Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4435797x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Pffff, al die keuzes die jullie hebben, ik mag het met rakketjes of sterren doen :(
Waarschuw beheerder
-1
blauwe klavers en olifanten rond de 110 milligram mdma zuiver zeer lekker tikkel
Waarschuw beheerder
ajax
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gele kruizen kanllen flink met 2 tegelijk pakken en dat is huishoudelijke sfeer.
Zijn dus zeker goed

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 04:21:
gele kruizen kanllen flink

2 tegelijk pakken

dat is huishoudelijke sfeer

per 2 en je gaat nog steeds maar half hard. of wat bedoel je eigenlijk met "en dat is huishoudelijke sfeer"?

Uitspraak van Gtankie op zaterdag 1 november 2008 om 23:13:
Pffff, al die keuzes die jullie hebben, ik mag het met rakketjes of sterren doen

als je goed leest, zie je dat er grote schaarste is momenteel aan zuivere xtc. zoveel keus is er ook weer niet.

Uitspraak van Ray21 op zondag 2 november 2008 om 01:35:
olifanten

zijn dat dezelfde als die rode/rose van een tijdje terug???? alleen dan iets lichter gedoseerd?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb hier een witte smily, met bruine spikkels en een breeklijn. iemand al gehad????
Waarschuw beheerder
iemand grijze versaces, vrij groot voor pilletje en breuklijn achterop gehad?
volgens pill reports op internet 180 mg mdma !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feyenoord4ever op donderdag 30 oktober 2008 om 23:28:
Wens jullie allemaal veel plezier nog op deze site want mij zie je hier nooit meer terug.

dacht dat we jou niet meer terug zagen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 11:13:
dacht dat we jou niet meer terug zagen

:LOL:

Waarschuw beheerder
lol

Waarschuw beheerder
[quote element=message id=39605772]{element is niet toegankelijk}Uitspraak van MICHELEINDHOVEN op zondag 2 november 2008 om 04:21:
dat is huishoudelijke sfeer

per 2 en je gaat nog steeds maar half hard. of wat bedoel je eigenlijk met "en dat is huishoudelijke sfeer"?[/quoteHAlf hard gaan nou het ging wel knetterhard.
2 tegelijk maar was thuis dus voor stappen is 2 teveel
Waarschuw beheerder
Ook nog steeds witte paardjes hier, gewoon nette pilletjes, maar wel laag gedoseerd. 75-100 mg schat ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van performance™ op zondag 2 november 2008 om 10:26:
Uitspraak van Electr-o-Junkie op zondag 2 november 2008 om 08:27:
volgens pill reports op internet 180 mg mdma !

daarom vraag ik t omdat ik da ook nie veel van geloof, svp alleen reageren als je nuttige info voor me hebt hierover
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 31 oktober 2008 om 23:35:
Morgen ga ik wel een blauw X-tje proberen denk ik

Ik ben iig tevreden erover :d
Lekkere snoepjes (Y) Deze zitten qua dosering zeker wel over de 120mg

Waarschuw beheerder
maar ook alweer elende met de x en zijn verschillende die rond de 150 zitten en er zijn er nu al waat 70 in zit.
Maar de gele kruizen zijn echt super pak je er gewoon 2 van.
En deze zijn er in overvloed
Waarschuw beheerder
kan iemand mij die gele kruizen regelen of die blauwe xjes? Laat het even weten,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 november 2008 om 12:03:
Witte mercedessen... iemand info?

:lol: Je hebt er minimaal 4 nodig om een beetje vdk te zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van b00t op zondag 2 november 2008 om 12:11:
Ook nog steeds witte paardjes hier, gewoon nette pilletjes, maar wel laag gedoseerd. 75-100 mg schat ik.

100mg is natuurlijk gewoon een prima pilletje. Iedereen maakt elkaar gek hier met verhalen over snoepjes van 150-200mg, maar voor een normale kerel van een kg of 75 zou 100mg genoeg moeten zijn voor een lekker tripje. Als je echt veel meer nodig hebt moet je misschien ook eens gaan afvragen of een een kleine pauze niet goed zou zijn.

