Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4443115x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op donderdag 9 mei 2013 om 21:22:
Baal er van dat ik het niet meer terug kan vinden, het kwam er iig op neer dat het minder dan één week is.

Dit is ook wat ik me kan herinneren. Het zou voor mijn gevoel ook echt niet gezond zijn als het langer dan een week duurt. Zou betekenen dat de menselijke hersenen bijzonder inefficiënt zijn in het produceren en opslaan van een van de belangrijkste stofjes...

Uitspraak van L0ve_Th@-mus1c op vrijdag 10 mei 2013 om 00:17:
ik had ook een link bijgevoegd van drugs&uitgaan waar het in beschreven stond

Die link ging volgens mij niet over het aanvullen van de serotonine-voorraad, maar over 'volledig herstellen'. :)

Waarschuw beheerder
+2
Xtc kan ik afblijven als het moet :) pep is veel erger vin ik persoonlijk quoi verslaving
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L0ve_Th@-mus1c op vrijdag 10 mei 2013 om 00:17:
Nee het duurt mij de meeste mensen veel langer

Jij hebt het over 2 verschillende dingen..

Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 10 mei 2013 om 02:24:
Zou betekenen dat de menselijke hersenen bijzonder inefficiënt zijn in het produceren en opslaan van een van de belangrijkste stofjes...

Niet helemaal in die woorden maar ongeveer stond dat ook zo beschreven.
:nocheer: Over twee weken word ik een keer midden in de nacht wakker en weet ik het weer :')
Waarschuw beheerder
Iedereen weet wel voor zichzelf hoelang hj nodig heeft te herstellen, dit is weer zoiets waarbij iedereen weer een ander idee heeft. I'm out!
Waarschuw beheerder
+5
Ik krijg geen melding als m'n serotonine weer op peil is hoor.

Waarschuw beheerder
Ik vraag me eigenlijk af als nu persoon "A" een pauze neemt van 6 maanden om zijn serotonine aan te vullen en persoon "B" doet ditzelfde maar dan een jaar lang, is er dan geen bepaald moment dat het serotonine maximum aangevuld is? Want zoals ze veel zeggen dat je nooit meer dat gevoel krijgt van je 1 ste maal je xtc gebruikt had. Infeite zou dit wel moeten mogelijk zijn als u serotonine tot maximum aangevuld is dan ... Of spelen er hier nog andere factoren mee zoals dat het een compleet nieuwe ervaring is ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 9 mei 2013 om 20:56:
Als je je een beetje had ingelezen wist je dat je dat van 4fmp ook niet krijgt...

Leek mezelf ook wat onlogisch, omdat het toch een soort amfetamine is, en krijg het van pep ook niet. Maar als ik dan ooit andere op 4fmp zie gaan lijkt het er echt wel op dat ze pillen op hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 10 mei 2013 om 01:00:
XTC.. je denkt dat je niets merkt maar het is een sluipmoordenaar.. in de zin van dat ALLES wat je doet slechter gaat maar je denkt van niet omdat je dat niet wilt.
Zeggen ze dat cocaine zo erg is.......... doe ik 4x per jaar ofso en nooit ergens last van gehad.. gram snuiven.. na 2 uur slapen en dagen erna fris! xtc is juist die shit die je blijft doen om de 3-5 weken ofso tot je het om de 2 weken doet

XTC....... had ik maar eerder geweten dat dat juist de meest verslavende shit is die er bestaat

Heer,
maar hoeveel gebruikte je dan voorheen?

Een professor uit Engeland heeft ooit gezegd dat XTC minder harm doet dan paardrijden.
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig heb ik nooit ergens last van gehad (Y)
Gebruik niet regelmatig en anders een halfje of soms wel 2 halfjes :lol:

Laatste keer was 23 februari voor mij , regelmatig nuchter feesten (Y) geen probleem mee :)
ieder feest heb ik er wel wat mee meestal om te ruilen , voor andere of ze gaan zo weer mee naar huis

Uitspraak van Jap van de Wap op vrijdag 10 mei 2013 om 11:20:
Maar als ik dan ooit andere op 4fmp zie gaan lijkt het er echt wel op dat ze pillen op hebben.

