 mei 2013 om 06:33:
Ontkracht ik hem voor je, zoveel sarcasme dat zelfs een blinde het nog was opgevallen :):)

Niet om je te beledigen overigens. Sarcasme wordt om een of andere reden op PF nooit echt goed opgemerkt ;)

ik sliep al half denk ik ;) tnx!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Straatpaal op vrijdag 17 mei 2013 om 21:03:
vierkante Facebookjes?

Zijn prima dingen, 175 gemiddeld.

Uitspraak van Straatpaal op vrijdag 17 mei 2013 om 21:03:
ik had niet zo veel tijd maar heb na wat rondzoeken en hier zo'n 20 pagina's terug te lezen toch maar besloten om zelf even wat te vragen.

Als je de begin-post had gelezen, had je gezien dat er een zoekfunctie bestaat... Had je een hoop tijd kunnen schelen, én je had direct antwoord gevonden op je vraag...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ? op zaterdag 18 mei 2013 om 07:49:
[img width=1024 height=768 cacheid=0015d2850031e3bbbca49daf1a02dbc14f cacheid=0015d2850031e3bbbca49daf1a02dbc182]http://www.plaatjesdump.nl/upload/3d7ed6c1a5a2d5519a3d8cb3dd00a32d.jpg[/img]

Het zijn dan wel geen grote aantallen maar wat ga ik hier van genieten op Dominator xD

Antiek man! Netjes :)
Uitspraak van Pepsi. op zaterdag 18 mei 2013 om 06:33:

Thanks, ik twijfelde of ik het er wel dik genoeg op had gelegd.. Sommige flockers zijn erg goedgelovig.
Waarschuw beheerder
Heb hier nog nintendos liggen. deze zijn spierwit en de vorige waren meer gespikkeld (net zoals de speakers). is dit de laatste batch? En weet iemand op hoeveel batch deze getest is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evieee op zaterdag 18 mei 2013 om 10:08:
is dit de laatste batch?

Nee :p
Precies weet ik het niet maar eigenlijk zijn alle batches van die nintendo's flinke rammers :p

Uitspraak van Pepsi. op zaterdag 18 mei 2013 om 09:34:
Antiek man! Netjes :)

Thanks! Die dingen bewaar ik voor een speciale aangelegenheid...
Had ze eigenlijk vandaag op willen eten op HoH maar het weer heeft dat een beetje verpest :P
Dus nu maar aan de MK's op HoH ;D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Evieee op zaterdag 18 mei 2013 om 10:08:
Heb hier nog nintendos liggen. deze zijn spierwit en de vorige waren meer gespikkeld (net zoals de speakers). is dit de laatste batch? En weet iemand op hoeveel batch deze getest is?

Ja is de laatste batch en nee ik weet niet hoeveel :P
Waarschuw beheerder
nog aardig wat ferrari s liggen, maar ook nog ongeveer 10 speakertjes en paar triforce, bewaar de lekkerste klappers toch altijd wel voor mezelf voor speciale gelegenheden

Waarschuw beheerder
-4
Nieuwe batch Mortal Kombats ontvangen, nadat de Lambo's even stil liggen.. De MK's zien er nu wel weer goed gedrukt uit! :)
Waarschuw beheerder
+4-5
[img width=800 height=600 cacheid=0015d2a30031e3d90209df041a02dbc25e]http://www.freebits.nl/images/389IMG_20130518_WA0002.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
-1
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=31708

Lees net deze report, vraag me af of het wel waar is maar wie weet :o
Waarschuw beheerder
+3-4
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 mei 2013 om 16:43:
weet iemand hoeveel mg die paarse lamborghinis nou werkelijk zijn? hoorde iets van 200-230?

Ja hoor, lambos zijn hoog gedoseerd maar zeker geen 230mg. Getest op 198mg
Waarschuw beheerder
+2-1
donateur
Uitspraak van ? op zaterdag 18 mei 2013 om 07:49:
[img width=1024 height=768 cacheid=0015d2850031e3bbbca49daf1a02dbc14f cacheid=0015d2850031e3bbbca49daf1a02dbc2c1]http://www.plaatjesdump.nl/upload/3d7ed6c1a5a2d5519a3d8cb3dd00a32d.jpg[/img]

maak me maar jaloers :/
Waarschuw beheerder
+1-1
Inderdaad, die mariosterren zijn mooie p'tjes om te zien. Haha, een kameraad van mij heeft gelukkig voor de speciale gelegenheden ook nog wat witte speakers bewaard:P. Dit weekend maar eens aan de nintendo's of aan de PF'jes:P. Goed weekend allemaal!:D
Waarschuw beheerder
+1-4
Uitspraak van zanderr op zaterdag 18 mei 2013 om 00:21:

Haha wat denk je er zelf van?:lol:

Een of andere onbekende dealert plaatst een berichtje over de concurrent omdat hij zijn waar niet kwijt kan.
Apple (een gerenomeerd lid hier sinds jaar en dag) reageert hier zoals wel vaker bij hem sarcastisch op ;-)
Waarschuw beheerder
+3-11
Hoezo mint iedereen?
Waarschuw beheerder
-9
Uitspraak van Nero.apa op zaterdag 18 mei 2013 om 21:11:
Haha wat denk je er zelf van?:lol:

Een of andere onbekende dealert plaatst een berichtje over de concurrent omdat hij zijn waar niet kwijt kan.
Apple (een gerenomeerd lid hier sinds jaar en dag) reageert hier zoals wel vaker bij hem sarcastisch op ;-)

Niet iedereen die een negatief bericht plaatst over de desbetreffende pil is een "dealert" ;)

Uitspraak van Raver op zaterdag 18 mei 2013 om 23:32:
Hoezo mint iedereen?