Daarnaast ben ik ervan overtuigt dat het zogenaamde placebo effect ook een rol speelt. Als ik iemand een snoepje van 100mg geef, en zeg dat het 150mg is zal hij er een heftiger ervaring van hebben dan wanneer hij weet dat het 100mg is.

beetje offtopic misschien, excuses daarvoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 16:16:
100mg is natuurlijk gewoon een prima pilletje. Iedereen maakt elkaar gek hier met verhalen over snoepjes van 150-200mg, maar voor een normale kerel van een kg of 75 zou 100mg genoeg moeten zijn voor een lekker tripje. Als je echt veel meer nodig hebt moet je misschien ook eens gaan afvragen of een een kleine pauze niet goed zou zijn.

Daarnaast ben ik ervan overtuigt dat het zogenaamde placebo effect ook een rol speelt. Als ik iemand een snoepje van 100mg geef, en zeg dat het 150mg is zal hij er een heftiger ervaring van hebben dan wanneer hij weet dat het 100mg is.

beetje offtopic misschien, excuses daarvoor.

Laag gedoseerd is ook maar relatief. :p Na alles wat ik tot ~eind augustus gewend was, vind ik rond de 75 (denk dat die paardjes hooguit dat zijn, na een paar mensen gesproken te hebben) niet zo veel. 't Is maar wat je gewend bent natuurlijk, en wat je goed vindt.

En inderdaad wordt in de boeken vaak 1 tot 1.5 maal het lichaamsgewicht in mg's aangeraden. Ik ken alleen echt nagenoeg niemand die zich daaraan houdt...of is dat omdat we altijd bijnemen om het langer vol te houden (op een feest van een tot zeven bijvoorbeeld)? Of zijn ik en mn maten dan toch allemaal echt zulke junks :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van b00t op zondag 2 november 2008 om 16:25:
Of zijn ik en mn maten dan toch allemaal echt zulke junks

Waarschijnlijk wel ja. :9
Dus: Gewenning en meer nodig voor zelfde effect.

Ik weeg zelf 95 kilo en heb vaak aan 1 gele AP genoeg, soms pak ik nog 50 mg erbij daarna.
Dus dat komt wel ongeveer uit op 1,5 tot 2 maal lichaamsgewicht.

75 mg vind ik trouwens een gemiddelde dosering voor een tablet.
Lage dosering zou ik zeggen 60 mg of minder, gemiddeld 60 tot 120 en hoog 120+.
Waarschuw beheerder
gevonden ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 2 november 2008 om 14:30:
Ik ben iig tevreden erover :d
Lekkere snoepjes (Y) Deze zitten qua dosering zeker wel over de 120mg

Anders ik wel ;) gewoon met een halve blauwe X begonnen en met halfjes aangevuld, ik heb echt een geniale nacht gehad dat kan ik je verzekeren ;)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 16:16:

True :) Een placebo effect is namelijk wel een echt effect!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van b00t op zondag 2 november 2008 om 16:25:
En inderdaad wordt in de boeken vaak 1 tot 1.5 maal het lichaamsgewicht in mg's aangeraden. Ik ken alleen echt nagenoeg niemand die zich daaraan houdt...of is dat omdat we altijd bijnemen om het langer vol te houden (op een feest van een tot zeven bijvoorbeeld)? Of zijn ik en mn maten dan toch allemaal echt zulke junks

Bijnemen om iets langer vol te houden doe we allemaal wel eens. Maar je zou met die richtlijn in je achterhoofd toch van 1 snoepje van 100-125mg een avondje door moeten komen. Ik hoor wel eens mensen die 2 of 3 driehoeken van 150mg in een tijdbestek van 4 uur nodig hebben. Dan ben je echt te ver heen en zou ik een half jaartje rust in acht nemen.
Waarschuw beheerder
De hoeveelheid die je nodig hebt om lekker te gaan heeft toch ook wel te maken met hoe vaak je het doet?
De eerste keer capsules pure M had ik 1 capsule van 130mg en 1 van 70mg, eerst die van 130 gepakt en na n uurtje of 3.5 die van 70 en dan was ik gewoon lekker heel de nacht aan de gang :) met 200mg kan ik nu niet meer zo lang hetzelfde gaan ;)