Ik heb ook wel mensen gezien waarvan ik zeker weet dat ze alleen speed op hadden :roflol:
maar als je ze zag lopen man man man inderdaad alsof ze zwaar aan de pillen zaten :vaag: :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Tuurlijk.. Ben je nou nog 5 met je doordenk gedrag?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van ? op donderdag 9 mei 2013 om 21:22:
Baal er van dat ik het niet meer terug kan vinden, het kwam er iig op neer dat het minder dan één week is.
Afhankelijk van de omstandigheden, dat dan weer wel.

Denk ook dat het bij mensen die regelmatig mdma consumeren ook langer duurt, dan bij mensen die het misschien 1 of 2 keer hebben gedaan. Kan dit alleen niet bevestigen.
Waarschuw beheerder
+2-1
XTC....... had ik maar eerder geweten dat dat juist de meest verslavende shit is die er bestaat

Hahaha, domme reactie man. Licht gewoon aan jou dat je het zo'n verslavende shit vind, als je je gewoon aan de pauze's houd en niet elke zaterdag doet kan je het jaren voor houden zonder echt een afhankelijkheid op te bouwen. Een zware pillen verslaving zie je nou niet echt vaak, of eigelijk bijna nooit. Een pillen verslaving is eigelijk niet veel meer dan om de zoveel tijd gewoon de drang krijgen je weer eventjes zo lekker te voelen, pillen verslaving is niet dat je het elke dag nodig heb omdat je dan simpelweg gewoon helemaal gek wordt net zoals heroïne en GHB.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op vrijdag 10 mei 2013 om 12:03:
maar als je ze zag lopen man man man inderdaad alsof ze zwaar aan de pillen zaten

Haha echt he. Daarom, ik dacht dat wil ik ook wel eens proberen als het toch niet strafbaar is. :lol:

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Raver op vrijdag 10 mei 2013 om 12:12:
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 10 mei 2013 om 01:00:XTC....... had ik maar eerder geweten dat dat juist de meest verslavende shit is die er bestaat
Hahaha, domme reactie man. Licht gewoon aan jou dat je het zo'n verslavende shit vind, als je je gewoon aan de pauze's houd en niet elke zaterdag doet kan je het jaren voor houden zonder echt een afhankelijkheid op te bouwen. Een zware pillen verslaving zie je nou niet echt vaak, of eigelijk bijna nooit. Een pillen verslaving is eigelijk niet veel meer dan om de zoveel tijd gewoon de drang krijgen je weer eventjes zo lekker te voelen, pillen verslaving is niet dat je het elke dag nodig heb omdat je dan simpelweg gewoon helemaal gek wordt net zoals heroïne en GHB.

nee dat bedoel ik niet, meer in de trant van dat het in je hoofd spookt ook al doe je het 2 maanden niet. ik deed het echt niet elke week

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
Tja het hersteld ook wel maar het fucked je gewoon veel op zonder dat je het echt door hebt.. slechter humeur, minder zin om dingen te ondernemen etc...
mensen hebben het niet door maar je gedraagd je toch wel anders daarna
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 mei 2013 om 11:18:
dan geen bepaald moment dat het serotonine maximum aangevuld is?

als je serotonine vol is isie vol. Het is niet zo hoe langer dat je wacht hoe meer serotonine dat je hebt. ik heb ooit ergens gelezen dat als je een pilletje pakt dat er iets met je receptoren gebeurt en dat het daar door niet meet als de eerste keer kan worden. Durf het niet zeker te zeggen ben zelf geen professor maar dacht dat ik zo iets had gelezen.
Waarschuw beheerder
+2-7
Namaak mortal kombat? Gevonden op google afbeeldingen! [img width=240 height=120 cacheid=0015d06a0031e172c5dccb131a02dba20e]http://www.freebits.nl/images/136mortal_kombat.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 10 mei 2013 om 12:21:
Tja het hersteld ook wel maar het fucked je gewoon veel op zonder dat je het echt door hebt.. slechter humeur, minder zin om dingen te ondernemen etc...
mensen hebben het niet door maar je gedraagd je toch wel anders daarna

Ja maar dat is met elke 'genotsmiddel'. Ga maar eens een avondje flink zuupen, wedden dat jij de volgende dag ook kats chaggy bent en je geheugen als een goudvis is? Ik denk niet dat je dat alleen kan toeschrijven aan 'Drugs'.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+9
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 10 mei 2013 om 10:42:
Ik krijg geen melding als m'n serotonine weer op peil is hoor.