Hoezo plust iedereen?
Waarschuw beheerder
+1-1
Gisteren op Soenda genoten van de Nintendo's! wet een klappers zeg

begonnen met een halfje ondanks dat ik me niet helemaal lekker voelde (wat last van mijn maag)... wat klapte die in zeg, nog nooit gehad dat ik van een halfje zo vaag werd. toen maar besloten om kwartjes bij te pakken ipv halve en dat beviel een stuk beter :) in totaal 1,5 pil gehad en echt lekker gespaced.

Hoop dat de volgende keer ik weer lekker aan de halve kan vind ik persoonlijk toch het fijnst :xtc:
Waarschuw beheerder
+1-5
Uitspraak van itsmagic' op vrijdag 17 mei 2013 om 22:25:
ben benieuwd wat voor vage pillen ik dit weekend weer ga tegen komen :P
begint bijna een soort hobby te worden

Wat een k*t hobby heb je dan, dan doe ik nog liever postzegels verzamelen...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Nussbarr op zondag 19 mei 2013 om 13:30:
Gisteren op Soenda genoten van de Nintendo's! wet een klappers zeg

begonnen met een halfje ondanks dat ik me niet helemaal lekker voelde (wat last van mijn maag)... wat klapte die in zeg, nog nooit gehad dat ik van een halfje zo vaag werd. toen maar besloten om kwartjes bij te pakken ipv halve en dat beviel een stuk beter :) in totaal 1,5 pil gehad en echt lekker gespaced.

Hoop dat de volgende keer ik weer lekker aan de halve kan vind ik persoonlijk toch het fijnst :xtc:

vond ik juist het nadeel eraan, knallen er hard in en maar vrij korte space en werd er te vaag van haha.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Towel op zondag 19 mei 2013 om 14:10:
Wat een k*t hobby heb je dan, dan doe ik nog liever postzegels verzamelen...

Natte postzegel
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van NuMbEr [#1] op zaterdag 18 mei 2013 om 23:47:
Niet iedereen die een negatief bericht plaatst over de desbetreffende pil is een "dealert" ;)

Het ging niet eens over een pil luster.
Net of een 1 time buyer die "informatie" krijgt van zijn dealer dat er versneden M op de markt zou zijn....
Rot op gek dat maak je de kat niet eens wijs.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jap van de Wap op vrijdag 17 mei 2013 om 18:28:
Iemand ervaring met paars/roze Batman? Zijn 6 hoekige pillen.

Edit : hier een foto.
[img width=600 height=800 cacheid=0015d1f00031e323668517cd1a02dbbf7f cacheid=0015d1f00031e323668517cd1a02dbc63f]http://plaatjesdump.nl/upload/bf922db3d76e69f6c2b43fcf80f9c342.jpg[/img]

Hoor er heel veel goede dingen over en hier in de buurt volop verkrijgbaar, moeten 225mg bevatten. :)
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Nero.apa op zondag 19 mei 2013 om 17:38:
Het ging niet eens over een pil luster.
Net of een 1 time buyer die "informatie" krijgt van zijn dealer dat er versneden M op de markt zou zijn....
Rot op gek dat maak je de kat niet eens wijs.

Net alsof jij weet dat het een 1time buyer is betweter :lol:

OT: De paars/roze batmans zien er super uit :D
Waarschuw beheerder
Het wel wat weg van dianabol haha
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van NuMbEr [#1] op zondag 19 mei 2013 om 20:15:
Net alsof jij weet dat het een 1time buyer is betweter :lol:

Pleurt op luster, iedereen weet dat het een onzin verhaal is....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+4
Dit topic lijkt het resultaat van m-dip na m-dip. Iedereen zeikt elkaar af. Dealerstrijd.
Echt zonde.

Ik ben voorstander van goede pillen, niet fan van per se 1 drukker.

Wat ik bij de nieuwste(?) MKs heb gezien is dat ze hard gedrukt zijn, redelijk mooi, MAAR er zaten er ook tussen die compleet het logo missen. Wat is hier de oorzaak van? Ben ik best benieuwd naar. Voor de rest mooie units hoor.

En die batmans zien er gaaf uit!

Waarschuw beheerder
Kan iemand mij vertellen wat er nou in die mario sterren zit?
Ik lees uitslagen die varieeren tussen de 150 en 200
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 mei 2013 om 06:33:
Nee! Die had ik maar 3!
maar van me Nintendo GC:)
Kopen?

hoe waren die gele sterren? en de witte nintendo's...? ben effe uit de running geweest, moet niet gelijk te heftig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 mei 2013 om 21:22:
Wat is hier de oorzaak van? Ben ik best benieuwd naar.

Zou kunnen betekenen er te weinig te drukken materiaal aanwezig is voor de machine, dat deze dus staat ingesteld op 10mm en er maar 10mm materiaal aanwezig is. Dan zal het logo tot nagenoeg niet te zien zijn. Maargoed dat zegt alsnog vrij weinig over de inhoud.
Waarschuw beheerder
+7
donateur
3u lang gevlogen op een draak, zwaar de weg kwijt geweest :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jupa2013 op zondag 19 mei 2013 om 22:19:
hoe waren die gele sterren? en de witte nintendo's...? ben effe uit de running geweest, moet niet gelijk te heftig!

Die waren puur voor de collectie:p