Waarschuw beheerder
wie o wie kan iets leuks regelen PB

Waarschuw beheerder
ja wie o wie?!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
asperientjes zijn hier wel veel te krijgen
oa bij de drogist
Waarschuw beheerder
Heb ze toevallig net ook nog gehaald, 500mg die krengen xD dat krijg je met 2,5 uur slaap in 2 nachten, dan wil die koppijn wel eens n beetje op komen zetten :P
Waarschuw beheerder
Persoonlijk vind ik ibuprofen relaxter tegen hoofdpijn dan aspirine.
Die tabletten zijn ook veel chiller, mooi paars met een zoet laagje. (L)

...of zou het namaak zijn met goedkope paracetamol... :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 3 november 2008 om 11:51:
...of zou het namaak zijn met goedkope paracetamol...

Haha nee ubiprofen is n ander middel :) Verschilt n beetje per persoon / per klacht wat beter werkt

Waarschuw beheerder
ik heb pillen met 231 mg mdma
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 22:41:
Ik hoor wel eens mensen die 2 of 3 driehoeken van 150mg in een tijdbestek van 4 uur nodig hebben.

ik ken mensen die droppen er nog wel een paar bij voor een hele nacht, elk uur een driehoek....
Natuurlijk zit dit allemaal tussen de oren, want of je er now 4, 5, of 6 eet, anders voel je je toch niet meer, het duurt alleen nog wat langer...

+ dat je de volgende dag een lopende zombie ben :lol: maar dat vergeten ze altijd op de avond van plezier :) de helse volgende dag
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Koos-matroos op maandag 3 november 2008 om 12:39:
de helse volgende dag

Gewoon een goeie after erachteraan, dan heb je die volgende dag ook niet ;)
Waarschuw beheerder
ik ken mensen die droppen er nog wel een paar bij voor een hele nacht, elk uur een driehoek....
Natuurlijk zit dit allemaal tussen de oren, want of je er now 4, 5, of 6 eet, anders voel je je toch niet meer, het duurt alleen nog wat langer...

Klopt, heb me er wel ns aan schuldig gemaakt moet ik zeggen.. n feestje dat maar 5 uurtjes duurde ofzo (althans nog 5 uur vanaf het moment dat we binnen kwamen) en toen ik wegging had ik al 5,5 blauwe mitsu's naar binnen gewerkt, maar dat is gewoon niet relax meer op een gegeven moment. Net zoals ik nu op Thrillogy heb gedaan werk ik gewoon lekker met halfjes ;)

+ dat je de volgende dag een lopende zombie ben :lol: maar dat vergeten ze altijd op de avond van plezier :) de helse volgende dag

Had het nu een dagje uitgesteld, ik heb idd ook zo'n lekker zombie hoofd atm (nouja, lekker :S)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb nog blauwe mitsubischis`s ( de driehoeken ) af te halen in Haarlem... Iemand geinterreseerd ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nokianeus op maandag 3 november 2008 om 14:10:
Ik heb nog blauwe mitsubischis`s ( de driehoeken ) af te halen in Haarlem... Iemand geinterreseerd ?

lol, lees maar ff terug dan zijn er wel n stuk of 20 gegadigden te vinden :P als ik jou was zou ik ze lekker zelf houden trouwens :P (mits het dezelfde blauwe mitsu's zijn als die ik n maandje of 2 terug had xD)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2008 om 22:41:
Bijnemen om iets langer vol te houden doe we allemaal wel eens. Maar je zou met die richtlijn in je achterhoofd toch van 1 snoepje van 100-125mg een avondje door moeten komen. Ik hoor wel eens mensen die 2 of 3 driehoeken van 150mg in een tijdbestek van 4 uur nodig hebben. Dan ben je echt te ver heen en zou ik een half jaartje rust in acht nemen.