Was dat maar zo'n feest. "You've got one new message" "Foutmelding, uw serotonine is nog niet op peil, weet u zeker dat u nu iets wilt consumeren?"

Waarschuw beheerder
+7
Uitspraak van xlady26 op vrijdag 10 mei 2013 om 13:43:
weet u zeker dat u nu iets wilt consumeren?"

JA
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van xlady26 op vrijdag 10 mei 2013 om 13:43:
Was dat maar zo'n feest. "You've got one new message" "Foutmelding, uw serotonine is nog niet op peil, weet u zeker dat u nu iets wilt consumeren?"

haha

Dat ligt dan echt aan jezelf..
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Raver op vrijdag 10 mei 2013 om 13:00:
Namaak mortal kombat? Gevonden op google afbeeldingen

kijk eerst eens hoe oud die foto is..en uit welk land hij komt..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raver op vrijdag 10 mei 2013 om 13:00:
Namaak mortal kombat? Gevonden op google afbeeldingen! [img width=240 height=120 cacheid=0015d06a0031e172c5dccb131a02dba26f]http://www.freebits.nl/images/136mortal_kombat.jpg[/img]

Zoals iemand al eerder zei, werd die stempel in de jaren 90 al gebruikt. Dus heeft waarschijnlijk niets te maken met de huidige Rode Mortal Kombats
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LPM. op vrijdag 10 mei 2013 om 14:41:
Zoals iemand al eerder zei, werd die stempel in de jaren 90 al gebruikt. Dus heeft waarschijnlijk niets te maken met de huidige Rode Mortal Kombats

Uit de tijd dat ik als kind nog op een Sega het spel speelde haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 mei 2013 om 11:18:
Of spelen er hier nog andere factoren mee zoals dat het een compleet nieuwe ervaring is ?

Volgens mij wel inderdaad. Voor mij in ieder geval wel, eerste keer wist ik niet wat ik moest verwachten en was het WOW(!!!), hou me wel aan pauzes en ga er voor mijn gevoel verstandig mee om maar heb het eerste gevoel niet weer gehad. Pauzes bevorderen echter in positieve zin, maar de eerste keer... :)
Waarschuw beheerder
-1
donateur
XTC.. je denkt dat je niets merkt maar het is een sluipmoordenaar.. in de zin van dat ALLES wat je doet slechter gaat maar je denkt van niet omdat je dat niet wilt.
Zeggen ze dat cocaine zo erg is.......... doe ik 4x per jaar ofso en nooit ergens last van gehad.. gram snuiven.. na 2 uur slapen en dagen erna fris! xtc is juist die shit die je blijft doen om de 3-5 weken ofso tot je het om de 2 weken doet

Sorry maar dan ben je gewoon slap en heb je geen controle over je zelf en je eigen lichaam.
Waarschuw beheerder
-1
Peeps...iemand bekend met gelige jetsers van (volgens zeggen) 260mg getest? Zou iets van AIX opstaan?

Waarschuw beheerder
Ik doe het meestal 1 ke om de 3 weken, maar had gezegd na bassleader tot tomorrowland geen m of x aan te raken. Dus enkel nog pep. Ik had meer of een jaar geen x meer aangeraakt en vorig jaar op tomorrowland was eerste keer een rode defqon en heb die in 3 delen opgesnoept. Het was zalig op 1 pilletje! En dat love gevoel was enorm. Nu nix meer van dat gevoel bijna :(
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van PoolcafeTheChurch op vrijdag 10 mei 2013 om 16:31:
Peeps...iemand bekend met gelige jetsers van (volgens zeggen) 260mg getest? Zou iets van AIX opstaan?

Zijn er een paar getest hoorde ik op 258 en 266 dus klopt wel bij aug. de Loor. Zijn niet voor beginnende gebruikers :no:
Waarschuw beheerder
+8
Wat een slechte ontwikkeling die steeds hoger gedoseerde pillen. 200mg is gewoon al teveel voor in één keer, laat staan 260mg.