Het ligt er natuurlijk ook maar net aan wat je goed vaag noemt. Neem ik een halve ap/motorola, dan ga ik wel lekker, lekker blij enzo springerig, als ik dan nog een halfje neem (een uurtje na eerste inname ofzo) ben ik lekker waus en dan neem ik meestal een uur dáárna nog een hele. Dan ben ik gewoon goed van de kaart en ligt het maar net aan de lengte van het feest/nacht of ik nog wat bij neem. Meestal neem ik er 2 of 3 op een lange nacht...maar dan ben ik ook echt wel goed waus :p Maar één snoepje, zoals je zegt, vind ik toch niet meer genoeg om echt een geweldige avond te hebben.

Maarja, is nogal persoonlijk; wat is zwaar van de kaart...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van b00t op maandag 3 november 2008 om 16:43:
Maar één snoepje, zoals je zegt, vind ik toch niet meer genoeg om echt een geweldige avond te hebben

Zonder nou als schoolmeester te willen overkomen, maar misschien eventjes een pauze inlassen? Ik bezondig me er zelf ook aan hoor, maar als je eerlijk naar jezelf bent is het natuurlijk niet goed. Ik ga in ieder geval kwa snoepgoed voorlopig op de standby-stand.

Waarschuw beheerder
Heb je goed(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 16:56:
Zonder nou als schoolmeester te willen overkomen, maar misschien eventjes een pauze inlassen? Ik bezondig me er zelf ook aan hoor, maar als je eerlijk naar jezelf bent is het natuurlijk niet goed. Ik ga in ieder geval kwa snoepgoed voorlopig op de standby-stand.

Haha daar is niets schoolmeesterachtigs aan hoor, je hebt gewoon gelijk. ;) Een pauze van minimaal 1.5 maand zou bij mij (en vele andere vrienden van me) zeker wel op zijn plaats zijn. Even weer een beetje opwaarderen...
Maarja, ik kan het gewoon niet laten. O:) En al helemaal niet als ik dan bijvoorbeeld eindelijk, na 4 maanden zoeken, een grammetje mdma kristallen krijg of als een van mn beste vrienden eindelijk weer eens zin heeft om hard te spacen. Maar zo is er altijd wel wat natuurlijk en dat is juist het probleem. Bovendien zie ik in mij als eens-in-de-maand-gebruiker ook nog niet echt een probleem (qua schadelijkheid dan, wat betreft verslaving wel) en dat is ook niet bepaald motiverend om gewoon eens een poosje te zeggen, nee man, met oud&nieuw (ik noem maar wat) pas weer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van b00t op maandag 3 november 2008 om 17:40:
Bovendien zie ik in mij als eens-in-de-maand-gebruiker ook nog niet echt een probleem (qua schadelijkheid dan, wat betreft verslaving wel) en dat is ook niet bepaald motiverend om gewoon eens een poosje te zeggen, nee man, met oud&nieuw (ik noem maar wat) pas weer.

Dat kan ieder het beste voor zichzelf beoordelen. Als je echt maar 1 keer in de maand snoept dan kun je het ook wel een keer overslaan. Ik heb soms perioden dat het wat frequenter is en dan las ik daarna gewoon een pauze in van 2-3 maanden. En dan is het iedere keer weer een heerlijk gevoel als je er weer eens eentje neemt. Kortom, uiteindelijk heb je dan langer lol van het snoepgoed.

Waarschuw beheerder
Nog wat van die roze blancos.
Ondanks dat er veel mensen negatief waren hier heb ik volgens mij wel de goede.
Zijn best lekker :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 20:28:
Nog wat van die roze blancos.
Ondanks dat er veel mensen negatief waren hier heb ik volgens mij wel de goede.
Zijn best lekker

volgens mijn weten zijn er geen goede daarvan...
maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten:)