Waarschuw beheerder
+1-4
(permanent verbannen)
geloof ook niet dat ze 260mg zijn als drukker loop je zo veel risico
Waarschuw beheerder
+1
Sinds oktober niks meer genomen! Laatste was een rode DefQon. Over paar weekjes toch maar weer nuttigen! :D redelijk zin in...
Waarschuw beheerder
-2
Mortal Kombats binnen, had er eerlijk gezegt meer van verwacht. Heb de slechte batch volgens mij, zitten er echt veel tussen waarvan de stempel en de breeklijn nauwlijks of niet te zien zijn. Ook veel lichter van kleur dan de eerste paar batches. Maar ik heb er ook goeie tussen zitten gelukkig!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoor het ook om me heen, dat de MK soms al verkruimeld nog voor het innemen, ik denk dat ik van geluk mag spreken met mijne eerste batch mk's al moet ik er nog steeds 1 van proberen maar het is tot nu toe de beste druk van de mk die ik in handen heb gehad.

Maar ja ze werken wel allemaal, tot nu toe in mijn omgeving nog geen wanklanken gehoord. wacht nog steeds op me lambo, die had ik eerder hier verwacht..
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 10 mei 2013 om 18:09:
geloof ook niet dat ze 260mg zijn als drukker loop je zo veel risico

Vroeg ook direct of het al getest was...maar sprak net iemand die ze ook al had en die was volgens zeggen op bijna 270 getest.....ik zeg BIZAR......maar ga zeker ff kijken haha
Waarschuw beheerder
+1

Wat een bullshit joh..

Ik zit nu ook in mijn pauze van dik 6 maanden. Waarvan ik nu op 5 maanden zit. Ik merk niks aan mezelf. Ik kan niet zeggen dat ik me veel fitter voel, ik slaap net zo goed en net zo lang als voorheen. Ik merk er niks van. Maar omdat ik én in het buitenland zit (waar de verleiding trouwens behoorlijk groot is) én omdat ik zelf vond dat het even goed geweest was heb ik een pauze ingelast.

Ik moet er wel bij zeggen dat het bij mij zeker niet elke week raak was. Ongeveer 1x in de 1.5/2 maanden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Judas :[ op zaterdag 11 mei 2013 om 01:46:
moet er wel bij zeggen dat het bij mij zeker niet elke week raak was. Ongeveer 1x in de 1.5/2 maanden.

Same here..
Waarschuw beheerder
+3
donateur
Uitspraak van Sorka op vrijdag 10 mei 2013 om 17:00:
Zijn niet voor beginnende gebruikers

Die zijn voor geen enkele gebruikers, dat is gewoon een ware overkill. Als je die in 1x neemt wil je of stoer doen of dood gaan.

En dan hoor je later in het nieuws persoon dood door pil. Nou daar ga je dan.
Darwin award én verpest het weer voor de rest die wel er fatsoenlijk mee kan omgaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-3
Er zitten inderdaad ook mk's tussen zonder stempel.. En er zitten ook gewoon snoepjes tussen met een perfecte stempel, veel kwaliteitsverschil. Lijkt wel alsof de stempel nu al versleten is, terwijl ik nooit een slecht gedrukte pf voorbij heb zien komen.
Waarschuw beheerder
-2
Heb ook gewoon goeie ertussen zitten, alleen licht van kleur. Ik vind ze ook een beetje een aparte geur hebben, anders dan nintendo's
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van GbryB op vrijdag 10 mei 2013 om 18:28:
Sinds oktober niks meer genomen! Laatste was een rode DefQon. Over paar weekjes toch maar weer nuttigen! :D redelijk zin in...

Enjoy
Waarschuw beheerder
-1
Iemand de iets kan vertellen over de lamborghini's?
Iemand ervaring hiermee?
Waarschuw beheerder
+6-2
Uitspraak van Franky076 op zaterdag 11 mei 2013 om 11:41:
Iemand ervaring hiermee?

Prima pillen, getest op 197mg :)

Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van Franky076 op zaterdag 11 mei 2013 om 11:41:
Iemand ervaring hiermee?

Dat zijn de opvolgers van de Nintendo (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van An-apple-a-day-keeps-the-docter-away op zaterdag 11 mei 2013 om 10:27:
Een stempel slijt niet zo maar. Ik heb de MK's teruggebracht, lijkt nergens naar.

En geld weergekregen of omgeruild? Als ze dit toelaten moeten ze je wel graag zien komen.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 mei 2013 om 12:36:
En geld weergekregen of omgeruild? Als ze dit toelaten moeten ze je wel graag zien komen.

Had to lol :lol:

Uitspraak van Raver op zaterdag 11 mei 2013 om 11:10:
Ik vind ze ook een beetje een aparte geur hebben,

Wel dezelfde chemische (anijs) geur, maar veel sterker.